Maar waarom zou je het al verneukt hebben dan? Waarom vraag je hem dat niet zelf? Gezien je er toch al van uit gaat dat het niets wordt, heb je ook niet echt iets te verliezen toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb dit gedrag bij mannen al veel vaker gezien. Het is een vette indicator dat hij vooral geïnteresseerd is in seks, en mij daarnaast ook best een leuke meid vind. Ik daarentegen ben heel erg onder de indruk van hem. Ik ken mezelf wel aardig onderhand, risico om verliefd te worden is erg groot.
En ik heb het letterlijk zelf al verneukt. Nu kan ik er nog mee ophouden zonder dat het een emotioneel dramaatje wordt voor mezelf. Hij wil iets leuks ongedwongens. Ik wil hem voor mezelf. Dat strookt niet. Ik neem mezelf dan liever in bescherming.
Oh, dit is geen spel voor mij trouwens, dit is een paar dagen bezinnen omdat ik niet té snel de stekker eruit wil trekken. Maar daar gaat het wel naartoe.
Dat ga ik ook doen tegen de tijd dat ik er niet meer mee om kan gaan, maar nu nog niet. Te vroeg, te dramatisch. Ik heb hem al eens ronduit gevraagd of de interesse aan het afnemen is via mail, dat was volgens hem niet het geval. Er is al seks geweest, dan is de spanning er wel af.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het al verneukt hebben dan? Waarom vraag je hem dat niet zelf? Gezien je er toch al van uit gaat dat het niets wordt, heb je ook niet echt iets te verliezen toch?
As I said, er is maar 1 iemand die het weet en dat is hij. Je kunt zelf wel hele complotten verzinnen, maar zie het gewoon even aan joh en sms/mail/zie hem als je daar zin in hebt. Ik snap dat je het risico loopt om verliefd te worden, maar aan de andere kant, als je nooit een risico neemt kom je natuurlijk nooit ergens..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen tegen de tijd dat ik er niet meer mee om kan gaan, maar nu nog niet. Te vroeg, te dramatisch. Ik heb hem al eens ronduit gevraagd of de interesse aan het afnemen is via mail, dat was volgens hem niet het geval. Er is al seks geweest, dan is de spanning er wel af.
Verdomme, nou kom ik dus toch weer aan het twijfelen want het eerste dat hij deed bij thuiskomst was mij sms-en. Zucht. Hij geeft ook wel tegenstrijdige signalen. Ik stel me misschien ook wel aan, hij is nog geen 24u terug.
Plaats je eens in de situatie van een website bouwer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Het spijt me, maar bij normale datingsites is geen sprake van nep profielen, behalve een incidentele grapjas.
Nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
LiS.. vanwaar de keuze om het nu dan toch via relatiesites te proberen? Zie je het als een aanvulling op het datingterrein of kom je geen vrouwen tegen in het dagelijks even.. of werkt het contact dan niet zo?
Al lang vrijgezel dan? En waarom juist nu voor de datingsites gekozen?quote:
Nee en ik heb nog nergens voor gekozenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
Al lang vrijgezel dan? En waarom juist nu voor de datingsites gekozen?
ik probeer ook maar wat info eruit te trekken uit nieuwsgierigheid![]()
LiS, even voor alle duidelijkheid, Cue is nu een beetje online met je aan het flirten, maar je respons laat toch wel te wensen over heurquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee en ik heb nog nergens voor gekozenIk rommel gewoon wat aan met gratis logins en heb nog geen enkele persoon een bericht gestuurd uit mezelf. Kijk alleen maar rond.
Wat ben je toch goed voor je medemensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
LiS, even voor alle duidelijkheid, Cue is nu een beetje online met je aan het flirten, maar je respons laat toch wel te wensen over heur
Jij stelt dat het merendeel van de profielen nep is. Dat is bij de gangbare sites (RP, Lexa, Paiq,..) flauwekul. Behalve de experimentjes van PicardMike dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:33 schreef LostInSpace het volgende:
Plaats je eens in de situatie van een website bouwer.
Hoewel er sites zijn die het vast goed bedoelen. In de startup fase zul je vaak nep profielen hebben, want anders komt er geen hond op de site. Het enige alternatief is een bestaande userbase aantappen.
Ik zeg nu ook niet dat alles nep is, maar denken dat er ueberhaupt geen nep profielen zijn vind ik pas wereldvreemd
Overigens negeert mijn snoepje trouwens ook de meeste berichtjes op RP - dus ze is vast in sommige ogen "fake".quote:"You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
1. Nee. Ik stel dat er nep profielen tussen zitten. Alle koeien zijn zoogdieren, maar niet alle zoogdieren zijn een koe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef macondo het volgende:
1. Jij stelt dat het merendeel van de profielen nep is.
2. Als jij oprecht gelooft dat het getuigt van goed ondernemerschap om de mensen een loer te draaien, is het maar goed dat ze je altijd in het kolenhok tussen de computers hebben gelaten.
Pannenkoek. En hop, nu weer terug onder je steen c.q. serverhok.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:54 schreef LostInSpace het volgende:
Toen heb ik eigenlijk een paar dingen geleerd:
- De meeste profielen zijn nep en bedoeld om de site er uit te laten zien alsof er veel mensen zijn. De foto's zijn vaak van mensen uit Amerika ofzo die er toch niet achter komen.
Ik heb er toch meerdere malen mee te maken gehad. Ze zijn vrij makkelijk te ontdekken omdat ze -in ieder geval op RP- altijd hetzelfde patroon volgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Het spijt me, maar bij normale datingsites is geen sprake van nep profielen, behalve een incidentele grapjas.
Waar moet je t anders over hebben, 93 topics langquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Het leven is soms zoveel mooier als we niet tig keer dezelfde discussie hebben
Je hebt gelijk.. die discussie gaat eigenlijk nergens over.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn er, sommigen komen ze vaker tegen dan de ander en we prikken er allemaal door heen
Het leven is soms zoveel mooier als we niet tig keer dezelfde discussie hebben
Doe es nog cryptischer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef love_sharon het volgende:
Hij verschijnt altijd weer naar een tijdje, wees niet bang. Update: het is vast geen goed teken dat ik het lastig vind de gasten waar ik mee om ga/ging te moeten zeggen dat
ik momenteel niet op zo'n manier met ze om kan gaan (a)
Je snoepjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Overigens negeert mijn snoepje trouwens ook de meeste berichtjes op RP - dus ze is vast in sommige ogen "fake".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |