Of je nodigt ze beiden uit. Staan ze raar te kijken denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Merel het volgende:
Hij is nog niet vertrokken MI. Ze kunnen er mooi in stikken met z'n tweeën vanavond
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je nodigt ze beiden uit. Staan ze raar te kijken denk ik.
Nee iedereen weet dat jij je telefoon niet uit kan zetten, met je gadgetverslaving!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Viking84 het volgende:
En props voor merel. Ik doe het je niet na, vrees ik.
staat jouw telefoon al uit dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee iedereen weet dat jij je telefoon niet uit kan zetten, met je gadgetverslaving!
je snapt me wel. Niet hard to get kunnen spelen omdat ik zelf te graag wilquote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee iedereen weet dat jij je telefoon niet uit kan zetten, met je gadgetverslaving!
quote:
En dit vind ik het idee van de avond!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je nodigt ze beiden uit. Staan ze raar te kijken denk ik.
Goed bezig!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
En hoera, ik ben net terug van Zumba! Ik was af en toe wel gaar-achtig dus ik merkte dat ik met mindere inspanning al zweette als een otterMaar ik ben wel geweest en het was leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |