omdat alles in tweevoud was?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef loveli het volgende:
Cali, gezien de rest van het lijstje heb je 1 stukje sushi teveel gegeten.
je werd geroepenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Definitief lijstje:
T: 2 vingers met nutella![]()
Heb je nú al vijanden gemaakt? Je woont er net!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:13 schreef Syrena het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat er iemand een ei tegen m'n achtergevel had gegooid, net boven het keukenraamIk had wel gezien dat er rare strepen op 't raam zaten, maar er verder niet bij nagedacht, tot mijn moeder vandaag zei dat de ramen eens gewassen moesten en we even buiten gingen kijken. Hangt er een eierschaal tegen de gevel
, smurrie op de dauerluftkap, vegen op 't raam en een verdroogd plasje op de tegels.
Ik zei nog dat ze het maar niet tegen mijn vader moest zeggen, want die gaat met z'n brakke enkel dan vandaag nog een schutting met poort ineenzetten
Achgossiequote:Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
@ Jagar: Gelijk heb je, Nutella is nom!
@ Razz: waarom moest je op school blijven?
@ Moblo: Geniet van je glaasje wijn
Ik ga zo lief zijn voor mijzelf. Crappy dag. Vacatures zijn stom, of ik ben zo speciaal want het is allemaal net nietWerk is ook stom.En ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Dus ik ga zo lekker lang douchen met allemaal Lush dingetjes en dan kom ik met een lekker ruikend, zacht huidje de douche uit en dan is mijn hoofdpijn ook weg
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: havermoutpap
T: 100 gram kip
L: 100 gram kalkoenfilet en 1/2 paprika
T: bekertje huttenkase en 1/2 komkommer
D: Romige vis met paprika, dit is zķķķķķ lekker
half gedroogd worstje.
T: 1/2 bak kwark
Die van de Lidl zijn heerlijk als je ze even afspoelt met water, dan zijn ze lekker zoetquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?
Lidl heeft alleen zure helaas, dat is niet altijd lekker.
Dat heb ik al eens gedaan, maar ze bleven zuur bij mijquote:Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Die van de Lidl zijn heerlijk als je ze even afspoelt met water, dan zijn ze lekker zoet.
Mooi lijstje voor iemand die op d'r gewicht let, maar dat is voor jou toch niet meer nodig?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 3 boterhammen superfruit
T: banaan
T: mini appelflap
D: volkoren penne met mager gehakt, halve courgette, halve aubergine, een rode paprika,gezeefde tomaten
T: bakje vanilleyoghurt
Oeh, dat receptje ga ik een keer proberen!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: havermoutpap
T: 100 gram kip
L: 100 gram kalkoenfilet en 1/2 paprika
T: bekertje huttenkase en 1/2 komkommer
D: Romige vis met paprika, dit is zķķķķķ lekker
half gedroogd worstje.
T: 1/2 bak kwark
Hoe maak je dat dan? Hier staat zalm deze week ook een keer op het menu, maar ben er nog niet uit hoe ik het zal maken!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:59 schreef Goodbye het volgende:
En mijn zalmpakketje uit de oven was god-de-lijkEn ook nog eens een manier gevonden waarop ik broccoli niet saai vind
Pak een groot stuk aluminiumfolie en vet het in met een beetje olijfolie. Leg daarop haricot verts die je twee minuutjes hebt geblancheerd en daar bovenop de aan beide kanten met peper en zout bestrooide zalmfilet. Maak een mengseltje van een beetje oijfolie (1 ā 2 eetlepels) met 1 of 2 klein gesneden knoflookteentjes en wat tijm en besprenkel de vis er mee. Vervolgens nog wat cherry tomaatjes erbij en een scheutje witte wijn en dan goed dichtvouwen! Ongeveer 15 minuutjes op 200 graden (iets langer als de vis wat dikker is).quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan? Hier staat zalm deze week ook een keer op het menu, maar ben er nog niet uit hoe ik het zal maken!
Ik hoop dat je het lekker vindt! Volgens mij heb ik het recept ook al een keer aan Maria gegeven en die vond het ook lekker, dacht ik!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
thanks! dat ga ik donderdag maken denk ik
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het lekker vindt! Volgens mij heb ik het recept ook al een keer aan Maria gegeven en die vond het ook lekker, dacht ik!
Motivatie probleempje?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn coach is er niet![]()
nou ja, on the bright side: nu heb ik een avondje vrij
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn coach is er niet![]()
nou ja, on the bright side: nu heb ik een avondje vrij
Ik heb de knoflookstukjes bij het openen van het pakketje er weer afgehaald, omdat ik bang ben dat ik morgen anders uit m'n mond stinkquote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede knoflook is niks nie mis mee!![]()
of een planningsprobleempje (structuur was ook een werkpuntquote:Op maandag 7 februari 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Motivatie probleempje?van je coach bedoel ik dan, hč
![]()
nu nog zumba-en, wat goed zeg!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet mezelf nog even naar de sportschool schoppen voor Zumba zo maar ik ben zo gaar als een doperwtje![]()
De afgelopen maandagen zijn niet optimaal geweest wat energiepeil betreftMaar ik ga zo maar!
Met kauwgom in mn waffel ivm knoflook
Vragen staat vrij!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Waar heb je een coach voor, Cali? (Als ik vragen mag).
Ik ben er nog niet he!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nu nog zumba-en, wat goed zeg!
Ik heb ook nog wel energie om iets te doen, maar ben te laat voor groepslessen.. hardlopen heb ik gister al gedaan... dan maar een filmpje kijken
Foto!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh had ik al verteld dat ik een aller snoezigst jurkje van de Steps heb gescoord gister?
Van 90 euro voor 35
Ziennnn!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh had ik al verteld dat ik een aller snoezigst jurkje van de Steps heb gescoord gister?
Van 90 euro voor 35
ik gebruik die pot van de Lidlquote:Op maandag 7 februari 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg lekker! Die pot paprika's, zijn die ingelegd in zuur of olie?
Lidl heeft alleen zure helaas, dat is niet altijd lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |