quote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?Doe niet zo vreselijk 2010 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinsdag afgesproken met "die ene"... Heb er heel veel zin in hem weer te zien en hoop stiekem dat we elkaar nog steeds zo leuk vinden, ook al zou dat wel redelijk gecompliceerd zijn.
En ben via rp in contact gekomen met de overenthousiaste man van wie ik zijn eerst en tweede berichtje een paar dagen terug postte. Die gast blijkt gewoon jarenlang 1 straat achter mij gewoond te hebben en we hebben allemaal gezamelijke kennissenEcht zo grappig! Voelt ook meteen heel vertrouwd overigens, heel gek..
Sarcasme. Herken het.
Het heerst, zelf ben ik ook verkouden/grieperig. Dus zou het niet op een smoes gooien. Zeker niet als zij zou moeten reizen voor de date.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Gaat mijn date van morgen niet door met als reden ziekte.
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Gaat mijn date van morgen niet door met als reden ziekte.
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwachtquote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?
Wat hebben ze met elkaar gemeen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht
Of je verwachtingen bijstellen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht
[..]
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?De gelukkige....dat mag je zelf gaan uitzoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagden we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De gelukkige....dat mag je zelf gaan uitzoeken...
en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagden we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven
En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was...quote:Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was...![]()
We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen wasWil je dat nooit meer doen?!
Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voeldequote:Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
Mwehehehe...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
ik ben geen potje! (en zij ook niet hoop ikquote:Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
nja, datingsites deden het niet voor mij, straks RP, OKC, Paiq en knuz er maar uitflikkeren. heeft me echt geen fluit opgeleverd, misschien ben ik daar ook wel te langzaam voorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was...![]()
We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen wasWil je dat nooit meer doen?!
je staat nog steeds in mn sigquote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voelde
heel goed, dan kan ik me hier maar beter niet te vaak vertonen voor de anti-oploskoffiestroopwafelbrigade achter me aankomt!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:03 schreef Neelix het volgende:
Nope, daar hebben we het al tijden niet meer over gehad. Out of sight, out of mind
ik vind je een beetje triestig reageren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
Ik neem aan dat ze meer dates hebben gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Silenus het volgende:
"Fuhkering" hebben na één date is ook wat vroeg, maar zoals gezegd is iedereen anders.
[..]
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?
Hieruit haal ik dat het toch na één date was.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat doen nog wel weer mensen.. Vaak ook omdat ze het woord relatie niks vinden (te bindend enzo)quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef goofy_goober het volgende:
Verkering gevraagd? Macondo en zijn nieuwe dinnetje zijn 15 ofzo?
Macondo niet, 3rdrock. En 3rdrock was nooit zo goed met vrouwen, dus dan bewandel je een ander pad als er plots iemand op je pad komt. Denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef goofy_goober het volgende:
Verkering gevraagd? Macondo en zijn nieuwe dinnetje zijn 15 ofzo?
Silenus gaat door voor de koelkast. Soms kan het na 1 date al zo goed klikken dat je weet dat het op dat moment goed zit en dat je verkering (nee, we zijn geen 15, maar een tikkeltje ouder) hebt. en natuurlijk begin je niet meteen over meer dan 2wk vooruitquote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Hieruit haal ik dat het toch na één date was.
laat dat "was" maar weg hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Macondo niet, 3rdrock. En 3rdrock was nooit zo goed met vrouwen, dus dan bewandel je een ander pad als er plots iemand op je pad komt. Denk ik.
ik vind verkering gewoon leuk klinken jaquote:Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen nog wel weer mensen.. Vaak ook omdat ze het woord relatie niks vinden (te bindend enzo)
Sorry, je hebt gelijk. Als dit óóit nog op de klippen loopt hossel je de ene na de andere, want je bent nu heel goed met vrouwen.quote:
Tja, je kan wel meer vinden. Vertel er ook even bij waarom je dat vind, dank u.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef dawg het volgende:
ik vind je een beetje triestig reageren eerlijk gezegd.
No shit, sherlockquote:iedereen is anders.
nee, ik ben nog steeds niet goed met vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Als dit óóit nog op de klippen loopt hossel je de ene na de andere, want je bent nu heel goed met vrouwen.
omdat je stoer probeert te doen over de rug van iemand die je niet kent behalve van dit topic/fok.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, je kan wel meer vinden. Vertel er ook even bij waarom je dat vind, dank u.
[..]
No shit, sherlock
ik stoor me niet aan "stoerdoenerij", gemeend of nietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat je stoer probeert te doen over de rug van iemand die je niet kent behalve van dit topic/fok.
doen er meer wel richting rockie maar jij lijkt het echt serieus te menen en dat vind ik triest. in die zin van: get a life of your own. met die date die pas rond 3en weg was bijv.
Gast.. dit is interwebs you know, en dat ik 3rdrock alleen maar van dit topic ken is juist een pré. Dan blijft het vrijblijvend en luchtig. Verder kan 3rdrock uitstekend tegen grapjes, helemaal nu hij alles door een roze bril beziet. Grapjes is wat anders dan stoerdoenerij overigens. Mijn eigen leven is trouwens prima, dank je (ook al zal ik wat te weinig posten hier naar jouw normen).quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef dawg het volgende:
omdat je stoer probeert te doen over de rug van iemand die je niet kent behalve van dit topic/fok.
doen er meer wel richting rockie maar jij lijkt het echt serieus te menen en dat vind ik triest. in die zin van: get a life of your own. met die date die pas rond 3en weg was bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ouch. Vooral dat geen hobby's buiten winkelen: echt de grootste afknapper die er is wb vrouwen voor mij. Liefst vrouwen die doelgericht in recordtempo shoppen, zo doe ik dat zelf ook.
Ja, maar onderweg naar huis nog eens zitten nadenken. Who am I kidding? Ik heb duidelijk andere verwachtingen dan hij, ook niet gek gezien het feit dat de seks al plaatsgevonden heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart![]()
Overigens, volgens mij ben je keihard verliefd aan het worden, Seven. Opeens zo onzeker aan het posten
Op welke site(s) zit je en wat is je eerste indruk dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:36 schreef Dizorn het volgende:
Nieuweling wat betreft (internet)dating meldt zich; Handig topic dit, stiekem. Beetje doorgebladerd.. weet natuurlijk niet echt waar ik terecht 'kan' maar beetje rond lopen neuzen. Of ja ik moet natuurlijk gewoon op Fok pimpen, dat is sowieso het beste. Achja, wie weet kan ik hier binnenkort een keer wat posten, anders blijf ik lekker lurken hier
Ik zit op paiq (Apart idee maar ach, proberen waard), OKCupid ook. Ik vind het wel jammer dat niet alles gratis is (quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op welke site(s) zit je en wat is je eerste indruk dan?
Wat voor berichtjes stuur je dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zit op paiq (Apart idee maar ach, proberen waard), OKCupid ook. Ik vind het wel jammer dat niet alles gratis is (), beetje gaar om meteen te betalen terwijl ik geen idee heb of het wat is/gaat werken. Heb al zitten praten met enkele mensen maar nog niet echt iets te zeggen erover. Ik vind het toch ook beetje raar zoals OKcupid, probeer je beetje origineel berichtje te sturen, reageren doen ze niet
Achja, heb tijd teveel op dit moment dus wel grappig dit. Wie weet komt er ooit nog wat van ook.
Dingen zoals "ey skatje hep jij sinn in een eckte boi soals ikk" natuurlijk. Maar dan toch niet helemaal. Als ik iemand interessant genoeg vind om een berichtje te sturen ga ik gewoon in op iets wat ze in hun profiel hebben staan, niet meteen over ze heen kwijlen ofzo, als het kan grapje te maken ofzo of anders gewoon proberen beetje interessant te zijn en niet alleen maar "hoi leuke foto daten? xxx" ofzo. Vind het maar raar ook eigenlijk, zo berichtjes sturen over het internet enzo. Maar ach, best grappig toch. Jammer dat je bijna niets terughoort alleen ^^quote:
Ja maar je vertelt nu nog niet wat je precies voor berichtjes stuurt. Al is dat wel leukst trouwens, dat geeft mij toch altijd de indruk dat iemand reageert op het profiel en niet op de foto.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:17 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dingen zoals "ey skatje hep jij sinn in een eckte boi soals ikk" natuurlijk. Maar dan toch niet helemaal. Als ik iemand interessant genoeg vind om een berichtje te sturen ga ik gewoon in op iets wat ze in hun profiel hebben staan, niet meteen over ze heen kwijlen ofzo, als het kan grapje te maken ofzo of anders gewoon proberen beetje interessant te zijn en niet alleen maar "hoi leuke foto daten? xxx" ofzo. Vind het maar raar ook eigenlijk, zo berichtjes sturen over het internet enzo. Maar ach, best grappig toch. Jammer dat je bijna niets terughoort alleen ^^
Verschilt natuurlijk per persoon.. als je wil weten wat ik precies stuur moet je me maar opzoeken daarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja maar je vertelt nu nog niet wat je precies voor berichtjes stuurt. Al is dat wel leukst trouwens, dat geeft mij toch altijd de indruk dat iemand reageert op het profiel en niet op de foto.
Is trouwens net overgenomen door match, zal dus wel nog minder gratis wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:04 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik zit op paiq (Apart idee maar ach, proberen waard), OKCupid ook. Ik vind het wel jammer dat niet alles gratis is (),
Enige en daarmee beste oplossing is gewoon een smsje in de trant van: "[naam], ik denk dat ik ietwat andere ideeën over het aan gaan van relaties heb dan jij, dus misschien kunnen we het hier beter bij laten."quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
Dus ik zou nu in feite hard to get moeten spelen. En dat ben ik echt totáál niet. The Game is echt niet mijn ding. Kan best leven met iemand die nonchalanter is in dat soort dingen hoor, maar ik ga hem nu ook weer niet belonen met een maakt-niet-uit-smsje.
Doe ik ook altijd, bij de tweede date meteen afspreken met een paar vrienden er bij. Dan gaan we ergens wat drinken met haar. In een kelderbox of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef Seven. het volgende:
![]()
Mijn date vanmiddag was kort maar leuk! Kort want hij was moe van de terugvlucht en kort want ik moest naar mijn werk. Veel gepraat en gelachen (en allebei evenveel aan het woord geweest, ook wel goede graadmeter want ik overheersch al rap in de conversaties wegens spontaniteit of erger; nervositeit). We liggen naar mijn idee op 1 golflengte, zie hem echt wel zitten eigenlijk. Hij heeft me uitgenodigd om straks iets te gaan drinken na mijn werk samen met hem en een vriend van hem. Ik zat dus enorm te twijfelen want door tijdgebrek ben ik ook al heel rap in de auto gesprongen én hij heeft natuurlijk 3 dagen niets laten horen toen hij op vakantie was. Ik wil niet te needy overkomen dus beetje mysterie zou niet slecht zijn.
nja, bij mij ging het als volgt: beetje ouwehoeren in dezelfde topicreeks (niet dit topic btw), vervolgens via pm ergens wat dieper op in gaan. Vervolgens wat plaagstootjes uitdelen en wat meer over jezelf vertellen en als dat klikt de stoute schoenen aantrekken en vragen of ze zin heeft binnenkort af te spreken IRL.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:47 schreef LostInSpace het volgende:
3rdrock e.a., hoe date je in vredesnaam via Fok!
Ik heb iets gemist geloof ik![]()
Na ja, ik heb nog niet eens zoveel moeite met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef 3rdRock het volgende:
Voor mij is dat iig de manier, maar dat komt gewoon omdat ik niet zo direct ben en niet zo'n vlotte babbelaar als het op vrouwen aankomt. In een topic dat me interesseert lul ik aardig mee, maar gewoon uit of the blue een dame pmén of via een datingsite een bericht sturen is het voor mij gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |