abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95581853

Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!

Ook is er een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of onbekende verschillende bouwwerken kunt maken of jezelf verdedigen tegen monsters in een zelfgebouwd fort.

Toothless Server:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berends Server:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PVP Berend:
SPOILER

www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.

Minecraft 23- Waar we niet moeten updaten naar 1.4..!
Minecraft 24 - Stinkwolven
Minecraft 25 - Deze week 1.5
pi_95581876
Beste mensen,

Zoals jullie weten gaat Berend z'n server over 2 dagen offline. Geen zorgen, geen stress want vandaag is er een nieuwe host gekocht door mij.

Wat betreft de server, de slots zijn omhoog gegaan, Berend z'n server had 14 slots deze heeft er maar liefst 16!

De server moet voor mij binnen 3 uur toegankelijk zijn en zodra dat is gebeurd ga ik er hard aan werken zodat vandaag/vannacht de server draait zodat alles soepel overloopt en er niet gewacht hoeft te worden om aan de slag te kunnen.

Daarbij sta ik totaal open voor meningen, commentaar en kritiek op mij en de gameplay omdat dat allemaal goed is voor de toekomstige ontwikkeling van de server.

VOOR ALLE MENSEN DIE OP DE SERVER SPELEN

Ik zou het heel erg fijn vinden als deze mensen mij een PM sturen over wat ze het liefst willen in een server.

Waarom wil ik dit omdat voor sommige mensen de gameplay aan het vervelen is en ik garant open sta om jullie van het beste te voorzien.

Zodra ik alle PM's ontvangen heb ga ik kijken naar wat er mogelijk is voor het toekomstige concept.

Ik hoop dat jullie vertrouwen in mij zullen hebben als Admin en ik hoop dat ik de vertrouwen kan hebben in de meeste mensen om de server gezellig te houden en druk.

Gegroet Drumpie/Yuri_Boyka.
If not now, then when.
pi_95581889
Je had de lapo helaas niet.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95581893
Die TT is niet echt eerlijk he :')
pi_95581923
Dus jij vindt jezelf de Fok! server drumstickNL? Beetje apart maar oke.. er is nu een goede community opgebouwd en vertrouwen gewonnen en dan komen er misschien wel 80 nieuwe Minecrafters en dan.. beetje jammer deze concurrentie.
If not now, then when.
pi_95581951
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Berend. het volgende:
Die TT is niet echt eerlijk he :')
Berend carebear ging uit varen...
pi_95581965
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:11 schreef Toothless het volgende:

[..]

Berend carebear ging uit varen...
Jij bent wel echt pro :')

Ik pleit hem uit dit topic, niveau is echt te laag geworden. Succes!
pi_95581981
Minecraft 26 - War of the servers. :P
Zonder dollen, lekker boeiend dat er veel servers zijn.
pi_95581994
War of the Minecraft servers..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_95582009
Wat een gezeik over die servers zeg, doe niet zo moeilijk. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95582036
Die van Toothless klinkt me wel het leukste, gewoon lekker creative.
pi_95582046
Ach, laat iedereen kiezen wat hij/zij wil, en alles komt goed. :)
pi_95582056
Indeed
pi_95582069
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
Wat een gezeik over die servers zeg, doe niet zo moeilijk. :')
Je snapt het misschien niet.

drumstickNL komt er in als een olietanker in de haven van kleine schepen.

De meeste mensen die nu spelen kennen elkaar, doordat hij eraan komt met 95 slots komen er teveel mensen hier in het topic die we niet kennen, waardoor de community eronder lijd wat erg jammer is.
If not now, then when.
pi_95582108
Wel een beetje jammer dat de 2 nieuwe server zichzelf aanprijzen in de tt van 2 dezelfde topics. :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:17:10 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_95582110
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')