Ja een eet de laatste doritos en de andere likt de vingers van degene die de doritos at.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:13 schreef Vronsky het volgende:
Ik zit met wat Amerikanen op skype te praten tegelijkertijd, ik hoor geweldige dingen over een doritos reclame waarbij iemand kaas van iemands vinger likt
Weltrusten.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef AchJa het volgende:
Nah, ik ben het zat. Ik ga snurken. Truste lui!
Ja ik zat echt even "......wut?" toen ik dat hoordequote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een eet de laatste doritos en de andere likt de vingers van degene die de doritos at.
ik volg het trouwens via deutschland einsquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Thaboel het volgende:
Truste achja
Waarom bij elk 'groot' usa evenement komt de BEP langs... Leuke muziek alleen live zuigen ze zwaar
Pre-recordedquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Thaboel het volgende:
Truste achja
Waarom bij elk 'groot' usa evenement komt de BEP langs... Leuke muziek alleen live zuigen ze zwaar
wat?quote:
In de daarop volgende reclame trok hij een andere de broek uit omdat de man zijn dorito vingers aan zijn broek had afgeveegtquote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja ik zat echt even "......wut?" toen ik dat hoorde
ze waren echt niet aan het playbackenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat vrons play-backen bedoelt. Ze proberen het steeds live maar ze zuigen gewoon.
Cobra wat heb je aan die plaatjes?
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_blackquote:Op maandag 7 februari 2011 02:25 schreef m.k het volgende:
is er nog een reden voor de zwarte camo onder die gasten hun ogen of is het gewoon omdat het cool is?
Helemaal niks.quote:
Op 0:50 zie je een Russische BMP uit 1967, die waren erg goed. en op 1:15 zie je de ZSU -57/2 dat is Russische luchtdoelartilleriequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
In de daarop volgende reclame trok hij een andere de broek uit omdat de man zijn dorito vingers aan zijn broek had afgeveegt
tivo die handel en op ytquote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Net een leuke Coca Cola reclame gezien voor def.
Fudgepackers, pffft.quote:
Steelers mogen van mij part verliezen. Detroit heeft zo veel geld gekregen en ik zit hier naar commercials van buitenlandse autos te kijken.quote:
Je gaat toch wel een lijst posten met de youtube linkjes van die reclames?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 04:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb even gekeken en heb dit zonder verder zoeken gevonden, http://www.superbowl-commercials.org/
Good meuning.quote:
Heb je geen opblaaspop met een foto van hem op het gezicht dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 05:21 schreef Lotusss het volgende:
Ola
't Is tegenwoordig moeilijk slapen zonder ER naast me....
Helaas. Heb ook al met de poezen geknuffeld, maar die zijn wat hariger dan hij. Het is toch niet hetzelfde *snik*quote:Op maandag 7 februari 2011 05:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je geen opblaaspop met een foto van hem op het gezicht dan?
quote:Op maandag 7 februari 2011 05:51 schreef Lotusss het volgende:
Enniewee... toch maar weer een poging doen. Truste!
Fout, dan was er meer gebeurd dan alleen de loop die eruit flikkert.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:49 schreef Thaboel het volgende:
Ik vermoed dat de loop niet goed vast zat?
Schijt hebben aan de No Go..quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat kan er aan de hand zijn?
Gewoon een vraag om de kennis ff te testen!
Dan was het wsl anders afgelopen (explosie), ik gok zelf op schijt hebben aan de Go. Vrijslag te klein waardoor het staartstuk gebroken is.quote:
Afsluiter moet juist vast zitten (gegrendeld wapen). Net zoals de MAG, Diemaco etc.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Thaboel het volgende:
Afsluiter klem waardoor er een te hoge gasdruk in de loop ontstaat?
Ja ik had het eigenlijk over de gehele vrijslag..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan was het wsl anders afgelopen (explosie), ik gok zelf op schijt hebben aan de Go. Vrijslag te klein waardoor het staartstuk gebroken is.
Maar het is niet met zekerheid te zeggen natuurlijk. Het kan ook een brakke loop zijn waar het schroefdraad gedeelte spontaan van gebroken is. (Heb ik ook al eens zien gebeuren).
Roken mag hier nog gewoon op de kamer!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef Bouke-p het volgende:
Dat word betalen dus? In garderen betekend dat op zn minst 500,- en als t niet je eerste keer is 2000,-. maar wij hebben t veel op de kazerne, ook mafkezen die nog roken op de kamer
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja ik had het eigenlijk over de gehele vrijslag..
Misschien wel een leuk idee. Zal het filmpje nog eens analyseren.quote:Miischien een idee voor een nieuw topic?
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meer de DEF-Herkenningsquiz omdopen tot de DEF-Kennisquiz.
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |