omdat alles in tweevoud was?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef loveli het volgende:
Cali, gezien de rest van het lijstje heb je 1 stukje sushi teveel gegeten.
je werd geroepenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
T: 2 vingers met nutella![]()
Heb je nú al vijanden gemaakt? Je woont er net!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef Syrena het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat er iemand een ei tegen m'n achtergevel had gegooid, net boven het keukenraamIk had wel gezien dat er rare strepen op 't raam zaten, maar er verder niet bij nagedacht, tot mijn moeder vandaag zei dat de ramen eens gewassen moesten en we even buiten gingen kijken. Hangt er een eierschaal tegen de gevel
, smurrie op de dauerluftkap, vegen op 't raam en een verdroogd plasje op de tegels.
Ik zei nog dat ze het maar niet tegen mijn vader moest zeggen, want die gaat met z'n brakke enkel dan vandaag nog een schutting met poort ineenzetten
Achgossiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
@ Jagar: Gelijk heb je, Nutella is nom!
@ Razz: waarom moest je op school blijven?
@ Moblo: Geniet van je glaasje wijn
Ik ga zo lief zijn voor mijzelf. Crappy dag. Vacatures zijn stom, of ik ben zo speciaal want het is allemaal net nietWerk is ook stom.En ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Dus ik ga zo lekker lang douchen met allemaal Lush dingetjes en dan kom ik met een lekker ruikend, zacht huidje de douche uit en dan is mijn hoofdpijn ook weg
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: havermoutpap
T: 100 gram kip
L: 100 gram kalkoenfilet en 1/2 paprika
T: bekertje huttenkase en 1/2 komkommer
D: Romige vis met paprika, dit is zóóóóó lekker
half gedroogd worstje.
T: 1/2 bak kwark
Die van de Lidl zijn heerlijk als je ze even afspoelt met water, dan zijn ze lekker zoetquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?
Lidl heeft alleen zure helaas, dat is niet altijd lekker.
Dat heb ik al eens gedaan, maar ze bleven zuur bij mijquote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Die van de Lidl zijn heerlijk als je ze even afspoelt met water, dan zijn ze lekker zoet.
Mooi lijstje voor iemand die op d'r gewicht let, maar dat is voor jou toch niet meer nodig?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 3 boterhammen superfruit
T: banaan
T: mini appelflap
D: volkoren penne met mager gehakt, halve courgette, halve aubergine, een rode paprika,gezeefde tomaten
T: bakje vanilleyoghurt
Oeh, dat receptje ga ik een keer proberen!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: havermoutpap
T: 100 gram kip
L: 100 gram kalkoenfilet en 1/2 paprika
T: bekertje huttenkase en 1/2 komkommer
D: Romige vis met paprika, dit is zóóóóó lekker
half gedroogd worstje.
T: 1/2 bak kwark
Hoe maak je dat dan? Hier staat zalm deze week ook een keer op het menu, maar ben er nog niet uit hoe ik het zal maken!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:59 schreef Goodbye het volgende:
En mijn zalmpakketje uit de oven was god-de-lijkEn ook nog eens een manier gevonden waarop ik broccoli niet saai vind
Pak een groot stuk aluminiumfolie en vet het in met een beetje olijfolie. Leg daarop haricot verts die je twee minuutjes hebt geblancheerd en daar bovenop de aan beide kanten met peper en zout bestrooide zalmfilet. Maak een mengseltje van een beetje oijfolie (1 à 2 eetlepels) met 1 of 2 klein gesneden knoflookteentjes en wat tijm en besprenkel de vis er mee. Vervolgens nog wat cherry tomaatjes erbij en een scheutje witte wijn en dan goed dichtvouwen! Ongeveer 15 minuutjes op 200 graden (iets langer als de vis wat dikker is).quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan? Hier staat zalm deze week ook een keer op het menu, maar ben er nog niet uit hoe ik het zal maken!
Ik hoop dat je het lekker vindt! Volgens mij heb ik het recept ook al een keer aan Maria gegeven en die vond het ook lekker, dacht ik!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
thanks! dat ga ik donderdag maken denk ik
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het lekker vindt! Volgens mij heb ik het recept ook al een keer aan Maria gegeven en die vond het ook lekker, dacht ik!
Motivatie probleempje?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn coach is er niet![]()
nou ja, on the bright side: nu heb ik een avondje vrij
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn coach is er niet![]()
nou ja, on the bright side: nu heb ik een avondje vrij
Ik heb de knoflookstukjes bij het openen van het pakketje er weer afgehaald, omdat ik bang ben dat ik morgen anders uit m'n mond stinkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede knoflook is niks nie mis mee!![]()
of een planningsprobleempje (structuur was ook een werkpuntquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Motivatie probleempje?van je coach bedoel ik dan, hè
![]()
nu nog zumba-en, wat goed zeg!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet mezelf nog even naar de sportschool schoppen voor Zumba zo maar ik ben zo gaar als een doperwtje![]()
De afgelopen maandagen zijn niet optimaal geweest wat energiepeil betreftMaar ik ga zo maar!
Met kauwgom in mn waffel ivm knoflook
Vragen staat vrij!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Waar heb je een coach voor, Cali? (Als ik vragen mag).
Ik ben er nog niet he!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nu nog zumba-en, wat goed zeg!
Ik heb ook nog wel energie om iets te doen, maar ben te laat voor groepslessen.. hardlopen heb ik gister al gedaan... dan maar een filmpje kijken
Foto!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh had ik al verteld dat ik een aller snoezigst jurkje van de Steps heb gescoord gister?
Van 90 euro voor 35
Ziennnn!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh had ik al verteld dat ik een aller snoezigst jurkje van de Steps heb gescoord gister?
Van 90 euro voor 35
ik gebruik die pot van de Lidlquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?
Lidl heeft alleen zure helaas, dat is niet altijd lekker.
tofheid! Ik wil bijna alle jurkjes daarvandaan altijd wel, dus deze is ongetwijfeld ook super!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Van 90 euro voor 35
Gaaf!! Heb geen zin meer om te shoppen tenzij online dus ik zit nu druk te kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Van 90 euro voor 35
Zat ook al te kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, ik kan hem niet online vinden, dat is wel jammer.
Mijn camera is leeg, ik zal met telefoon proberen een foto te maken
Ik maak er wel eens dit recept mee, en dan is het wel nog best zuur:quote:Op maandag 7 februari 2011 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik gebruik die pot van de Lidl
Maar vermengd met room is het niet zuurHet is zelfs dusdanig lekker dat ik met mijn vinger langs de staafmixer ga om 't spul op te likken
Dan maar meenemen zodat je overdag een foto kan makenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dan ben ik ook pas thuis als het al donker is
Dat. Kun je anders op zijn minst een omschrijving geven?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fotoooo's Cali!! Dan doe je maar alle lampen aan ofzo.
Hahaha stelletje aagjes (nee hoor, ik vind de interesse wel leuk!)quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Kun je anders op zijn minst een omschrijving geven?
Toch niet deze:quote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahaha stelletje aagjes (nee hoor, ik vind de interesse wel leuk!)
het is in een A-lijn, de mouwtjes zijn van doorzichtig, losvallend spul (?) de rest van het jurkje van zo'n glanzend stofje. Paars met groen, met opdruk (geen fel groen, beetje moskleur denk ik),met een lintje dat achter gestrikt wordt.
Zo duidellijk?vind het moeilijk uitleggen...
ach, als dat een keer gebeurt, waarom niet? Jij hebt vast ook dagen dat je tot laat studeert, of niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
yup..
en ik vind 't aan de ene kant tof dat hij vindt dat 't ook echt af moet (iets met een deadline morgen), maar aan de andere kant denk ik "wat niet lukt lukt niet, djesus.., wat wil je doen als 't niet werkt om 10 uur? Doorgaan tot 1 uur 's nachts?"
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde jurk als ik gekocht.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je daar nou bij??
Ja dus,wel die
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde jurk als ik gekocht.
ik houd niet zo van onaangekondigde dingenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, als dat een keer gebeurt, waarom niet? Jij hebt vast ook dagen dat je tot laat studeert, of niet?
Nee, voor 49quote:
oh,. nou oorspronkelijk was ie 90 geloof ik, dus nog steeds een geode dealquote:
Ja, hij was ook heel snel weg. Collega van me heeft 'm ook en die heeft hem dus wel voor 90 gekocht.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh,. nou oorspronkelijk was ie 90 geloof ik, dus nog steeds een geode deal
Ik vrees dat jij er meer drop dead gorgeous in uitziet dan ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Wahahaha moeten we eigenljik allebei een aan-foto plaatsen
Volgens mij staan A-lijn jurkjes jou anders heel goed, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, hij was ook heel snel weg. Collega van me heeft 'm ook en die heeft hem dus wel voor 90 gekocht.
Ik vrees dat Cali er meer drop dead gorgeous in uitziet dan ik![]()
Ik heb een 42, anders konden m'n tieten er niet inquote:Op maandag 7 februari 2011 21:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Volgens mij staan A-lijn jurkjes jou anders heel goed, dus dat zal wel meevallen.
ik had eerst een 40 aan, die zat best ok, alleen was de rits kapot![]()
toen ging ze kijken en was er geen andere in dezelfde maat, maar kwam ze met een 38 en die paste gelukkig ook (beter nog eigenlijk), dus ik heb denk ik echt mazzel gehad dat hij er nog in mijn maat was
Tha boobz baby, must remember tha boobz (en vetjes op buik en heupenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik schat jou ook zeker niet als maat 40 in hoor Cali!
I rest my casequote:Op maandag 7 februari 2011 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Jij hebt echt geen maat 40 hoor Calli!
Maar je bent hartstikke slank!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tha boobz baby, must remember tha boobz (en vetjes op buik en heupen)
Ewelina: ja, ik was dus ook verbaasd dat die van mij in 'n 38 kunnen![]()
Ik ben kleiner dan jij hoor. Waarom denk je dat ik zo van hakken hou.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Zo klein zijn jullie toch niet Ewelina en Cali? Niet kleiner dan ik ben iig en ik vind mezelf helemaal niet zo klein(1.65)
ik heb dat al meerdere keren mee gemaakt op het werkquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
yup..
en ik vind 't aan de ene kant tof dat hij vindt dat 't ook echt af moet (iets met een deadline morgen), maar aan de andere kant denk ik "wat niet lukt lukt niet, djesus.., wat wil je doen als 't niet werkt om 10 uur? Doorgaan tot 1 uur 's nachts?"
Dat heb je ze ook geschreven? Dat je andere plannen hebt?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef Merel het volgende:
OMG, zowel de collega als McSex vragen bijna gelijktijdig in een sms'je of ik langskom -O_ Ik denk dat ik maar eens rustig een avondje ga bankhangen met m'n telefoon uit
De collega is toch met een ander op vakantie gegaan? Ik volg het nu nog maar deelsquote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef Merel het volgende:
OMG, zowel de collega als McSex vragen bijna gelijktijdig in een sms'je of ik langskom -O_ Ik denk dat ik maar eens rustig een avondje ga bankhangen met m'n telefoon uit
Poe hé ik wreef het hem in z'n haar.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Merel het volgende:
Hij is nog niet vertrokken MI. Ze kunnen er mooi in stikken met z'n tweeën vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |