abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92436707
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef macondo het volgende:

[..]

Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo vreselijk 2010 man :{w

:P

Dinsdag afgesproken met "die ene"... Heb er heel veel zin in hem weer te zien en hoop stiekem dat we elkaar nog steeds zo leuk vinden, ook al zou dat wel redelijk gecompliceerd zijn.

En ben via rp in contact gekomen met de overenthousiaste man van wie ik zijn eerst en tweede berichtje een paar dagen terug postte. Die gast blijkt gewoon jarenlang 1 straat achter mij gewoond te hebben en we hebben allemaal gezamelijke kennissen :o Echt zo grappig! Voelt ook meteen heel vertrouwd overigens, heel gek.. :D
Sarcasme. Herken het.
pi_92438599
Gaat mijn date van morgen niet door met als reden ziekte.
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:22:06 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92438806
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
Het heerst, zelf ben ik ook verkouden/grieperig. Dus zou het niet op een smoes gooien. Zeker niet als zij zou moeten reizen voor de date. :)
Daarbij (Als ik mijn vriendin moet geloven) die zou echt weken niet afspreken totdat ze zich helemaal kiplekker zou voelen.. of totdat een puistje is weggetrokken :')
  zondag 6 februari 2011 @ 23:31:53 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92439292
quote:
8s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?
Resistance is futile.
pi_92439464
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht :P
  zondag 6 februari 2011 @ 23:53:56 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92440222
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht :P
Wat hebben ze met elkaar gemeen?
Resistance is futile.
  maandag 7 februari 2011 @ 07:15:03 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_92447070
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of je verwachtingen bijstellen. :7
For great justice!
  maandag 7 februari 2011 @ 07:15:10 #258
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92447072
quote:

[..]

Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gelukkige....dat mag je zelf gaan uitzoeken...

en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagd :) en we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  maandag 7 februari 2011 @ 07:32:45 #259
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92447206
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagd :) en we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven ;)
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
Overal verstand van.
pi_92448221
quote:

[..]

En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was... -O-

We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen was :( Wil je dat nooit meer doen?!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:03:02 #261
57047 macondo
pi_92449678
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen was :( Wil je dat nooit meer doen?!
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
Overal verstand van.
pi_92450670
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voelde :P
Sarcasme. Herken het.
pi_92458538
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:

[..]

Mwehehehe...
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 7 februari 2011 @ 17:32:14 #264
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92466764
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
ik ben geen potje! (en zij ook niet hoop ik :o )

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

nja, datingsites deden het niet voor mij, straks RP, OKC, Paiq en knuz er maar uitflikkeren. heeft me echt geen fluit opgeleverd, misschien ben ik daar ook wel te langzaam voor :)

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voelde :P
je staat nog steeds in mn sig :D

wordt hier btw nog wel eens over oploskoffie en stroopwafels geouwehoerd of?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:03:54 #265
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92467952
Nope, daar hebben we het al tijden niet meer over gehad. Out of sight, out of mind :P
  maandag 7 februari 2011 @ 18:19:41 #266
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92468422
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:03 schreef Neelix het volgende:
Nope, daar hebben we het al tijden niet meer over gehad. Out of sight, out of mind :P
heel goed, dan kan ik me hier maar beter niet te vaak vertonen voor de anti-oploskoffiestroopwafelbrigade achter me aankomt!
pi_92468539
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:

[..]

ik vind je een beetje triestig reageren eerlijk gezegd. ~:)
iedereen is anders.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:34:11 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92468965
Om nu al over goed passende dekseltjes te praten.. lijkt me wat vroeg :)
  maandag 7 februari 2011 @ 18:44:17 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92469346
"Fuhkering" hebben na één date is ook wat vroeg, maar zoals gezegd is iedereen anders. ;)
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:54:12 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92469643
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Silenus het volgende:
"Fuhkering" hebben na één date is ook wat vroeg, maar zoals gezegd is iedereen anders. ;)
Ik neem aan dat ze meer dates hebben gehad ;)
fuhkering zegt in ieder geval wel hun hoofdbezigheden :+
  maandag 7 februari 2011 @ 18:58:07 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92469776
quote:

[..]

quote:

[..]

Hieruit haal ik dat het toch na één date was. ;)
  maandag 7 februari 2011 @ 19:07:57 #272
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92470167
Verkering gevraagd? Macondo en zijn nieuwe dinnetje zijn 15 ofzo? :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 7 februari 2011 @ 19:11:50 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92470346
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef goofy_goober het volgende:
Dat doen nog wel weer mensen.. Vaak ook omdat ze het woord relatie niks vinden (te bindend enzo)
  maandag 7 februari 2011 @ 19:11:59 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92470354
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef goofy_goober het volgende:
Macondo niet, 3rdrock. En 3rdrock was nooit zo goed met vrouwen, dus dan bewandel je een ander pad als er plots iemand op je pad komt. Denk ik. :+
  maandag 7 februari 2011 @ 19:12:22 #275
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92470373
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Hieruit haal ik dat het toch na één date was. ;)
Silenus gaat door voor de koelkast. Soms kan het na 1 date al zo goed klikken dat je weet dat het op dat moment goed zit en dat je verkering (nee, we zijn geen 15, maar een tikkeltje ouder) hebt. en natuurlijk begin je niet meteen over meer dan 2wk vooruit :) Dat moet zich langzaamaan ontwikkelen en we zien wel hoe het loopt. afgelopen weekend was iig het leukste weekend sinds jaren.

iemand nog vragen of kan ik deze reeks weer verlaten tot ik me weer op de datingsites meldt? (of eerder, als ik me verveel of wil kijken hoe het met jullie gaat :) )
  maandag 7 februari 2011 @ 19:14:21 #276
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92470471
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Macondo niet, 3rdrock. En 3rdrock was nooit zo goed met vrouwen, dus dan bewandel je een ander pad als er plots iemand op je pad komt. Denk ik. :+
laat dat "was" maar weg hoor :) en idd, t was dan wel een 1e date....maar wel heel intensief pm-contact. ik weet dat de meesten hier daar niet van houden en meer zijn van: "he, je reageert leuk, ziet er leuk uit, zullen we morgen iets gaan drinken?" maar zo zit ik niet in elkaar :)

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat doen nog wel weer mensen.. Vaak ook omdat ze het woord relatie niks vinden (te bindend enzo)
ik vind verkering gewoon leuk klinken ja :) relatie, relatie....nee, bekt niet lekker (no pun intended...of toch wel? :D)
  maandag 7 februari 2011 @ 19:18:08 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92470657
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:14 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

laat dat "was" maar weg hoor :)
Sorry, je hebt gelijk. Als dit óóit nog op de klippen loopt hossel je de ene na de andere, want je bent nu heel goed met vrouwen. :P
  maandag 7 februari 2011 @ 19:31:52 #278
57047 macondo
pi_92471366
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef dawg het volgende:

ik vind je een beetje triestig reageren eerlijk gezegd. ~:)
Tja, je kan wel meer vinden. Vertel er ook even bij waarom je dat vind, dank u.

quote:
iedereen is anders.
No shit, sherlock
Overal verstand van.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:45:02 #279
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92472070
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Als dit óóit nog op de klippen loopt hossel je de ene na de andere, want je bent nu heel goed met vrouwen. :P
nee, ik ben nog steeds niet goed met vrouwen :'( als dit ooit uit gaat ben ik gedoemd in eenzaamheid te sterven :'( ;)
pi_92472400
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Tja, je kan wel meer vinden. Vertel er ook even bij waarom je dat vind, dank u.

[..]

No shit, sherlock
omdat je stoer probeert te doen over de rug van iemand die je niet kent behalve van dit topic/fok.
doen er meer wel richting rockie maar jij lijkt het echt serieus te menen en dat vind ik triest. in die zin van: get a life of your own. met die date die pas rond 3en weg was bijv. ~:)
  maandag 7 februari 2011 @ 19:57:05 #281
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92472696
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat je stoer probeert te doen over de rug van iemand die je niet kent behalve van dit topic/fok.
doen er meer wel richting rockie maar jij lijkt het echt serieus te menen en dat vind ik triest. in die zin van: get a life of your own. met die date die pas rond 3en weg was bijv. ~:)
ik stoor me niet aan "stoerdoenerij", gemeend of niet :) tis Fok! maar :)
  maandag 7 februari 2011 @ 20:58:41 #282
57047 macondo
pi_92476132
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef dawg het volgende:
Gast.. dit is interwebs you know, en dat ik 3rdrock alleen maar van dit topic ken is juist een pré. Dan blijft het vrijblijvend en luchtig. Verder kan 3rdrock uitstekend tegen grapjes, helemaal nu hij alles door een roze bril beziet. Grapjes is wat anders dan stoerdoenerij overigens. Mijn eigen leven is trouwens prima, dank je (ook al zal ik wat te weinig posten hier naar jouw normen).

Wat ik juist een beetje gekkig vind is dat jij, Dawg, hier af en toe als passant komt aanwaaien en komt vertellen hoe wij hier met elkaar om moeten gaan. En dat iedereen anders is. Vriendelijk bedankt voor je gratis adviezen en gemeenplaatsen, maar uh.. probeer het eens ergens anders.
SPOILER
Overal verstand van.
pi_92483661
Heeft Chantal je weer een keer afgewezen ofzo dawg?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:34:03 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92486817
~:)

Mijn date vanmiddag was kort maar leuk! Kort want hij was moe van de terugvlucht en kort want ik moest naar mijn werk. Veel gepraat en gelachen (en allebei evenveel aan het woord geweest, ook wel goede graadmeter want ik overheersch al rap in de conversaties wegens spontaniteit of erger; nervositeit). We liggen naar mijn idee op 1 golflengte, zie hem echt wel zitten eigenlijk. Hij heeft me uitgenodigd om straks iets te gaan drinken na mijn werk samen met hem en een vriend van hem. Ik zat dus enorm te twijfelen want door tijdgebrek ben ik ook al heel rap in de auto gesprongen én hij heeft natuurlijk 3 dagen niets laten horen toen hij op vakantie was. Ik wil niet te needy overkomen dus beetje mysterie zou niet slecht zijn.

Die twijfel was dus nergens voor nodig want om 22u kreeg ik sms-je dat hij thuisbleef omdat hij te moe was. -O- .

Dus ik zou nu in feite hard to get moeten spelen. En dat ben ik echt totáál niet :') . The Game is echt niet mijn ding. Kan best leven met iemand die nonchalanter is in dat soort dingen hoor, maar ik ga hem nu ook weer niet belonen met een maakt-niet-uit-smsje.

Zal het initiatief dan maar van hem uit laten gaan. Ondertussen is er nog Jerzy en die karatekerel. Maar ja, deze gast is wel de leukste tot zover.
Resistance is futile.
pi_92487564
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ouch. Vooral dat geen hobby's buiten winkelen: echt de grootste afknapper die er is wb vrouwen voor mij. Liefst vrouwen die doelgericht in recordtempo shoppen, zo doe ik dat zelf ook ;) .
Vrouw naar mijn hart O+

Overigens, volgens mij ben je keihard verliefd aan het worden, Seven. Opeens zo onzeker aan het posten :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:22:16 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92488465
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vrouw naar mijn hart O+

Overigens, volgens mij ben je keihard verliefd aan het worden, Seven. Opeens zo onzeker aan het posten :D
Ja, maar onderweg naar huis nog eens zitten nadenken. Who am I kidding? Ik heb duidelijk andere verwachtingen dan hij, ook niet gek gezien het feit dat de seks al plaatsgevonden heeft :').

Zelf verneukt dus. Move on en wegwezen voor ik wél verliefd word want die kans zit er met hem dik in. En let's face it, verliefd word ik toch alleen op klootzakken dus nu weet ik al wel genoeg. Hij is nonchalant omdat het hem allemaal niet zoveel doet. Hij is niet zo happy op zijn werk geloof ik, zou het liefst blijven reizen. En dat alles strookt al helemaal niet met zijn uitspraak dat hij het flierefluiten wel zat is.

En dan stiekem tóch hopen dat hij ineens het licht ziet want de stekker eruit trekken wil zeggen dat je ineens hard to get bent :') . Nou ja, die hoop gaat over paar daagjes ook wel liggen en eerlijk is eerlijk: Jerzy is écht leuk op papier! En níet nonchalant, ondanks dat hij veel drukker is dan deze man.

Ik voel me zo stom nu, had echt niet de koffer in moeten duiken met deze meer dan fuckbuddy-klik-man (die klik heb ik al vrij rap). Maar ja, je bent dronken, geil en iemand geeft je een veilig gevoel doordat er in je beleving een reële emotionele klik is van jouw kant. Ook vanmiddag weer tot de ontdekking gekomen dat we buiten de golflengte ook echt dingen met elkaar gemeen hebben (spelletjes doen, denkbeelden over bepaalde zaken). Stom, stom, stom. :|W .

Hopen dat met Jerzy de klik in het echte leven in de buurt van datte komt en dan loopt dat wel los. Weer een leuk bericht gekregen vandaag :).

Verder nog een foto van iemand die er mét zonnebril nog helemaal niet slecht uitzag. Zonder was het echter een heel ander verhaal. ;( . Zo jammer.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:36:58 #287
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92488571
Nieuweling wat betreft (internet)dating meldt zich; Handig topic dit, stiekem. Beetje doorgebladerd.. weet natuurlijk niet echt waar ik terecht 'kan' maar beetje rond lopen neuzen. Of ja ik moet natuurlijk gewoon op Fok pimpen, dat is sowieso het beste. Achja, wie weet kan ik hier binnenkort een keer wat posten, anders blijf ik lekker lurken hier c_/
WFPB!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:41:27 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92488597
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:36 schreef Dizorn het volgende:
Nieuweling wat betreft (internet)dating meldt zich; Handig topic dit, stiekem. Beetje doorgebladerd.. weet natuurlijk niet echt waar ik terecht 'kan' maar beetje rond lopen neuzen. Of ja ik moet natuurlijk gewoon op Fok pimpen, dat is sowieso het beste. Achja, wie weet kan ik hier binnenkort een keer wat posten, anders blijf ik lekker lurken hier c_/
Op welke site(s) zit je en wat is je eerste indruk dan?
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:04:01 #289
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92488762
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Op welke site(s) zit je en wat is je eerste indruk dan?
Ik zit op paiq (Apart idee maar ach, proberen waard), OKCupid ook. Ik vind het wel jammer dat niet alles gratis is ( :') ), beetje gaar om meteen te betalen terwijl ik geen idee heb of het wat is/gaat werken. Heb al zitten praten met enkele mensen maar nog niet echt iets te zeggen erover. Ik vind het toch ook beetje raar zoals OKcupid, probeer je beetje origineel berichtje te sturen, reageren doen ze niet }:| Achja, heb tijd teveel op dit moment dus wel grappig dit. Wie weet komt er ooit nog wat van ook.
WFPB!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:11:17 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92488808
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ik zit op paiq (Apart idee maar ach, proberen waard), OKCupid ook. Ik vind het wel jammer dat niet alles gratis is ( :') ), beetje gaar om meteen te betalen terwijl ik geen idee heb of het wat is/gaat werken. Heb al zitten praten met enkele mensen maar nog niet echt iets te zeggen erover. Ik vind het toch ook beetje raar zoals OKcupid, probeer je beetje origineel berichtje te sturen, reageren doen ze niet }:| Achja, heb tijd teveel op dit moment dus wel grappig dit. Wie weet komt er ooit nog wat van ook.
Wat voor berichtjes stuur je dan?
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:17:52 #291
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92488843
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat voor berichtjes stuur je dan?
Dingen zoals "ey skatje hep jij sinn in een eckte boi soals ikk" natuurlijk. Maar dan toch niet helemaal. Als ik iemand interessant genoeg vind om een berichtje te sturen ga ik gewoon in op iets wat ze in hun profiel hebben staan, niet meteen over ze heen kwijlen ofzo, als het kan grapje te maken ofzo of anders gewoon proberen beetje interessant te zijn en niet alleen maar "hoi leuke foto daten? xxx" ofzo. Vind het maar raar ook eigenlijk, zo berichtjes sturen over het internet enzo. Maar ach, best grappig toch. Jammer dat je bijna niets terughoort alleen ^^
WFPB!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:24:11 #292
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92488867
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:17 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Dingen zoals "ey skatje hep jij sinn in een eckte boi soals ikk" natuurlijk. Maar dan toch niet helemaal. Als ik iemand interessant genoeg vind om een berichtje te sturen ga ik gewoon in op iets wat ze in hun profiel hebben staan, niet meteen over ze heen kwijlen ofzo, als het kan grapje te maken ofzo of anders gewoon proberen beetje interessant te zijn en niet alleen maar "hoi leuke foto daten? xxx" ofzo. Vind het maar raar ook eigenlijk, zo berichtjes sturen over het internet enzo. Maar ach, best grappig toch. Jammer dat je bijna niets terughoort alleen ^^
Ja maar je vertelt nu nog niet wat je precies voor berichtjes stuurt. Al is dat wel leukst trouwens, dat geeft mij toch altijd de indruk dat iemand reageert op het profiel en niet op de foto.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:28:36 #293
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92488898
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja maar je vertelt nu nog niet wat je precies voor berichtjes stuurt. Al is dat wel leukst trouwens, dat geeft mij toch altijd de indruk dat iemand reageert op het profiel en niet op de foto.
Verschilt natuurlijk per persoon.. als je wil weten wat ik precies stuur moet je me maar opzoeken daar :7 Zoals ik zei probeer gewoon in te gaan op wat ze zelf hebben geschreven in zo'n profiel, wat dat dan ook is waar ik ook wat over te zeggen/vragen heb, evt grapje erbij als het past. Lijkt me niet zo raar.. en idd ik probeer niet alleen op foto's te reageren (schiet ook niet bepaald op lijkt me). Lijkt me dat mijn berichten niet echt debiel zijn ofzo :X (en als nou nog niet duidelijk is dan weet ik niet hoe ik het moet uitleggen verder.. ga geen berichten hier neerplakken)
WFPB!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:37:06 #294
17061 mvt
blame Canada
pi_92488952
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:04 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ik zit op paiq (Apart idee maar ach, proberen waard), OKCupid ook. Ik vind het wel jammer dat niet alles gratis is ( :') ),
Is trouwens net overgenomen door match, zal dus wel nog minder gratis worden
We were to understand there would be pie and punch?
pi_92489670
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
Dus ik zou nu in feite hard to get moeten spelen. En dat ben ik echt totáál niet :') . The Game is echt niet mijn ding. Kan best leven met iemand die nonchalanter is in dat soort dingen hoor, maar ik ga hem nu ook weer niet belonen met een maakt-niet-uit-smsje.
Enige en daarmee beste oplossing is gewoon een smsje in de trant van: "[naam], ik denk dat ik ietwat andere ideeën over het aan gaan van relaties heb dan jij, dus misschien kunnen we het hier beter bij laten."

Laat hem maar even zweten dus :).
Twee uitkomsten:
1. Hij blijft nonchalant en laat het daar ook bij. Zelfde resultaat als gewoon afscheid nemen, echter heb je nu de definitieve bevestiging.
2. Hij heeft door dat hij deze keer niet zo makkelijk wegkomt met de lakse houding en zal er meer energie insteken.

Nadeel van optie 2 is dat hij naar verloop van tijd alsnog in zijn oude patroon zal vervallen.
Dus dan dien je er strak op te blijven zitten.
Kost behoorlijk wat extra energie, dus tja, is hij dat in jouw ogen waard?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 07:50:04 #296
57047 macondo
pi_92489940
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
~:)

Mijn date vanmiddag was kort maar leuk! Kort want hij was moe van de terugvlucht en kort want ik moest naar mijn werk. Veel gepraat en gelachen (en allebei evenveel aan het woord geweest, ook wel goede graadmeter want ik overheersch al rap in de conversaties wegens spontaniteit of erger; nervositeit). We liggen naar mijn idee op 1 golflengte, zie hem echt wel zitten eigenlijk. Hij heeft me uitgenodigd om straks iets te gaan drinken na mijn werk samen met hem en een vriend van hem. Ik zat dus enorm te twijfelen want door tijdgebrek ben ik ook al heel rap in de auto gesprongen én hij heeft natuurlijk 3 dagen niets laten horen toen hij op vakantie was. Ik wil niet te needy overkomen dus beetje mysterie zou niet slecht zijn.

Doe ik ook altijd, bij de tweede date meteen afspreken met een paar vrienden er bij. Dan gaan we ergens wat drinken met haar. In een kelderbox of zo.
Overal verstand van.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:27:57 #297
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92490438
A la Pulp Fiction?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:47:04 #298
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92490685
3rdrock e.a., hoe date je in vredesnaam via Fok!

Ik heb iets gemist geloof ik :( :D
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:19:54 #299
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92491181
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef LostInSpace het volgende:
3rdrock e.a., hoe date je in vredesnaam via Fok!

Ik heb iets gemist geloof ik :( :D
nja, bij mij ging het als volgt: beetje ouwehoeren in dezelfde topicreeks (niet dit topic btw), vervolgens via pm ergens wat dieper op in gaan. Vervolgens wat plaagstootjes uitdelen en wat meer over jezelf vertellen en als dat klikt de stoute schoenen aantrekken en vragen of ze zin heeft binnenkort af te spreken IRL.

Voor mij is dat iig de manier, maar dat komt gewoon omdat ik niet zo direct ben en niet zo'n vlotte babbelaar als het op vrouwen aankomt. In een topic dat me interesseert lul ik aardig mee, maar gewoon uit of the blue een dame pmén of via een datingsite een bericht sturen is het voor mij gewoon niet.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:07:42 #300
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92492296
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef 3rdRock het volgende:
Voor mij is dat iig de manier, maar dat komt gewoon omdat ik niet zo direct ben en niet zo'n vlotte babbelaar als het op vrouwen aankomt. In een topic dat me interesseert lul ik aardig mee, maar gewoon uit of the blue een dame pmén of via een datingsite een bericht sturen is het voor mij gewoon niet.
Na ja, ik heb nog niet eens zoveel moeite met dat soort dingen.

Weet alleen niet of een datingsite nou wel de manier is. Ik ben 30 jaar oud en ik zie alleen maar vrouwen met kinderen, of vrouwen die nog ouder zijn dan ik, of profielen waar je de omschrijving van iemand leest en daarna meteen schrikt van alles wat er staat dat je nog niet eens meer zin hebt om naar de foto te kijken.

Ik bedoel, al die vrouwen die schrijven "ik ben niet op mijn mondje gevallen, ik kan hard uit de hoek komen, ik heb een vent nodig met een ruggegraat die tegengas kan geven". Wtf? Het voelt alsof ik een war zone betreedt.

Waar zijn de aardige, verlegen, lieve en schattige vrouwtjes? :) Where are you hiding?
There is a long line down from heaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')