abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:21:43 #1
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92492670
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpgicon.jpggobo-small.gif perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Overal verstand van.
pi_92492701
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:15 schreef macondo het volgende:
Als je zelfs op Fok niet eens in de gaten hebt hoe je in contact kan komen met iemand, dan zal het nog lastig gaan worden voor je op datingsites..
Ik ben een tijd uit de roulatie geweest wat internet betreft. Toen ik voor het laatst echt actief was op fora en andere sites.. dat is ongeveer 8 jaar geleden. Heb het internet alleen maar voor werk en nieuws lezen gebruikt al die tijd.

Het voelt alsof ik alles opnieuw moet ontdekken man :)
There is a long line down from heaven.
pi_92493067
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik ben een tijd uit de roulatie geweest wat internet betreft. Toen ik voor het laatst echt actief was op fora en andere sites.. dat is ongeveer 8 jaar geleden. Heb het internet alleen maar voor werk en nieuws lezen gebruikt al die tijd.

Jeetje man, 8 jaar... dat was praktisch een andere wereld :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:37:38 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92493205
lol! Dan kijk je straks nog vreemd op joh :D
zoveel mogelijkheeden!!
pi_92493290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje man, 8 jaar... dat was praktisch een andere wereld :P
Ja ik begin al oud te worden :) Vroeger chatte ik wel met vrouwen enzo, toen een serieuze relatie gekregen. En daarna eigenlijk nooit meer de behoefte gehad om via internet contact te zoeken met mensen.

Tsja :)
pi_92493339
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:22 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik moest na anderhalf jaar alles al opnieuw ontdekken, laat staan na 8 jaar!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_92493345
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
lol! Dan kijk je straks nog vreemd op joh :D
zoveel mogelijkheeden!!
Tell me :P
pi_92493483
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:40 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ja ik begin al oud te worden :) Vroeger chatte ik wel met vrouwen enzo, toen een serieuze relatie gekregen. En daarna eigenlijk nooit meer de behoefte gehad om via internet contact te zoeken met mensen.

Tsja :)
Ach, je bent zo oud als je je voelt :P En het went snel weer hoor :)
Sarcasme. Herken het.
pi_92493770
Ik moet iedere maand alles weer opnieuw ontdekken, dát is pas zwaar!
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:54:39 #10
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92493789
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ach, je bent zo oud als je je voelt :P En het went snel weer hoor :)
Het erge is dat ik een ICT-er ben. Ik heb zelfs als programmeur aan een datingsite gewerkt. Toen heb ik eigenlijk een paar dingen geleerd:
- De meeste profielen zijn nep en bedoeld om de site er uit te laten zien alsof er veel mensen zijn. De foto's zijn vaak van mensen uit Amerika ofzo die er toch niet achter komen.
- Er worden chatters ingehuurd om de boel actief te houden.
- Het verdienmodel moet mensen aansporen om op de site actief te blijven. Hierdoor zie je vaak dat ze mensen met een gratis profiel lokken en daarna met credits werken en dergelijke.
- Er wordt op kantoor gelachen om mensen die heel graag willen afspreken en gefrustreerd raken wanneer dat niet gebeurt.

Inmiddels werk ik niet meer bij dat bedrijf (is ook alweer bijna 4 jaar geleden), maar had toen al helemaal zoiets van "internet is leuk als informatiebron" maar voor de rest is het allemaal bullshit.
pi_92493939
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het erge is dat ik een ICT-er ben. Ik heb zelfs als programmeur aan een datingsite gewerkt. Toen heb ik eigenlijk een paar dingen geleerd:
- De meeste profielen zijn nep en bedoeld om de site er uit te laten zien alsof er veel mensen zijn. De foto's zijn vaak van mensen uit Amerika ofzo die er toch niet achter komen.
- Het verdienmodel moet mensen aansporen om op de site actief te blijven. Hierdoor zie je vaak dat ze mensen met een gratis profiel lokken en daarna met credits werken en dergelijke.
- Er wordt op kantoor gelachen om mensen die heel graag willen afspreken en gefrustreerd raken wanneer dat niet gebeurt.

Inmiddels werk ik niet meer bij dat bedrijf (is ook alweer bijna 4 jaar geleden), maar had toen al helemaal zoiets van "internet is leuk als informatiebron" maar voor de rest is het allemaal bullshit.
Meh, de mensen hier in het topic daten toch regelmatig via een datingwebsite, dus lang niet alle profielen zijn nep. Daarnaast denk ik dat het tegenwoordig veel meer geaccepteerd is om te daten via internet dan 5 jaar geleden en dat er dus logischerwijs veel meer "gewone" mensen zitten.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:04:13 #12
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92494134
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Meh, de mensen hier in het topic daten toch regelmatig via een datingwebsite, dus lang niet alle profielen zijn nep. Daarnaast denk ik dat het tegenwoordig veel meer geaccepteerd is om te daten via internet dan 5 jaar geleden en dat er dus logischerwijs veel meer "gewone" mensen zitten.
Dat zou best kunnen hoor :)

Ik moet er alleen ff aan wennen :P
pi_92494290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:04 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen hoor :)

Ik moet er alleen ff aan wennen :P
Je loopt gewoon te miepen }:|
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:12:11 #14
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92494393
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Je loopt gewoon te miepen }:|
Ach, de meesten lopen hier weleens te miepen :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:19:12 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92494662
iedereen heeft het altijd over die fake profielen, maar o ik ben ze nog niet tegengekomen of het zijn net die profielen die ik toch helemaal niks vind :) erg handig.

Maargoed als ict'er heb je in ieder geval wel de handigheid mbt sites dus dat is weer een ontdekkingsreis minder. Probeer er positief in de staan en te zien waar het ke heen brengt. :)
pi_92494984
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
iedereen heeft het altijd over die fake profielen, maar o ik ben ze nog niet tegengekomen of het zijn net die profielen die ik toch helemaal niks vind :) erg handig.

Maargoed als ict'er heb je in ieder geval wel de handigheid mbt sites dus dat is weer een ontdekkingsreis minder. Probeer er positief in de staan en te zien waar het ke heen brengt. :)
Jaaa, dat vind ik ook zoiets. Of hebben we het dan gewoon niet door ofzo? Dat als je een berichtje stuurt en geen reactie krijgt het dan een fake profiel is? Hoe weten sommigen zo goed dat iets een fake profiel is, of zijn wij nou echt zulke mutsen? :`)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:32:30 #17
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92495177
Omdat jullie vrouw zijn.

Fake profielen zijn in 80% van de gevallen vrouw. De mannen zijn echt, want die komen er toch wel op af.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:36:48 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92495316
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaaa, dat vind ik ook zoiets. Of hebben we het dan gewoon niet door ofzo? Dat als je een berichtje stuurt en geen reactie krijgt het dan een fake profiel is? Hoe weten sommigen zo goed dat iets een fake profiel is, of zijn wij nou echt zulke mutsen? :`)
Dat laatste sowieso ;)
Maar wat LiS zegt klopt natuurlijk ook wel. Mannen hoeven niet zo snel gefaked te worden.. die zijn er in overvloede *O*
pi_92495362
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso ;)
Maar wat LiS zegt klopt natuurlijk ook wel. Mannen hoeven niet zo snel gefaked te worden.. die zijn er in overvloede *O*
Ja.. .maar af en toe zou ik wensen dat ze fake waren -O-
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:39:36 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92495407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja.. .maar af en toe zou ik wensen dat ze fake waren -O-
Dat klopt :Y
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:10:30 #21
57047 macondo
pi_92496396
quote:

Stierepoep. Het spijt me, maar bij normale datingsites is geen sprake van nep profielen, behalve een incidentele grapjas.

quote:
Sure, op Paiq zeker. Flauwekul.
quote:
Als je wat wilt, moet je een beetje betalen. Is niet vies, is normaal. Op een ansichtkaart moet ook een postzegel. Let wel, betalen an sich betekent niet dat het een goede site is.
quote:
Ach ja. IT-ers onder elkaar zullen vast wel eens lachen. Om IT-ers wordt ook wel eens gelachen trouwens.

quote:
Het spijt me, er straalt toch een zekere wereldvreemdheid van af - alsof je 8 jaar lang in een isoleercel hebt gezeten. Allemaal prima, komt allemaal wel goed ; maar dan hier vertellen hoe datingsites werken is wat eigenaardig ;)
Overal verstand van.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:10:39 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92496399
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Enige en daarmee beste oplossing is gewoon een smsje in de trant van: "[naam], ik denk dat ik ietwat andere ideeën over het aan gaan van relaties heb dan jij, dus misschien kunnen we het hier beter bij laten."

Laat hem maar even zweten dus :).
Twee uitkomsten:
1. Hij blijft nonchalant en laat het daar ook bij. Zelfde resultaat als gewoon afscheid nemen, echter heb je nu de definitieve bevestiging.
2. Hij heeft door dat hij deze keer niet zo makkelijk wegkomt met de lakse houding en zal er meer energie insteken.

Nadeel van optie 2 is dat hij naar verloop van tijd alsnog in zijn oude patroon zal vervallen.
Dus dan dien je er strak op te blijven zitten.
Kost behoorlijk wat extra energie, dus tja, is hij dat in jouw ogen waard?
Ja, dat is hij meer dan waard. Zoals ik hem nu ken. Maar ik hoef geen duidelijkheid, het lijkt me duidelijk genoeg. Als ik dat nu doe, dan verlies ik het sowieso.

Kreeg net wel weer een smsje. Na het seksincident is hij dus direct vertrokken op vakantie, ik ben daar gewoon blijven liggen en hij zei dat ik zo lang kon blijven als ik wilde. Briefje in zijn maandkaart voor NMBS gestopt met iets over 'lief dat ik mocht blijven, zomaar zonder supervisie, kus' en die heeft hij blijkbaar net gevonden. Mwoah, ik laat hem zweten met korte en late berichtjes als er iets terugkomt, en als ik er tegen vrijdag nog zo over denk dan stuur ik wel iets in die trant. Ik ben vrij impulsief dus wilde dat niet direct doen. Het legt ook ineens nogal druk op de ketel, zoiets.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:50 schreef macondo het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, bij de tweede date meteen afspreken met een paar vrienden er bij. Dan gaan we ergens wat drinken met haar. In een kelderbox of zo.
:D

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Na ja, ik heb nog niet eens zoveel moeite met dat soort dingen.

Weet alleen niet of een datingsite nou wel de manier is. Ik ben 30 jaar oud en ik zie alleen maar vrouwen met kinderen, of vrouwen die nog ouder zijn dan ik, of profielen waar je de omschrijving van iemand leest en daarna meteen schrikt van alles wat er staat dat je nog niet eens meer zin hebt om naar de foto te kijken.

Ik bedoel, al die vrouwen die schrijven "ik ben niet op mijn mondje gevallen, ik kan hard uit de hoek komen, ik heb een vent nodig met een ruggegraat die tegengas kan geven". Wtf? Het voelt alsof ik een war zone betreedt.
OMG, vreselijk. Die vrouwen willen allemaal een klootzak!
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:15:06 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92496525
Oh ja, ik heb me gisteren na het werk nog eens aangemeld op Be2.be. My god, 12 berichtjes! Gaat véél harder dan parship. Eens doorspitten.

OK, dát kan dus niet zonder lid te worden. Nevermind dus.
Resistance is futile.
pi_92496909
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, dat is hij meer dan waard. Zoals ik hem nu ken. Maar ik hoef geen duidelijkheid, het lijkt me duidelijk genoeg. Als ik dat nu doe, dan verlies ik het sowieso.

Kreeg net wel weer een smsje. Na het seksincident is hij dus direct vertrokken op vakantie, ik ben daar gewoon blijven liggen en hij zei dat ik zo lang kon blijven als ik wilde. Briefje in zijn maandkaart voor NMBS gestopt met iets over 'lief dat ik mocht blijven, zomaar zonder supervisie, kus' en die heeft hij blijkbaar net gevonden. Mwoah, ik laat hem zweten met korte en late berichtjes als er iets terugkomt, en als ik er tegen vrijdag nog zo over denk dan stuur ik wel iets in die trant. Ik ben vrij impulsief dus wilde dat niet direct doen. Het legt ook ineens nogal druk op de ketel, zoiets.
Niet persoonlijk bedoeld hoor (serieus niet) maar waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk over contact met mannen? Een vriendin van mij ook "ik ga echt niet meteen reageren als hij smst!!" Maar waarom eigenlijk niet? Waarom altijd een soort van spel ervan maken in plaats van gewoon contact hebben?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:34:36 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92497178
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet persoonlijk bedoeld hoor (serieus niet) maar waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk over contact met mannen? Een vriendin van mij ook "ik ga echt niet meteen reageren als hij smst!!" Maar waarom eigenlijk niet? Waarom altijd een soort van spel ervan maken in plaats van gewoon contact hebben?
Ik heb dit gedrag bij mannen al veel vaker gezien. Het is een vette indicator dat hij vooral geïnteresseerd is in seks, en mij daarnaast ook best een leuke meid vind. Ik daarentegen ben heel erg onder de indruk van hem. Ik ken mezelf wel aardig onderhand, risico om verliefd te worden is erg groot.

En ik heb het letterlijk zelf al verneukt. Nu kan ik er nog mee ophouden zonder dat het een emotioneel dramaatje wordt voor mezelf. Hij wil iets leuks ongedwongens. Ik wil hem voor mezelf. Dat strookt niet. Ik neem mezelf dan liever in bescherming.

Oh, dit is geen spel voor mij trouwens, dit is een paar dagen bezinnen omdat ik niet té snel de stekker eruit wil trekken. Maar daar gaat het wel naartoe.
Resistance is futile.
pi_92498111
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb dit gedrag bij mannen al veel vaker gezien. Het is een vette indicator dat hij vooral geïnteresseerd is in seks, en mij daarnaast ook best een leuke meid vind. Ik daarentegen ben heel erg onder de indruk van hem. Ik ken mezelf wel aardig onderhand, risico om verliefd te worden is erg groot.

En ik heb het letterlijk zelf al verneukt. Nu kan ik er nog mee ophouden zonder dat het een emotioneel dramaatje wordt voor mezelf. Hij wil iets leuks ongedwongens. Ik wil hem voor mezelf. Dat strookt niet. Ik neem mezelf dan liever in bescherming.

Oh, dit is geen spel voor mij trouwens, dit is een paar dagen bezinnen omdat ik niet té snel de stekker eruit wil trekken. Maar daar gaat het wel naartoe.
Maar waarom zou je het al verneukt hebben dan? Waarom vraag je hem dat niet zelf? Gezien je er toch al van uit gaat dat het niets wordt, heb je ook niet echt iets te verliezen toch?
Sarcasme. Herken het.
pi_92498234
Dit doet me trouwens denken aan die film, hes just not that into you, waarbij vrouwen ook hele complotten smeden over wat hij denkt/doet/wil etc.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:15:27 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92498418
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je het al verneukt hebben dan? Waarom vraag je hem dat niet zelf? Gezien je er toch al van uit gaat dat het niets wordt, heb je ook niet echt iets te verliezen toch?
Dat ga ik ook doen tegen de tijd dat ik er niet meer mee om kan gaan, maar nu nog niet. Te vroeg, te dramatisch. Ik heb hem al eens ronduit gevraagd of de interesse aan het afnemen is via mail, dat was volgens hem niet het geval. Er is al seks geweest, dan is de spanning er wel af.

Verdomme, nou kom ik dus toch weer aan het twijfelen want het eerste dat hij deed bij thuiskomst was mij sms-en. Zucht. Hij geeft ook wel tegenstrijdige signalen. Ik stel me misschien ook wel aan, hij is nog geen 24u terug :') .
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:19:09 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92498559
Waarom het allemaal zo analyseren?
Laat wat van je horen als je daar behoefte aan hebt en doe dat niet als je daar geen behoefte aan hebt. Hetzelfde zal hij doen. En dan maar zien hoe het loopt :)
pi_92498632
Ik zou het inderdaad niet teveel analyseren; laat alles lekker op je afkomen! Niet elke actie moet je in een bepaald hokje drukken, mannen én vrouwen kunnen soms heel onberekenbaar zijn en actie actie hoeft niet een bepaalde betekenis hebben.
pi_92498650
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen tegen de tijd dat ik er niet meer mee om kan gaan, maar nu nog niet. Te vroeg, te dramatisch. Ik heb hem al eens ronduit gevraagd of de interesse aan het afnemen is via mail, dat was volgens hem niet het geval. Er is al seks geweest, dan is de spanning er wel af.

Verdomme, nou kom ik dus toch weer aan het twijfelen want het eerste dat hij deed bij thuiskomst was mij sms-en. Zucht. Hij geeft ook wel tegenstrijdige signalen. Ik stel me misschien ook wel aan, hij is nog geen 24u terug :') .
As I said, er is maar 1 iemand die het weet en dat is hij. Je kunt zelf wel hele complotten verzinnen, maar zie het gewoon even aan joh en sms/mail/zie hem als je daar zin in hebt. Ik snap dat je het risico loopt om verliefd te worden, maar aan de andere kant, als je nooit een risico neemt kom je natuurlijk nooit ergens..

edit: altijd lekker makkelijk commentaar geven vanaf de zijlijn :7
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:33:53 #32
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92499078
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Het spijt me, maar bij normale datingsites is geen sprake van nep profielen, behalve een incidentele grapjas.
Plaats je eens in de situatie van een website bouwer.

Je maakt eerst een mooie site, je bouwt de functionaliteit er in en alles. Daarna moeten er mensen op jouw site komen.

Denk je dat iemand zich inschrijft als er geen profielen op de site te bekennen zijn? Of beter gezegd; denk jij dat het zakelijk verantwoord is om de investering in de site te riskeren? Een eerste indruk is immers het belangrijkste.

Hoewel er sites zijn die het vast goed bedoelen. In de startup fase zul je vaak nep profielen hebben, want anders komt er geen hond op de site. Het enige alternatief is een bestaande userbase aantappen.

Ik zeg nu ook niet dat alles nep is, maar denken dat er ueberhaupt geen nep profielen zijn vind ik pas wereldvreemd :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:36:01 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92499154
LiS.. vanwaar de keuze om het nu dan toch via relatiesites te proberen? Zie je het als een aanvulling op het datingterrein of kom je geen vrouwen tegen in het dagelijks even.. of werkt het contact dan niet zo?

:)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:36:45 #34
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92499186
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
LiS.. vanwaar de keuze om het nu dan toch via relatiesites te proberen? Zie je het als een aanvulling op het datingterrein of kom je geen vrouwen tegen in het dagelijks even.. of werkt het contact dan niet zo?

:)
Nieuwsgierigheid :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:37:58 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92499232
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef LostInSpace het volgende:

Nieuwsgierigheid :)
Al lang vrijgezel dan? En waarom juist nu voor de datingsites gekozen?
ik probeer ook maar wat info eruit te trekken uit nieuwsgierigheid :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:42:37 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92499406
Ik vind die angst voor fake-profielen en die onzin toch altijd van een paranoïde wereldvreemdheid getuigen, ongelofelijk. Op knuz (bijv.) komen er soms wel eens ineens 'nieuwe' profielen bij van bloedmooie vrouwen die in al hun gaatjes genomen willen worden of Vertaalmachine-engels sprekende Russen.

Daar trapt toch niemand in mag ik hopen? :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:47:00 #37
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92499608
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
Al lang vrijgezel dan? En waarom juist nu voor de datingsites gekozen?
ik probeer ook maar wat info eruit te trekken uit nieuwsgierigheid :P
Nee en ik heb nog nergens voor gekozen :) Ik rommel gewoon wat aan met gratis logins en heb nog geen enkele persoon een bericht gestuurd uit mezelf. Kijk alleen maar rond.
pi_92499656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nee en ik heb nog nergens voor gekozen :) Ik rommel gewoon wat aan met gratis logins en heb nog geen enkele persoon een bericht gestuurd uit mezelf. Kijk alleen maar rond.
LiS, even voor alle duidelijkheid, Cue is nu een beetje online met je aan het flirten, maar je respons laat toch wel te wensen over heur -O-
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:48:31 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92499685
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

LiS, even voor alle duidelijkheid, Cue is nu een beetje online met je aan het flirten, maar je respons laat toch wel te wensen over heur -O-
Wat ben je toch goed voor je medemens :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:07:49 #40
57047 macondo
pi_92500425
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef LostInSpace het volgende:

Plaats je eens in de situatie van een website bouwer.

Hoewel er sites zijn die het vast goed bedoelen. In de startup fase zul je vaak nep profielen hebben, want anders komt er geen hond op de site. Het enige alternatief is een bestaande userbase aantappen.

Ik zeg nu ook niet dat alles nep is, maar denken dat er ueberhaupt geen nep profielen zijn vind ik pas wereldvreemd :P
Jij stelt dat het merendeel van de profielen nep is. Dat is bij de gangbare sites (RP, Lexa, Paiq,..) flauwekul. Behalve de experimentjes van PicardMike dan natuurlijk.

Als jij oprecht gelooft dat het getuigt van goed ondernemerschap om de mensen een loer te draaien, is het maar goed dat ze je altijd in het kolenhok tussen de computers hebben gelaten.

quote:
"You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Overigens negeert mijn snoepje trouwens ook de meeste berichtjes op RP - dus ze is vast in sommige ogen "fake". :')
Overal verstand van.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:13:15 #41
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92500636
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef macondo het volgende:
1. Jij stelt dat het merendeel van de profielen nep is.

2. Als jij oprecht gelooft dat het getuigt van goed ondernemerschap om de mensen een loer te draaien, is het maar goed dat ze je altijd in het kolenhok tussen de computers hebben gelaten.
1. Nee. Ik stel dat er nep profielen tussen zitten. Alle koeien zijn zoogdieren, maar niet alle zoogdieren zijn een koe.
2. Ik heb nooit gezegd dat het van goed ondernemerschap getuigd om mensen een loer te draaien. Ik heb enkel aangegeven dat het voorkomt.

Damn, lezen is niet jouw sterkste punt.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:32:16 #42
57047 macondo
pi_92501340
quote:

Toen heb ik eigenlijk een paar dingen geleerd:
Pannenkoek. En hop, nu weer terug onder je steen c.q. serverhok.
Overal verstand van.
pi_92502060
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef macondo het volgende:
Ik heb er toch meerdere malen mee te maken gehad. Ze zijn vrij makkelijk te ontdekken omdat ze -in ieder geval op RP- altijd hetzelfde patroon volgen.

- De profielen zijn altijd full member
- Maar ze sturen enkel en alleen interesse berichtjes
- En dat zonder ook maar één keer op je profiel te kijken
- Als je terug reageert wordt je reactie gelezen, maar niet beantwoord
- Ook na je reactie word je profiel niet door de faker bekeken

Heb toch een stuk of 5 berichten van dat soort fakers gehad, de afgelopen 2 maanden.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:52:59 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92502205
Maargoed.. dan zijn er een paar nep.. boeie! Die pik je er makkelijk uit zeg je. Waarom ze er zijn is voor ons allemaal wel logisch denk ik zo.

Ze zijn er, sommigen komen ze vaker tegen dan de ander en we prikken er allemaal door heen O+
Het leven is soms zoveel mooier als we niet tig keer dezelfde discussie hebben *;
pi_92502469
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Het leven is soms zoveel mooier als we niet tig keer dezelfde discussie hebben *;
Waar moet je t anders over hebben, 93 topics lang :P
pi_92502908
[quote]Behalve de experimentjes van PicardMike dan natuurlijk.[quote]

HAHA... waar is hij trouwens?
Drama means nothing, it's part of the game.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:24:06 #47
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92503546
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn er, sommigen komen ze vaker tegen dan de ander en we prikken er allemaal door heen O+
Je hebt gelijk.. die discussie gaat eigenlijk nergens over.

Als ik het echt wil weten neem ik de gok wel.

Ik zie hier trouwens geen steen en ook geen serverhok.

Gewoon een kantoor waar elke werkplek meerdere flatscreens heeft :P Ik zie zelfs planten _O_

PS:
Wat heb jij met komkommers? :+

[ Bericht 4% gewijzigd door LostInSpace op 08-02-2011 15:43:22 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:28:06 #48
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_92503751
Hij verschijnt altijd weer naar een tijdje, wees niet bang :'). Update: het is vast geen goed teken dat ik het lastig vind de gasten waar ik mee om ga/ging te moeten zeggen dat
ik momenteel niet op zo'n manier met ze om kan gaan (a)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:07:24 #49
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92505523
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef love_sharon het volgende:
Hij verschijnt altijd weer naar een tijdje, wees niet bang :'). Update: het is vast geen goed teken dat ik het lastig vind de gasten waar ik mee om ga/ging te moeten zeggen dat
ik momenteel niet op zo'n manier met ze om kan gaan (a)
Doe es nog cryptischer? :s)
pi_92505557
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef macondo het volgende:

[..]

Overigens negeert mijn snoepje trouwens ook de meeste berichtjes op RP - dus ze is vast in sommige ogen "fake". :')
Je snoepje :`)

:r

:P
Sarcasme. Herken het.
pi_92505629
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik zie hier trouwens geen steen en ook geen serverhok.

Gewoon een kantoor waar elke werkplek meerdere flatscreens heeft :P Ik zie zelfs planten _O_

PS:
CUUUEEE!!! Hij flirt terug O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:12:26 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92505775
quote:
PS:
Dat is alweer iets van een tijd terug :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:25:48 #53
57047 macondo
pi_92506394
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je snoepje :`)
:r
:P
Ik sta open voor suggesties ;) Mijn scharrel? Nah.. Mijn schatje? Nahh. klinkt te definitief. Snoepje-van-de-week is ook niet goed, maar snoepje is inderdaad halfslachtig compromis.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
CUUUEEE!!! Hij flirt terug O+
Dat wordt afspreken met een rode roos in het knoopsgat! Romantiek!
Overal verstand van.
pi_92506721
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaal O+ van wordt, en dan 3 weken later bel je niet meer, en als je zelf belt zeg je dat er geen klik meer is. Kortom, een ster in het ingooien van eigen glazen enzo..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92506949
Ik heb inmiddels ook mijn eerste online date stappen gezet, blijf het lastig vinden maar online is wel een stuk eenvoudiger dan in het echt.
Wel al een paar leuke dates gehad met een dame, helaas is dat verder nergens op uitgekomen, maar we gaan gewoon vrolijk verder :-)
pi_92507058
quote:

[..]

Dan heb je wel voor een ruksite gewerkt. Zoals match.com of meetic zeker :')

Echte goede sites zoals paiq.nl hebben geen fake profielen. RP heeft ze ook, maar er zijn zoveel echte profielen dat ze niet meer opvallen...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:43:50 #57
57047 macondo
pi_92507287
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef erik81 het volgende:
Ik heb inmiddels ook mijn eerste online date stappen gezet, blijf het lastig vinden maar online is wel een stuk eenvoudiger dan in het echt.
Wel al een paar leuke dates gehad met een dame, helaas is dat verder nergens op uitgekomen, maar we gaan gewoon vrolijk verder :-)
Zo, een eerste reactie op Fok, welkom!
Overal verstand van.
pi_92507371
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Zo, een eerste reactie op Fok, welkom!
ja en nee :P wel onder deze username idd, heb hier vroeger ook wel rond gehangen
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:47:44 #59
57047 macondo
pi_92507493
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef erik81 het volgende:

[..]

ja en nee :P wel onder deze username idd, heb hier vroeger ook wel rond gehangen
Onder welke username dan wel?
Overal verstand van.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:48:45 #60
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_92507537
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:07 schreef Neelix het volgende:

[..]

Doe es nog cryptischer? :s)
Daarvoor ben ik een vrouw ;)
En volgens mij was het toch nog wel enigzins te begrijpen :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:57:35 #61
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92507944
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:48 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Daarvoor ben ik een vrouw ;)
En volgens mij was het toch nog wel enigzins te begrijpen :P
Oh wacht, heb jij ook fuhkering? :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:04:20 #62
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_92508242
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Neelix het volgende:

[..]

Oh wacht, heb jij ook fuhkering? :P
Nee alleen 3rdRock kan echte ' fuhkering' hebben :D
Ik heb een afspraak dat we niet met andere daten/scharrelen zolang we met elkaar omgaan.
Maarja het is wennen zal ik maar netjes zeggen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:18:32 #63
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92508860
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik heb een afspraak dat we niet met andere daten/scharrelen zolang we met elkaar omgaan.
Zoiets bedoelde ik inderdaad ;) Gefeliciteerd!
pi_92509400
Is parship.nl trouwens nog wat? Kan je er een beetje gratis berichten sturen of moet je daar voor dokken?
pi_92512017
Na al een tijdje ingeschreven te staan bij RP en alleen te hebben gesnuffeld ga ik binnenkort toch maar ff een foto'tje erop zetten om te kijken of het wat kan worden ^O^
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:52 #66
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92512262
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:07 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Na ja, ik heb nog niet eens zoveel moeite met dat soort dingen.

Weet alleen niet of een datingsite nou wel de manier is. Ik ben 30 jaar oud en ik zie alleen maar vrouwen met kinderen, of vrouwen die nog ouder zijn dan ik, of profielen waar je de omschrijving van iemand leest en daarna meteen schrikt van alles wat er staat dat je nog niet eens meer zin hebt om naar de foto te kijken.

Ik bedoel, al die vrouwen die schrijven "ik ben niet op mijn mondje gevallen, ik kan hard uit de hoek komen, ik heb een vent nodig met een ruggegraat die tegengas kan geven". Wtf? Het voelt alsof ik een war zone betreedt.

Waar zijn de aardige, verlegen, lieve en schattige vrouwtjes? :) Where are you hiding?
die aardige verlegen lieve schattige vrouwtjes verbergen zich goed.....maar ze zijn vindbaar!
vrouwen die nog ouder zijn? wat vind je oud...ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een 40er, maar hoe erg is een paar jaar? als t klikt is dat toch niet boeiend.....

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef love_sharon het volgende:

[..]

waarom alleen ik?

en potdime, ik post een paar keer en heb meteen een naamtopic. weinig om over te roddelen hier? :D
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:48:38 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92512816
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:30 schreef Ijscodude het volgende:
Is parship.nl trouwens nog wat? Kan je er een beetje gratis berichten sturen of moet je daar voor dokken?
Schrijf je in en kom erachter! :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:22:38 #68
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_92514253
3rdRock: omdat jij een van de weinige bent die nog iets verkering noemt en zeker naar 1 date ;) Maar leuk voor jou hoor! ;)
pi_92514291
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Schrijf je in en kom erachter! :D
Done, wat is je code?(A)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:24:11 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92514344
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:23 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Done, wat is je code?(A)
Ik zit er niet :)
pi_92514446
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zit er niet :)
Ik merk ook dat je voor elke functie moet betalen.. Ik hou het wel bij Knuz en Paiq..:-P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:28:12 #72
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92514574
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef love_sharon het volgende:
3rdRock: omdat jij een van de weinige bent die nog iets verkering noemt en zeker naar 1 date ;) Maar leuk voor jou hoor! ;)
helder :) ach, en als t beestje maar n naam heeft :)

heb btw net knuz, rp, paiq en okc de deur uit gedaan. als dit niks wordt schrijf ik me wellicht meer in, maar tot nu toe vind ik het zonde vd tijd...niet dat ik er zoveel in heb gestoken, maar toch....
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:30:31 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92514696
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Ijscodude het volgende:

Ik merk ook dat je voor elke functie moet betalen.. Ik hou het wel bij Knuz en Paiq..:-P
En je bent erachter *O*
Ging nog redelijk snel toch ;)
pi_92514838
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En je bent erachter *O*
Ging nog redelijk snel toch ;)
_O-
pi_92515958
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:58:00 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92516056
Het hangt natuurlijk af hoe je zelf in elkaar zit :)
Sommigen hier spreken het liefst zo snel mogelijk af. Onder andere omdat het geen zin heeft om veel tijd te besteden aan iemand waarvan het real life misschien niet eens klikt.
Anderen vinden het weer fijner om iets langer te praten, om te kijken of het op die manier klikt. En daarna pas af te spreken.

Sorry dat ik niet 1 tip heb :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:00:04 #77
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92516169
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Aangezien dit het vaste honk is van al de mensen met datingsite-ervaringen, wat is jullie ervaring eigenlijk als het gaat om de regelmaat van contact? Bedoel wat is nu het beste niet gelijk hard van stapel lopen en gelijk avonden lopen chatten of gewoon enigszins afstand nemen en gewoon zorgen zo snel mogelijk in "real life" wat afspreken. Mocht het bovenstaande verhaal niet te volgen zijn... sorry.
dat kunnen wij onmogelijk voor je bepalen. ik ben het met Cue_ eens. Zelf ben ik meer van het chatten/pm-en/msnen voor ik met iemand afspreek. dan weet ik of er een klik is en kan ik uitvinden of ie er IRL ook is. IRL de 1e klik maken is niet helemaal mijn ding.
pi_92516673
quote:
Het hangt natuurlijk af hoe je zelf in elkaar zit :)
Dat klopt natuurlijk, heb wel zo'n idee dat te hard van stapel lopen nooit goed kan zijn offline dan wel online :P. Alleen online is het wat makkelijker, het is makkelijk om te chatten dan te bellen als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_92516693
quote:
2-3 dagen chatten/mailen en als het een beetje gezellig is dan een voorstel doen om tot daten te komen. Vervolgens na nog eens 2-3 dagen proberen af te spreken. Als dat niet kan dan zo snel mogelijk. Maar blijf in ieder geval niet te lang hangen op internet, als het IRL niet klikt dan zit je alleen maar je tijd te verspillen ;)

En te hard van stapel lopen? Tja, het doel van jezelf op een datingsite inschrijven is toch het IRL contact lijkt me :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:32:40 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92518033
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik dacht dat Belgen veel relaxer waren. Jezus wat een geanalyseer. Jij bent volgens mij het type, waar je als man helemaal O+ van wordt, en dan 3 weken later bel je niet meer, en als je zelf belt zeg je dat er geen klik meer is. Kortom, een ster in het ingooien van eigen glazen enzo..
Mannen worden nooit helemaal O+ van mij. Ik ben niet hard to get. :+ . En van mysterieus zijn is ook geen sprake, té extravert, lacht te graag met Jan en alleman, openlijk biseksueel, vaak in het middelpunt van de aandacht. Voor de gemiddelde man die ik zie zitten is dat teveel van het goeie.

Maar OK, die analyses zal ik proberen achterwege te laten. Uiteindelijk is er nog niets aan de hand :+ en hij is leuk dus ik laat het initiatief maar gewoon van hem komen, aangezien hij dus wel nonchalant is (en dat wil niet zo gek veel zeggen).
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:40:10 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92518467
quote:
Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek. Via internet een afweging kunnen maken of je met elkaar op 1 golflengte zou kunnen zitten, dus gewoon elkaar laten weten wat het belangrijkste is in je leven enzo.
Resistance is futile.
pi_92518702
quote:
Ik wil toch wel graag een paar langere berichten ontvangen alvorens ik afspreek.
Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.

Heb het gevoel dat vooral vrouwen dit willen,... vanuit de man gezien is het misschien wel slim om niet gelijk in ellenlange gesprekken te vervallen ook al zou je graag willen of als je die neiging hebben.
Waar/niet waar....?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:04:04 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92519839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hmm, wel ik zal er eens over nadenken of ik die moeite wil doen ;P.

Heb het gevoel dat vooral vrouwen dit willen,... vanuit de man gezien is het misschien wel slim om niet gelijk in ellenlange gesprekken te vervallen ook al zou je graag willen of als je die neiging hebben.
Waar/niet waar....?
Waarom zou dat niet slim zijn? Wel opletten dat het niet blijft bij ellenlange gesprekken maar verder zijn langere berichten wat mij betreft véél interessanter.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:07:21 #84
57047 macondo
pi_92520029
quote:

"Dat heb ik helemaal nooit gezegd! Je kan niet lezen!"
- Pannenkoek, "hier" zeg je het letterlijk een half uurtje geleden.
"Laten we het ergens anders over hebben"

Volgende keer even onthouden wat je zoal schrijft hier hé, voordat je de leesvaardigheid van anderen in twijfel trekt. Dit is de internet. Daar blijft het soms wel eens staan. Even wennen, maar best handig (dat internet gaat nog groot worden).
Overal verstand van.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:51:11 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92525993
Dat krijg je als je paiqmatches in je eigen stad hebt... je kan ze kennen _O-

Nu in gesprek met een oud collega haha.
pi_92529872
Macondo nofi ofzo, maar ligt het nou aan mij of ben je de laatste tijd aanzienlijk offensiever? What's up dude? :).

Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek :').
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:13:16 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92529966
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:
Macondo nofi ofzo, maar ligt het nou aan mij of ben je de laatste tijd aanzienlijk offensiever? What's up dude? :).

Trouwens ook wel weer typisch; van alle vrouwen die in dit topic gepost hebben is er volgens mij geen énkele met een fotoboek :').
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.
Resistance is futile.
pi_92530030
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
Heel fok weet al hoe ik eruit zie dus niet nodig.
Huh? Hoe weten zij dat dan?
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:15:29 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92530061
Ik heb ook geen idee hoor. :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:18:42 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92530193
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij weet dat ook allang hoor.

US / Bewerkte userfoto's #58

Rings a bell?
Resistance is futile.
pi_92530266
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:14 schreef kastanova het volgende:
Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.
pi_92530452
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jij weet dat ook allang hoor.

US / Bewerkte userfoto's #58

Rings a bell?
Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweest :'). )
Hell, alleen hier kom ik af en toe nog even binnen vallen...

En dan nog; ik ben al blij als ik de namen van m'n dates nog herinner, laat staan dat ik usernames aan foto's uit topic van een jaar geleden kan koppelen :').

Seriously, met alles wat je hier eerder al beschreef; je bent echt zwaar paranoïde óf behoorlijk narcistisch.
pi_92530487
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze heeft wel eens foto's gepost. Onder een andere naam weliswaar. Maar het is een mooie dame zover ik me het goed kan herinneren.
Waarom hebben we dan nog niet geneukt?
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:29:34 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92530616
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef kastanova het volgende:

ik heb regelmatig een foto in mijn fobo gehad, maar ook regelmatig niet.. Net waar ik zin in had/heb :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:30:26 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92530649
quote:
8s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Waarom hebben we dan nog niet geneukt?
Omdat Techno op vrouwen valt.
pi_92530722
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef Silenus het volgende:
Omdat Techno op vrouwen valt.
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehakt :Y).

Maar ik doelde in dit geval echter op de "mooie dame zover ik me het goed kan herinneren."
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:34:40 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92530796
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuuhm... Meisje... Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik stel dat het overgrote deel van de fokkers slechts 1% van Fok zie. Laat staan dat ik regelmatig in US kom (whehehe, ben er wel ooit mod geweest :'). )
Hell, alleen hier kom ik af en toe nog even binnen vallen...

En dan nog; ik ben al blij als ik de namen van m'n dates nog herinner, laat staan dat ik usernames aan foto's uit topic van een jaar geleden kan koppelen :').

Seriously, met alles wat je hier eerder al beschreef; je bent echt zwaar paranoïde óf behoorlijk narcistisch.
Kasta, herinner jij je MLI niet meer?

Goeie zaak wel. Weet je gelijk waarom er nog niet geneukt is. :P
Resistance is futile.
pi_92530907
quote:
3s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef kastanova het volgende:
Met dat bijltje heb ik wel vaker gehakt :Y).

Maar ik doelde in dit geval echter op de "mooie dame zover ik me het goed kan herinneren."
Oh, ik snapte hem wel. :D

Maar waarom je dat nog niet gedaan hebt... beats me.
pi_92531053
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:

Oh, die waus :o
Mên, dat zijn nog heel wat naamtopics voor ons geweest destijds O+.

But wait... Ben jíj dat?!!
pi_92531095
En dan was ik ook wel weer "spot on" qua herkennen van labiele wijven trouwens.
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:45:12 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92531113
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef kastanova het volgende:
En dan was ik ook wel weer "spot on" qua herkennen van labiele wijven trouwens.
Well done.
Resistance is futile.
pi_92531247
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:45 schreef Seven. het volgende:
Well done.
Nah meid, ik zal eens aardig zijn, For good old time's sake :).

Nota bene wíj gaan, zodra het qua zon weer wat draaglijker is buiten, daten en daarbij een ludieke "Online-Dating-HowTo"-fotoserie maken :D.
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:50:28 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92531298
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah meid, ik zal eens aardig zijn, For good old time's sake :).

Nota bene wíj gaan, zodra het qua zon weer wat draaglijker is buiten, daten en daarbij een ludieke "Online-Dating-HowTo"-fotoserie maken :D.
Da's heel lief aangeboden, maar ik sla dit aanbod toch maar af. :*
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:51:35 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92531333
Seven, volgens mij begrijp je het niet helemaal. Kasta is naar eigen zeggen áltijd succesvol bij de vrouwtjes. Dus hier voltrekt zich een discrepantie (<--weet niet zeker of dit woord wel in de context past, maar hij kwam ineens in me naar boven) die zijn weerga niet kent.
pi_92531342
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Da's heel lief aangeboden, maar ik sla dit aanbod toch maar af. :*
Je bent écht verstandiger geworden O+.
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:53:35 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92531408
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je bent écht verstandiger geworden O+.
Dat hoop ik toch. Maar het was vast fantastisch stomende seks geworden hoor. :s)
Resistance is futile.
pi_92531452
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:53 schreef Seven. het volgende:
Dat hoop ik toch. Maar het was vast fantastisch stomende seks geworden hoor. :s)
Mweh, vrees dat ik in de loop der tijd te verwend geraakt ben...
  woensdag 9 februari 2011 @ 00:56:55 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92531502
quote:
9s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mweh, vrees dat ik in de loop der tijd te verwend geraakt ben...
Oh ja. Niemand kan jou nog bekoren.

Nee, dan is het de moeite inderdaad niet waard. :P
Resistance is futile.
pi_92531598
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef Seven. het volgende:
Oh ja. Niemand kan jou nog bekoren.
Nou... Dát valt gelukkig nog mee, anders had ik hier wel gefrustreerder rondgehuppeld.

Maar kan toch wel stellen dat ik in m'n laatste rijtje sekspartners toch slechts met maar 1 meid een echt optimale klik had.
  woensdag 9 februari 2011 @ 01:04:30 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92531688
quote:
15s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou... Dát valt gelukkig nog mee, anders had ik hier wel gefrustreerder rondgehuppeld.

Maar kan toch wel stellen dat ik in m'n laatste rijtje sekspartners toch slechts met maar 1 meid een echt optimale klik had.
OK, wat is je eisenlijstje dan voor bekoorlijke seks?
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 01:07:00 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92531748
Wacht even jongens, ik ga er even goed voor zitten.

edit: ok, brand los.
pi_92532012
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, wat is je eisenlijstje dan voor bekoorlijke seks?
- Zelfverzekerd (lees: 100% niet ónzeker over lichaam)
- Geil en goed gevormd lijfje, niet te mager
- Een gogsgruwelijk geile hoer zonder taboe's
- Niet gaan zeiken als ik tussendoor ineens op sta om een halve bak ijs leeg te gaan vreten
- Spuitend² klaarkomen
- Niet te snel klagen over pijntjes
- Bi (niet bischierig dus) is een pré

En dat alles met een sausje van "Alles kan. En mag. En overal."

Zou op het ongeoefende oog eventueel simpel of zelfs doorsnee over kunnen komen, maar die mensen blijken doorgaans in de praktijk een wat beperktere opvatting te hebben van "alles."
  woensdag 9 februari 2011 @ 01:31:06 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92532223
aan ons natuurlijk om nu te vragen wat je met alles bedoeld..
  woensdag 9 februari 2011 @ 01:34:40 #114
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92532278
Nee, aan jullie de taak om hem zo hard te rijden dat hij zijn lijstje weer wat moet opschroeven :')
WFPB!
pi_92532282
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef Cue_ het volgende:
aan ons natuurlijk om nu te vragen wat je met alles bedoeld..
Nou nee.. Dat zou immers een ronduit domme vraag zijn gezien de rest van de tekst.
  woensdag 9 februari 2011 @ 01:48:09 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92532444
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:20 schreef kastanova het volgende:

Zou op het ongeoefende oog eventueel simpel of zelfs doorsnee over kunnen komen, maar die mensen blijken doorgaans in de praktijk een wat beperktere opvatting te hebben van "alles."
Voor mij geen plasseks, poepseks, voetfetish (te gevoelig), geen hardcore SM, anaal doe ik alleen als er een soort van vertrouwensband is opgebouwd. En trio's is nooit een fantasie geweest, al zou ik dat wel eens kado willen doen aan iemand om wie ik veel geef. Nee, dan denk ik dat ik toch te bekrompen zou zijn voor jou.
Resistance is futile.
pi_92532553
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:48 schreef Seven. het volgende:
Voor mij geen plasseks, poepseks, voetfetish (te gevoelig), geen hardcore SM, anaal doe ik alleen als er een soort van vertrouwensband is opgebouwd. En trio's is nooit een fantasie geweest, al zou ik dat wel eens kado willen doen aan iemand om wie ik veel geef. Nee, dan denk ik dat ik toch te bekrompen zou zijn voor jou.
Dat.
En je lult teveel.
  woensdag 9 februari 2011 @ 02:05:47 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92532603
quote:
3s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat.
En je lult teveel.
True.
Resistance is futile.
pi_92532638
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 02:05 schreef Seven. het volgende:
True.
Vandaar dus ook het idee van de fótoserie in plaats van een film.
  woensdag 9 februari 2011 @ 02:16:42 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92532684
quote:
3s.gif Op woensdag 9 februari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vandaar dus ook het idee van de fótoserie in plaats van een film.
Je bent geniaal.
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 02:17:46 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92532691
Even wat anders: ik heb zondag een date met die karateboeddhist. Leuk, best wel zin in :) . Wel fucking teringdruk weekend trouwens.
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 03:55:06 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92533080
En dan nog iets: ik heb net een leuke site voor vrouwen ontdekt. Ziet er best veelbelovend uit!
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:09:47 #123
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92534680
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef macondo het volgende:
"Dat heb ik helemaal nooit gezegd! Je kan niet lezen!"
- Pannenkoek, "hier" zeg je het letterlijk een half uurtje geleden.
"Laten we het ergens anders over hebben"

Volgende keer even onthouden wat je zoal schrijft hier hé, voordat je de leesvaardigheid van anderen in twijfel trekt. Dit is de internet. Daar blijft het soms wel eens staan. Even wennen, maar best handig (dat internet gaat nog groot worden).
Gast, je hebt mijn eerste zin uit zijn verband getrokken. De profielen van de site waaraan ik meewerkte waren bijna allemaal nep. En ik schreef later over andere sites dat er neppe profielen tussen staan, nadat jij schreef dat er zo goed als geen neppe profielen zijn.

En nu? Gaan we door met elkaar flamen? :+ Of gaan we die tijd besteden aan het vrouwelijk schoon dat zich op internet bevindt? :Y

Ik heb wel ineens trek in pannenkoeken. En komkommers. Hmm. Rare combi.

Lol, er zijn nog mensen die het zo eten ook:
http://www.maggi.nl/RecepyImage354-h300-w400.aspx

[ Bericht 1% gewijzigd door LostInSpace op 09-02-2011 09:27:51 ]
pi_92536303
Ik heb een fobo, sta er alleen niet superhekenbaar op :P

Afspreken doe ik pas als ik ervan ben overtuigd dat de man in kwestie niet in real life een ongelofelijke creep is. Soms is dat na 1x chatten met iemand al duidelijk, soms duurt het iets langer. Ook net waar ik zin in heb :P

Update: men kan weer opgelucht ademhalen want heb het gedoetje met man-met-vriendin afgekapt. Gister ontmoet, was weer erg leuk, maar mezelf kennende gaat het toch niets worden dus dat heb ik hem ook direct laten weten. We houden nu gewoon contact via msn omdat we elkaar nog steeds leuk vinden, maar zullen elkaar niet meer ontmoeten (niet any time soon zo lang hij dus een vriendin heeft).

Vrijdag weer een date met een heuse vrijgezelle, woest aantrekkelijke man *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_92536319
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

3rdrock 2 O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:17:16 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92536434
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef LostInSpace het volgende:

Pannenkoeken O+ Laatst nog op.
Maar icm komkommers?? :N
pi_92536631
een oneliner ontvangen via paiq, van een veel te lekker ding. Dus fake.

Ik niet reageren, dat zal d'r leren. hehe
pi_92537533
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:

ik weet van niets :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:20:55 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92538519
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Toefjes het volgende:
een oneliner ontvangen via paiq, van een veel te lekker ding. Dus fake.

Ik niet reageren, dat zal d'r leren. hehe
Ja, net goed! Ze wil je alleen geld aftroggelen, wat een hoer!

....Oh wacht, paiq is gratis. :')
pi_92538604
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:55 schreef erik81 het volgende:

[..]

ik weet van niets :P
Wie ben jij?
Sarcasme. Herken het.
pi_92538620
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Niet helemaal ;) Je KUNT credits kopen.. Volgens mij.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:24:20 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92538657
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Niet helemaal ;) Je KUNT credits kopen.. Volgens mij.
Ja, maar dan ben je een sufferd. Een oneliner accepteren is gratis, dus als ik Toefjes was zou ik 'm gewoon aannemen en kletsen. Je merkt snel genoeg of iemand een faker is.
pi_92538720
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar dan ben je een sufferd. Een oneliner accepteren is gratis, dus als ik Toefjes was zou ik 'm gewoon aannemen en kletsen. Je merkt snel genoeg of iemand een faker is.
Dat is waar je kunt die oneliner inderdaad accepteren en dan staat ze gewoon in dat contactenlijstje.

Vandaag ook maar weer eens op paiq kijken!
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:31:20 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92538912
Gister een van paiq leren kennen die dichtbij woont. Al snel overgestapt op msn en nu dus mailen immers werk. Maar hij gaf zelfs al z'n nummer. Heb nog geen foto gezien of wat dan ook. Dus daar wachten we nog even mee :)
pi_92539046
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wie ben jij?
Erik, aangenaam

paiq, mjah kweeenie vind het nog niet echt fijn werken of zo, wel grappig dat je cijfers voor je foto's krijgt
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:36:50 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92539128
Ik vind het zo irritant als iemand jarig is op paiq, dan verschijnt haar chatscherm de hele tijd in beeld plus één of andere kafsmiley met een biertje en een toeter.

Zo heel groot op je scherm. Argh!
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:40:34 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92539277
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het zo irritant als iemand jarig is op paiq, dan verschijnt haar chatscherm de hele tijd in beeld plus één of andere kafsmiley met een biertje en een toeter.

Zo heel groot op je scherm. Argh!
Ik ben binnenkort jarig *O* nu ga ik zeker kijken dan :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:41:15 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92539299
Je ziet het niet bij jezelf. :P Alleen je matchen zien het.
pi_92539429
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:35 schreef erik81 het volgende:

[..]

Erik, aangenaam

paiq, mjah kweeenie vind het nog niet echt fijn werken of zo, wel grappig dat je cijfers voor je foto's krijgt
Alweer een Erik? Been there, done that... :9
Sarcasme. Herken het.
pi_92539491
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Hij heeft het er maar druk mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92539525
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

ah damn :(
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:47:21 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92539529
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:41 schreef Silenus het volgende:
Je ziet het niet bij jezelf. :P Alleen je matchen zien het.
Kan ik hen mooi treiteren met mijn verjaardag 8-)
pi_92540211
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Juist op gratis sites fakers toch? Maar goed, ga t wel accepteren, is wel iemand waar je mee op een verjaardag aan kan komen, haha.

Maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, klopt dat meestal ook wel.
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:12:12 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92540400
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Juist op gratis sites fakers toch? Maar goed, ga t wel accepteren, is wel iemand waar je mee op een verjaardag aan kan komen, haha.

Maar als iets te mooi lijkt om waar te zijn, klopt dat meestal ook wel.
Tsja, waarom zou ze faken? Wat schiet zij ermee op? Als zij zegt dat ze geen telefoon heeft en dat je daarom kan smsen naar 4050 weet je genoeg, maar volgens mij zitten die lui niet op chatsites omdat het de moeite niet loont. (Ik kan me niet voorstellen dat meer dan 0,01% daarin trapt namelijk)

En als ze heel mooi is zal er misschien vast wat anders mis mee zijn. :P Ik heb ook wel eens met vrouwen gedate waarvan iedereen op straat/kroeg naar me keek van 'zohoo, goed geregeld!', maar achteraf bleek dan toch wel duidelijk waarom ze single was. :')
pi_92541363
ghehe, mjah d'r is ook een reden dat ik nog single ben, maar goed je moet elkaar maar net vinden toch?
pi_92541547
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:47 schreef erik81 het volgende:

[..]

ah damn :(
Ik noem je bij dezen Erik2 O+
Sarcasme. Herken het.
pi_92541597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, waarom zou ze faken? Wat schiet zij ermee op? Als zij zegt dat ze geen telefoon heeft en dat je daarom kan smsen naar 4050 weet je genoeg, maar volgens mij zitten die lui niet op chatsites omdat het de moeite niet loont. (Ik kan me niet voorstellen dat meer dan 0,01% daarin trapt namelijk)

En als ze heel mooi is zal er misschien vast wat anders mis mee zijn. :P Ik heb ook wel eens met vrouwen gedate waarvan iedereen op straat/kroeg naar me keek van 'zohoo, goed geregeld!', maar achteraf bleek dan toch wel duidelijk waarom ze single was. :')
Tja, we zijn bezig in elk geval ;-) ontdek de handicap. Leuk spel :-)
pi_92541898
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik noem je bij dezen Erik2 O+
*O*
en wel eens een Erik2 gehad? :*
pi_92542889
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:54 schreef erik81 het volgende:

[..]

*O*
en wel eens een Erik2 gehad? :*
Nee, nog nooit, anders had ik je wel Erik3 genoemd O+
Sarcasme. Herken het.
pi_92543031
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D
pi_92543113
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Na je bent mijn eerste Spirit :D
pi_92543278
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:27 schreef erik81 het volgende:
Na je bent mijn eerste Spirit :D
Dat klinkt alsof jullie al furkering hebben. :')
pi_92543316
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Bah nee zeg, dat zou inhouden dat ik niet meer mag daten met anderen -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_92543387
:^

daarbij heb ik nog nooit furkering gehad, naja 2 weken in groep 6 :P
pi_92543466
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Hier bloeit iets moois inderdaad ^)
pi_92543491
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:33 schreef erik81 het volgende:
:^

daarbij heb ik nog nooit furkering gehad, naja 2 weken in groep 6 :P
Och jee, als je nog nooit een relatie hebt gehad, laat dan maar zitten. Geen zin om weer een vent helemaal op te moeten voeden :')
Sarcasme. Herken het.
pi_92543509
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Bah nee zeg, dat zou inhouden dat ik niet meer mag daten met anderen -O-
Niet als je een open relatie hebt natuurlijk. Maar dat zijn afspraken die je zelf moet maken.
pi_92543524
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Och jee, als je nog nooit een relatie hebt gehad, laat dan maar zitten. Geen zin om weer een vent helemaal op te moeten voeden :')
d'r zal toch iemand eens aan moeten beginnen :)
pi_92543548
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef erik81 het volgende:

[..]

d'r zal toch iemand eens aan moeten beginnen :)
Mij niet gezien :`)
Sarcasme. Herken het.
pi_92543603
Ghehe, naja dat komt allemaal vanzelf wel d'r zit iig eens beweging in
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:38:47 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92543609
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb een fobo, sta er alleen niet superhekenbaar op :P

Afspreken doe ik pas als ik ervan ben overtuigd dat de man in kwestie niet in real life een ongelofelijke creep is. Soms is dat na 1x chatten met iemand al duidelijk, soms duurt het iets langer. Ook net waar ik zin in heb :P

Update: men kan weer opgelucht ademhalen want heb het gedoetje met man-met-vriendin afgekapt. Gister ontmoet, was weer erg leuk, maar mezelf kennende gaat het toch niets worden dus dat heb ik hem ook direct laten weten. We houden nu gewoon contact via msn omdat we elkaar nog steeds leuk vinden, maar zullen elkaar niet meer ontmoeten (niet any time soon zo lang hij dus een vriendin heeft).

OK, OK. Smart move.

En waar heb je die woest aantrekkelijke man vandaan getoverd?
Resistance is futile.
pi_92543637
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:37 schreef Spirit82 het volgende:
Mij niet gezien :`)
Wie weet verandert hij wel in een woeste noorman.
pi_92543659
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef erik81 het volgende:
Ghehe, naja dat komt allemaal vanzelf wel d'r zit iig eens beweging in
In jou? :@

Daarnaast duidt een man die op zijn 29ste op 3 mogelijkheden:
1. hij is nog maagd
2. hij is een hosselkoning die zich gewoon niet kan binden
3. hij is gewoon heul verlegen :@

Welke ben jij?
Sarcasme. Herken het.
pi_92543674
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Helemaal naar eigen smaak, eigen wensen.. okee, kost even tijd, maar dan heb je ook wat :)
pi_92543696
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, OK. Smart move.

En waar heb je die woest aantrekkelijke man vandaan getoverd?
Ik ken hem van een niet nader to noemen game :@
Sarcasme. Herken het.
pi_92543702
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

In jou? :@

Daarnaast duidt een man die op zijn 29ste op 3 mogelijkheden:
1. hij is nog maagd
2. hij is een hosselkoning die zich gewoon niet kan binden
3. hij is gewoon heul verlegen :@

Welke ben jij?
1 nope
2 zeker niet
3 beetje wel denk ik
pi_92543716
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Wie weet verandert hij wel in een woeste noorman.
Ik val niet op blond :@
Sarcasme. Herken het.
pi_92543729
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik val niet op blond :@
ben ik ook niet
pi_92543754
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ken hem van een niet nader to noemen game :@
Haha WOW, of Second life? Zoiets?
pi_92543760
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef erik81 het volgende:

[..]

1 nope
2 zeker niet
3 beetje wel denk ik
Verlegen mannen :r
Sarcasme. Herken het.
pi_92543811
naja, gewoon nooit echt mee bezig geweest en dan is het wat lastig beginnen :P maar goed dat komt allemaal wel goed
pi_92543833
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Haha WOW, of Second life? Zoiets?
Ik durf hier geen antwoord op te geven :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:43:55 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92543852
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Volkomen terecht ook :').
Get woke, go broke!
pi_92543864
quote:

[..]

Ik snap het. Doe ook aan een soortgelijke game, en ik schaam me er voor :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:45:19 #175
57047 macondo
pi_92543931
quote:

[..]

Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..
:*
Overal verstand van.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:45:49 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92543951
Jezus, als het maar niet War of Worldcraft is. :')
pi_92543999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Maakt niet meer uit, je reputatie is toch volkomen verloren gegaan bij deze. Nerd-vrouwtje. Brrr..
Ja ooooffffffff je ziet het zo: ik laat geen mogelijkheid onbenut om een leuke vent te hosselen :7

En er is niks mis met een goeie game op zijn tijd joh 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_92544052
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
En er is niks met een goeie game op zijn tijd joh 8-)
Valt WoW daar ook onder dan? :')
pi_92544092
:N
pi_92544164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ooooffffffff je ziet het zo: ik laat geen mogelijkheid onbenut om een leuke vent te hosselen :7

En er is niks mis met een goeie game op zijn tijd joh 8-)
Heb zelf via een soortgelijk medium de date van mn leven gehad, dus ja, kan geweldig werken hoor!
pi_92544546
ach het maakt geen zak uit waar je elkaar ontmoet toch, als je elkaar maar tegenkomt :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:01:22 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92544582
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Valt WoW daar ook onder dan? :')
Tis gewoon The Sims met een ander uiterlijk hoor.
Get woke, go broke!
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:02:43 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92544651
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.
Resistance is futile.
pi_92544690
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Seven. het volgende:
Hey! Ik ben ook een nerd-vrouwtje, ja?! Maar goed, dat beperkt zich tot Star Trek kijken, doorgaans.
Dat is dan weer wel oké. O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:04:51 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92544739
niets mis met nerdvrouwtjes trouwens, uitzendkrachtje hier is ook enorm nerdy, die gaat zelfs naar conventies, maar damn :9.
Get woke, go broke!
pi_92544752
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
niets mis met nerdvrouwtjes trouwens, uitzendkrachtje hier is ook enorm nerdy, die gaat zelfs naar conventies, maar damn :9.
Hey, in plaats van dat je dat dan even over mij zegt... :(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:06:33 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92544814
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hey, in plaats van dat je dat dan even over mij zegt... :(
JIj hebt hier al genoeg aandacht :{w.
Get woke, go broke!
pi_92544839
quote:
8s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JIj hebt hier al genoeg aandacht :{w.
Een vrouw kan nooit genoeg aandacht krijgen zeg ik je O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:08:40 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92544903
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

maar wel teveel :7.
Get woke, go broke!
pi_92544926
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat menig vrouw stalkers toch niet echt op prijs stelt.
pi_92545019
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niets mis mee zeg ik :)
pi_92545063
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar wel teveel :7.
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik denk dat menig vrouw stalkers toch niet echt op prijs stelt.
-O-
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:14:38 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92545126
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is dan weer wel oké. O+
Mijn nickname, jouw avatar.

O+
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:16:46 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92545215
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

-O-
En kijk, je hebt alweer aandacht :').
Get woke, go broke!
pi_92545251
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn nickname, jouw avatar.

O+
Seven of Nine :9 resistance is futile :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:45:37 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92546246
Morgen toch maar een date! Met iemand die heel enthousiast overkomt op sms! Ik heb alleen geen idee hoe het komt! Maar ze heeft er geloof ik zin in! Ok!
pi_92546286
haha, je weet wel wie ze is en hoe ze aan je nummer komt? :) Veel plezier in ieder geval :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:15:13 #198
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92547427
Nerd vrouwtjes zijn cool O+
pi_92551883
Weer een fokker tegen gekomen tussen de foto's op paiq!
pi_92555376
Het zijn soms net mensen ;)
pi_92559603
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Weer een fokker tegen gekomen tussen de foto's op paiq!
Ik zag jou op Knuz :')

Wat een bagger site is dat trouwens :N
pi_92559627
Zo.... het daten levert tot nu toe nog niks op, behalve een nieuw recept voor kipwraps en dat ik toch eens mijn top10 favo films moet gaan kopen :')
pi_92559665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neen, verlegen mannen :7
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:04:13 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92559822
quote:
Een beetje mag.. soms .. :')
Maar niet meer dan ik!
pi_92559983
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef TwztId het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die tekst daar ook al lang niet meer geupdate :P
pi_92560117
quote:

[..]

Verlegen vrouwen O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:40:30 #207
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_92561690
Zoo, hier mn snuffert ook nog maar 's laten zien :P
Hoe is 't hier? Ksta ondertussen alleen nog maar op OKC, al is daar ook vrij weinig actie :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_92561840
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef TwztId het volgende:

[..]

Idd net zoals okcupid mensen die zeggen daar te scoren die neem ik eigenlijk niet echt serieus. Je ziet er echt helemaal niks tussen zitten. Misschien 1 op de 100 die een foto heeft en dan nog is 100 als het er een beetje normaal uit wil zien.
UITGESCHREVEN
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:44:19 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92561957
Oke op paiq iemand van ver weg die mij in m'n kontje wil neuken na de eerste minuut _O-
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:45:21 #210
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_92562021
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Oke op paiq iemand van ver weg die mij in m'n kontje wil neuken na de eerste minuut _O-
Vraag ik me af wat'ie wilde tijdens die eerste minuut :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_92562055
quote:
Een minuut is idd wel erg lang :o
UITGESCHREVEN
pi_92569953
Advies bij een eerste date... vrijdag om er niet te veel druk op te liggen, je hebt elkaar immers amper gesproken.
pi_92571814
quote:
haha zo lang nog :P

Ik heb vanavond 3 uur gechat met een leuke dame via paiq, 97% matchfactor :P naja klopte wel aardig zelfs de smaak van de thee kwam overeen :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:25:40 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92573117
Ik ga eens kijken of paiq.be ook bestaat.
Resistance is futile.
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:27:57 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92573212
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Seven. het volgende:
Ik ga eens kijken of paiq.be ook bestaat.
Volgens mij kan je ook wel aangeven dat ze in het buitenland meoten zitten ergens in de instellingen (hoeveel km van je vandaan)
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:30:05 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92573308
Eigenlijk weet ik dat wel zeker, want ik krijg alleen maar matches in mijn eigen stad :+
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:59:52 #217
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92574649
*is op weg naar huis van een zeer geslaagde OKCupid date.
Dus het kan wel :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:04:57 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92574861
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Neelix het volgende:
vertel eens wat meer!
pi_92574946
quote:
Waarom moest ik hier nou om lachen :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:07:26 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92574979
quote:
15s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom moest ik hier nou om lachen :')
Was jij het!? :o
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:07:48 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92574998
En in de tweede minuut vroeg hij wat ik van pijpen vond en of ik slikte :+
pi_92575015
Ha wat grappig, dan zeggen mensen wel eens dat ik wanhopig ben...
Heb er hier eentje die me bijna dagelijks mailt of ik wil daten en of ik op msn kom. Terwijl ik haar mails nooit beantwoord :?
pi_92575191
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was jij het!? :o
Nee
SPOILER
Heb zaterdag trouwens alsnog mijn date die ik eerst afgelopen maandag zou hebben, t heeft een beetje lang geduurd... zit al 3 weken met haar te mailen, maar we zullen zien of het wat is :)
pi_92575534
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 00:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

vertel eens wat meer!
Nee.
Nou vooruit dan, Zaterdag is date twee.
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:22:35 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92575649
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nee.
Nou vooruit dan, Zaterdag is date twee.
Gezellig :)
Mijn verjaardag zal je vast geluk brengen :Y (voor zover geluk nodig is )
pi_92577336
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Neelix het volgende:
Ik snap dat soort dingen nooit... Waarom naar huis gaan als de date succesvol was :?.

En nee, dan doel ik niet persé op seks (want "zo is immers niet iedereen" :').) maar come on, dan ga je je toch niet haasten om op tijd thuis te zijn?
pi_92578375
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik snap dat soort dingen nooit... Waarom naar huis gaan als de date succesvol was :?.

En nee, dan doel ik niet persé op seks (want "zo is immers niet iedereen" :').) maar come on, dan ga je je toch niet haasten om op tijd thuis te zijn?
Ik heb me ook niet gehaast, ik heb de laatste (normale) treinverbinding terug uit Amsterdam genomen.
Plus dat ik het nu wel eens iets rustiger aan wil doen, met mijn vorige date heb ik de eerste date drie dagen lang gemaakt. Dat was toen ontzettend gezellig, maar naderhand liep dat toch niet helemaal.
pi_92578966
Leuk dat je date geslaagd was Neelix!

Snap de opmerking van kasta wel, waarom naar huis als de date geslaagd is, maar ik denk inderdaad na jou laatste date die 3 dagen duurde dit wel verstandig is!

En daarbij er is al een tweede date!
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:09:10 #229
57047 macondo
pi_92585938
Goed nieuws Neelix, jammer dat de vorige enthousiaste vrouw het niet is geworden - maar een date van drie dagen klonk ook niet helemaal gezond (sorry..). Maar je hebt nu een Amsterdamse te pakken dus dat is al heel positief.

Na een succesvolle eerste date niet blijven slapen (en dus neuken) is verder toch niet zo raar?

Zelf zaterdag mijn 4e date, en nou ja, zoals het er nu naar uitziet kan ik pas laat (verplichtingen elders) eigenlijk slaan we het heel avondprogramma met activiteiten over. Praten doen we zondagochtend wel weer ;)
Overal verstand van.
pi_92588989
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:
maar een date van drie dagen klonk ook niet helemaal gezond (sorry..).
M'n meest recente date kwam vrijdagavond aan en is maandagochtend pas weer vertrokken.
Vervolgens woensdagavond teruggekomen en wederom maandag pas weer weg gegaan.
In her defense: Ze woont op 1,5 uur rijden.

Maar ik moet zeggen; het beviel uitstekend en heeft extréém veel potentie :).

Ik bedoel, waarom zou het níet gezond zijn :?.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:11:00 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92589866
Leuk om te horen dat ze leuk is :D
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:11:08 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92589874
Omdat ze moet werken oid? :')
pi_92589989
Zijn jullie allemaal zo van dat als de eerste date een succes is dan ook gelijk maar erboven op?
Goh, wat ben ik dan braaf nog :P ik denk daar de eerste date vaak nog niet eens aan..
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:17:47 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92590115
Ik doe dat ook niet hoor, althans ik duw het niet in die richting. ( :'))

Als het er van komt, prima...ben ook niet van steen. Maar verder komt het echt wel goed als het leuk is.
pi_92590219
ik ook niet, naja ik zou ook niet direct weten hoe je daar op aan gaat sturen :P maar goed als het zou gebeuren, geen probleem, zo niet ook geen probleem. Ik vind het veel belangrijker dat het gewoon leuk en gezellig is.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:44:20 #236
57047 macondo
pi_92591166
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

M'n meest recente date kwam vrijdagavond aan en is maandagochtend pas weer vertrokken.

Na een eerste date direct drie dagen blijven kamperen vind ik overdreven - en ongezond omdat ik behoefte heb aan tijd en ruimte voor mezelf én ik andere bezigheden heb in het weekend. Bezoek een voetbalwedstrijd, ga wat drinken met vrienden, zelf sporten - je kent het wel.

Daar valt wel een mouw aan te passen (misschien wil ze mee naar Ajax), maar na een eerste date vind ik het wat overdreven. Ieder zijn meug.

@GlenSpey - braaf? Het is bij jou vast geen kwestie van niet willen..
@Erik81 - kom op Einstein, zo lastig is het toch niet iets te verzinnen?
Overal verstand van.
pi_92591500
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef macondo het volgende:

@Erik81 - kom op Einstein, zo lastig is het toch niet iets te verzinnen?
blijkbaar wel en ech heb heb pas 1x serieus gedate met iemand dus ik heb nog wat in te halen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door erik81 op 10-02-2011 16:03:26 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:04:36 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92592105
Nog even gauw update voor ik naar mijn werk moet.

Ik heb mijn duidelijkheid. Hij was net uit elkaar met zijn niet echt long term vriendin toen wij elkaar ontmoetten. Deel van de reden om terug te gaan is dat hij klaar is met flierefluiten en hij heeft veel met haar gemeen. Of ik niet vrienden wilde blijven om te zien wat de toekomst brengt omdat we nu veel pech hebben gehad.

Ik heb hem teruggestuurd dat ik hem alle succes in de wereld wens met haar. Dat ik serieus ben en dat ik toch wel redelijk sterke gevoelens heb. Dat hij wel het type man is waarmee ik wil settelen. Dat ik nooit OK zou zijn met tweede keus te zijn. En dat er geen hard feelings zijn.

Jammer.
Resistance is futile.
pi_92592259
quote:
15s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Seven. het volgende:
Nog even gauw update voor ik naar mijn werk moet.

Ik heb mijn duidelijkheid. Hij was net uit elkaar met zijn niet echt long term vriendin toen wij elkaar ontmoetten. Deel van de reden om terug te gaan is dat hij klaar is met flierefluiten en hij heeft veel met haar gemeen. Of ik niet vrienden wilde blijven om te zien wat de toekomst brengt omdat we nu veel pech hebben gehad.

Ik heb hem teruggestuurd dat ik hem alle succes in de wereld wens met haar. Dat ik serieus ben en dat ik toch wel redelijk sterke gevoelens heb. Dat hij wel het type man is waarmee ik wil settelen. Dat ik nooit OK zou zijn met tweede keus te zijn. En dat er geen hard feelings zijn.

Jammer.
Pff, irritant is dat, wel mooi dat je in ieder geval duidelijkheid hebt nu -O- maar aan zo'n knipperlicht heb je ook niets
pi_92592353
Daten *O* even terug lezen hier hoe het gegaan is bij een ieder. :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:12:53 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92592491
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daten *O* even terug lezen hier hoe het gegaan is bij een ieder. :)
Met mij ben je snel klaar 8-)
pi_92592537
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja :( stom! :( geen piemel in te krijgen :(
pi_92592632
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat duurt maar 1 minuutje toch :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:16:55 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92592668
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja :( stom! :( geen piemel in te krijgen :(
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:16 schreef erik81 het volgende:

dat duurt maar 1 minuutje toch :P
In deze combinatie klinkt het wel weer erg fout.. en zo was het niet bedoeld ;(
pi_92592749
pi_92593263
quote:
@GlenSpey - braaf? Het is bij jou vast geen kwestie van niet willen..
Kan jij niet eens een keer met een normale reactie aan komen?
Wat een vervelend kereltje ben jij eigelijk.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:44:37 #247
57047 macondo
pi_92594040
quote:
13s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Kan jij niet eens een keer met een normale reactie aan komen?
Wat een vervelend kereltje ben jij eigelijk.
Pardon, heb ik op je virtuele teentjes gestaan?

edit:
Meen het verder serieus hoor. Alle mannen gaan vreemd, en zij luidkeels verkondigen niet vreemd te gaan hebben gewoon de kans niet. Kluun heeft gelijk.
Overal verstand van.
pi_92594522
Die date van drie dagen was tussen kerst en oud-en-nieuw. Dus niet heel gek als je allebei tijd hebt.

Over gisteravond: ach, ik had misschien wat door kunnen duwen. Maar het komt nog wel, ik heb geen haast, volgende date staat ook al gepland, met meer tijd :9.

En sommige mensen hebben ook echt werk enzo.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:55:49 #249
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92594611
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef macondo het volgende:

[..]

edit:
Meen het verder serieus hoor. Alle mannen gaan vreemd, en zij luidkeels verkondigen niet vreemd te gaan hebben gewoon de kans niet. Kluun heeft gelijk.
wat een gelul! de monogame man bestaat niet? ik heb nooit de behoefte gehad om vreemd te gaan. De kans ook niet opgezocht, maar die was er vast wel geweest als ik gezocht had.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:05:05 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92595001
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Neelix het volgende:
Die date van drie dagen was tussen kerst en oud-en-nieuw. Dus niet heel gek als je allebei tijd hebt.

Over gisteravond: ach, ik had misschien wat door kunnen duwen. Maar het komt nog wel, ik heb geen haast, volgende date staat ook al gepland, met meer tijd :9.

En sommige mensen hebben ook echt werk enzo.
je had idd wel wat meer door kunnen duwen _O-
Niet te hard.. want dat doet pijn ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Cue_ op 10-02-2011 17:33:53 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:10:42 #251
57047 macondo
pi_92595247
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

wat een gelul! de monogame man bestaat niet? ik heb nooit de behoefte gehad om vreemd te gaan. De kans ook niet opgezocht gehad, maar die was er vast wel geweest als ik gezocht had -hosselaar die ik immers ben.

[ Bericht 7% gewijzigd door macondo op 10-02-2011 17:20:55 ]
Overal verstand van.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:15:55 #252
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_92595468
Rustig maar hoor,we vinden je allemaal heul stoer hoor :')
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_92595870
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef macondo het volgende:

[..]

edit:
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoor :?
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:33:33 #254
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92596194
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:10 schreef macondo het volgende:

[..]

je kunt het wel wegzoenen, maar ik vind het nog steeds je reinste stierenpoep! :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:55:38 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92597036
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat maakt haar anders dan de anderen?
Resistance is futile.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:58:25 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92597164
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef erik81 het volgende:

[..]

Pff, irritant is dat, wel mooi dat je in ieder geval duidelijkheid hebt nu -O- maar aan zo'n knipperlicht heb je ook niets
Nou ja, ik had natuurlijk liever gehad dat hij zou zeggen tegen mij 'kom, we maken er iets moois van samen O+' maar het verklaart wel zijn nonchalance en het stemmetje in mijn achterhoofd dat er iets niet klopte.
Resistance is futile.
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:51:09 #257
57047 macondo
pi_92599634
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoor :?
Het verband is dat verkondigen iets niet te willen, vaak te maken heeft met iets niet te [i]kunnen[/] in de praktijk.
Overal verstand van.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:05:13 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92600361
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ah, als een vrouw dat doet, dan is ze niet te vertrouwen in relaties, omdat ze dan te makkelijk in bed te krijgen is door Jan en Alleman. Zulke vrouwen kunnen niet loyaal zijn aan hun partner omdat ze te geil zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:06:49 #259
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92600465
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah, als een vrouw dat doet, dan is ze niet te vertrouwen in relaties, omdat ze dan te makkelijk in bed te krijgen is door Jan en Alleman. Zulke vrouwen kunnen niet loyaal zijn aan hun partner omdat ze te geil zijn.
heeft Kasta 2 accounts? :D
pi_92600695
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef Silenus het volgende:
Omdat ze moet werken oid? :')
Ze wilde eerst donderdag pas komen in verband met haar werk.
Vervolgens kwam ze echter met het voorstel om woensdag na het werk deze kant op te komen, donderdagochtend terug te rijden naar het werk en vervolgens savonds weer hier naartoe.

Uiteindelijk heeft zich donderdag maar ziek gemeld :').
pi_92601430
Een vriendin van mij heeft ook een account aangemaakt op RP. Nu krijgt ze al dagenlang elke keer mailtjes van zon kerel van 60 :') terwijl ze niet eens op hem reageert. Zijzelf is trouwens 18.
Over wanhoop gesproken :P
pi_92601530
quote:
Na een eerste date direct drie dagen blijven kamperen vind ik overdreven - en ongezond omdat ik behoefte heb aan tijd en ruimte voor mezelf én ik andere bezigheden heb in het weekend. Bezoek een voetbalwedstrijd, ga wat drinken met vrienden, zelf sporten - je kent het wel.

Daar valt wel een mouw aan te passen (misschien wil ze mee naar Ajax), maar na een eerste date vind ik het wat overdreven. Ieder zijn meug.
Mweh, ik val sowieso niet op vrouwen die de gehele dag m'n handje vast willen houden, dus daar date ik ook niet mee.
En daarnaast, als ze aangeeft langer te willen blijven, dan geef ik ook direct aan wel m'n eigen planning te blijven volgen.

Voetbal, kroeg, terras, werken, klussen, etc. etc.
Waarna ik thuis kom en mijn interessante date met potentie op me zit te wachten zodat we verder kunnen gaan waar we gebleven waren.

Daarnaast mijns inziens ook heel wat efficiënter dan het normale daten; ik weet na 2 dagen op elkaars lippen zitten namelijk meer over haar potentie dan de "normale dater" na een date of 8.
pi_92601830
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat maakt haar anders dan de anderen?
Pfoeh.
Euhmm... Góddelijk relaxed, miept niet en is gewoon heerlijk reëel en rationeel (extréém zeldzaam bij vrouwen).
Aantrekkelijk (kort haar :9. )
Qua seks klikt het 100%, she's an animal :o
Iniatiefrijk.
Niet te snel op haar teentjes getrapt en kan me verbaal goed bijbenen.
And last but not least; ook gewoon een godsgruwelijk leuk en aardig mens :).
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:47:17 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92602779
Hoe had je deze ontmoet kasta?
pi_92603024
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Hoe had je deze ontmoet kasta?
RP :).
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:57:17 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92603373
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

RP :).
Ben wel benieuwd.. hoeveel berichten zijn er op en neer gegaan?
pi_92603770
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd.. hoeveel berichten zijn er op en neer gegaan?
2: Een interessebericht van mij en een reactie met emailadres van haar.
Het weekend daarop was de date; heerlijk efficiënt :Y).
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:04:22 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92603805
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

2: Een interessebericht van mij en een reactie met emailadres van haar.
Het weekend daarop was de date; heerlijk efficiënt :Y).
Neem aan dat in het berichtje met haar email niet direct een date werd gezet.
Dus die twee op rp snap ik, maar daarna :)
pi_92604254
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Neem aan dat in het berichtje met haar email niet direct een date werd gezet.
Dus die twee op rp snap ik, maar daarna :)
Oh, het standaard aftasten voornamelijk.
Ik vlieg er altijd vanaf het begin met gestrekt been in, zij ging er goed mee om.
Vervolgens beiden originele ideeën/experimenten verzinnen voor de date, nog even overlegd of ze het okay vond om mee te gaan naar m'n tweede afscheidsfeest (kwam ik niet meer onderuit) en that's about it :).
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:27:09 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92605189
Klinkt goed joh! :) Ben benieuwd hoe het allemaal loopt. Hou ons op de hoogte ^O^
pi_92605919
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed joh! :) Ben benieuwd hoe het allemaal loopt. Hou ons op de hoogte ^O^
Naja, ze woont op 1,5 uur rijden dus m'n aloude valkuil van binnen een maand al praktisch samenwonen is niet echt een optie, dat scheelt in ieder geval al :+.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:55:49 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92606992
Dat is dan wel een mooi voordeel, wie weet wat dat je gaat brengen :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:06:05 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92607643
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Pfoeh.
Euhmm... Góddelijk relaxed, miept niet en is gewoon heerlijk reëel en rationeel (extréém zeldzaam bij vrouwen).
Iniatiefrijk.
Klinkt goed. Wat ik echter niet zo rationeel vind klinken is dat ze na 1 date besluit om zich ziek te melden :P .
Resistance is futile.
pi_92608336
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Seven. het volgende:
Klinkt goed. Wat ik echter niet zo rationeel vind klinken is dat ze na 1 date besluit om zich ziek te melden :P .
Meisje toch, meisje toch...
In het geval van een date met mij is dat juist über-rationeel :7.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:51:35 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92618808
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

OK :D .
Resistance is futile.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:53:21 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92618882
Ugh, ik hoop dat het slecht afloopt met zijn vriendinnetje en dat hij mij dan gaat smsen maar ik heb de deur keihard in zijn gezicht dichtgeslagen. SPIJT!! ;(
Resistance is futile.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:54:22 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92618928
Labiel.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:23:23 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92620073
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:54 schreef Silenus het volgende:
Labiel.
Ik ben er tenminste eerlijk over. Alsof mannen trouwens minder gevoelens hebben dan vrouwen :* . Jullie uiten ze alleen niet.

Maar ik ga niet terugkrabbelen natuurlijk, ik heb mijn trots en ik heb een lief maar helder bericht gestuurd waardoor ik zelfs nog iets van zelfrespect lijk te hebben dus ik hou het daar dan maar bij.
Resistance is futile.
pi_92620870
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Seven. het volgende:
Ik ben er tenminste eerlijk over. Alsof mannen trouwens minder gevoelens hebben dan vrouwen :* . Jullie uiten ze alleen niet.

Maar ik ga niet terugkrabbelen natuurlijk, ik heb mijn trots en ik heb een lief maar helder bericht gestuurd waardoor ik zelfs nog iets van zelfrespect lijk te hebben dus ik hou het daar dan maar bij.
Over eerlijkheid gesproken; dat soort smsjes kijkt de gemiddelde man echt zó doorheen.

Van die onzin als "Ik vond je een leuke jongen, maar denk dat we uiteindelijk toch teveel verschillende opvattingen hebben."

In 99% van de gevallen betekent het: "HOERENZOON! Waarom vind je me niet goed genoeg??! Alsof je iets beters kunt krijgen!"

Als iemand er echt zo over denkt als in het verstuurde smsje, dan was het smsje uberhaupt nooit verstuurd.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:57:45 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92621143
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Over eerlijkheid gesproken; dat soort smsjes kijkt de gemiddelde man echt zó doorheen.

Van die onzin als "Ik vond je een leuke jongen, maar denk dat we uiteindelijk toch teveel verschillende opvattingen hebben."

In 99% van de gevallen betekent het: "HOERENZOON! Waarom vind je me niet goed genoeg??! Alsof je iets beters kunt krijgen!"

Als iemand er echt zo over denkt als in het verstuurde smsje, dan was het smsje uberhaupt nooit verstuurd.
Het was een e-mail. En het was geen hoerenzoon bericht, zo denk ik er ook niet over. Hij vindt haar leuker maar hij wil zijn opties openhouden voor als het misloopt. Ik heb dan maar gedaan alsof ik zelfrespect heb maar ik hoop dat hij toch smst als het misgaat. Op dit moment dan, maar OK. Ben nu beetje emo door dit gedoe, baal er wel van eigenlijk. Maar daar kan hij weinig aan doen, dat komt doordat ik hoopte dat dit nou eens van een leien dakje zou gaan.

Ik had blijkbaar wel goed ingeschat dat hij toch wel op zoek is naar iets serieus, dat is wel een kleine troost. Nou ja, hij heeft het liever met iemand anders en dat is nu eventjes kut. Na het weekend sta ik er al amper meer bij stil, als hij me maar gewoon met rust laat. Normaal herken ik de eikels die maar 1 ding willen binnen een minuut conversatie en dat is tot dusver altijd een houvast geweest.
Resistance is futile.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:59:34 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92621184
Zo, het werk zit erop! Fucking eindelijk.
Resistance is futile.
pi_92621319
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Seven. het volgende:
Zo, het werk zit erop! Fucking eindelijk.
Wat voor werk doe je dan?
pi_92621945
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:57 schreef Seven. het volgende:
Het was een e-mail. En het was geen hoerenzoon bericht, zo denk ik er ook niet over. Hij vindt haar leuker maar hij wil zijn opties openhouden voor als het misloopt. Ik heb dan maar gedaan alsof ik zelfrespect heb maar ik hoop dat hij toch smst als het misgaat. Op dit moment dan, maar OK. Ben nu beetje emo door dit gedoe, baal er wel van eigenlijk. Maar daar kan hij weinig aan doen, dat komt doordat ik hoopte dat dit nou eens van een leien dakje zou gaan.

Ik had blijkbaar wel goed ingeschat dat hij toch wel op zoek is naar iets serieus, dat is wel een kleine troost. Nou ja, hij heeft het liever met iemand anders en dat is nu eventjes kut. Na het weekend sta ik er al amper meer bij stil, als hij me maar gewoon met rust laat. Normaal herken ik de eikels die maar 1 ding willen binnen een minuut conversatie en dat is tot dusver altijd een houvast geweest.
Kom meid, zo naïef ben je toch niet echt?

Je bent gewogen en te licht bevonden... Door nota bene net die ene kerel waar je oprechte interesse in hebt...
Dan maak je mij niet wijs dat je er zo "nuchter" in staat.
En daarnaast slaat je betoog ook nergens op...
Een kerel die de snoepwinkel alweer in loopt terwijl hij zijn vorige snoeptrommel nog niet eens leeg heeft en jij zet hem neer als ideale schoonzoon?
Yeah right, hij is inderdaad de perfecte kerel aangezien hij op zoek is naar iets serieuzers.
En het serieuze op zoek zijn uit je dan uiteraard door met andere vrouwen aan te pappen :').

Echterrrrrrrrrrr...
Ik heb zelfs weer een volledig andere theorie speciaal op jouw persoontje toegespitst.
Juist het feit dát hij zo afstandelijk/laks deed maakte hem in jouw hoofd oh zo bijzonder.
En nu hij voor zijn vriendin heeft gekozen en hij jou daarmee dus ook af wijst is hij helemaal gepromoveerd tot heilige graal.

Of, zoals mijn boezemvriend Graham Greene ooit oreerde: "Wanhoop is de prijs die men betaalt als men een onbereikbaar doel nastreeft."
pi_92622117
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik herinner haar wel. Ja lekkere foto ja. Maar met dat geanalyseer denk je ook: :') :') :')
pi_92624501
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou ja, ik had natuurlijk liever gehad dat hij zou zeggen tegen mij 'kom, we maken er iets moois van samen O+' maar het verklaart wel zijn nonchalance en het stemmetje in mijn achterhoofd dat er iets niet klopte.
Tsja dat zou leuk zijn inderdaad, maar niet als het stemmetje in je achterhoofd blijkt te kloppen :) Stel je voor dat je er wat van had willen maken en na wat, een maand of 2 kom je er alsnog achter :/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:31:48 #286
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92624840
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:
Hoezo, omdat ze dan een soa heeft?

j/k :P
pi_92626108
Seven, beetje klote maar je kunt er beter nu achterkomen van over een paar weken.

Vind het alleen wel een beetje gek dat hij niet voor de date had kunnen bedenken dat hij terugwilde naar zijn ex.
Vindt dat niet eerlijk tegenover jou, maar ook niet tegen over zijn vriendin/ex of hoe je het ook wilt noemen.

Helaas bestaan er van die mannen.. Bah!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:50:05 #288
57047 macondo
pi_92626364
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Pfoeh.
Iniatiefrijk.
Klinkt als droomvrouw Kasta - behalve dat korte haar dan (dat staat alleen oké bij vrouwen die toch al lekker zijn). Je bent een stuk verder in een paar dagen tijd dan ik, dat geef ik grif toe. Mijn date scoort evengoed op alle punten, behalve bij "initiatiefrijk" en "verbaal bijbenen" want dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.
Overal verstand van.
pi_92627221
Up-date ( :') ): Zin in vanavond! Gisteren nog even gebeld en tijd afgesproken enzo dus gaat vast en zeker gezellig worden, drankje doen/stappen in Amsterdam. Zondag waarschijnlijk (als mijn kater niet te groot is van zaterdag) ook date met überenthousiaste-man-van-rp-die-oude-achterbuurjongen-blijkt-te-zijn, we gaan poolen bij mij om de hoek. Ook zin in! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_92627797
Internetdater in spé meldt zich ;)

Kan iemand mij adviseren welke datingsite het meeste kans op "succes" kan opleveren zonder het gevoel te krijgen dat er geld uit je zak wordt geklopt? :)
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_92628173
Paiq, knuz en okcupid zijn gratis.. RP, lexa, parship etc moet je betalen. Is maar net hoe graag je wilt ;)
pi_92628361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Hoezo, omdat ze dan een soa heeft?

j/k :P
Dan had ze zich over 10 jaar pas ziek gemeld.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:57:30 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92628407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:21 schreef Spirit82 het volgende:
Up-date ( :') ): Zin in vanavond! Gisteren nog even gebeld en tijd afgesproken enzo dus gaat vast en zeker gezellig worden, drankje doen/stappen in Amsterdam. Zondag waarschijnlijk (als mijn kater niet te groot is van zaterdag) ook date met überenthousiaste-man-van-rp-die-oude-achterbuurjongen-blijkt-te-zijn, we gaan poolen bij mij om de hoek. Ook zin in! *O*
niet weer mij halverwege smsen en vertellen dat het niets is en daarna toch niet komen opdagen he? }:|.
Get woke, go broke!
pi_92628444
Ik heb écht een leuk contact op paiq opgedaan, eens kijken of ik kan afspreken met d'r op korte termijn :)
pi_92628468
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niet weer mij halverwege smsen en vertellen dat het niets is en daarna toch niet komen opdagen he? }:|.
-O- Ik smste alleen dat ik dronken werd gevoerd en jij maakte daaruit op dat het niets was :{ Gaan we deze discussie nu weer voeren? :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:06:03 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92628674
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

-O- Ik smste alleen dat ik dronken werd gevoerd en jij maakte daaruit op dat het niets was :{ Gaan we deze discussie nu weer voeren? :P
nee hoor, ik wou je nog even wat hapvoer geven voor het weekend :*.
Get woke, go broke!
pi_92629490
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee hoor, ik wou je nog even wat hapvoer geven voor het weekend :*.
Het was heerlijk, dank je O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:28:02 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92634097
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik herinner haar wel. Ja lekkere foto ja. Maar met dat geanalyseer denk je ook: :') :') :')
I know :')

Zorgeloos in een relatie rollen zit er bij mij niet in. :')_!
Resistance is futile.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:34:25 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92634333
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Seven, beetje klote maar je kunt er beter nu achterkomen van over een paar weken.

Vind het alleen wel een beetje gek dat hij niet voor de date had kunnen bedenken dat hij terugwilde naar zijn ex.
Vindt dat niet eerlijk tegenover jou, maar ook niet tegen over zijn vriendin/ex of hoe je het ook wilt noemen.

Helaas bestaan er van die mannen.. Bah!
Tja ach.. Hij zal ook in twijfel gezeten hebben en mij nog 1 keer willen zien of zo. Ik vind het geen probleem eigenlijk. En om eerlijk te zijn, ik heb ook niet stilgezeten tijdens zijn vakantie. Ik heb gezoend met een jongen en met hem heb ik inmiddels al een keer of 3 afgesproken :X :P .
Resistance is futile.
pi_92634463
ah een nieuwe assimilatiepoging? ;)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:45:25 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92634775
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je dan?
Transportplanner *O* . Superleuk werk.

quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kom meid, zo naïef ben je toch niet echt?

Je bent gewogen en te licht bevonden... Door nota bene net die ene kerel waar je oprechte interesse in hebt...
Dan maak je mij niet wijs dat je er zo "nuchter" in staat.
En daarnaast slaat je betoog ook nergens op...
Een kerel die de snoepwinkel alweer in loopt terwijl hij zijn vorige snoeptrommel nog niet eens leeg heeft en jij zet hem neer als ideale schoonzoon?
Yeah right, hij is inderdaad de perfecte kerel aangezien hij op zoek is naar iets serieuzers.
En het serieuze op zoek zijn uit je dan uiteraard door met andere vrouwen aan te pappen :').

Echterrrrrrrrrrr...
Ik heb zelfs weer een volledig andere theorie speciaal op jouw persoontje toegespitst.
Juist het feit dát hij zo afstandelijk/laks deed maakte hem in jouw hoofd oh zo bijzonder.
En nu hij voor zijn vriendin heeft gekozen en hij jou daarmee dus ook af wijst is hij helemaal gepromoveerd tot heilige graal.

Of, zoals mijn boezemvriend Graham Greene ooit oreerde: "Wanhoop is de prijs die men betaalt als men een onbereikbaar doel nastreeft."
Ja, afgewezen worden is niet leuk. Ik heb wel de indruk dat het iets had kunnen worden, maar misschien heb ik dat inderdaad fout en ben ik naïef. Zo'n big deal is het niet. Ik sta er nog een paar dagen bij stil en dan ga ik weer verder, mijzelf kennende.

En inderdaad: feit dat hij nonchalant was heeft er sterk toe bijgedragen dat ik hem leuk ben gaan vinden. Ik zoek onbetrouwbare mannen uit en daar kan ik vrij snel gevoelens voor ontwikkelen. Mja, laat me maar gewoon geloven, ik hoef niet zo nodig nog een kras op mijn ziel :'( erbij.

Merk ik nu ook, die jongen waarmee ik al een paar keer heb afgesproken smst uit zichzelf en smst terug. Available. Dus tot zover geen heftige gevoelens. Maar misschien is dat wel veel gezonder, hij lijkt me tot dusver betrouwbaar en hij is lief O+ . Intelligente jongen ook. Maar wel 6 jaar jonger dan ik :D .
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')