Of je nodigt ze beiden uit. Staan ze raar te kijken denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Merel het volgende:
Hij is nog niet vertrokken MI. Ze kunnen er mooi in stikken met z'n tweeën vanavond
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je nodigt ze beiden uit. Staan ze raar te kijken denk ik.
Nee iedereen weet dat jij je telefoon niet uit kan zetten, met je gadgetverslaving!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Viking84 het volgende:
En props voor merel. Ik doe het je niet na, vrees ik.
staat jouw telefoon al uit dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee iedereen weet dat jij je telefoon niet uit kan zetten, met je gadgetverslaving!
je snapt me wel. Niet hard to get kunnen spelen omdat ik zelf te graag wilquote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee iedereen weet dat jij je telefoon niet uit kan zetten, met je gadgetverslaving!
quote:
En dit vind ik het idee van de avond!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je nodigt ze beiden uit. Staan ze raar te kijken denk ik.
Goed bezig!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
En hoera, ik ben net terug van Zumba! Ik was af en toe wel gaar-achtig dus ik merkte dat ik met mindere inspanning al zweette als een otterMaar ik ben wel geweest en het was leuk!
* Viking84 ziet het helemaal voor zich.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dit vind ik het idee van de avond!
En dan gezellig met z'n drietjes een film kijken op de bank met frisdrank en chippies
Nopequote:Op maandag 7 februari 2011 22:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Goed bezig!
Niet opgetild deze keer dus?
Noop. In hwet begin kost het moeite en zelfbeheersing om te kiezen wat (niet) te eten, op een gegeven moment krijg je routine en gaat het vanzelf.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef Siral het volgende:
Ik heb een serieuze vraag. Worden jullie niet doodmoe van het bezig zijn met eten?
Of zijn jullie er niet zoveel mee bezig uiteindelijk?
Ik merk aan mezelf dat ik mezelf echt zit te pijnigen ermee.
Niet zoveel mee bezig...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef Siral het volgende:
Ik heb een serieuze vraag. Worden jullie niet doodmoe van het bezig zijn met eten?
Of zijn jullie er niet zoveel mee bezig uiteindelijk?
Ik merk aan mezelf dat ik mezelf echt zit te pijnigen ermee.
Dan heb je dus te weinig gegetenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Siral het volgende:
Ik zit namelijk echt calorieen te tellen, en op sommige dagen ben ik er zo obessief mee bezig, dat ik het gewoon niet leuk meer vind. Voor mijn gevoel heb ik echt teveel gegeten vandaag. En ik heb gewoon super erge honger. Zit me nu maar vol te gooien met water...
Post anders even het lijstje, kunnen we kijken wat er aan scheelt!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Siral het volgende:
Ik zit namelijk echt calorieen te tellen, en op sommige dagen ben ik er zo obessief mee bezig, dat ik het gewoon niet leuk meer vind. Voor mijn gevoel heb ik echt teveel gegeten vandaag. En ik heb gewoon super erge honger. Zit me nu maar vol te gooien met water...
O: 2x bruine snee, ham/pindakaasquote:Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan heb je dus te weinig gegeten
Ik tel ook niet echt kcal. Het gaat meer op gevoel.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef loveli het volgende:
Voor mij werkt het iig niet om kcals te tellen. Ik 'tel' voedingsstoffen. Groente, omega's, vezels, zulks.
Troep mijden: als er suiker, gehard plantaardig vet ofzo op staat, 3 keer nadenken of je je lijf daarmee wilt opzadelen. En als ik troep eet weet ik dat het +/- 500 kcals is per 100 gram.
Ik durf al geen appel meer te pakken thats the thingquote:Op maandag 7 februari 2011 23:44 schreef loveli het volgende:
Te veel carbs, te weinig groente/fruit. Zoals iedereen in het begin.
Niet? Het was het laatste schepje wat er nog in zat, want ik had al asperges opquote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef loveli het volgende:
Mais is ook geen topper. Ga er nu niet uitgebreider op in want moe, maar geen mais meer voor mij.
Wel m'n missende jaaropgaaf gevonden die ik aan het zoeken was
Ik fitness drie keer in de week, alleen niet vandaag.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef V1z0R het volgende:
Goede dingen als vitamines moet je juist nooit vermijden!
Zoals loveli al zei, te veel carbs! Als je zoveel inneemt zou ik toch zeker erbij sporten.
Daarnaast geven eiwitten meer een verzadigd gevoel.
Varieer wat meer, stop bijvoorbeeld een stukje groente of fruit tussen je boterhammen.
Ben zelf gek van boterhammen met bijvoorbeeld paprika, kipfilet en zalm of met peer en kalkoenfilet...
Carbs zijn feitelijk suikers (als je lang op een stukje aardappel kauwt wordt het zoet). Als het dan toch carbs zijn, probeer het bij volkoren producten te houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |