quote:
Vrij weinig dus!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Chokeme het volgende:
Ben wel benieuwd wat onze warrior nou wel en niet heeft gedaan![]()
Beetje jammer dat niks meer geloofwaardig is nu.
Had je dan nog niet gehoord dat ze hem in zijn eentje achter bin Laden aangestuurd hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect
Ik blijf die MACV-SOG patch altijd droog vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect
Rubje, jij begint mij persoonlijk steeds meer tegen te staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef rubje het volgende:
Hier heb je nog zo een knakker die zich voordeed voor iets wat hij niet was.![]()
![]()
Maar waar heeft het dan wel mee te doen dat je hier iemand die nergens beweerd dat hij een CDO is zo nodig in een slecht daglicht wilt stellen? Denk je niet dat je een beetje doordrijft?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef rubje het volgende:
Heeft niks te maken met jaloers zijn,wel met tegen onrecht strijden en dit soort deliquenten zo vaak als het maar kan bekend maken zodat andere gewaarschuwd blijven voor types zoals dit.![]()
Hier heb je nog zo een knakker die zich voordeed voor iets wat hij niet was.![]()
![]()
Helpen?! Dat onzinnig gelul van jou is helpen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef rubje het volgende:
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!!![]()
You should applaud me for helping out as a leftwing communist.![]()
Rubje als SF'er stor ik me er aan dat die pipo prins carneval met zaken rond loopt die hij niet verdiend heeft, maar met dit vervolg topic schieten we niks op. Zeer zeker niet als je hier ook nog eens iemand loopt te beschuldigen omdat een baret met KCT embleem en een torretje te zien is. Nergens heb ik hem horen zeggen ik was CDO, hem hier dus af te stempelen als leugenaar/faker gaat me dan ook te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef rubje het volgende:
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!!![]()
You should applaud me for helping out as a leftwing communist.![]()
Ja, zijn SOF. (de eenheid, militairen van andere eenheden die alleen de Ranger tab hebben niet)quote:
Waarop zou men jaloers moeten zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Yakolev het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers. Kan er niks anders van maken.
Creativiteit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarop zou men jaloers moeten zijn?
Om het kort samen te vatten, ik heb alle boeken over Nederlandse onderscheidingen die vanaf 1870 zijn uitgegeven, ik heb lijsten van dragers van iedere Nederlandse dapperheidsonderscheiding of van bijna alle buitenlandse dapperheidsonderscheiding aan Nederlanders. Daarnaast heb ik toegang tot archieven over dit onderwerp.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Resistor het volgende:
[..]
Creativiteit?
Zijn er geen sites met lijsten van mensen die ooit een militaire onderscheiding hebben gekregen?
nou aangezien jij er ook niet voor schroomt zo lekker je mening te geven zal ik ook maar eens ingaan op hetgeen je zegt flapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Rubje als SF'er stor ik me er aan dat die pipo prins carneval met zaken rond loopt die hij niet verdiend heeft, maar met dit vervolg topic schieten we niks op. Zeer zeker niet als je hier ook nog eens iemand loopt te beschuldigen omdat een baret met KCT embleem en een torretje te zien is. Nergens heb ik hem horen zeggen ik was CDO, hem hier dus af te stempelen als leugenaar/faker gaat me dan ook te ver.
Dat de man niet hellemaal helder is zal menigeen hier wel duidelijk zij, maar om het daarom maar te laten gaan? Buiten dat hij met orden/medailles rondloopt die andere verdiend hebben en deze clown geen moer voor gedaan heeft, geeft hij een slechte naam aan de U.S. Army Special Forces door zich voor te doen als een SF soldier met al zijn sprookjes verhalen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef sp3c het volgende:
die man is niet helemaal helder ... laat hem
Je kunt er iets aan doen, maak iedereen die er in trapt, Gemeente Horst, Wapenbroeders Limburg etc etc. bewust van deze persoon en de zaken die niet kloppen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat de man niet hellemaal helder is zal menigeen hier wel duidelijk zij, maar om het daarom maar te laten gaan? Buiten dat hij met orden/medailles rondloopt die andere verdiend hebben en deze clown geen moer voor gedaan heeft, geeft hij een slechte naam aan de U.S. Army Special Forces door zich voor te doen als een SF soldier met al zijn sprookjes verhalen.
dat jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt er iets aan doen, maak iedereen die er in trapt, Gemeente Horst, Wapenbroeders Limburg etc etc. bewust van deze persoon en de zaken die niet kloppen.
Nou nog 1 keer en dan heb ik genoeg geantwoord hierover.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef Royyy het volgende:
Rubje, jij denkt dus blijkbaar dat die Tony zelf precies heeft kunnen bepalen hoe hij daar op tv werd neergezet?wie weet heeft hij wel precies gezegd wat zijn functie was, en is dat vervolgens door de programmamakers eruit geknipt om het wat interessanter te maken.
Als dus al die indruk wordt gewekt dat hij commando was, wat in mijn ogen niet zo is, dan ligt dat aan de programmamakers, niet aan hem zelf.
die foto die 'jullie'zo graag gebruikten om mij belachelijk te maken tijdens mijn afwezigheid is een screenshot van een bekende van dit forum tijdens een barettenuitreiking van het KCT waar Willem-Alexander ook bij was.quote:Jouw foto in je fotoboek daarentegen doet het wel voorkomen alsof je je als militair wilt voordoen. Zullen we jou ook maar even publiekelijk aan de schandpaal nagelen?
Niet dat ik verwacht dat je daar veel hulp bij nodig hebt trouwens, je maakt jezelf al belachelijk genoeg met als je onzinnige posts.
Wat moet (kan) de gemeente Horst aan de Maas er aan doen volgens jou?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt er iets aan doen, maak iedereen die er in trapt, Gemeente Horst, Wapenbroeders Limburg etc etc. bewust van deze persoon en de zaken die niet kloppen.
Dragen van een jas gemaakt voor defensie is heel normaal, heb je echt zo zwaar gelijk in..quote:Die screenshot is een ode aan 1 de officiële fotografen van het KCT die zelf zich bekend heeft gemaakt op zijn site middels een eigen foto. Dus niks rubje,die zich voordoet als militair,trouwens het dragen van een camouflage jas is geen enkele aanleiding om iemand te kunnen beschuldigen dat hij een wannabee militair is want het is tegenwoordig een algemeen jack met toevalligerwijs camouflage kleuren die heel normaal is in de maatschappij en veelvuldig wordt gedragen door alles en iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |