Ja een eet de laatste doritos en de andere likt de vingers van degene die de doritos at.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:13 schreef Vronsky het volgende:
Ik zit met wat Amerikanen op skype te praten tegelijkertijd, ik hoor geweldige dingen over een doritos reclame waarbij iemand kaas van iemands vinger likt
Weltrusten.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef AchJa het volgende:
Nah, ik ben het zat. Ik ga snurken. Truste lui!
Ja ik zat echt even "......wut?" toen ik dat hoordequote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een eet de laatste doritos en de andere likt de vingers van degene die de doritos at.
ik volg het trouwens via deutschland einsquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Thaboel het volgende:
Truste achja
Waarom bij elk 'groot' usa evenement komt de BEP langs... Leuke muziek alleen live zuigen ze zwaar
Pre-recordedquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Thaboel het volgende:
Truste achja
Waarom bij elk 'groot' usa evenement komt de BEP langs... Leuke muziek alleen live zuigen ze zwaar
wat?quote:
In de daarop volgende reclame trok hij een andere de broek uit omdat de man zijn dorito vingers aan zijn broek had afgeveegtquote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja ik zat echt even "......wut?" toen ik dat hoorde
ze waren echt niet aan het playbackenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:25 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat vrons play-backen bedoelt. Ze proberen het steeds live maar ze zuigen gewoon.
Cobra wat heb je aan die plaatjes?
http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_blackquote:Op maandag 7 februari 2011 02:25 schreef m.k het volgende:
is er nog een reden voor de zwarte camo onder die gasten hun ogen of is het gewoon omdat het cool is?
Helemaal niks.quote:
Op 0:50 zie je een Russische BMP uit 1967, die waren erg goed. en op 1:15 zie je de ZSU -57/2 dat is Russische luchtdoelartilleriequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
In de daarop volgende reclame trok hij een andere de broek uit omdat de man zijn dorito vingers aan zijn broek had afgeveegt
tivo die handel en op ytquote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Net een leuke Coca Cola reclame gezien voor def.
Fudgepackers, pffft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |