De meeste supermarkten hebben vaak niet alleen boemboe's van conimex maar ook van een ander merk. Probeer die van het andere merk eens, als ze die hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef loecje het volgende:
die vernieuwde versie van conimex vind ik niet te eten.
de oude was lekker pittig. de nieuwe heeft geen smaak, ook niet na een nacht staan...
ben opzoek naar een simpel maar lekker recept.
die van de c1000 en de AH eigenmerk geprobeerd en die zijn het ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De meeste supermarkten hebben vaak niet alleen boemboe's van conimex maar ook van een ander merk. Probeer die van het andere merk eens, als ze die hebben.
hm.. Mr.Mo heeft een dorade meegenomen! En RobinOok heeft 'n leuk ideetje gepost.. zo 's even langs de super voor de laatste ingredientenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond gestoofde venkel, vispakketje met knolraap (vis is afhankelijk van wat Mr.Mo meeneemt van de markt)![]()
Geen groente erbij, Schenkstroop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Aardappelen met een halve rookworst en een peperroom sausje.
ga nog wat tomaatjes roosteren bij het avondetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gegrild biefstukje met erbij venkel uit de oven geroosterd(geblancheerde venkel in een ovenschaal met olijfolie,met knoflook, broodkruim en peterselie) en erover nog wat parmezaanse kaas.
Vanmorgen was het ontbijt vers gemaakte blauwe bessen muffins en ik ga zo maar eens een rode grapefruit slachten
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=697348&rq=spaghettiquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef borisz het volgende:
Spaghetti Tonijn Bolognese. Allerhande pag 33
Valt tegen hè? Ik heb ook wel (meer dan) eens stoer geroepen dat ik vissen wel panklaar kon maken met hulp van YouTube. Nou, niet dus. Eén grote berg vispuin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
de dorades waren verre van 'klaar voor gebruik' en de cursus vis schoonmaken moet ik nog krijgen van m'n pa....
![]()
![]()
volgende keer krijgt Mr.Mo duidelijker instructies mee
Ik dácht dat ik al klaar was met ontbijten, maar toen las ik dit!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef DarkElf het volgende:
tuna melt op zelfgebakken focaccia.
lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik dácht dat ik al klaar was met ontbijten, maar toen las ik dit!![]()
Toch nog maar even aan de slag met blikje tonijn, kaas, en - helaas- inferieure gewone boterham.
Ja maar je moet geen huismerk proberen, mijn super (in een gat...) heeft een ander merk. Bestel anders eens boemboe's bij deze webshop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:24 schreef loecje het volgende:
die van de c1000 en de AH eigenmerk geprobeerd en die zijn het ook niet.
die van de AH heeft een vieze kleur...
als er niets anders is dan huismerk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar je moet geen huismerk proberen, mijn super (in een gat...) heeft een ander merk. Bestel anders eens boemboe's bij deze webshop?
http://www.seasaltwithfoo(...)oven-brean-naan.html het recept van minilot, het is ook de eerste keer dat ik het maak, de bol deeg staat nu lekker ingestopt onder mijn dekbed te rijzen, ben benieuwd! Helaas geen scanner!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:59 schreef MaximusTG het volgende:
Oei, dat klinkt lekker. Heb je toevallig een scanner?
Of iig het recept voor het naanbrood? Gebruik er nu een die ik heb opgeschreven van een youtube filmpje waarin een Indiaas vrouwtje het laat zien en uitlegt. Alleen is haar engels nogal slecht te verstaan.
OMG, super recept, voor de naan en voor de kip, zelfs de rijst was top!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
http://www.seasaltwithfoo(...)oven-brean-naan.html het recept van minilot, het is ook de eerste keer dat ik het maak, de bol deeg staat nu lekker ingestopt onder mijn dekbed te rijzen, ben benieuwd! Helaas geen scanner!
moeten we toch echt op zoek naar een anderequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef 8108139dpths het volgende:
loecje had gelijk, die nieuwe ajam paniki boemboe van Conimex smaakt he-le-maal nergens naar. Nou ja, niet naar ajam paniki iig. Ik had eerder het idee dat ik zoetzuur vleesch zat te eten.![]()
![]()
Ik moet nog even bedenken wat ik vanavond ga eten.. wss. iets heel simpels; een stukje vlees, aardappelen...
Hoe is het mislukt? Zonde!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
Pancakes.
Mislukt...![]()
Restje pasta met wat gehakt/wortel/champignon stoofpotje.
Kan zoiets serieus mislukken? Hmm, mij nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
Pancakes.
Mislukt...![]()
Restje pasta met wat gehakt/wortel/champignon stoofpotje.
Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
boterkoek! jummiee! ziet er heel goed uit!
quote:
Ik had een recept overgenomen van youtube, maar het was heel erg zout, heel erg machtig en het deeg was veel te dik/plakkerig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kan zoiets serieus mislukken? Hmm, mij nog nooit gebeurd.
Goed is -ie hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
OMG, super recept, voor de naan
Het grappige is, ik hou ook helemaal niet zo van boterkoekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef minilot het volgende:
Boterkoek! Hoe zeer ik ook van roomboter hou, boterkoek lust ik niet. Ik snap er niks van!
Niettemin, mooie boterkoek, MM!
Ontopic: net thuisgekomen van een werkdag die vijftien uur geleden begon, dus nu geen zin om na te denken over avondeten. Ik wil alleen maar slapen.Makkelijk dus: hamburgers op italiaanse bollen, met camembert, tomaat, gebakken rode ui en een kwak volvette mayo. Ik sleep mij er *nu* voor naar de keuken..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |