Of dat was de generale repetitie.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we net iets te vroeg gepiekt...
Leonardo Vitor Santiago kan daar ook over meepraten...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we net iets te vroeg gepiekt...
Hij wel gelukkig...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leonardo Vitor Santiago kan daar ook over meepraten...
Dan kun je in dit topic je lol op.quote:
Maar ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb tot vrijdag 's avonds geen afspraken...
Niet mijn lievelingsgetal, wel mijn geluksgetal.quote:
Wieso?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik word via Facebook negatief bejegend...
waarschijnlijk door mij hahaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk door mij haha
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk door mij haha
damn proud of it hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...
Gelukkig zijn de weersomstandigheden prima...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...
Bij American Football is dat niet onoverkomelijk. Maar ik denk niet dat de Steelers vandaag terug zullen komen. Te wisselvallig...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
3-21 Dat gaat hard werken worden om dat gat te dichten.
Weltrusten dan.quote:
quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
even een post in het post-jubileum topic
En het is vroeg, veel te vroeg
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Etcie gesignaleerd in het Lush-topic.
Van mijn mini-stashquote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog geen foto's gezien, die zou ze wel gaan posten.
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Elders = een andere afdeling? Drink je wel wat anders?
Ik kan je wel het nummer van een verslavingsarts geven, maar ik denk niet dat ze ervaring heeft met deze specifieke verslaving.quote:
Alles sal reg kom...quote:
Had jij niet zo'n collega die graag koffie ging halen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.
Maar ik zag net een monteur bij de machine, dus alles zal reg kom...
Wel irritant hè? Hier zijn ze soms de machine aan het schoonmaken, net als je drinken wilt halen... aan het einde van de gang zit echter ook een automaat, dus loop dan maar daar naartoe.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.
Maar ik zag net een monteur bij de machine, dus alles zal reg kom...
Ik zag hetquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb net ook maar in het Lush topic gepost.![]()
Heb een echtgenote die ook wel van wanten weet met soortgelijk spul...
Ah, mis dat altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Alarm ging af1e maandag van de maand enzo
Het zit hier niet in de buurt en online bestellen is met geurtjes niet zo handig.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Hangt van het product af, niet alles ruikt heel sterk
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zit hier niet in de buurt en online bestellen is met geurtjes niet zo handig.
Ik heb het helemaal niet gehoord, dat alarm... normaal wel.
Is het net zo erg als Douglas?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.
Zelfs niet in de buurt van de winkel...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.
Aldus Retecool.quote:Drukke kinderen zijn er altijd geweest, maar de laatste jaren lijkt er een ware explosie van ADHD-gevallen te zijn. 5% van de Nederlandse jeugd heeft tegenwoordig ADHD.
Er waren al langer vermoedens dat dit met het eetpatroon te maken had, maar nu is het wetenschappelijk bewezen.
Het volgen van een speciaal dieet zorgt er voor dat 6 op de 10 ADHD-ers geen ADHD meer heeft en als de ouders, die meededen aan het onderzoek, consequenter waren geweest, verdween ADHD zelfs bij 8 op de 10 gevallen.
Het onderzoek, gedaan door de Nederlandse Lidy Pelsser is gepubliceerd in The Lancet en zal ongetwijfeld niet van harte ontvangen worden door de farmaceutische industrie.
Zou het ook helpen bij kinderen die gewoon druk zijn, maar geen ADHD hebben?quote:
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou het ook helpen bij kinderen die gewoon druk zijn, maar geen ADHD hebben?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Wellicht staat het in het originele artikel? Even kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...
Ben wel benieuwd welke voedselpatroon er dan kennelijk is bij die druktemakertjes...
Kleurstoffen toch? Dacht dat dat algemeen bekend was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel benieuwd welke voedselpatroon er dan kennelijk is bij die druktemakertjes...
Er is vrijheid van schoolkeuze in Nederland, behalve nu in Amsterdam-West. Lekker danquote:AMSTERDAM - Ouders in Amsterdam-West worden verplicht hun kinderen naar een school vlak in de buurt te sturen, ook al willen ze hun kinderen liever naar een andere school sturen.
En je weet waar ik woon.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Gedoemd tot zwarte school
[..]
Er is vrijheid van schoolkeuze in Nederland, behalve nu in Amsterdam-West. Lekker dan
Sorry, hoor wel eens iets daarover, maar niet in relatie tot ADHD.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kleurstoffen toch? Dacht dat dat algemeen bekend was.
Ik ook niet mbt ADHD, wel "drukheid" dus dat is natuurlijk hetzelfdequote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, hoor wel eens iets daarover, maar niet in relatie tot ADHD.
Is ook niet het onderwerp waar ik me echt in heb verdiept...
Er wordt idd wel snel de stempel ADHD op gedrukt. Ik ga toch eens opletten wat Twan eet, hij eet niet zo veel, maar is bij tijd en wijle wel wat druk imo. Maar geen ADHD hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...
Ik zou me pas zorgen als een kind nooit druk is.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er wordt idd wel snel de stempel ADHD op gedrukt. Ik ga toch eens opletten wat Twan eet, hij eet niet zo veel, maar is bij tijd en wijle wel wat druk imo. Maar geen ADHD hoor.
Dat is ook inderdaad wel zo. Druk zijn, is op zich ook niet erg, maar te druk zijn en dan niet willen luisteren wel. Misschien ligt het probleem dan wel meer in het niet willen luisteren.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen als een kind nooit druk is.
quote:AMSTERDAM De ingrediënten van chocolade zijn gezonder dan de meeste fruitsappen. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers vastgesteld.
Cacaopoeder en pure chocolade bevatten meer antioxidanten en polyfenolen dan de fruitsap. Daardoor biedt chocola een buitengewoon goede bescherming tegen hartziektes en kanker.
Dat schrijven onderzoekers van het Hershey Centre for Health & Nutrition in het wetenschappelijk tijdschrift Chemistry Central Journal.
quote:Als de kinderen en hun ouders zich onderwerpen aan een eliminatiedieet wordt precies helder welk welke voedingsstof wel en welke geen ADHD veroorzaakt.
Het gaat dan om doodgewone producten als bloemkool, tomaten of zelfs tandpasta.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het ADHD-verhaal is een onderzoek dat NIET gedaan is door Ritalinfabrikanten. Het volgende onderzoek is natuurlijk *wel* enorm bevooroordeeld:
[..]
Dit zijn dan leuke berichten... Iquote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het ADHD-verhaal is een onderzoek dat NIET gedaan is door Ritalinfabrikanten. Het volgende onderzoek is natuurlijk *wel* enorm bevooroordeeld:
[..]
Ehm ja, mijn punt was dus dat je dat onderzoek niet helemaal kunt vertrouwen hequote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zijn dan leuke berichten... Ichocolade.
Ja, maar daar lees ik voor het gemak even overheen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja, mijn punt was dus dat je dat onderzoek niet helemaal kunt vertrouwen he
Zie de afbeelding die ik postte om te zien wie/wat Hershey is...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zijn dan leuke berichten... Ichocolade.
Ik had het wel door.... zie mijn vorige post.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de afbeelding die ik postte om te zien wie/wat Hershey is...
Ga door, Wyccie, er gaat een wereld voor me open.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
En het is toch ook algemeen bekend dat er een stofje in chocola zit wat je gelukkig maakt: theobromine.
Ligt eraan of je een mens bent..of een hond/katquote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
En het is toch ook algemeen bekend dat er een stofje in chocola zit wat je gelukkig maakt: theobromine.
Nou ja, het is natuurlijk niet echt wetenschappelijk bewezen, anders zouden de antidepressivafabrikanten allang failliet zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Ga door, Wyccie, er gaat een wereld voor me open.
Een stofje waar je gelukkig van wordt?
De Razzies zijn beter, ik krijg braakneigingen van de Oscaruitreikingen...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef wyccie het volgende:
Alles sal reg kom...![]()
Maar lukt het je niet om op eigen kracht wakker te blijven? Oohh nee, je hebt Superbowl gekeken.
Waar ik misschien voor wakker zal blijven zijn de Oscars, maar ik weet niet of ik die wel kan zien op mijn gewone analoge prehistorische tv.
Oh, katten ook. Ik heb het alleen van honden gehoord, maar ik lees inderdaad ook katten, paarden en fretten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt eraan of je een mens bent..of een hond/kat
Wikipedia noemt dat chocola voor katten giftiger is, maar dat ze het minder snel eten dan hondenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, katten ook. Ik heb het alleen van honden gehoord, maar ik lees inderdaad ook katten, paarden en fretten.
Ja, wij hebben 2 katten en die hebben afgelopen weekend de bonbons op tafel grotendeels afgekloven. Ze leven echter nog steeds. Dus sterke katten of slechte bonbons...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet echt wetenschappelijk bewezen, anders zouden de antidepressivafabrikanten allang failliet zijn.![]()
Overigens is het ook natuurlijk gewoon een chemisch stofje dat voor vele doeleinden wordt gebruikt.
Maar het kan giftig zijn voor honden, dus geen chocola aan je hond voeren (jij hebt een kat of niet?).
Geen of weinig sweet-receptors.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wikipedia noemt dat chocola voor katten giftiger is, maar dat ze het minder snel eten dan honden
Mw. MM heeft er echte cacao in gedaan?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wij hebben 2 katten en die hebben afgelopen weekend de bonbons op tafel grotendeels afgekloven. Ze leven echter nog steeds. Dus sterke katten of slechte bonbons...
Waar niet selfmade, waren van de V&D.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mw. MM heeft er echte cacao in gedaan?
Prima, heb sinds 1 december geen sigaret meer aangeraakt.quote:
Ah, dacht dat je die zefgemaakte met drank erin bedoelde.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Waar niet selfmade, waren van de V&D.
Geen idee dus, vond ze zelf wel chocoladerig...
Wow.quote:Prima, heb sinds 1 december geen sigaret meer aangeraakt.
Sta versteld van mezelf, zelfs bij whisky-proeverijen en andere uitgaans-activiteiten taal ik er niet naar. Rook van anderen vind ik nu zelfs stinken...
It's a kind of magic...
Ik wil multifocale lenzen, ik kan bijna niets meer lezen zonder leesbril en draag al normale zachte lenzen. Voor laseren ben ik te huiverig...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef wyccie het volgende:
Er zijn hier wel wat lensdragers, toch?
http://www.groupon.nl/dea(...)5-lensworldnl/238022
Had ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan die link niet eens goed openen, dan moet ik me aanmelden enz. Ik draag wel lenzen!
Zie je oude verpakking...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ah nu wel... hoe weet je nu welke lenzen je moet hebben? Ik heb behalve een sterkte ook nog cilinder in mn lenzen...
Je kunt ook linksonderin 'Al aangemeld' klikken, dan kun je de deal zien voordat je je registreert.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan die link niet eens goed openen, dan moet ik me aanmelden enz. Ik draag wel lenzen!
Okay, zal eens kijken als ik thuis ben vanavond en of het scheelt. Heb ze nu van Hans Anders, zijn ook niet belachelijk duur en krijg een deel terug via ziektekostenverzekering.quote:
Ow dat is een handige site!!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:02 schreef wyccie het volgende:
Op deze site kun je zien wat de samenstelling is van de lenzen die je nu bij Hans Anders hebt (helemaal rechts), mocht dat niet duidelijk op het doosje staan. http://www.lensbestel.nl/
Nu al hooikoorts?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, heb je nog een tip tegen snurken door allergie/hooikoorts. Keelspray lijkt me niet de juiste oplossing, aan neusstrips begin ik niet..
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat was dat slecht.![]()
Middag allemaal
Yeps hooikoorts en honden/kattenallergie. In onze slaapkamer komen de katten niet trouwens, maar het zit wel in de kleding natuurlijk. Ik heb neusspray gekregen van de huisarts: Avamys. Helpt erg goed tegen de loopneus, al klink ik nog wel een beetje nassaal. Maar ik snurk dus ook, waardoor Peace nog slechter slaapt.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu al hooikoorts?
De ruimte saneren, hypoallergeen spul (reteduur, daarom heb ik het niet). Heb je allergiepillen zodat je neus openblijft?
En niet op je rug slapen helpt vaak ook al wel bij het gewone snurken.
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Hoop dat mijn hooikoorts nog even wegblijft.
Ik heb het precies andersomquote:Heb er de laatste jaren sowieso veel minder last van dan voorheen...
In dat geval voor hem:quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps hooikoorts en honden/kattenallergie. In onze slaapkamer komen de katten niet trouwens, maar het zit wel in de kleding natuurlijk. Ik heb neusspray gekregen van de huisarts: Avamys. Helpt erg goed tegen de loopneus, al klink ik nog wel een beetje nassaal. Maar ik snurk dus ook, waardoor Peace nog slechter slaapt.
Daar kan hij niet mee slapen...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval voor hem:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat je weerstand in de loop der tijd steeds veranderd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik heb het precies andersom
Ik had het dus nooit en 4-5 jaar geleden begon de ellende. Ik weet ook dat allergien behandeld kunnen worden met therapien.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je weerstand in de loop der tijd steeds veranderd.
Kreeg het ook pas op mijn 14e en heb het een paar jaar heel hevig gehad, terwijl anderen nergens last van hadden en nu dus andersom...
Onzin, ik slaap er regelmatig mee (in geval van hotels met herrie op de gang/buiten of bij een loeiende airco), het went vanzelf wel. Het is sowieso beter dan niet kunnen slapen...quote:
Ik vind ze zelf vreselijk, daarom ook niet in bij concertenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin, ik slaap er regelmatig mee (in geval van hotels met herrie op de gang/buiten of bij een loeiende airco), het went vanzelf wel. Het is sowieso beter dan niet kunnen slapen...
Is dat voor de oren?quote:
Het is net knalvuurwerk, met zo'n verpakking.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
In dat geval voor hem:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ken geen keelsprays voor zoiets. Als je neus dicht zit en niet je keel, zal het niks uithalen toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik slaap niet op mn rug, dat kan ik niet eens... die neusspreiders lijkt mij niets eigenlijk. Zou keelspray wel helpen eigenlijk?
Oren nog steeds...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat voor de oren?
Of voor de neus?
Lijkt me ook. Ze kunnen ook je huig afknippenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is net knalvuurwerk, met zo'n verpakking.
[..]
Geen idee, ik ken geen keelsprays voor zoiets. Als je neus dicht zit en niet je keel, zal het niks uithalen toch?
So be it, maar de werking is perfect.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is net knalvuurwerk, met zo'n verpakking.
Nooit geprobeerd, vind dat er zo klef uitzien en het voelt ook niet lekker.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Voor festivals heb ik die wasbolletjes uit die goud/gele doosjes.
Je draait ze in een puntje en stopt ze in je oor. Daarna boetseer je het met je duim zodanig dat het alles afsluit en de vorm van je oor aanneemt. Ik weet niet of dat met schuimrubber ook lukt.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, vind dat er zo klef uitzien en het voelt ook niet lekker.
Zit dat beter in je oor dan een dopje? Wat is het voor-/nadeel?
Bij sommigen die het jong krijgen verdwijnt het op den duur, bij anderen begint het pas op latere leeftijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het idee dat je weerstand in de loop der tijd steeds veranderd.
Kreeg het ook pas op mijn 14e en heb het een paar jaar heel hevig gehad, terwijl anderen nergens last van hadden en nu dus andersom...
Jij gaat ook niet naar concerten met echte knalherrie of wel? Anders is het juist wel verstandig om speciale oordopjes te gebruiken.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik slaap wel eens met oordoppen op festivals. Maar bij een concert zal ik ze niet zo snel gebruiken.
Oh jawel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:23 schreef wyccie het volgende:
Jij gaat ook niet naar concerten met echte knalherrie of wel? Anders is het juist wel verstandig om speciale oordopjes te gebruiken.
Ja, met die schuimrubber dingen kan dat ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je draait ze in een puntje en stopt ze in je oor. Daarna boetseer je het met je duim zodanig dat het alles afsluit en de vorm van je oor aanneemt. Ik weet niet of dat met schuimrubber ook lukt.
Dat leek mij ook inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken geen keelsprays voor zoiets. Als je neus dicht zit en niet je keel, zal het niks uithalen toch?
Die gele standaard dingen zijn ook waardelos, schieten uit je oor, laten zich niet vormen e.d.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook wasachtige bolletjes. Ik vind ze nog wel wat hard om te kneden en mijn haar blijft eraan plakken als ik het eruithaal, maar het werkt veel beter dan die gele schuimpjes.
Dan heb je de verkeerde doppen gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik zou ze op maat kunnen laten maken ja. Ik heb af en toe wel eens oordopjes gebruikt maar ik vind dat ik dan ook weer teveel mis van de muziek. En ik kan ze niet half indoen.
Ehm ja, van die pauperdingen die gratis worden uitgedeeldquote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde doppen gehad.
quote:Die ik heb filteren het geluid dusdanig dat je het juist veel helderder hoort i.p.v. soms alleen maar een bass-drum, juist alleen een snare-drum + hi-hat of een onverstaanbare stem van de zanger. Ideaal!!!
Dat kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 14:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, de tips die jij hier post zijn altijd wat rustigere muziek.
De wasbolletjes die jij hebt zijn zeker van Ohropax. Die lijken me prettiger dan mijn bolletjes (zijn trouwens siliconen, geen was). Online zijn ze maar 2,95, maar de verzendkosten zijn net zo hoog of hoger. Heb jij die in een gewone winkel gehaald?quote:
Niet aanvullend verzekerd? Bij alle aanvullende pakkettten die ik heb doorgespit krijg je per 2 of 3 kalenderjaren wel een bedrag voor bril of lenzen vergoed.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
En ik wil een nieuwe bril, maar waarom vergoedt mijn verzekering daar niks aan?
Dat zijn ze jaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
De wasbolletjes die jij hebt zijn zeker van Ohropax. Die lijken me prettiger dan mijn bolletjes (zijn trouwens siliconen, geen was). Online zijn ze maar 2,95, maar de verzendkosten zijn net zo hoog of hoger. Heb jij die in een gewone winkel gehaald?
Hans Anders-deal nemen. Kun je ieder jaar een nieuwe uitzoekenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb tijdenlang met oordopjes geslapen omdat ik aan een straat woonde waar 's nachts ambulances en uitgaanspubliek langskwamen. Went heel snelMaar ik vind die wasbolletjes wel echt fijner dan die gele herriestoppers.
En ik wil een nieuwe bril, maar waarom vergoedt mijn verzekering daar niks aan?
Of iedere twee jaar als je dat ook goed vindt. Kosten zijn dan ook lagerquote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hans Anders-deal nemen. Kun je ieder jaar een nieuwe uitzoeken
Ik ben er in december 2 weken zoet mee geweest om dat uit te zoeken. Allerlei mogelijkheden vergeleken. Wat een werk. Ik bespaar nu wel 20 euro per maand en ga er qua dekking zelfs op vooruit: 130 euro per 2 kalenderjaren (ipv 80).quote:Op maandag 7 februari 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Alleen bij aanvullend pakket 2![]()
Ik had altijd alleen maar basisverzekering + aanvullende tandartsverzekering, maar dat mag nu niet meer dus heb ik pakket 1 erbij genomen. Had me helemaal verheugd op wat meer mogelijkheden, maar dat valt nu dus al tegen
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hans Anders-deal nemen. Kun je ieder jaar een nieuwe uitzoeken
Hm, ik kende dat niet, zit even te kijken en het klinkt wel goed, ware het niet dat ik niet zo happig ben op dingen op afbetalingquote:Op maandag 7 februari 2011 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of iedere twee jaar als je dat ook goed vindt. Kosten zijn dan ook lager
Goed uitgezocht dusquote:Op maandag 7 februari 2011 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben er in december 2 weken zoet mee geweest om dat uit te zoeken. Allerlei mogelijkheden vergeleken. Wat een werk. Ik bespaar nu wel 20 euro per maand en ga er qua dekking zelfs op vooruit: 130 euro per 2 kalenderjaren (ipv 80).
Een montuur is goedkoop, maar daar zitten nog niet alle kosten bij in. Als je ook glazen in je bril wilt wordt het 65 euro, met krasvaste glazen 109 en 149 euro voor krasvaste en superontspiegelde glazen. Dat bedrag loopt nog wel op dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Hm, ik kende dat niet, zit even te kijken en het klinkt wel goed, ware het niet dat ik niet zo happig ben op dingen op afbetaling![]()
En opzich is een montuur bij Hans Anders ook maar 35 euro dus waar hebben we het over
Twee jaar geleden was dat zo, ik zou niet weten of dat nu nog steeds is. Maar je kan het vragenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
De bril die ik nu op heb, is van die actie van 2 jaar geleden: complete bril voor 50 euro![]()
En al die laagjes kan ik ook wel zonder, dus dan zou t 65 euro zijn. Tenminste, als de standaard ontspiegeling nog steeds gratis is. Superontspiegeling hoef ik niet.
Maar het is goed om te weten dat het Totaalplan al direct korting oplevert
Omdat je ongewerkt spaart voor een bril bijvorbeeld?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Etcetera het volgende:
LB, waarom zou je dat plan bij Hans Anders doen als je zelf ook geld voor een bril opzij kunt leggen
Ik krijg ook geen bril meer vergoed trouwens. Kan volgens mij net zo goed niet verzekerd zijn, maar ja dat mag ja niet
Zoals ik het nu begrijp levert dat brilplan wel voordeel op, dus vind ik het het overwegen waard. Zodra ik een addertje onder het gras vind ben ik weg.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Etcetera het volgende:
LB, waarom zou je dat plan bij Hans Anders doen als je zelf ook geld voor een bril opzij kunt leggen
Ik krijg ook geen bril meer vergoed trouwens. Kan volgens mij net zo goed niet verzekerd zijn, maar ja dat mag ja niet
Damnquote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Net de blaren op mijn tong geluld om mijn geld terug te krijgen voor de gecancelde voorstelling op 17 december, tijdens die enorme sneeuwval.
Hoor ik nu dat die voorstelling niet gecanceld is geweest, gewoon doorgegaan is dus en dat ik nergens recht op heb. En dat terwijl ik gebeld heb met het theater om te checekn of de voorstelling wel of niet doorging en ik toen een procedure te horen heb gekregen hoe ik mijn geld terug kon krijgen, want de boel was gecancelled.
Heb dit toen zelfs nog getwitterd en het is geretweet door Slagerij van Kampen zelf:
[ afbeelding ]
Krijg nu, bij hoge uitzondering, mijn geld alsnog terug.
Vreemd verhaal, maar hopelijk komt dit dus alsnog goed...
Vreemd verhaal. Maar wel goed dat je zo'n Twitter-post dan hebt als "bewijsmateriaal"quote:Op maandag 7 februari 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Net de blaren op mijn tong geluld om mijn geld terug te krijgen voor de gecancelde voorstelling op 17 december, tijdens die enorme sneeuwval.
Ja, heb vanmiddag de nodige kastjes en muren wel gezien.quote:
Waar Twitter al niet goed voor is...quote:Op maandag 7 februari 2011 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vreemd verhaal. Maar wel goed dat je zo'n Twitter-post dan hebt als "bewijsmateriaal"
Een vierkante gehaktbal! Foto en bakervaring?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijdens het koken dacht ik hier weer aan
De vierkante gehaktbal
Goh, wat zou ik aan het maken zijn?
Spruiten, maar voor de rest wel goedquote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Aardappels, snijbonen en gehaktballen die wel rond zijn?
Volgens mij is het hele plan niet doorgegaan en zijn de vormen nooit uitgebrachtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vierkante gehaktbal! Foto en bakervaring?
Nee, ik dacht dat jij n.a.v. dat topic zelf een vierkante bal aan het maken was.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is het hele plan niet doorgegaan en zijn de vormen nooit uitgebracht
Dat is een experiment waardquote:
Wat aura readers dus in zich hebben.quote:
En het kost je vaak ook nog een tientje om die onzin aan te moeten horen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Wat aura readers dus in zich hebben.
Mijn aura is een keer 'gelezen', heb nog nooit zo'n onzin gehoord...
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:47 schreef Lithia het volgende:
OMG etc, jouw katje heeft ineens een tong.
Sinds wanneer?
schrok me kapot![]()
Bij deze, de complimenten doorgegevenquote:
Was bij mij inbegrepen in een zweef-cursus...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het kost je vaak ook nog een tientje om die onzin aan te moeten horen.
Likkebaardendlekkerlessendkloekklinkendsfrisstemmensmerendsnelvibrerendkoelkoelkoelsissende... Pepsi!!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Etcetera het volgende:
MM:
[..]
[..]
Bij deze, de complimenten doorgegeven
Vergeet de magneetarmbanden en -polsbandjes niet...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
Net zo geloofwaardig als die mood rings die ik vroeger als meisje ook wel eens had.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet de magneetarmbanden en -polsbandjes niet...
Correct en tevens juist.quote:
Ik heb hier nog een 0,5L blik euroshopper pils in de koelkast staan. Wat zal daar mee gebeuren als ik hem 20 jaar laat 'rijpen' ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Afgelopen weekend hiervan mogen genieten:
1 La Trappe Quadrupel van 20 jaar oud
1 La Trappe Quadrupel van 14 jaar oud
1 Rochefort 8 van 7 jaar oud
1 Rochefort 10 van 6 jaar oud
1 Noblesse "Extra Ordinaire"
Voor de Quadrupel van 20 jaar oud was heel erg lekker.
Het wordt bijna port/wijnachtig maar dan heel zacht van smaak. Sommige bieren smaken een klein beetje naar wijnballen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
20 jaar oud bier. Daar kan ik mij qua smaak helemaal niks bij voorstellen.
Dat was het zekerquote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ziet eruit als prima bierproeven Nem
De Brand Up is anders een verdraaid lekker biertjequote:Ik ben niet verder gekomen dan Budvar, Guinness en Brand UP
Lang genoeg laten staan en je hebt een mooie wijnazijnquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Laat ik die fles rode wijn maar op maken die ik vrijdag opengemaakt heb.
Die nog langer te laten staan is volgens mij ZEKER geen goed idee.
Dat het zo verpakt is, wil niet zeggen dat het goedkope of slechte wijn is.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, na 20 jaar gewoon nog schuim
Wijn uit doos zou ik me zelf niet aan wagen eerlijk gezegd.
Oude wijn in nieuwe zakken?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat het zo verpakt is, wil niet zeggen dat het goedkope of slechte wijn is.
De commentaren zijn anders niet van de lucht.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat het zo verpakt is, wil niet zeggen dat het goedkope of slechte wijn is.
Voordeel is dat je door het vacuüm een 'geopende' doos nog weken/maanden kunt blijven gebruiken.
http://vinama.skynetblogs(...)bag-in-box-wijn.html
Dat was toch ook het geval toen de eerste wijnflessen met schroefdop op de markt kwamen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De commentaren zijn anders niet van de lucht.
Ja, maar dat is toch een beetje anders. De meeste goede wijnen zitten simpelweg niet in een pak. Het ziet er fout uit en ik vraag me af of het plastic toch niet iets met de smaak doet. Mijn eigen ervaringen met pakken/dozen wijn zijn ook erg slecht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was toch ook het geval toen de eerste wijnflessen met schroefdop op de markt kwamen?
Daar hoor je niemand meer over.
Ik drink liever leffe uit blik dan oranjeboom uit een flesje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch een beetje anders. De meeste goede wijnen zitten simpelweg niet in een pak. Het ziet er fout uit en ik vraag me af of het plastic toch niet iets met de smaak doet. Mijn eigen ervaringen met pakken/dozen wijn zijn ook erg slecht.
Dat ligt dan aan het product, niet aan de verpakkingsmethode.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik drink liever leffe uit blik dan oranjeboom uit een flesje.
Dat zou bij wijn wel eens het zelfde kunnen zijn hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan het product, niet aan de verpakkingsmethode.
En waar ontken ik dat dat niet zo zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zou bij wijn wel eens het zelfde kunnen zijn he
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
Als het rommel blijkt is de volgende meet bij mij
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
Als het rommel blijkt is de volgende meet bij mij
En altijd nog beter dan de zak van iemand anders in je wijn, oud of nieuwquote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan een nieuwe zak in mijn oude wijn.
In een van de afleveringen van Oz & James Drink to Britain openen ze een fles bier uit de 19e eeuw. De meningen er over zijn verdeeldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
20 jaar oud bier. Daar kan ik mij qua smaak helemaal niks bij voorstellen.
Gezondheidquote:
Ah, meneer de kroegbaas is er ookquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, meneer de kroegbaas is er ook. Ik heb vandaag winst gehaald bij het pokeren met wat vrienden, die winst wil ik morgen omzetten in een mooie fles cognac. Nog aanraders?
je zou eens kunnen kijken of je Menard kan krijgen, heb daar meerdere positieve verhalen over gehoord en die schijnt redelijk betaalbaar te zijn.quote:
Courvoisier VSOP Fine Champagne...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, meneer de kroegbaas is er ook. Ik heb vandaag winst gehaald bij het pokeren met wat vrienden, die winst wil ik morgen omzetten in een mooie fles cognac. Nog aanraders?
Het is dinsdag hè. Castle, Chuck, How I Met Your Mother.. Lekker op de bank zitten met wat bouillon en een deken en tv kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:31 schreef Etcetera het volgende:
ThanksBen heel slecht in 'in bed blijven liggen'
Maar ga niet veel nuttigs doen. Aspirines slikken, veel drinken, uitzieken.
Zeker weten?. Als je je nu ziekig voelt, dan voel je je morgen strontziek. Dusquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:12 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen we deze dag skippen
ik voel me ziekig
Het wordt kijken vanaf m'n bureaustoel, maar wel relaxedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is dinsdag hè. Castle, Chuck, How I Met Your Mother.. Lekker op de bank zitten met wat bouillon en een deken en tv kijken.
Beterschap!
Ik ben gelukkig zelden echt ziek, hoop dat het morgen weer wat beter is eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker weten?. Als je je nu ziekig voelt, dan voel je je morgen strontziek. Dus
Als dat lekker zit, ook goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Net even geslapen, dat was nice![]()
[..]
Het wordt kijken vanaf m'n bureaustoel, maar wel relaxed![]()
in dat geval, neem een kapsalon en je bent zo weer beterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
En straks misschien nog wat slapen. Heb wel honger, dat is een goed teken
Was Etcie niet ook misselijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in dat geval, neem een kapsalon en je bent zo weer beter
No thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in dat geval, neem een kapsalon en je bent zo weer beter
Beetje, maar m'n bak yoghurt van vanochtend heb ik binnen gehoudenquote:
Wat is een 'wilde ingeving'?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:50 schreef Ofyles2 het volgende:
@Etcie: Misschien heb je vandaag een wilde ingeving zodat je er harder tegenaan kunt als je helemaal gezond bent. Ik ben ervaringsdeskundige, want vorige week was ik ook behoorlijk ziek.
Tsja, het klinkt misschien een beetje vreemd maar het is eigenlijk best praktisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)zij-crematorium.html
"Tante, ga eens dood...ik wil zwemmen!"
Hartstikke praktisch maar het voelt een beetje gekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, het klinkt misschien een beetje vreemd maar het is eigenlijk best praktisch.
Ja, zeker. Aan de andere kant is het niet zo veel vreemder dan überhaupt een zwembad naast een crematorium bouwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hartstikke praktisch maar het voelt een beetje gek
Een keer een item gezien op RTLz van Nederlandse ondernemers die tropische vissen kweekten (volgens mij gamba's ofzo) in het warme koelwater van een kerncentrale.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, het klinkt misschien een beetje vreemd maar het is eigenlijk best praktisch.
Moet je nu morgen ook in mantelpakje komen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het bedrijf waar ik werk krijgt morgen hoog bezoek en het is echt grappig om te zien hoe ze de tent binnenstebuiten hebben gekeerd de afgelopen dagen
De hele buitenkant van het gebouw is gereinigd, de DSW is langsgeweest om de perkjes en tegels te fatsoeneren, in mijn hokje zijn alle kabels weggewerkt achter de bureaus, en de directeur loopt constant overal langs om dingetjes te controleren
Hopelijk heeft het effect
Dat was geen kerncentrale maar een kolencentrale op de Maasvlakte. Het bedrijf heette Happy Shrimp en is inmiddels faillietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een keer een item gezien op RTLz van Nederlandse ondernemers die tropische vissen kweekten (volgens mij gamba's ofzo) in het warme koelwater van een kerncentrale.
De centrale moet van het warme water af, maar mag het niet in grote hoeveelheden tegelijk lozen in de rivier (want slecht voor de koudwatervissen hier), en zij staan juist te springen om warm water.
Extreem goed idee.
Ik weet niet of het ergens ander anders is. Als tijd als er "hoog" bezoek kotm zie je overal hetzelfde gebeurenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het bedrijf waar ik werk krijgt morgen hoog bezoek en het is echt grappig om te zien hoe ze de tent binnenstebuiten hebben gekeerd de afgelopen dagen
De hele buitenkant van het gebouw is gereinigd, de DSW is langsgeweest om de perkjes en tegels te fatsoeneren, in mijn hokje zijn alle kabels weggewerkt achter de bureaus, en de directeur loopt constant overal langs om dingetjes te controleren
Hopelijk heeft het effect
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat was geen kerncentrale maar een kolencentrale op de Maasvlakte. Het bedrijf heette Happy Shrimp en is inmiddels failliet
Tja, als we in Nederland vers gekweekte spullen van om de hoek kunnen kopen, of voor 20 cent per kilo minder het diepgevroren met de boot uit Thailand kunnen halen....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat was geen kerncentrale maar een kolencentrale op de Maasvlakte. Het bedrijf heette Happy Shrimp en is inmiddels failliet
Om het goed te maken kun je toch een feestje geven ter gelegenheid van het 1000e AKQSC topic?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik ben laatst 10.000 dagen oud geworden..... feestkans gemist!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:23 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de nerds: Ik ben bijna 1337 weken.
Ohja, dat is bijna al he!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Om het goed te maken kun je toch een feestje geven ter gelegenheid van het 1000e AKQSC topic?
Bijna.quote:
Dit kan zo maar echt zijn...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
A man had 50 yard line tickets for the Super Bowl.
...
pff doe mij maar een bluntquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb sigaren geregeld voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
quote:
"Same Mistake" staat op repeatquote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
"Same Mistake" staat op repeat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |