abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 19:26:14 #101
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92471049
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef loveli het volgende:
Cali, gezien de rest van het lijstje heb je 1 stukje sushi teveel gegeten.
omdat alles in tweevoud was? :D
die sushi was eigenlijk helemaal niet de planning :@
maar ik was op het station, had tijd over en veel honger :@
nou ja, beter dan zoetigheid :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 7 februari 2011 @ 19:28:02 #102
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92471157
Mijn 'date' komt zo O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92471312
Ik ben na m'n werk even een veel te dure outdoorwinkel binnengelopen, en verliefd geworden op een jas. Helaas, 330 euro, en dit is pas het 2e seizeon dat ik de winterjas die ik nu heb aan heb.

Maar kijk nu! O+
pi_92471438
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:

T: 2 vingers met nutella :@
je werd geroepen :? :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92471451
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je werd geroepen :? :+
ik kon het niet weerstaan, zo te zeggen!
pi_92471467
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef Syrena het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat er iemand een ei tegen m'n achtergevel had gegooid, net boven het keukenraam }:| Ik had wel gezien dat er rare strepen op 't raam zaten, maar er verder niet bij nagedacht, tot mijn moeder vandaag zei dat de ramen eens gewassen moesten en we even buiten gingen kijken. Hangt er een eierschaal tegen de gevel 8)7 , smurrie op de dauerluftkap, vegen op 't raam en een verdroogd plasje op de tegels.

Ik zei nog dat ze het maar niet tegen mijn vader moest zeggen, want die gaat met z'n brakke enkel dan vandaag nog een schutting met poort ineenzetten oO<
Heb je nú al vijanden gemaakt? Je woont er net!
pi_92471556
Mijn lijstje is veranderd, want ik ben erg slecht in het mij houden aan lijstjes.

O: Yoghurt, banaan, kiwi, muesli, thee.
L: Dubbele boterham kaas/komkommer, plakje roggebrood met pindakaas, eitje, thee.
T: Kop cappuccino
D: Zelfgemaakte pizza (bodem van volkorenmeel) met heul veul groente (1/2 courgette, rode paprika, rode ui, tomaatjes, olijven, wat artisjokken), wat mozzarella en wat goudse kaas.
T: Koffie verkeerd.

Pizza want ik was enorm chagrijnig dat ik mijn halve vrije dag op school moest doorbrengen. }:|

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2011 19:35:21 ]
pi_92471570
lijstje:

O: havermoutpap
T: 100 gram kip
L: 100 gram kalkoenfilet en 1/2 paprika
T: bekertje huttenkase en 1/2 komkommer
D: Romige vis met paprika, dit is zķķķķķ lekker :9
half gedroogd worstje.
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92471574
oh, en dan is Mr.Mo ook nog 's beter in 't maken van wraps.. die van zonet pleurden van ellende uit elkaar en ik vond 't ook nog 's niet lekker, dus heb maar anderhalf op :')

ik mag zo een klein glaasje wijn }:|
Ja doei.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:38:46 #110
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92471732
ik heb ook een glaasje wijn op, maar ik krijg zo nog een coach die ik moet begeleiden... Whoops, maarja ik had er zo'n zin in :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92471759
@ Jagar: Gelijk heb je, Nutella is nom!

@ Razz: waarom moest je op school blijven?

@ Moblo: Geniet van je glaasje wijn :Y

Ik ga zo lief zijn voor mijzelf. Crappy dag. Vacatures zijn stom, of ik ben zo speciaal want het is allemaal net niet }:| Werk is ook stom.En ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Dus ik ga zo lekker lang douchen met allemaal Lush dingetjes en dan kom ik met een lekker ruikend, zacht huidje de douche uit en dan is mijn hoofdpijn ook weg :6
pi_92471799
awh.. -O- en dan loop ik echt nodeloos te zeikstralen :* aurum!
Ja doei.
pi_92471953
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
@ Jagar: Gelijk heb je, Nutella is nom!

@ Razz: waarom moest je op school blijven?

@ Moblo: Geniet van je glaasje wijn :Y

Ik ga zo lief zijn voor mijzelf. Crappy dag. Vacatures zijn stom, of ik ben zo speciaal want het is allemaal net niet }:| Werk is ook stom.En ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Dus ik ga zo lekker lang douchen met allemaal Lush dingetjes en dan kom ik met een lekker ruikend, zacht huidje de douche uit en dan is mijn hoofdpijn ook weg :6
Achgossie :* lekker douchen dan!

Ik had rapportvergaderingen. En ik was mooi op tijd, want het zou om 14:20 beginnen, maar het liep uit, dus we begonnen pas om 14:45 :{ en dat liep ook uit, dus we waren om 15:30 pas klaar. En toen kon ik om 16:30 met een collega meerijden, dus heb ik daar maar op gewacht, want met de trein was ik per saldo dan net zo laat thuis geweest.
pi_92471958
Iedereen waar 't tegenzit een dikke :* inclusief mezelf.
Ze hebben de tentamenweek van periode 4 verplaatst waardoor ik niet 4 dagen naar Rock Werchter kan. :'(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92471992
owh -O- da's ook balen -O-
Ja doei.
pi_92472039
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:

half gedroogd worstje.
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?
Lidl heeft alleen zure helaas, dat is niet altijd lekker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92472119
een :* voor iedereen die het kan gebruiken..

@aurum: je brengt me op een idee, ik ga mezelf zo ook maar even verwennen met wat lush spulletjes dat kan ik (en mijn huid) wel gebruiken O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 7 februari 2011 @ 19:46:59 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92472164
Ik ben nog steeds interessante bedrijven aan het verzamelen :'). Heb er al 3 waar ik iig naartoe ga schrijven morgen / woensdag :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 februari 2011 @ 19:47:02 #119
331 Merel
Be here now.
pi_92472166
Chaos op werk. Lijstje:
O - vruchtenyoghurt
T - koekje, stuk chocoladetaart
L - 3 bruine boterhammen: old amsterdam + ham + likkepot, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit, 50 gram droge toastjes
D - zo nog maken, zal wel hetzelfde worden als gisteren: 250 gr geroerbakte spruiten en een runderworstje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92472268
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?
Lidl heeft alleen zure helaas, dat is niet altijd lekker.
Die van de Lidl zijn heerlijk als je ze even afspoelt met water, dan zijn ze lekker zoet :9.
pi_92472434
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Die van de Lidl zijn heerlijk als je ze even afspoelt met water, dan zijn ze lekker zoet :9.
Dat heb ik al eens gedaan, maar ze bleven zuur bij mij ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92472521
Lijstje:

O: Brinta
L: 3 boterhammen superfruit
T: banaan
T: mini appelflap
D: volkoren penne met mager gehakt, halve courgette, halve aubergine, een rode paprika,gezeefde tomaten
T: bakje vanilleyoghurt
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92472678
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:

O: Brinta
L: 3 boterhammen superfruit
T: banaan
T: mini appelflap
D: volkoren penne met mager gehakt, halve courgette, halve aubergine, een rode paprika,gezeefde tomaten
T: bakje vanilleyoghurt
Mooi lijstje voor iemand die op d'r gewicht let, maar dat is voor jou toch niet meer nodig? O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92472812
En mijn zalmpakketje uit de oven was god-de-lijk :9~ En ook nog eens een manier gevonden waarop ik broccoli niet saai vind :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92472914
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:

half gedroogd worstje.
Oeh, dat receptje ga ik een keer proberen! :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')