hmm, ik vind dit toch wel een mooie afwisseling met wat je normaal gesproken van banken ziet, namelijk zulke grote lelijke betonnen wolkenkrabbers.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef Butterfly91 het volgende:
ING-gebouw bij Amsterdam
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie schoenvorm.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef Butterfly91 het volgende:
ING-gebouw bij Amsterdam
[ afbeelding ]
Oh nee daar houd ik ook niet van, maar zo'n schoen vind ik echt lelijk. Dat hotel (groen plastic?) op de eerste pagina kan ik dan weer wel waarderen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
hmm, ik vind dit toch wel een mooie afwisseling met wat je normaal gesproken van banken ziet, namelijk zulke grote lelijke betonnen wolkenkrabbers.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig idee, uitwerking in plastic.
Ik moest even 2 keer kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het beursgebouw Eindhoven, afzichtelijke loods midden in de stad. Was ooit sprake van dat men het beursgebouw daar weg wilde hebben. Graag.
wow, het topic kan dichtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef multiplex het volgende:
Mijn nominatie:
De stadshaard in Enschede
[ afbeelding ]
Een moskee met oudhollandse tegeltjes om water op te warmen
ik ben een fan, ik kijk er met veel plezier naar.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
De Neudeflat in Utrecht.
Lelijk grafgebouw wat totaal misplaatst staat in het centrum van Utrecht, maar ook nog eens alle zon blokkeert waardoor je op het grootste terras van Utrecht in de schaduw moet zitten...
Is tevens ook verkozen tot lelijkste gebouw van Utrecht..
Deze dus, en hiervan staan er vier exemplaren bij elkaar, elk met een andere kleur aan de bovenkant:quote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef Miss_paraplu het volgende:
Het oude IBG Pand in Groningen, vind ik extreem lelijk, grauw gebouw, gelukkig dat die plat gaat..
die vier lelijke torens.. even plaatje van zoeken
We zullen je gebruiken om er een funderingspaal van mee doormidden te slaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:05 schreef okiokinl het volgende:
ik ben een fan [van de Neudeflat], ik kijk er met veel plezier naar.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef speknek het volgende:
Of Eindhoven (Stratumseind uitgezonderd dan), sowieso alles wat in de jaren zestig/zeventig nieuwe zakelijkheid is gebouwd.
Zeg dan gewoon dat het te lelijk is...quote:''Het gebouw is verouderd en bovendien te klein. Ook de laboratoria zijn verouderd, en dat maakt het moeilijk steeds weer te voldoen aan de nieuwste veiligheidsmaatregelen,'' bevestigt een woordvoerder van de universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |