http://www.seasaltwithfoo(...)oven-brean-naan.html het recept van minilot, het is ook de eerste keer dat ik het maak, de bol deeg staat nu lekker ingestopt onder mijn dekbed te rijzen, ben benieuwd! Helaas geen scanner!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:59 schreef MaximusTG het volgende:
Oei, dat klinkt lekker. Heb je toevallig een scanner?
Of iig het recept voor het naanbrood? Gebruik er nu een die ik heb opgeschreven van een youtube filmpje waarin een Indiaas vrouwtje het laat zien en uitlegt. Alleen is haar engels nogal slecht te verstaan.
OMG, super recept, voor de naan en voor de kip, zelfs de rijst was top!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
http://www.seasaltwithfoo(...)oven-brean-naan.html het recept van minilot, het is ook de eerste keer dat ik het maak, de bol deeg staat nu lekker ingestopt onder mijn dekbed te rijzen, ben benieuwd! Helaas geen scanner!
moeten we toch echt op zoek naar een anderequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef 8108139dpths het volgende:
loecje had gelijk, die nieuwe ajam paniki boemboe van Conimex smaakt he-le-maal nergens naar. Nou ja, niet naar ajam paniki iig. Ik had eerder het idee dat ik zoetzuur vleesch zat te eten.![]()
![]()
Ik moet nog even bedenken wat ik vanavond ga eten.. wss. iets heel simpels; een stukje vlees, aardappelen...
Hoe is het mislukt? Zonde!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
Pancakes.
Mislukt...![]()
Restje pasta met wat gehakt/wortel/champignon stoofpotje.
Kan zoiets serieus mislukken? Hmm, mij nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Iemand91 het volgende:
Pancakes.
Mislukt...![]()
Restje pasta met wat gehakt/wortel/champignon stoofpotje.
Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
boterkoek! jummiee! ziet er heel goed uit!
quote:
Ik had een recept overgenomen van youtube, maar het was heel erg zout, heel erg machtig en het deeg was veel te dik/plakkerig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kan zoiets serieus mislukken? Hmm, mij nog nooit gebeurd.
Goed is -ie hè?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
OMG, super recept, voor de naan
Het grappige is, ik hou ook helemaal niet zo van boterkoekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef minilot het volgende:
Boterkoek! Hoe zeer ik ook van roomboter hou, boterkoek lust ik niet. Ik snap er niks van!
Niettemin, mooie boterkoek, MM!
Ontopic: net thuisgekomen van een werkdag die vijftien uur geleden begon, dus nu geen zin om na te denken over avondeten. Ik wil alleen maar slapen.Makkelijk dus: hamburgers op italiaanse bollen, met camembert, tomaat, gebakken rode ui en een kwak volvette mayo. Ik sleep mij er *nu* voor naar de keuken..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |