quote:
Vrij weinig dus!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Chokeme het volgende:
Ben wel benieuwd wat onze warrior nou wel en niet heeft gedaan![]()
Beetje jammer dat niks meer geloofwaardig is nu.
Had je dan nog niet gehoord dat ze hem in zijn eentje achter bin Laden aangestuurd hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect
Ik blijf die MACV-SOG patch altijd droog vindenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect
Rubje, jij begint mij persoonlijk steeds meer tegen te staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef rubje het volgende:
Hier heb je nog zo een knakker die zich voordeed voor iets wat hij niet was.![]()
![]()
Maar waar heeft het dan wel mee te doen dat je hier iemand die nergens beweerd dat hij een CDO is zo nodig in een slecht daglicht wilt stellen? Denk je niet dat je een beetje doordrijft?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef rubje het volgende:
Heeft niks te maken met jaloers zijn,wel met tegen onrecht strijden en dit soort deliquenten zo vaak als het maar kan bekend maken zodat andere gewaarschuwd blijven voor types zoals dit.![]()
Hier heb je nog zo een knakker die zich voordeed voor iets wat hij niet was.![]()
![]()
Helpen?! Dat onzinnig gelul van jou is helpen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef rubje het volgende:
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!!![]()
You should applaud me for helping out as a leftwing communist.![]()
Rubje als SF'er stor ik me er aan dat die pipo prins carneval met zaken rond loopt die hij niet verdiend heeft, maar met dit vervolg topic schieten we niks op. Zeer zeker niet als je hier ook nog eens iemand loopt te beschuldigen omdat een baret met KCT embleem en een torretje te zien is. Nergens heb ik hem horen zeggen ik was CDO, hem hier dus af te stempelen als leugenaar/faker gaat me dan ook te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef rubje het volgende:
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!!![]()
You should applaud me for helping out as a leftwing communist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |