BTW dan, of douanerechten, weet ik veel, er komt wel nog weer wat bij als je pech hebt...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Importheffing pas boven de 140 euro he...
Wat een enorme marketing bullshit om geld af te troggelen van goedgelovige nerdjes.quote:De gekristalliseerde coating , egale ondergrond, nauwkeurigere bewegingen maken met de muis voor net wat meer precisie of snellere reactietijden. De zogenaamde Fractal 2.0 ondergrond heeft steeds subtiele ontwerpveranderingen per oppervlak, waardoor de sensor van de muis ook beter bewegingen kan registreren.
De steelseries muismat die vergelijkbaar is met deze kost volgens hun shop ook 35 euro...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
idd, haal gewoon een steelseries muismat voor een tientje.
Zoals met haast alle producten op de marktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat een enorme marketing bullshit om geld af te troggelen van goedgelovige nerdjes.![]()
![]()
40 pleuros voor een muismatje wat hooguit 50 cent aan productie kost.
Is dat ding van goud? hier ligt gewoon keurig een zwarte dunne neopreenlaag op mijn bureau, blijft keurig liggen en geen gekut met een haperende muis.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:03 schreef Tain het volgende:
[..]
De steelseries muismat die vergelijkbaar is met deze kost volgens hun shop ook 35 euro...
Inderdaad zijn haast alle merkproducten te hoog geprijsd, maar vaak is er geen goedkoper alternatief te vinden dus ben je wel genoodzaakt de hoofdprijs te betalen voor het kleine beetje meerwaarde/kwaliteit. Maar kom op, 2.0 kristalstructuur in het oppervlak van een muismat is je reinste kolder, met een vlakke staalplaat bereik je exact hetzelfde. De muis is veel meer van belang, maar ik neem aan dat TS allang een Razer hypdyper 3.4 45.000Mhz 5G lasermouse heeft met extra teflonplus gecoate fasttrack wheelspin feets eronder.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zoals met haast alle producten op de markt
Wat probeer je nou te zeggen...dat jij lekker non-conformistisch bent en deze mat nooit zal halen. Zozo..gefeliciteerd hoor
Ja dat zou ik natuurlijk wel ff kunnen doen... Hij lijkt me ook wel relaxed! Opvolger van de Razer Destructor en die is natuurlijk al supergoed!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind m wel tof! 3mm dik, groot genoeg, rubberen onderkant: ideaal!
Ik heb hem zelf nog nergens gezien bartje, ik zou ff mailen met een winkel of ze hem kunnen bestellen en wat het dan zou kosten
Ik fap er ook niet op.quote:
Je toetsenbord hapert, de underscore blijft hangen.quote:
Oké.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef ElmoFan het volgende:
kerel, ik gebruik niet eens een muismat, en ik zou er ook zeker niet meer dan 10 euro voor willen neerleggen
Oh ja dat moet je zeker doen hoor! Is altijd wel een goed gevoel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik even kwijt, even mijn hart luchten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja dat moet je zeker doen hoor! Is altijd wel een goed gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |