Of dat was de generale repetitie.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we net iets te vroeg gepiekt...
Leonardo Vitor Santiago kan daar ook over meepraten...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we net iets te vroeg gepiekt...
Hij wel gelukkig...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leonardo Vitor Santiago kan daar ook over meepraten...
Dan kun je in dit topic je lol op.quote:
Maar ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb tot vrijdag 's avonds geen afspraken...
Niet mijn lievelingsgetal, wel mijn geluksgetal.quote:
Wieso?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik word via Facebook negatief bejegend...
waarschijnlijk door mij hahaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk door mij haha
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk door mij haha
damn proud of it hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...
Gelukkig zijn de weersomstandigheden prima...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...
Bij American Football is dat niet onoverkomelijk. Maar ik denk niet dat de Steelers vandaag terug zullen komen. Te wisselvallig...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
3-21 Dat gaat hard werken worden om dat gat te dichten.
Weltrusten dan.quote:
quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
even een post in het post-jubileum topic
En het is vroeg, veel te vroeg
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Etcie gesignaleerd in het Lush-topic.
Van mijn mini-stashquote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog geen foto's gezien, die zou ze wel gaan posten.
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Elders = een andere afdeling? Drink je wel wat anders?
Ik kan je wel het nummer van een verslavingsarts geven, maar ik denk niet dat ze ervaring heeft met deze specifieke verslaving.quote:
Alles sal reg kom...quote:
Had jij niet zo'n collega die graag koffie ging halen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.
Maar ik zag net een monteur bij de machine, dus alles zal reg kom...
Wel irritant hè? Hier zijn ze soms de machine aan het schoonmaken, net als je drinken wilt halen... aan het einde van de gang zit echter ook een automaat, dus loop dan maar daar naartoe.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.
Maar ik zag net een monteur bij de machine, dus alles zal reg kom...
Ik zag hetquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb net ook maar in het Lush topic gepost.![]()
Heb een echtgenote die ook wel van wanten weet met soortgelijk spul...
Ah, mis dat altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Alarm ging af1e maandag van de maand enzo
Het zit hier niet in de buurt en online bestellen is met geurtjes niet zo handig.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Hangt van het product af, niet alles ruikt heel sterk
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zit hier niet in de buurt en online bestellen is met geurtjes niet zo handig.
Ik heb het helemaal niet gehoord, dat alarm... normaal wel.
Is het net zo erg als Douglas?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.
Zelfs niet in de buurt van de winkel...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.
Aldus Retecool.quote:Drukke kinderen zijn er altijd geweest, maar de laatste jaren lijkt er een ware explosie van ADHD-gevallen te zijn. 5% van de Nederlandse jeugd heeft tegenwoordig ADHD.
Er waren al langer vermoedens dat dit met het eetpatroon te maken had, maar nu is het wetenschappelijk bewezen.
Het volgen van een speciaal dieet zorgt er voor dat 6 op de 10 ADHD-ers geen ADHD meer heeft en als de ouders, die meededen aan het onderzoek, consequenter waren geweest, verdween ADHD zelfs bij 8 op de 10 gevallen.
Het onderzoek, gedaan door de Nederlandse Lidy Pelsser is gepubliceerd in The Lancet en zal ongetwijfeld niet van harte ontvangen worden door de farmaceutische industrie.
Zou het ook helpen bij kinderen die gewoon druk zijn, maar geen ADHD hebben?quote:
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou het ook helpen bij kinderen die gewoon druk zijn, maar geen ADHD hebben?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Wellicht staat het in het originele artikel? Even kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...
Ben wel benieuwd welke voedselpatroon er dan kennelijk is bij die druktemakertjes...
Kleurstoffen toch? Dacht dat dat algemeen bekend was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel benieuwd welke voedselpatroon er dan kennelijk is bij die druktemakertjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |