quote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?Doe niet zo vreselijk 2010 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinsdag afgesproken met "die ene"... Heb er heel veel zin in hem weer te zien en hoop stiekem dat we elkaar nog steeds zo leuk vinden, ook al zou dat wel redelijk gecompliceerd zijn.
En ben via rp in contact gekomen met de overenthousiaste man van wie ik zijn eerst en tweede berichtje een paar dagen terug postte. Die gast blijkt gewoon jarenlang 1 straat achter mij gewoond te hebben en we hebben allemaal gezamelijke kennissenEcht zo grappig! Voelt ook meteen heel vertrouwd overigens, heel gek..
Sarcasme. Herken het.
Het heerst, zelf ben ik ook verkouden/grieperig. Dus zou het niet op een smoes gooien. Zeker niet als zij zou moeten reizen voor de date.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Gaat mijn date van morgen niet door met als reden ziekte.
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
Gaat mijn date van morgen niet door met als reden ziekte.
Ik tref ze ook wel telkens hoor. Wil t dan niet direct opvatten als smoesje, maar t gaat toch knagen.
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwachtquote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het je steeds opnieuw overkomt, dan denk ik wel dat dat gedeeltelijk aan jou ligt. Zijn het vaak dezelfde types, voor zover je in kunt schatten?
Wat hebben ze met elkaar gemeen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht
Of je verwachtingen bijstellen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, het zijn eigelijk altijd types waarbij ik dat soort acties niet verwacht. Misschien moet ik eens iemand zoeken bij wie ik het wél verwacht
[..]
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?De gelukkige....dat mag je zelf gaan uitzoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagden we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De gelukkige....dat mag je zelf gaan uitzoeken...
en idd...we hebben elkaar fuhkering gevraagden we gaan niet meteen samenwonen nee, je kunt het ook overdrvijven
En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was...quote:Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!quote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was...![]()
We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen wasWil je dat nooit meer doen?!
Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voeldequote:Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
Mwehehehe...quote:Op maandag 7 februari 2011 10:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar nu 3rdRock een relatie heeft, is hij voor jou natuurlijk onweerstaanbaar Spirit.. Gewoon er voor gaan!
ik ben geen potje! (en zij ook niet hoop ikquote:Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
nja, datingsites deden het niet voor mij, straks RP, OKC, Paiq en knuz er maar uitflikkeren. heeft me echt geen fluit opgeleverd, misschien ben ik daar ook wel te langzaam voorquote:Op maandag 7 februari 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En wij ons weeeeeeeeeekenlang afvragen wat er met jou gebeurd was...![]()
We hebben ons zorgen gemaakt ja, terwijl jij gewoon een chicky aan het hosselen wasWil je dat nooit meer doen?!
je staat nog steeds in mn sigquote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik me ineens zo vreselijk tot hem aangetrokken voelde
heel goed, dan kan ik me hier maar beter niet te vaak vertonen voor de anti-oploskoffiestroopwafelbrigade achter me aankomt!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:03 schreef Neelix het volgende:
Nope, daar hebben we het al tijden niet meer over gehad. Out of sight, out of mind
ik vind je een beetje triestig reageren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Wow, dan ziet er er naar uit dat je echt je match gevonden hebt! Zo zie je maar weer, op elk potje past kennelijk écht een dekseltje!
Ik neem aan dat ze meer dates hebben gehadquote:Op maandag 7 februari 2011 18:44 schreef Silenus het volgende:
"Fuhkering" hebben na één date is ook wat vroeg, maar zoals gezegd is iedereen anders.
[..]
Wacht even, na één date heb je een relatie? En latten, waarom wachten en niet direct samenwonen?
Hieruit haal ik dat het toch na één date was.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat doen nog wel weer mensen.. Vaak ook omdat ze het woord relatie niks vinden (te bindend enzo)quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef goofy_goober het volgende:
Verkering gevraagd? Macondo en zijn nieuwe dinnetje zijn 15 ofzo?
Macondo niet, 3rdrock. En 3rdrock was nooit zo goed met vrouwen, dus dan bewandel je een ander pad als er plots iemand op je pad komt. Denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:07 schreef goofy_goober het volgende:
Verkering gevraagd? Macondo en zijn nieuwe dinnetje zijn 15 ofzo?
Silenus gaat door voor de koelkast. Soms kan het na 1 date al zo goed klikken dat je weet dat het op dat moment goed zit en dat je verkering (nee, we zijn geen 15, maar een tikkeltje ouder) hebt. en natuurlijk begin je niet meteen over meer dan 2wk vooruitquote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Hieruit haal ik dat het toch na één date was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |