Je weet het niet. Misschien hadden ze tijdens jouw vakantie de werkzaamheden zo verdeeld dat je overbodig bent gewordenquote:

ehhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh dat duurt vier dagenTrek gewoon wat schijven los. ééntje meer dan de RAID configuratie kan opvangen

Het tekenende van dit alles is dat mijn people-manager nog niet gereageerd heeft. Erg grappig en erg voorspelbaar. Die man reageert op niets, als sinds ie mijn manager is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Wat? Ga je weg, Pheno? Waarom? Er waren toch geen problemen! Waarom heb je dat niet eerder gemeld dan! Dit komt als een complete verrassing!"

Mooie oplossing, dat wel.quote:

struikelen met je koffie thee in de server ruimte doet het ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh dat duurt vier dagenTrek gewoon wat schijven los. ééntje meer dan de RAID configuratie kan opvangen

Welnee, een serverruimte in een kelder, met een rioleringsbuis die boven de fans van de rekken langsloopt en lek gaat, doet ook wonderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
struikelen met je koffie thee in de server ruimte doet het ook goed
 ...
 ...

nog niet opgestuurd??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het tekenende van dit alles is dat mijn people-manager nog niet gereageerd heeft. Erg grappig en erg voorspelbaar. Die man reageert op niets, als sinds ie mijn manager is.
Nou ja, mijn ontslagbrief stuur ik toch naar de HR-afdeling, dus als ie het probeert te negeren: pech voor hem

graag een ban voor OA.. wegens het verpesten van de dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef OA het volgende:
Life vanaf balkon, heerlijk in het zonnetje

Geen dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
graag een ban voor OA.. wegens het verpesten van de dag
over werkplezier zal ik het maar niet hebben

Life?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef OA het volgende:
Life vanaf balkon, heerlijk in het zonnetje

Ja. Iets met een leven ofzo.....quote:

Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
geweldige migratie straat gebouwd
eerste full test run is maandag om 8:00 gestart en is nu nog bezig
straks moet het binnen een weekend klaar zijn
test 1: failed
 .
 .

hij loopt nog he, we weten de totale doorlooptijd nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?
Ik zie het probleem niet.

Maar als hij nou voor donderdag 0.00 uur klaar is, is het toch goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij loopt nog he, we weten de totale doorlooptijd nog niet
 ?
 ?

Dood op een balkon is ook zo lullig.quote:

Mijn weekend zelfs tot dinsdag 7:00, alles is relatief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?
Ik zie het probleem niet.

quote:
 Ik probeer me er niet eens uit te lullen...
 Ik probeer me er niet eens uit te lullen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |