quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een gelul! de monogame man bestaat niet? ik heb nooit de behoefte gehad om vreemd te gaan. De kans ook niet opgezocht gehad, maar die was er vast wel geweest als ik gezocht had -hosselaar die ik immers ben.
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Pardon, heb ik op je virtuele teentjes gestaan?
edit:
Meen het verder serieus hoor. Alle mannen gaan vreemd, en zij luidkeels verkondigen niet vreemd te gaan hebben gewoon de kans niet. Kluun heeft gelijk.
je kunt het wel wegzoenen, maar ik vind het nog steeds je reinste stierenpoep!quote:
Wat maakt haar anders dan de anderen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n meest recente date kwam vrijdagavond aan en is maandagochtend pas weer vertrokken.
Vervolgens woensdagavond teruggekomen en wederom maandag pas weer weg gegaan.
In her defense: Ze woont op 1,5 uur rijden.
Maar ik moet zeggen; het beviel uitstekend en heeft extréém veel potentie.
Ik bedoel, waarom zou het níet gezond zijn.
Nou ja, ik had natuurlijk liever gehad dat hij zou zeggen tegen mij 'kom, we maken er iets moois van samenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef erik81 het volgende:
[..]
Pff, irritant is dat, wel mooi dat je in ieder geval duidelijkheid hebt numaar aan zo'n knipperlicht heb je ook niets
Het verband is dat verkondigen iets niet te willen, vaak te maken heeft met iets niet te [i]kunnen[/] in de praktijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoor
Ah, als een vrouw dat doet, dan is ze niet te vertrouwen in relaties, omdat ze dan te makkelijk in bed te krijgen is door Jan en Alleman. Zulke vrouwen kunnen niet loyaal zijn aan hun partner omdat ze te geil zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoor
heeft Kasta 2 accounts?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah, als een vrouw dat doet, dan is ze niet te vertrouwen in relaties, omdat ze dan te makkelijk in bed te krijgen is door Jan en Alleman. Zulke vrouwen kunnen niet loyaal zijn aan hun partner omdat ze te geil zijn.
Ze wilde eerst donderdag pas komen in verband met haar werk.quote:
Mweh, ik val sowieso niet op vrouwen die de gehele dag m'n handje vast willen houden, dus daar date ik ook niet mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
Na een eerste date direct drie dagen blijven kamperen vind ik overdreven - en ongezond omdat ik behoefte heb aan tijd en ruimte voor mezelf én ik andere bezigheden heb in het weekend. Bezoek een voetbalwedstrijd, ga wat drinken met vrienden, zelf sporten - je kent het wel.
Daar valt wel een mouw aan te passen (misschien wil ze mee naar Ajax), maar na een eerste date vind ik het wat overdreven. Ieder zijn meug.
Pfoeh.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat maakt haar anders dan de anderen?
2: Een interessebericht van mij en een reactie met emailadres van haar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd.. hoeveel berichten zijn er op en neer gegaan?
Neem aan dat in het berichtje met haar email niet direct een date werd gezet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
2: Een interessebericht van mij en een reactie met emailadres van haar.
Het weekend daarop was de date; heerlijk efficiënt.
Oh, het standaard aftasten voornamelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Neem aan dat in het berichtje met haar email niet direct een date werd gezet.
Dus die twee op rp snap ik, maar daarna
Naja, ze woont op 1,5 uur rijden dus m'n aloude valkuil van binnen een maand al praktisch samenwonen is niet echt een optie, dat scheelt in ieder geval alquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed joh!Ben benieuwd hoe het allemaal loopt. Hou ons op de hoogte
Klinkt goed. Wat ik echter niet zo rationeel vind klinken is dat ze na 1 date besluit om zich ziek te meldenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh.
Euhmm... Góddelijk relaxed, miept niet en is gewoon heerlijk reëel en rationeel (extréém zeldzaam bij vrouwen).
Aantrekkelijk (kort haar. )
Qua seks klikt het 100%, she's an animal
Iniatiefrijk.
Niet te snel op haar teentjes getrapt en kan me verbaal goed bijbenen.
And last but not least; ook gewoon een godsgruwelijk leuk en aardig mens.
Meisje toch, meisje toch...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Seven. het volgende:
Klinkt goed. Wat ik echter niet zo rationeel vind klinken is dat ze na 1 date besluit om zich ziek te melden.
OKquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meisje toch, meisje toch...
In het geval van een date met mij is dat juist über-rationeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |