Wilde ik net zeggen, dit ziet er op het eerste gezicht niet mooi uit maar toch ook niet lelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn wel gebouwen die nog lelijker zijn.
TS houdt niet van beton.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Louis22 het volgende:
Favoriete architectuur van TS: [ afbeelding ]
Pauperjoch zonder smaak
Nostalgisch pauperkind, alleen maar oude meuk kunnen waarderenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef Diemux het volgende:
Stadschouwburg Haarlem:
[ afbeelding ]
Iedereen in Haarlem vind het een gedrocht, volgens de gemeente is het "prachtig".
Orginele voorkant is wel mooi
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je het over hebt Louis "pauper" 22, je trekt blijkbaar snel conclusies.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Nostalgisch pauperkind, alleen maar oude meuk kunnen waarderenJe vindt het disneykasteel zeker ook een mooi, klassiek gebouw?
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef multiplex het volgende:
Mijn nominatie:
De stadshaard in Enschede
[ afbeelding ]
Een moskee met oudhollandse tegeltjes om water op te warmen
En er zijn fans van...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiburg, één van de laatste oude-stijl flats in de Bijlmer. Kanker in steenvorm.
Dat is toch waar TS om vraagt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn wel gebouwen die nog lelijker zijn.
Renoveren is ook een optie.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
En er zijn fans van...![]()
Tijd dat het plat gaat.
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig idee, uitwerking in plastic.
Mijn ogen wat doe jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Die wou ik ook posten, lelijk gebouwquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef multiplex het volgende:
Mijn nominatie:
[ afbeelding ]
Wat ben je voorquote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef kirsten. het volgende:
Alphens stadhuis (aan de Rijn en niet in Brabant)
wangedrocht met lelijke glasplaten wat nog eens zoveel keer over het begrote budget is heengegaan en nu al half leegstaat.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef kirsten. het volgende:
wangedrocht met lelijke glasplaten wat nog eens zoveel keer over het begrote budget is heengegaan en nu al half leegstaat.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef kirsten. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je voor een blinde koe? Dat is juist mooi man.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef kirsten. het volgende:
[ afbeelding ]
I know ik kom er elke dag... Met die onderste verdieping waar steeds van die 'kunstenaars' inzitten wat om de haverklap weer leeggeruimd moet worden, smerige bende daarquote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is lelijk
[ afbeelding ]
Op het plaatje zit het er misschien niet zo lelijk uit maar in het echt is het echt afschuwelijk.
Dat is bijna letterlijk versteende kanker. Oud en mooi wordt weggevreten door een nieuw gedrocht wat alleen pijn achterlaat van de herinnering.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Het lelijkste gebouw van Leeuwarden in ieder geval staat op de rand van het historisch centrum van de stad , gelukkig zijn ze bezig om dat gedrocht te slopen en er wat mooiers voor op de plaats te zetten.
[ afbeelding ]
Er stond vroeger een prachtig hotel voor in de plaats. Dat witte gebouw rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Hebben een stel israeliers iets aan geprobeerd te doen trouwens.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiburg, één van de laatste oude-stijl flats in de Bijlmer. Kanker in steenvorm.
Is dat Leiden?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is lelijk
[ afbeelding ]
Op het plaatje zit het er misschien niet zo lelijk uit maar in het echt is het echt afschuwelijk.
Ik vind deze nog wel wat hebben...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Holy crap. Deze, no doubt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef multiplex het volgende:
Mijn nominatie:
[ afbeelding ]
Maar als je het totaalplaatje bekijkt is het stiekem eigenlijk best wel mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |