Of dat was de generale repetitie.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we net iets te vroeg gepiekt...
Leonardo Vitor Santiago kan daar ook over meepraten...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben we net iets te vroeg gepiekt...
Hij wel gelukkig...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leonardo Vitor Santiago kan daar ook over meepraten...
Dan kun je in dit topic je lol op.quote:
Maar ik welquote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb tot vrijdag 's avonds geen afspraken...
Niet mijn lievelingsgetal, wel mijn geluksgetal.quote:
Wieso?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik word via Facebook negatief bejegend...
waarschijnlijk door mij hahaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk door mij haha
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk door mij haha
damn proud of it hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...
Gelukkig zijn de weersomstandigheden prima...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als Bears-fan die anti Packers is, ja...
Bij American Football is dat niet onoverkomelijk. Maar ik denk niet dat de Steelers vandaag terug zullen komen. Te wisselvallig...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
3-21 Dat gaat hard werken worden om dat gat te dichten.
Weltrusten dan.quote:
quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 05:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
even een post in het post-jubileum topic
En het is vroeg, veel te vroeg
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Etcie gesignaleerd in het Lush-topic.
Van mijn mini-stashquote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog geen foto's gezien, die zou ze wel gaan posten.
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Elders = een andere afdeling? Drink je wel wat anders?
Ik kan je wel het nummer van een verslavingsarts geven, maar ik denk niet dat ze ervaring heeft met deze specifieke verslaving.quote:
Alles sal reg kom...quote:
Had jij niet zo'n collega die graag koffie ging halen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.
Maar ik zag net een monteur bij de machine, dus alles zal reg kom...
Wel irritant hč? Hier zijn ze soms de machine aan het schoonmaken, net als je drinken wilt halen... aan het einde van de gang zit echter ook een automaat, dus loop dan maar daar naartoe.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere etage, heb vanmorgen, behalve de koffie thuis, nog niets gedornken.
Maar ik zag net een monteur bij de machine, dus alles zal reg kom...
Ik zag hetquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb net ook maar in het Lush topic gepost.![]()
Heb een echtgenote die ook wel van wanten weet met soortgelijk spul...
Ah, mis dat altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Alarm ging af1e maandag van de maand enzo
Het zit hier niet in de buurt en online bestellen is met geurtjes niet zo handig.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Hangt van het product af, niet alles ruikt heel sterk
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zit hier niet in de buurt en online bestellen is met geurtjes niet zo handig.
Ik heb het helemaal niet gehoord, dat alarm... normaal wel.
Is het net zo erg als Douglas?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.
Zelfs niet in de buurt van de winkel...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet in de winkel moet begeven.
Aldus Retecool.quote:Drukke kinderen zijn er altijd geweest, maar de laatste jaren lijkt er een ware explosie van ADHD-gevallen te zijn. 5% van de Nederlandse jeugd heeft tegenwoordig ADHD.
Er waren al langer vermoedens dat dit met het eetpatroon te maken had, maar nu is het wetenschappelijk bewezen.
Het volgen van een speciaal dieet zorgt er voor dat 6 op de 10 ADHD-ers geen ADHD meer heeft en als de ouders, die meededen aan het onderzoek, consequenter waren geweest, verdween ADHD zelfs bij 8 op de 10 gevallen.
Het onderzoek, gedaan door de Nederlandse Lidy Pelsser is gepubliceerd in The Lancet en zal ongetwijfeld niet van harte ontvangen worden door de farmaceutische industrie.
Zou het ook helpen bij kinderen die gewoon druk zijn, maar geen ADHD hebben?quote:
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou het ook helpen bij kinderen die gewoon druk zijn, maar geen ADHD hebben?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Wellicht staat het in het originele artikel? Even kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...
Ben wel benieuwd welke voedselpatroon er dan kennelijk is bij die druktemakertjes...
Kleurstoffen toch? Dacht dat dat algemeen bekend was.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel benieuwd welke voedselpatroon er dan kennelijk is bij die druktemakertjes...
Er is vrijheid van schoolkeuze in Nederland, behalve nu in Amsterdam-West. Lekker danquote:AMSTERDAM - Ouders in Amsterdam-West worden verplicht hun kinderen naar een school vlak in de buurt te sturen, ook al willen ze hun kinderen liever naar een andere school sturen.
En je weet waar ik woon.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Gedoemd tot zwarte school
[..]
Er is vrijheid van schoolkeuze in Nederland, behalve nu in Amsterdam-West. Lekker dan
Sorry, hoor wel eens iets daarover, maar niet in relatie tot ADHD.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kleurstoffen toch? Dacht dat dat algemeen bekend was.
Ik ook niet mbt ADHD, wel "drukheid" dus dat is natuurlijk hetzelfdequote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, hoor wel eens iets daarover, maar niet in relatie tot ADHD.
Is ook niet het onderwerp waar ik me echt in heb verdiept...
Er wordt idd wel snel de stempel ADHD op gedrukt. Ik ga toch eens opletten wat Twan eet, hij eet niet zo veel, maar is bij tijd en wijle wel wat druk imo. Maar geen ADHD hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is 80% van de zogenaamde ADHD'ers...
Ik zou me pas zorgen als een kind nooit druk is.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er wordt idd wel snel de stempel ADHD op gedrukt. Ik ga toch eens opletten wat Twan eet, hij eet niet zo veel, maar is bij tijd en wijle wel wat druk imo. Maar geen ADHD hoor.
Dat is ook inderdaad wel zo. Druk zijn, is op zich ook niet erg, maar te druk zijn en dan niet willen luisteren wel. Misschien ligt het probleem dan wel meer in het niet willen luisteren.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen als een kind nooit druk is.
quote:AMSTERDAM De ingrediėnten van chocolade zijn gezonder dan de meeste fruitsappen. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers vastgesteld.
Cacaopoeder en pure chocolade bevatten meer antioxidanten en polyfenolen dan de fruitsap. Daardoor biedt chocola een buitengewoon goede bescherming tegen hartziektes en kanker.
Dat schrijven onderzoekers van het Hershey Centre for Health & Nutrition in het wetenschappelijk tijdschrift Chemistry Central Journal.
quote:Als de kinderen en hun ouders zich onderwerpen aan een eliminatiedieet wordt precies helder welk welke voedingsstof wel en welke geen ADHD veroorzaakt.
Het gaat dan om doodgewone producten als bloemkool, tomaten of zelfs tandpasta.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het ADHD-verhaal is een onderzoek dat NIET gedaan is door Ritalinfabrikanten. Het volgende onderzoek is natuurlijk *wel* enorm bevooroordeeld:
[..]
Dit zijn dan leuke berichten... Iquote:Op maandag 7 februari 2011 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het ADHD-verhaal is een onderzoek dat NIET gedaan is door Ritalinfabrikanten. Het volgende onderzoek is natuurlijk *wel* enorm bevooroordeeld:
[..]
Ehm ja, mijn punt was dus dat je dat onderzoek niet helemaal kunt vertrouwen hequote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zijn dan leuke berichten... Ichocolade.
Ja, maar daar lees ik voor het gemak even overheen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja, mijn punt was dus dat je dat onderzoek niet helemaal kunt vertrouwen he
Zie de afbeelding die ik postte om te zien wie/wat Hershey is...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit zijn dan leuke berichten... Ichocolade.
Ik had het wel door.... zie mijn vorige post.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de afbeelding die ik postte om te zien wie/wat Hershey is...
Ga door, Wyccie, er gaat een wereld voor me open.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
En het is toch ook algemeen bekend dat er een stofje in chocola zit wat je gelukkig maakt: theobromine.
Ligt eraan of je een mens bent..of een hond/katquote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef wyccie het volgende:
En het is toch ook algemeen bekend dat er een stofje in chocola zit wat je gelukkig maakt: theobromine.
Nou ja, het is natuurlijk niet echt wetenschappelijk bewezen, anders zouden de antidepressivafabrikanten allang failliet zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Ga door, Wyccie, er gaat een wereld voor me open.
Een stofje waar je gelukkig van wordt?
De Razzies zijn beter, ik krijg braakneigingen van de Oscaruitreikingen...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef wyccie het volgende:
Alles sal reg kom...![]()
Maar lukt het je niet om op eigen kracht wakker te blijven? Oohh nee, je hebt Superbowl gekeken.
Waar ik misschien voor wakker zal blijven zijn de Oscars, maar ik weet niet of ik die wel kan zien op mijn gewone analoge prehistorische tv.
Oh, katten ook. Ik heb het alleen van honden gehoord, maar ik lees inderdaad ook katten, paarden en fretten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt eraan of je een mens bent..of een hond/kat
Wikipedia noemt dat chocola voor katten giftiger is, maar dat ze het minder snel eten dan hondenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, katten ook. Ik heb het alleen van honden gehoord, maar ik lees inderdaad ook katten, paarden en fretten.
Ja, wij hebben 2 katten en die hebben afgelopen weekend de bonbons op tafel grotendeels afgekloven. Ze leven echter nog steeds. Dus sterke katten of slechte bonbons...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet echt wetenschappelijk bewezen, anders zouden de antidepressivafabrikanten allang failliet zijn.![]()
Overigens is het ook natuurlijk gewoon een chemisch stofje dat voor vele doeleinden wordt gebruikt.
Maar het kan giftig zijn voor honden, dus geen chocola aan je hond voeren (jij hebt een kat of niet?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |