Herkenbaar + oneidigquote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Welquote:
Gewoon zelfvertrouwen tonen jongen, dan komt het wel goed. Als je jezelf te min vindt, dan zullen de vrouwen dat ook vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk meisje is present, alleen een klasse te hoog.
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.quote:
Uhm Sweet chilliquote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke smaak?
Hoi hoi -Engel-!
Ze bestaan.quote:
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er op zich wel een ander leuk meisje een stuk bereikbaarder maar die heeft nog al wat minpunten.
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Reclame reclame... onee
Nu moet ik langer wachten tot het laatste deel....
Iemand Chips? Iemand bier? Wijn? Vieze Boekjes?
Als biersmaak? WTFquote:
checkquote:
Het zou moeten zijn en ik quote:quote:
quote:Koffie, thee, limonade en vieze boekjes
Ja natuurlijk heeft iedereen minpunten maar ze heeft nogal wat belangrijke minpunten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang die minputen in het niet vallen bij de pluspunten is dat niet erg. Iedereen heeft minpunten.
[..]
Gelukkigik was even bang dat ze niet bestonden
Ja maar wie wil er nou limonadequote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou moeten zijn en ik quote:
[..]
quote:
n wittequote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef mij in de zomer ook maar een lekker koud biertje
Citroensap in ijs met een beetje water. Vervolgens suikerpot er naast en smullen maarquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef mij in de zomer ook maar een lekker koud biertje
Zozo hoge pet op van jezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |