Wilde ik net zeggen, dit ziet er op het eerste gezicht niet mooi uit maar toch ook niet lelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn wel gebouwen die nog lelijker zijn.
TS houdt niet van beton.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:41 schreef Louis22 het volgende:
Favoriete architectuur van TS: [ afbeelding ]
Pauperjoch zonder smaak
Nostalgisch pauperkind, alleen maar oude meuk kunnen waarderenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef Diemux het volgende:
Stadschouwburg Haarlem:
[ afbeelding ]
Iedereen in Haarlem vind het een gedrocht, volgens de gemeente is het "prachtig".
Orginele voorkant is wel mooi
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je het over hebt Louis "pauper" 22, je trekt blijkbaar snel conclusies.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Nostalgisch pauperkind, alleen maar oude meuk kunnen waarderenJe vindt het disneykasteel zeker ook een mooi, klassiek gebouw?
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef multiplex het volgende:
Mijn nominatie:
De stadshaard in Enschede
[ afbeelding ]
Een moskee met oudhollandse tegeltjes om water op te warmen
En er zijn fans van...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Kleiburg, één van de laatste oude-stijl flats in de Bijlmer. Kanker in steenvorm.
Dat is toch waar TS om vraagt.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn wel gebouwen die nog lelijker zijn.
Renoveren is ook een optie.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
En er zijn fans van...![]()
Tijd dat het plat gaat.
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig idee, uitwerking in plastic.
Mijn ogen wat doe jequote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig idee, uitwerking in plastic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |