Ik ben eigen baasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Das leuk. Maar niet in de baas zijn tijd.
En ik maar denken dat ik jouw baas benquote:
Nou dacht het ff nie he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik jouw baas ben![]()
...
Kom mijn huis maar schoonmakenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als er iemand even werk heeft dan graag.
Dat is geen full-time baan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom mijn huis maar schoonmaken
Alleen als er koffie inzitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik ga vanavond eindelijk leren een infuus te prikken. Of tenminste. Ik heb al heel veel geleerd maar nu mag ik het leren en ook écht gaan doen in de praktijk
Nog slachtoffers waar ik op kan oefenen hier?![]()
Sorry, ik heb net even geen infuus nodig. En zowel , dan vraag ik mijn schoonzus wel, die is verpleegkundige.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, ik ga vanavond eindelijk leren een infuus te prikken. Of tenminste. Ik heb al heel veel geleerd maar nu mag ik het leren en ook écht gaan doen in de praktijk
Koffie-infuus, gaarnequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
quote:
ik spuit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef Enfermera het volgende:
Jij spuit nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik spuit nietik snuif alleen [ afbeelding ]
Misschien druppelt het bij hem alleen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
Wat is er mis met je piemel
Dat hoort niet hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien druppelt het bij hem alleen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij spuit niet
Wat is er mis met je piemel
never forget! never surrender!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan naalden en vergat even dat ik in KSC post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht aan naalden en vergat even dat ik in KSC post.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
never forget! never surrender!
quote:Hekserij verder gereguleerd in Roemenië
(Novum/AP) - Het Roemeense parlement behandelt een voorstel om van heksen een vergunning te eisen en het doen van valse voorspellingen strafbaar te stellen. Het wetsvoorstel is de Senaat reeds gepasseerd, maar moet nog worden goedgekeurd door de Kamer van Afgevaardigden.
De maatregel borduurt voort op een nieuwe arbeidswet, die heks als beroep erkent. Roemeense heksen zijn hier niet onverdeeld gelukkig mee, omdat ze nu net als andere zzp'ers belasting moeten betalen. Op het doen van voorspellingen die niet uitkomen komt volgens het wetsvoorstel een boete of zelfs gevangenisstraf te staan.
Bijgeloof speelt in Roemenië nog altijd een belangrijke rol, onder alle lagen van de bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |