Ik vroeger als kind ook nietquote:
Ik ontmoette er twee tijdens één (mini)meetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh okeeIk heb nog nooit iemand ontmoet die geen pannenkoeken lust
Je bent de eerste
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik jullie nog een keer wilde meenemen naar het pannenkoekenrestaurant.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je mij even uitleggen aan de hand van de wet van behoud van energie hoe het komt dat als de snelheid lager wordt ( bv in een venturi buis) de druk dan toeneemt
thermodynamica
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_BernoulliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeger als kind ook nietNu ben ik er ook niet heeeeeel erg dol op hoor
jajaja.. ik kan bernoulli ook wel omschrijven.. das het probleem niet.. maar WAAROM???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Bernoulli
Succes
heb je geen morfine ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, geen interesseMaar wil je er wel een kusje op geven
kook zequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
Wij gaan nasi etenIk ga vast beginnen, vroeg eten vandaag
Tot straks
een baan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkschuw moet er op de stippeltjes, wat heb ik gewonnen
Eet zequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
Tot straks
Ik heb wel nog overdedatumse andere zware pijnstillers liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
zaterdag pizza eten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeger als kind ook nietNu ben ik er ook niet heeeeeel erg dol op hoor
hier in het topic??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die heb ik nog nooit gezien en ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik kom bij je wonen, op die sushi na klinkt het goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een baan!
PA van Barretje!
oh oh oh .. en ! iedere week sushie maken!
vertel eens?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
Ik weet nu dus ook hoe en wat met die "overval" die hier gisteren plaats heeft gevonden
Nee, ik heb geloof ik nog wel diclofenacquote:
JEUJquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een baan!
PA van Barretje!
oh oh oh .. en ! iedere week sushie maken!
ik heb al een iteejer ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom bij je wonen, op die sushi na klinkt het goed.
dat slik ik al.. maar het helpt niet echtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geloof ik nog wel diclofenac
Nee, want we gingen quiche bakkenquote:
laters enferquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
Tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |