Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat had ik zondagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
Zo heb je nooit een Mucktpoic, zo heb je er twee op rij
Ikke welquote:
Wat? Een Mucktpoic?quote:
Even testen of iemand wakker is...quote:
Nee, 2 OAtpoic op rijquote:
Ga sokken nummeren jij, ik ben Toektemmer, handdoekenvouwer en matrastesterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
Maar, ehm, Muck, jij werkt helemaal niet, jij langharig werkschuw tuig!
Matrastester is een mooi Scrabblewoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ga sokken nummeren jij, ik ben Toektemmer, handdoekenvouwer en matrastester
Ach ja. Shit happensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan pas
ik moet ook hoognodig naar de mijne
Haha jaquote:
Wat? jij? Werken? Dat zou voor het eerst zijn!quote:
Gelijk heb je. Ik doe dan nu ook geen aars.quote:
Precies, onderzoeken ftw.quote:
Waar gaat je volgende onderzoek naartoe?quote:
Ja. Das leuk. Maar niet in de baas zijn tijdquote:
Dat scheelt weer jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaGelukkig is ie niet zo heel groot, dan duurt het ook niet zo lang
![]()
Uhhuh![]()
Ik ben eigen baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Das leuk. Maar niet in de baas zijn tijd.
En ik maar denken dat ik jouw baas benquote:
Nou dacht het ff nie he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik jouw baas ben![]()
...
Kom mijn huis maar schoonmakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er iemand even werk heeft dan graag.
Dat is geen full-time baan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom mijn huis maar schoonmaken
Alleen als er koffie inzitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik ga vanavond eindelijk leren een infuus te prikken. Of tenminste. Ik heb al heel veel geleerd maar nu mag ik het leren en ook écht gaan doen in de praktijk
Nog slachtoffers waar ik op kan oefenen hier?![]()
Sorry, ik heb net even geen infuus nodig. En zowel , dan vraag ik mijn schoonzus wel, die is verpleegkundige.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik ga vanavond eindelijk leren een infuus te prikken. Of tenminste. Ik heb al heel veel geleerd maar nu mag ik het leren en ook écht gaan doen in de praktijk
Koffie-infuus, gaarnequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
quote:
ik spuit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jij spuit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik spuit nietik snuif alleen [ afbeelding ]
Misschien druppelt het bij hem alleen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
Wat is er mis met je piemel
Dat hoort niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien druppelt het bij hem alleen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
never forget! never surrender!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan naalden en vergat even dat ik in KSC post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan naalden en vergat even dat ik in KSC post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
never forget! never surrender!
quote:Hekserij verder gereguleerd in Roemenië
(Novum/AP) - Het Roemeense parlement behandelt een voorstel om van heksen een vergunning te eisen en het doen van valse voorspellingen strafbaar te stellen. Het wetsvoorstel is de Senaat reeds gepasseerd, maar moet nog worden goedgekeurd door de Kamer van Afgevaardigden.
De maatregel borduurt voort op een nieuwe arbeidswet, die heks als beroep erkent. Roemeense heksen zijn hier niet onverdeeld gelukkig mee, omdat ze nu net als andere zzp'ers belasting moeten betalen. Op het doen van voorspellingen die niet uitkomen komt volgens het wetsvoorstel een boete of zelfs gevangenisstraf te staan.
Bijgeloof speelt in Roemenië nog altijd een belangrijke rol, onder alle lagen van de bevolking.
Nee, alleen druipers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
Zouden ze ook weerwolven en zieners gaan aanpakken?
[..]
XDquote:
Oh oke hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net even geen infuus nodig. En zowel , dan vraag ik mijn schoonzus wel, die is verpleegkundige.
*enf zet spulletjes klaar en trekt handschoenen aanquote:
Jij bent ook een schone zuster jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
Oh oke hoordat ben ik ook he XD
*enf zet spulletjes klaar en trekt handschoenen aan![]()
*
Je mail viel niet in goede aarde?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik doe dan nu ook geen aars.
Hij mist één onderdeelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
Enf neemt een enorme aanloop en *BAM!!*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
*
Mijn schoonzus hoeft het niet meer te leren, die kan het al.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, koffie-infuusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
[..]
[..]
*
quote:
Wat denk je zelfquote:
Vervang die P maar door twee andere lettersquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook een schone zuster ja.
Intraventriculairquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enf neemt een enorme aanloop en *BAM!!*
Zo dat intraventriculaire subcutane steekijzer erin
Ghehe XDquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, koffie-infuus![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ok nog van Zuster Enfermerel![]()
Nee, paniek *insert panic-smiley* .quote:
Ook niet zo lastig als ik het vraag hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vervang die P maar door twee andere letters![]()
...
Dat gerommel wordt toch altijd netjes gedocumenteerd? Geen vuiltje aan de lucht dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, paniek *insert panic-smiley* .
I couldn't care less. Ik ben maar wat aan het rommelen in wat source-code.
"Wat? Ga je weg, Pheno? Waarom? Er waren toch geen problemen! Waarom heb je dat niet eerder gemeld dan! Dit komt als een complete verrassing!"quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef Enfermera het volgende:
IntraventriculairDan zit ik wellicht in je hart, das misschien wat te diep hè.
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, paniek *insert panic-smiley* .
I couldn't care less. Ik ben maar wat aan het rommelen in wat source-code.
En vergeet de format c:\ van de dataserver niet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wel netjes alles opruimen voor je weg gaat hoor![]()
mail, bestanden en overige dingen verwijderen,
Format c. herpartioneren. Nog een format.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wel netjes alles opruimen voor je weg gaat hoor![]()
mail, bestanden en overige dingen verwijderen,
Dan verwijder ik toch wat oude history uit cvs? Nee, dat soort dingen doe ik niet, het directe team hoeft geen last te hebben, daar zitten mijn problemen ook niet. Netjes achterlaten dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gerommel wordt toch altijd netjes gedocumenteerd? Geen vuiltje aan de lucht dus.
Joh dat duurt vier dagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Format c. herpartioneren. Nog een format.
Je weet het niet. Misschien hadden ze tijdens jouw vakantie de werkzaamheden zo verdeeld dat je overbodig bent gewordenquote:
ehhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh dat duurt vier dagenTrek gewoon wat schijven los. ééntje meer dan de RAID configuratie kan opvangen
Het tekenende van dit alles is dat mijn people-manager nog niet gereageerd heeft. Erg grappig en erg voorspelbaar. Die man reageert op niets, als sinds ie mijn manager is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Wat? Ga je weg, Pheno? Waarom? Er waren toch geen problemen! Waarom heb je dat niet eerder gemeld dan! Dit komt als een complete verrassing!"
Mooie oplossing, dat wel.quote:
struikelen met je koffie thee in de server ruimte doet het ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh dat duurt vier dagenTrek gewoon wat schijven los. ééntje meer dan de RAID configuratie kan opvangen
Welnee, een serverruimte in een kelder, met een rioleringsbuis die boven de fans van de rekken langsloopt en lek gaat, doet ook wonderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
struikelen met je koffie thee in de server ruimte doet het ook goed
nog niet opgestuurd??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het tekenende van dit alles is dat mijn people-manager nog niet gereageerd heeft. Erg grappig en erg voorspelbaar. Die man reageert op niets, als sinds ie mijn manager is.
Nou ja, mijn ontslagbrief stuur ik toch naar de HR-afdeling, dus als ie het probeert te negeren: pech voor hem
graag een ban voor OA.. wegens het verpesten van de dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef OA het volgende:
Life vanaf balkon, heerlijk in het zonnetje
Geen dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
graag een ban voor OA.. wegens het verpesten van de dag
over werkplezier zal ik het maar niet hebben![]()
Life?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef OA het volgende:
Life vanaf balkon, heerlijk in het zonnetje
Ja. Iets met een leven ofzo.....quote:
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
geweldige migratie straat gebouwd![]()
eerste full test run is maandag om 8:00 gestart en is nu nog bezig![]()
straks moet het binnen een weekend klaar zijn![]()
test 1: failed
hij loopt nog he, we weten de totale doorlooptijd nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?
Ik zie het probleem niet.
Maar als hij nou voor donderdag 0.00 uur klaar is, is het toch goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij loopt nog he, we weten de totale doorlooptijd nog niet
Dood op een balkon is ook zo lullig.quote:
Mijn weekend zelfs tot dinsdag 7:00, alles is relatief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?
Ik zie het probleem niet.
quote:
Als Suikertaartje het had gezien, had je klapjes gekregenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik probeer me er niet eens uit te lullen...
balkonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Barretje80 het volgende:
*droomt weg*
hou zou het om m'n eigen balkon zijn
Ik heb de link al gePM'dquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Suikertaartje het had gezien, had je klapjes gekregen![]()
...
Ja, ook klapjes voor jouquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Suikertaartje het had gezien, had je klapjes gekregen![]()
...
quote:
Klapjes van STquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ook klapjes voor jou![]()
![]()
...
Met je ninja-edit...
Ik was 2 seconden eerderquote:
heheh.. dat kan ik niet betalen hier in de randstadquote:
als het goed is hoog.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Barretje80 het volgende:
*droomt weg*
hou zou het om m'n eigen balkon zijn
oud nieuws hoor, al jarenquote:
kom je bij mij in de randstad wonenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat kan ik niet betalen hier in de randstad
een grote puinzooiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als het goed is hoog.
Ik vind de tuin toch fijner thuis
in je schuur zeker??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
kom je bij mij in de randstad wonenik heb het
Ik hou niet van graatmager én niet van (te) grote borstenquote:
quote:
die is volquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in je schuur zeker??
en ik blijf liever in den haag
sterkte!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
bah bah, ik zag het vanaf 100 meter gebeuren ongeveer, geen leuk begin van je dag, mag ik wel zeggen.
Had ik nou al hoi gezegd?
het lijkt wel lentequote:
Zit jij ook van de zon te genieten?quote:
ik heb het beidequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als het goed is hoog.
Ik vind de tuin toch fijner thuis
yup zit op me dakterrasquote:
idd volop zon en de vogeltjes fluiten en in de zon is het 20 gradenquote:
ze zoeken nog getuigen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
bah bah, ik zag het vanaf 100 meter gebeuren ongeveer, geen leuk begin van je dag, mag ik wel zeggen.
dat kan ik toch nooit betalen van mijn armzalige salarisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is volalle 2
![]()
maar er is bij ons in de vechtstreek nog wel wat te koop
Naja, ik denk niet dat ik veel voor de arme man had kunnen betekenen en ik zag al meerdere mensen het alarmnummer bellen...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze zoeken nog getuigen!
maar nooit fijn om te zien.. ik twijfel altijd om te gaan helpen of door te rijdenweet nooit zo goed wat ik uberhaupt moet doen
quote:
Iets gemist?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik denk niet dat ik veel voor de arme man had kunnen betekenen en ik zag al meerdere mensen het alarmnummer bellen...
aiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb ooit geholpen bij een 14 jarig meisje dat bewusteloos was door de aanrijding, het houdt je wel een paar dagen bezigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze zoeken nog getuigen!
maar nooit fijn om te zien.. ik twijfel altijd om te gaan helpen of door te rijdenweet nooit zo goed wat ik uberhaupt moet doen
ver rijden naar den haag? mijn vorige opdracht was in den haag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat kan ik toch nooit betalen van mijn armzalige salaris
bovendien is dat wel ver rijden naar den haag!
ik ben niet zo'n vroege vogelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ai![]()
nooit prettig
[..]
ik heb ooit geholpen bij een 14 jarig meisje dat bewusteloos was door de aanrijding, het houdt je wel een paar dagen bezig![]()
[..]
ver rijden naar den haag? mijn vorige opdracht was in den haag.
om 7:30 beginnen en 16:00 naar huis, prima te doen
http://www.funda.nl/koop/(...)nigtevechtseweg-110/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n vroege vogelbovendien, als ik om 7:30 begin mag ik sowieso niet om 16:00 naar huis.. dat wordt toch weer 18:00..
maar.. zoek eens wat leuke huisjes op daaroh..
Hoi en WTFquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Bron: Hekserij verder gereguleerd in Roemeniëquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
Zouden ze ook weerwolven en zieners gaan aanpakken?
[..]
Ik stel voor dat we dat met de hele KSC delen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)nigtevechtseweg-110/
dit wat?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bron: Hekserij verder gereguleerd in Roemenië
Gatver.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Je kan ook overdrijven, GF...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd volop zon en de vogeltjes fluiten en in de zon is het 20 graden
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
dat doe ik nietquote:
laters wokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
hoogste tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
aan het water!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)nigtevechtseweg-110/
dit wat?
of dit?
http://www.funda.nl/koop/abcoude/huis-47793342-angsteloord-13/
flesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
mazzel wok![]()
Ik ga er met een kwartiertje ook weer vandoor
* OA hangt thermometer buitenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik niet![]()
het is hier echt 20 graden buiten
die heb ik buiten 1 hangen daarom weet ik hetquote:
Daarom doe ik het ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik buiten 1 hangen daarom weet ik het
nou welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook.
Hangt ie wel eerlijk in de schaduw?
Hier in de zon geeft ie al 23 gradenquote:
quote:
Die van mij hangt nu ook in de schaduw.quote:
Jij bent gaan kijken of wat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
je huis schiet wel op met zo'n lekker weer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent gaan kijken of wat?
Ik mag t hopen voor ze anders billekoek
3 appelsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij hangt nu ook in de schaduw.
Zag ik meteen dat m'n appelboom de eerste knoppen krijgt
Vorig jaar de eerste oogst eraf gehaald. Exact 3 appels![]()
Staat je scootmobiel in de fik of zo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik niet![]()
het is hier echt 20 graden buiten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat je scootmobiel in de fik of zo?
waar komt je nieuwe huis Fles??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent gaan kijken of wat?
Ik mag t hopen voor ze anders billekoek
Appels!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij hangt nu ook in de schaduw.
Zag ik meteen dat m'n appelboom de eerste knoppen krijgt
Vorig jaar de eerste oogst eraf gehaald. Exact 3 appels![]()
Jeeeeeeejquote:
koppijn..quote:
Ik zie dat mijn manager weer achter zijn pc is gekropen (lang leve communicator). En dan gewoon zijn mail niet lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeej![]()
Hier is het K met P. Nog steeds niks gehoord.
Huur mij in als je PAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koppijn..
ik heb totaaaal geen stressvolle baan
kan je mij even uitleggen aan de hand van de wet van behoud van energie hoe het komt dat als de snelheid lager wordt ( bv in een venturi buis) de druk dan toeneemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ga je naar hem Toe open je zijn mail voor zijn neus. kijk dit mailtje wil ik antwoord opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn manager weer achter zijn pc is gekropen (lang leve communicator). En dan gewoon zijn mail niet lezenJuist op zijn reactie zit ik te wachten
* Barretje80 legt er nog een linker schouder naast..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
Te koop: rechterheup
gratis met pijn af te halen zsm
Ik wil geen opslag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ga je naar hem Toe open je zijn mail voor zijn neus. kijk dit mailtje wil ik antwoord op
en nu opslag
Ruilen voor zere linker zij?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
* Pheno gooit zijn nek er ook nog bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 legt er nog een linker schouder naast..
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ga je naar hem Toe open je zijn mail voor zijn neus. kijk dit mailtje wil ik antwoord op
en nu oNTslag
.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno gooit zijn nek er ook nog bij.
Dat zou kunnen... Echter, pannenkoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Appels!voor de pannekoeken meet!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je mij even uitleggen aan de hand van de wet van behoud van energie hoe het komt dat als de snelheid lager wordt ( bv in een venturi buis) de druk dan toeneemt
thermodynamica
Nee dat kan ik niet, ik kan wel je schouders masseren, koffie zetten, je agenda beheren en mensen aan de telefoon afwimpelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus neem me aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
marijkequote:
Sorry, geen interessequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
Lust jij geen pannenkoeken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... Echter, pannenkoeken
* OA legt er zijn portemonnee bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
.
* Trevland legt er een linker rib bij
Jou pannenkoekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lust jij geen pannenkoeken?Waarom niet?
Hoezo? zit daar te veel in?quote:
Ik vin da ech vies, jonguhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lust jij geen pannenkoeken?Waarom niet?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, ik kan wel je schouders masseren, koffie zetten, je agenda beheren en mensen aan de telefoon afwimpelenDus neem me aan
hihih.. ik neem je aan voor de massage, thee zetten (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) het beheren van m'n huishouden (
) en het opnemen van de telefoon ..
nu nog een TA vinden dus
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Marijkezwolle gaat met alles er vandoor zonder er iets voor terug te leggenquote:
O ja, dat bedoelde ikquote:
En dan te bedenken dat ik jullie nog een keer wilde meenemen naar het pannenkoekenrestaurantquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vin da ech vies, jonguh![]()
Ik vind de smaak niet lekker. OAdin gelukkig ook niet
langharig...... tuig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle gaat met alles er vandoor zonder er iets voor terug te leggen
Je bent een profiteur of je bent het niet
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik jullie nog een keer wilde meenemen naar het pannenkoekenrestaurant.
Oh okeequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vin da ech vies, jonguh![]()
Ik vind de smaak niet lekker. OAdin gelukkig ook niet
Myr lust het ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okeeIk heb nog nooit iemand ontmoet die geen pannenkoeken lust
Je bent de eerste
![]()
Ik hou ook niet van pizzaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de eerste
![]()
Pick me! pick me! pick me!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik jullie nog een keer wilde meenemen naar het pannenkoekenrestaurant.
Werkschuw moet er op de stippeltjes, wat heb ik gewonnenquote:
Maar die heb ik nog nooit gezien en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeurenquote:
Een kusjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkschuw moet er op de stippeltjes, wat heb ik gewonnen
Ik vroeger als kind ook nietquote:
Ik ontmoette er twee tijdens één (mini)meetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent de eerste
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je mij even uitleggen aan de hand van de wet van behoud van energie hoe het komt dat als de snelheid lager wordt ( bv in een venturi buis) de druk dan toeneemt
thermodynamica
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_BernoulliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeger als kind ook nietNu ben ik er ook niet heeeeeel erg dol op hoor
jajaja.. ik kan bernoulli ook wel omschrijven.. das het probleem niet.. maar WAAROM???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Bernoulli
Succes
heb je geen morfine ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, geen interesseMaar wil je er wel een kusje op geven
kook zequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan nasi etenIk ga vast beginnen, vroeg eten vandaag
Tot straks
een baan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkschuw moet er op de stippeltjes, wat heb ik gewonnen
Eet zequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
Tot straks
Ik heb wel nog overdedatumse andere zware pijnstillers liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
zaterdag pizza eten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeger als kind ook nietNu ben ik er ook niet heeeeeel erg dol op hoor
hier in het topic??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die heb ik nog nooit gezien en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom bij je wonen, op die sushi na klinkt het goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een baan!
PA van Barretje!
oh oh oh .. en ! iedere week sushie maken!
vertel eens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
Ik weet nu dus ook hoe en wat met die "overval" die hier gisteren plaats heeft gevonden
Nee, ik heb geloof ik nog wel diclofenacquote:
JEUJquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een baan!
PA van Barretje!
oh oh oh .. en ! iedere week sushie maken!
ik heb al een iteejer ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom bij je wonen, op die sushi na klinkt het goed.
dat slik ik al.. maar het helpt niet echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geloof ik nog wel diclofenac
Nee, want we gingen quiche bakkenquote:
laters enferquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
Tot straks
doe maar in pm danquote:
owja hoe kan ik dat vergeten. Sorry schat!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want we gingen quiche bakken![]()
* Barretje80 begint met prikken...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geloof ik nog wel diclofenac
[..]
JEUJJust what I always wanted
En sushi maken is goed hoor![]()
Is al wel een betere optie maar als nog niet dequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe maar in pm dan
naar iedereen
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle gaat met alles er vandoor zonder er iets voor terug te leggen
Je bent een profiteur of je bent het niet
Nee, die rommel heb ik ook gehad... werkte niet, toen kreeg ik andere zooi, werkte wel, maar de bijwerkingen waren verschrikkelijk, dus dan maar gemiddeld eens per week creperenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat slik ik al.. maar het helpt niet echt
Hahahaha, nee johquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
owja hoe kan ik dat vergeten. Sorry schat!
Niet in mij toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 begint met prikken...
hallo noem me gewoon nerd maar geen iteejer aub! Anders moet ik je komen verdrinken!quote:
weet je, dan hou je toch gewoon je mond .. zeg dan niksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is al wel een betere optie maar als nog niet de
Bij mij werkte het erg goed! Ik kwam gillend van de pijn en compleet ziek zwak en misselijk het zh in en ging er me redelijk normaal voelend weer uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die rommel heb ik ook gehad... werkte niet, toen kreeg ik andere zooi, werkte wel, maar de bijwerkingen waren verschrikkelijk, dus dan maar gemiddeld eens per week creperen![]()
...
Kan en evt zondag quichequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha, nee johWe kunnen ook zelf pizza maken
Dat vind ik dan weer wel lekker
![]()
![]()
Ik wil het je wel vertellen maar niet via fokquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je, dan hou je toch gewoon je mond .. zeg dan niks
Ow ja, het zal vast werken voor sommige pijnen, maar bij mij kreeg het de pijn niet wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij werkte het erg goed! Ik kwam gillend van de pijn en compleet ziek zwak en misselijk het zh in en ging er me redelijk normaal voelend weer uit
Mail?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil het je wel vertellen maar niet via fok
Hi Trev. Prachtig weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Lekker weer he
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond weer lekker gefrituurde aardappelreepjes eten
Lekker hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
Bereid ze voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef OA het volgende:
Ik ga vast het eten voorbereiden![]()
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=631228
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorIk ga Kip Tandoori maken, lekker simpel
En dan morgen even wat Bami enzo koken, kan ik invriezen, lekker makkelijk
Lekker hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef OA het volgende:
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef OA het volgende:
Niet bij mijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
Lekker hoor!
Bij wie van jullie mag ik mee-eten?
Mag ik bij jou etenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef OA het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker hoor!
Bij wie van jullie mag ik mee-eten?
oh en die puntpaprika's zijn zoooo lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:26 schreef OA het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet bij mijwant de kids vinden het ook lekker en dat gaat wel op
oh en niet alleen woknoodles maar met roerbakgroenten en babi ketjap
Maak jij dat of maakt je moeder dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik maak het me lekker gemakkelijk vanavond:
[ afbeelding ]
Falafel
Hij haalt dat bij de shoarmaturkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak jij dat of maakt je moeder dat?
de plaatselijk schapenvleesbakker denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de plaatselijk schapenvleesbakker denk ik
Ik doelde op TMF.quote:
Ikkuhhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Coolquote:
quote:
Dan heeft ze me nog het één en het ander uit te leggen.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan heeft ze me nog het één en het ander uit te leggen.
Ik heb altijd honger... en ik kan pas na 19.00 uur etenquote:
Hier is het nu al klaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb altijd honger... en ik kan pas na 19.00 uur eten...
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het nu al klaar![]()
Ik ben eten [ afbeelding ]
zooo vroeg eten..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
smakelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
oud hollands 17:00 tafel gedektquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zooo vroeg eten..
hoe laat wordt er gegeten tijdens het slaapweekend bij KG??
KG ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zooo vroeg eten..
geen ideequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zooo vroeg eten..
KoraalGeneraal is de enige user die ik ken met die afkorting, maar die is ook al weer een tijdje weg...quote:
Ach, diequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
KoraalGeneraal is de enige user die ik ken met die afkorting, maar die is ook al weer een tijdje weg...
Wat is er om 22.00 uur?quote:
Daar geloof ik niks van... Dat zal niet voor 1.00 uur zijnquote:
maar dan heb ik net gelunchedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
oud hollands 17:00 tafel gedekt
lunch is om 11:30, anders is het niet in het midden van mijn werkdagquote:
Lig altijd om 22.00 in mijn nest, behalve in de weekeinde. Ben gewoon moe (altijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van... Dat zal niet voor 1.00 uur zijn...
ik hoop dat ik dan al even slaap en het nog 5 uur weet vol te houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van... Dat zal niet voor 1.00 uur zijn...
22:00 is voorlees tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lig altijd om 22.00 in mijn nest, behalve in de weekeinde. Ben gewoon moe (altijd)
Ja, jij wel...quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |