Volgens mij heb ik die tekst daar ook al lang niet meer geupdatequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zag jou op Knuz![]()
Wat een bagger site is dat trouwens
Idd net zoals okcupid mensen die zeggen daar te scoren die neem ik eigenlijk niet echt serieus. Je ziet er echt helemaal niks tussen zitten. Misschien 1 op de 100 die een foto heeft en dan nog is 100 als het er een beetje normaal uit wil zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:58 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zag jou op Knuz![]()
Wat een bagger site is dat trouwens
Vraag ik me af wat'ie wilde tijdens die eerste minuutquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Oke op paiq iemand van ver weg die mij in m'n kontje wil neuken na de eerste minuut
Een minuut is idd wel erg langquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Oke op paiq iemand van ver weg die mij in m'n kontje wil neuken na de eerste minuut
haha zo lang nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij kan je ook wel aangeven dat ze in het buitenland meoten zitten ergens in de instellingen (hoeveel km van je vandaan)quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Seven. het volgende:
Ik ga eens kijken of paiq.be ook bestaat.
vertel eens wat meer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Neelix het volgende:
*is op weg naar huis van een zeer geslaagde OKCupid date.
Dus het kan wel
Waarom moest ik hier nou om lachenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Cue_ het volgende:
Was jij het!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom moest ik hier nou om lachen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zaterdag trouwens alsnog mijn date die ik eerst afgelopen maandag zou hebben, t heeft een beetje lang geduurd... zit al 3 weken met haar te mailen, maar we zullen zien of het wat is![]()
Gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee.
Nou vooruit dan, Zaterdag is date twee.
Ik snap dat soort dingen nooit... Waarom naar huis gaan als de date succesvol wasquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Neelix het volgende:
*is op weg naar huis van een zeer geslaagde OKCupid date.
Dus het kan wel
Ik heb me ook niet gehaast, ik heb de laatste (normale) treinverbinding terug uit Amsterdam genomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit... Waarom naar huis gaan als de date succesvol was.
En nee, dan doel ik niet persé op seks (want "zo is immers niet iedereen".) maar come on, dan ga je je toch niet haasten om op tijd thuis te zijn?
M'n meest recente date kwam vrijdagavond aan en is maandagochtend pas weer vertrokken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:
maar een date van drie dagen klonk ook niet helemaal gezond (sorry..).
Na een eerste date direct drie dagen blijven kamperen vind ik overdreven - en ongezond omdat ik behoefte heb aan tijd en ruimte voor mezelf én ik andere bezigheden heb in het weekend. Bezoek een voetbalwedstrijd, ga wat drinken met vrienden, zelf sporten - je kent het wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n meest recente date kwam vrijdagavond aan en is maandagochtend pas weer vertrokken.
Vervolgens woensdagavond teruggekomen en wederom maandag pas weer weg gegaan.
In her defense: Ze woont op 1,5 uur rijden.
Maar ik moet zeggen; het beviel uitstekend en heeft extréém veel potentie.
Ik bedoel, waarom zou het níet gezond zijn.
blijkbaar wel en ech heb heb pas 1x serieus gedate met iemand dus ik heb nog wat in te halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
@Erik81 - kom op Einstein, zo lastig is het toch niet iets te verzinnen?
Pff, irritant is dat, wel mooi dat je in ieder geval duidelijkheid hebt nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Seven. het volgende:
Nog even gauw update voor ik naar mijn werk moet.
Ik heb mijn duidelijkheid. Hij was net uit elkaar met zijn niet echt long term vriendin toen wij elkaar ontmoetten. Deel van de reden om terug te gaan is dat hij klaar is met flierefluiten en hij heeft veel met haar gemeen. Of ik niet vrienden wilde blijven om te zien wat de toekomst brengt omdat we nu veel pech hebben gehad.
Ik heb hem teruggestuurd dat ik hem alle succes in de wereld wens met haar. Dat ik serieus ben en dat ik toch wel redelijk sterke gevoelens heb. Dat hij wel het type man is waarmee ik wil settelen. Dat ik nooit OK zou zijn met tweede keus te zijn. En dat er geen hard feelings zijn.
Jammer.
Met mij ben je snel klaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dateneven terug lezen hier hoe het gegaan is bij een ieder.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jastom!
geen piemel in te krijgen
In deze combinatie klinkt het wel weer erg fout.. en zo was het niet bedoeldquote:
Kan jij niet eens een keer met een normale reactie aan komen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
@GlenSpey - braaf? Het is bij jou vast geen kwestie van niet willen..
Pardon, heb ik op je virtuele teentjes gestaan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een keer met een normale reactie aan komen?
Wat een vervelend kereltje ben jij eigelijk.
wat een gelul! de monogame man bestaat niet? ik heb nooit de behoefte gehad om vreemd te gaan. De kans ook niet opgezocht, maar die was er vast wel geweest als ik gezocht had.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Pardon, heb ik op je virtuele teentjes gestaan?
edit:
Meen het verder serieus hoor. Alle mannen gaan vreemd, en zij luidkeels verkondigen niet vreemd te gaan hebben gewoon de kans niet. Kluun heeft gelijk.
je had idd wel wat meer door kunnen duwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef Neelix het volgende:
Die date van drie dagen was tussen kerst en oud-en-nieuw. Dus niet heel gek als je allebei tijd hebt.
Over gisteravond: ach, ik had misschien wat door kunnen duwen. Maar het komt nog wel, ik heb geen haast, volgende date staat ook al gepland, met meer tijd.
En sommige mensen hebben ook echt werk enzo.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een gelul! de monogame man bestaat niet? ik heb nooit de behoefte gehad om vreemd te gaan. De kans ook niet opgezocht gehad, maar die was er vast wel geweest als ik gezocht had -hosselaar die ik immers ben.
Wat heeft geen seks op de eerste date met vreemd gaan te maken? Ik zie de link niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Pardon, heb ik op je virtuele teentjes gestaan?
edit:
Meen het verder serieus hoor. Alle mannen gaan vreemd, en zij luidkeels verkondigen niet vreemd te gaan hebben gewoon de kans niet. Kluun heeft gelijk.
je kunt het wel wegzoenen, maar ik vind het nog steeds je reinste stierenpoep!quote:
Wat maakt haar anders dan de anderen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n meest recente date kwam vrijdagavond aan en is maandagochtend pas weer vertrokken.
Vervolgens woensdagavond teruggekomen en wederom maandag pas weer weg gegaan.
In her defense: Ze woont op 1,5 uur rijden.
Maar ik moet zeggen; het beviel uitstekend en heeft extréém veel potentie.
Ik bedoel, waarom zou het níet gezond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |