Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat had ik zondagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
Zo heb je nooit een Mucktpoic, zo heb je er twee op rij
Ikke welquote:
Wat? Een Mucktpoic?quote:
Even testen of iemand wakker is...quote:
Nee, 2 OAtpoic op rijquote:
Ga sokken nummeren jij, ik ben Toektemmer, handdoekenvouwer en matrastesterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
Maar, ehm, Muck, jij werkt helemaal niet, jij langharig werkschuw tuig!
Matrastester is een mooi Scrabblewoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ga sokken nummeren jij, ik ben Toektemmer, handdoekenvouwer en matrastester
Ach ja. Shit happensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan pas
ik moet ook hoognodig naar de mijne
Haha jaquote:
Wat? jij? Werken? Dat zou voor het eerst zijn!quote:
Gelijk heb je. Ik doe dan nu ook geen aars.quote:
Precies, onderzoeken ftw.quote:
Waar gaat je volgende onderzoek naartoe?quote:
Ja. Das leuk. Maar niet in de baas zijn tijdquote:
Dat scheelt weer jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaGelukkig is ie niet zo heel groot, dan duurt het ook niet zo lang
![]()
Uhhuh![]()
Ik ben eigen baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Das leuk. Maar niet in de baas zijn tijd.
En ik maar denken dat ik jouw baas benquote:
Nou dacht het ff nie he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik jouw baas ben![]()
...
Kom mijn huis maar schoonmakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er iemand even werk heeft dan graag.
Dat is geen full-time baan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom mijn huis maar schoonmaken
Alleen als er koffie inzitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik ga vanavond eindelijk leren een infuus te prikken. Of tenminste. Ik heb al heel veel geleerd maar nu mag ik het leren en ook écht gaan doen in de praktijk
Nog slachtoffers waar ik op kan oefenen hier?![]()
Sorry, ik heb net even geen infuus nodig. En zowel , dan vraag ik mijn schoonzus wel, die is verpleegkundige.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik ga vanavond eindelijk leren een infuus te prikken. Of tenminste. Ik heb al heel veel geleerd maar nu mag ik het leren en ook écht gaan doen in de praktijk
Koffie-infuus, gaarnequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
quote:
ik spuit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jij spuit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik spuit nietik snuif alleen [ afbeelding ]
Misschien druppelt het bij hem alleen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
Wat is er mis met je piemel
Dat hoort niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien druppelt het bij hem alleen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
never forget! never surrender!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan naalden en vergat even dat ik in KSC post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan naalden en vergat even dat ik in KSC post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
never forget! never surrender!
quote:Hekserij verder gereguleerd in Roemenië
(Novum/AP) - Het Roemeense parlement behandelt een voorstel om van heksen een vergunning te eisen en het doen van valse voorspellingen strafbaar te stellen. Het wetsvoorstel is de Senaat reeds gepasseerd, maar moet nog worden goedgekeurd door de Kamer van Afgevaardigden.
De maatregel borduurt voort op een nieuwe arbeidswet, die heks als beroep erkent. Roemeense heksen zijn hier niet onverdeeld gelukkig mee, omdat ze nu net als andere zzp'ers belasting moeten betalen. Op het doen van voorspellingen die niet uitkomen komt volgens het wetsvoorstel een boete of zelfs gevangenisstraf te staan.
Bijgeloof speelt in Roemenië nog altijd een belangrijke rol, onder alle lagen van de bevolking.
Nee, alleen druipers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
Zouden ze ook weerwolven en zieners gaan aanpakken?
[..]
XDquote:
Oh oke hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net even geen infuus nodig. En zowel , dan vraag ik mijn schoonzus wel, die is verpleegkundige.
*enf zet spulletjes klaar en trekt handschoenen aanquote:
Jij bent ook een schone zuster jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
Oh oke hoordat ben ik ook he XD
*enf zet spulletjes klaar en trekt handschoenen aan![]()
*
Je mail viel niet in goede aarde?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik doe dan nu ook geen aars.
Hij mist één onderdeelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
Enf neemt een enorme aanloop en *BAM!!*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
*
Mijn schoonzus hoeft het niet meer te leren, die kan het al.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, koffie-infuusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
[..]
[..]
*
quote:
Wat denk je zelfquote:
Vervang die P maar door twee andere lettersquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook een schone zuster ja.
Intraventriculairquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enf neemt een enorme aanloop en *BAM!!*
Zo dat intraventriculaire subcutane steekijzer erin
Ghehe XDquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeej, koffie-infuus![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ok nog van Zuster Enfermerel![]()
Nee, paniek *insert panic-smiley* .quote:
Ook niet zo lastig als ik het vraag hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vervang die P maar door twee andere letters![]()
...
Dat gerommel wordt toch altijd netjes gedocumenteerd? Geen vuiltje aan de lucht dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, paniek *insert panic-smiley* .
I couldn't care less. Ik ben maar wat aan het rommelen in wat source-code.
"Wat? Ga je weg, Pheno? Waarom? Er waren toch geen problemen! Waarom heb je dat niet eerder gemeld dan! Dit komt als een complete verrassing!"quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:26 schreef Enfermera het volgende:
IntraventriculairDan zit ik wellicht in je hart, das misschien wat te diep hè.
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, paniek *insert panic-smiley* .
I couldn't care less. Ik ben maar wat aan het rommelen in wat source-code.
En vergeet de format c:\ van de dataserver niet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wel netjes alles opruimen voor je weg gaat hoor![]()
mail, bestanden en overige dingen verwijderen,
Format c. herpartioneren. Nog een format.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
wel netjes alles opruimen voor je weg gaat hoor![]()
mail, bestanden en overige dingen verwijderen,
Dan verwijder ik toch wat oude history uit cvs? Nee, dat soort dingen doe ik niet, het directe team hoeft geen last te hebben, daar zitten mijn problemen ook niet. Netjes achterlaten dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gerommel wordt toch altijd netjes gedocumenteerd? Geen vuiltje aan de lucht dus.
Joh dat duurt vier dagenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Format c. herpartioneren. Nog een format.
Je weet het niet. Misschien hadden ze tijdens jouw vakantie de werkzaamheden zo verdeeld dat je overbodig bent gewordenquote:
ehhhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh dat duurt vier dagenTrek gewoon wat schijven los. ééntje meer dan de RAID configuratie kan opvangen
Het tekenende van dit alles is dat mijn people-manager nog niet gereageerd heeft. Erg grappig en erg voorspelbaar. Die man reageert op niets, als sinds ie mijn manager is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Wat? Ga je weg, Pheno? Waarom? Er waren toch geen problemen! Waarom heb je dat niet eerder gemeld dan! Dit komt als een complete verrassing!"
Mooie oplossing, dat wel.quote:
struikelen met je koffie thee in de server ruimte doet het ook goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh dat duurt vier dagenTrek gewoon wat schijven los. ééntje meer dan de RAID configuratie kan opvangen
Welnee, een serverruimte in een kelder, met een rioleringsbuis die boven de fans van de rekken langsloopt en lek gaat, doet ook wonderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
struikelen met je koffie thee in de server ruimte doet het ook goed
nog niet opgestuurd??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het tekenende van dit alles is dat mijn people-manager nog niet gereageerd heeft. Erg grappig en erg voorspelbaar. Die man reageert op niets, als sinds ie mijn manager is.
Nou ja, mijn ontslagbrief stuur ik toch naar de HR-afdeling, dus als ie het probeert te negeren: pech voor hem
graag een ban voor OA.. wegens het verpesten van de dagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef OA het volgende:
Life vanaf balkon, heerlijk in het zonnetje
Geen dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
graag een ban voor OA.. wegens het verpesten van de dag
over werkplezier zal ik het maar niet hebben![]()
Life?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef OA het volgende:
Life vanaf balkon, heerlijk in het zonnetje
Ja. Iets met een leven ofzo.....quote:
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
geweldige migratie straat gebouwd![]()
eerste full test run is maandag om 8:00 gestart en is nu nog bezig![]()
straks moet het binnen een weekend klaar zijn![]()
test 1: failed
hij loopt nog he, we weten de totale doorlooptijd nog nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?
Ik zie het probleem niet.
Maar als hij nou voor donderdag 0.00 uur klaar is, is het toch goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij loopt nog he, we weten de totale doorlooptijd nog niet
Dood op een balkon is ook zo lullig.quote:
Mijn weekend zelfs tot dinsdag 7:00, alles is relatief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend is toch van vrijdag 16.00 t/m maandag 8.00?
Ik zie het probleem niet.
quote:
Als Suikertaartje het had gezien, had je klapjes gekregenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik probeer me er niet eens uit te lullen...
balkonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Barretje80 het volgende:
*droomt weg*
hou zou het om m'n eigen balkon zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |