Hoe is het mislukt? Zonde!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
Pancakes.
Mislukt...![]()
Restje pasta met wat gehakt/wortel/champignon stoofpotje.
Kan zoiets serieus mislukken? Hmm, mij nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
Pancakes.
Mislukt...![]()
Restje pasta met wat gehakt/wortel/champignon stoofpotje.
Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
boterkoek! jummiee! ziet er heel goed uit!
quote:
Ik had een recept overgenomen van youtube, maar het was heel erg zout, heel erg machtig en het deeg was veel te dik/plakkerig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kan zoiets serieus mislukken? Hmm, mij nog nooit gebeurd.
Goed is -ie hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
OMG, super recept, voor de naan
Het grappige is, ik hou ook helemaal niet zo van boterkoekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef minilot het volgende:
Boterkoek! Hoe zeer ik ook van roomboter hou, boterkoek lust ik niet. Ik snap er niks van!
Niettemin, mooie boterkoek, MM!
Ontopic: net thuisgekomen van een werkdag die vijftien uur geleden begon, dus nu geen zin om na te denken over avondeten. Ik wil alleen maar slapen.Makkelijk dus: hamburgers op italiaanse bollen, met camembert, tomaat, gebakken rode ui en een kwak volvette mayo. Ik sleep mij er *nu* voor naar de keuken..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |