abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92493714
Cognitieve dissonantie, woning word niet verkocht en dat is zo ongrijpbaar. Het zal wel aan de kleur van de vloer liggen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:56:45 #252
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92493872
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:49 schreef xenobinol het volgende:
Dat ligt er aan waarvoor je de woning hebt gekocht en hoeveel er is afgelost.
Uiteraard, maar TS gaf eerder in het topic al aan dat hij vermoedde dat als er teveel in prijs werd gezakt de bank zou gaan steigeren. Ik ga er van uit dat TS dit huis nog niet zo heel lang heeft en dat de opbouw in de hypotheek dus niet zo heel veel verlies gaat dekken.
Dat het geld kost om twee huizen te hebben is natuurlijk waar, maar daar heeft de bank maling aan natuurlijk. De bank wil gewoon dat op moment van verkoop het hele openstaande hypotheekbedrag wordt afgelost. Lukt dat niet, dan geen verkoop.

Dat klinkt allemaal simpel, maar probeer het maar eens. Stel dat hij het huis pas een jaar of twee heeft. We weten allemaal wat de markt heeft gedaan en welke kosten er allemaal aan vast hangen. Dus als hij het voor de huidige vraagprijs verkoopt neem ik aan dat hij al verlies maakt. Laten we zeggen 10k? (kosten koper, e.d.) Dan stel jij voor om nog even 10k in prijs te zakken.
Dat betekent dus dat TS op het moment van verkoop ergens 20k vandaan moet toveren.

Nu ken ik de financiele situatie van TS niet, maar ik vermoed dat even 20k lenen:
a) Niet gaat lukken
of in elk geval
b) ook veel geld (rente) kost.

Even een PL voor 20k afsluiten terwijl je nog een hpotheek open hebt staan zal hem wel een paar duizend aan rente kosten over de looptijd, als het al lukt.
En als de bank er geen vertrouwen in heeft om hem die 20k te lenen gaan ze waarschijnlijk gewoon niet accoord met de verkoop, tenzij er al betalingsachterstand en financiele nood is. (dan kiest de bank eieren voor haar geld)

(bedragen zijn allemaal slechts een rekenvoorbeeld natuurlijk)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:58:42 #253
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92493937
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:51 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het vat samen wat je hoopt, want dat is helaas konzin. Mensen zoeken op een prijsrange die ze kunnen betalen en zoeken daar dan een huis bij. Daarna gaat men filteren. Je huis wordt dus gefilterd. Dat kan nog steeds alle oorzaken hebben, ook dat hij te duur is voor wat men krijgt.
lol. Dat is precíes wat ik zei ;)
Alleen jouw conclusie is dan dat de prijs te hoog is en die is voorbarig. Net zo voorbarig als zeggen dat het huis te "lelijk" is. Je weet het simpelweg niet.
Feit is wel dat het huis vaak zat gevonden wordt, maar vervolgens komen ze niet kijken. Hoe dat op te lossen is de vraag hier en dat is gewoon een dilemma.
v.w.b. zakken in prijs: zie bovenstaande. Het is niet zo makkelijk als je het probeert voor te doen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:01:20 #254
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92494036
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:52 schreef xenobinol het volgende:
Cognitieve dissonantie, woning word niet verkocht en dat is zo ongrijpbaar. Het zal wel aan de kleur van de vloer liggen.
Kun je dat nou niet gewoon achterwege laten? Tjezus... modje was vrij duidelijk geloof ik. Kap nou eens met die topic vervuiling en hou het in je huizenmarkt topic. :r
pi_92494065
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:56 schreef Whuzz het volgende:

Uiteraard, maar TS gaf eerder in het topic al aan dat hij vermoedde dat als er teveel in prijs werd gezakt de bank zou gaan steigeren.
Ik ben blij dat je het licht gezien hebt... deze situatie is nl. van toepassing op veel grootschuldbezitters die van hun overgewaardeerde eigendom af proberen te komen. Tja.... dat word speculeren op de waardevastheid van je woning of je verliezen nemen. Ik ken mensen die een tweede baan hebben om de ellende van hun vastgoed avontuur op te lossen, misschien een ideetje voor TS?
I'll sing you a lullaby.
pi_92494230
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Kun je dat nou niet gewoon achterwege laten? Tjezus... modje was vrij duidelijk geloof ik. Kap nou eens met die topic vervuiling en hou het in je huizenmarkt topic. :r
Hoezo vervuiling? Ik doe gewoon een observatie... misschien kan TS er wat mee. Feit is dat de woning 18 maanden te koop staat en men de hoop heeft dat het allemaal wel gaat lukken met een pot verf en een kamerplant.

@TS: in welke zaken keek de makelaar eigenlijk anders tegen de hele situatie aan als de users in dit topic? Ben eigenlijk wel benieuwd.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:19:42 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92494687
Moraal van het verhaal, als je safe wilt spelen, verkoop eerst je huis voor je een ander huis koopt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_92494929
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Moraal van het verhaal, als je safe wilt spelen, verkoop eerst je huis voor je een ander huis koopt
Dat is best veilig ja.
Verder vind ik al dat gespeculeer een beetje too much / moderator modus off.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:26:13 #259
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_92496866
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hoezo vervuiling? Ik doe gewoon een observatie... misschien kan TS er wat mee. Feit is dat de woning 18 maanden te koop staat en men de hoop heeft dat het allemaal wel gaat lukken met een pot verf en een kamerplant.

@TS: in welke zaken keek de makelaar eigenlijk anders tegen de hele situatie aan als de users in dit topic? Ben eigenlijk wel benieuwd.
Nou, in grote lijnen kon hij zich wel vinden in de punten. Over foto's kleuren en achtertuin bijvoorbeeld.

De maten en omschrijving zag hij gewoon anders. Hij heeft het altijd zo gedaan en ziet niet direct de meerwaarde van het toevoegen van maten. Hij heeft het idee dat dat juist potentiele kijkers/kopers trekt, want iedereen wil zien wat dat nou eigenlijk is.

Funda mag ik overigens zelf betalen. Vind ik triest, maar gezien de lage kosten niet eens zo'n groot probleem. Je snapt dat de kosten van 3 maanden huis aanhouden hoger zijn dan 3 maanden Funda...

Ik denk dat zijn aanpak ook niet direct slecht is. Voor standaard huizen althans. Alleen is hij bij mijn huis vergeten de voordelen uit te lichten en de minder voor de hand liggende details wat meer naar de achtergrond te laten verhuizen.

Ik las trouwens iets over het verlaagde plafond bij mijn huis. De plafondhoogte is nog steeds gewoon 250 cm hoor.. Maar dat is dus weer een gemis dat dat niet beschreven staat. Ook de prachtig in het plafond weggewerkte dimbare spotjes hadden best vermeld mogen worden.

Ik ga zelf in ieder deze week aan de slag met vloer, tuin en muur en vervolgens de inrichting. Gaat helemaal goed komen!
Forget the past and you're condemned to relive it
pi_92498153
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef Kluiven-79 het volgende:
De maten en omschrijving zag hij gewoon anders. Hij heeft het altijd zo gedaan en ziet niet direct de meerwaarde van het toevoegen van maten. Hij heeft het idee dat dat juist potentiele kijkers/kopers trekt, want iedereen wil zien wat dat nou eigenlijk is.
Dat heeft hij dan faliekant fout. Vroeger werkte dat misschien, maar tegenwoordig is er keus genoeg. Een potentiële koper gaat echt niet alle antwoorden op dat soort vraagtekens zelf achterhalen.

Juist door die aanbouw is je woonkamer lekker ruim, dat moet je gewoon vermelden. Met de exacte maat erbij. De woorden 'ruime' of 'riante' woonkamer zeggen namelijks niks. 12m x 5m spreekt meer aan. (Ik noem maar even een grove schatting)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:22:55 #261
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92498693
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:58 schreef Whuzz het volgende:

[..]

lol. Dat is precíes wat ik zei ;)
Alleen jouw conclusie is dan dat de prijs te hoog is en die is voorbarig.
nog eens lezen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:30:28 #262
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92498941
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef Kluiven-79 het volgende:

[..]
Wat een ridicule redenatie, ik zou die man echt de deur uit doen. Heeft hij verder ook bewijzen dat het bij anderen 'wel gewoon lukt' met dezelfde aanpak? Volgens mij lult hij maar wat anders.

Hij doet me een beetje denken aan de verkoper van mijn huidige auto. Een werkelijk verschrikkelijke verkoper, maar ik had de auto snel nodig en het was een goed aanbod op internet. Ik heb de verkoop bijna afgeblazen vanwege hem. Waarschijnlijk heeft hij zelf de verkoop op zijn talenten toegeschreven :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:52:24 #263
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_92499843
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:

Maar hoe waarschijnlijk acht jij die kans? Een koper gaat toch geen 10k extra bieden omdat jij een vloertje van 1k er in gelegd hebt? De argumenten van de voorstanders van het 'huispimpen' hebben imo te veel naar de huizenprogramma's op TV gekeken. Uiteraard komt een fris huis beter over, maar ik geloof dat de meeste mensen echt wel voorbij de groene vloer en de blauwe muur kunnen kijken. Heb je overigens nog een gesprek gehad met je makelaar over de nieuwe aanpak?
Het gaat hier dan ook niet om meer bieden, maar om het aantrekken van een grotere groep geïnteresseerden waarbij je hoopt dat er uiteindelijk iemand zal zijn die het geld voor de woning over heeft. In jouw vergelijking zou een roze auto van merk X, uit bouwjaar Y even goed te verkopen zijn als een grijze auto die verder exact hetzelfde is. Dat blijkt niet zo te zijn. Dan kun je een significant deel van je prijs afhalen om toch een roze auto kwijt te raken of een kleine investering doen om jouw auto grijs te laten spuiten en dus marktconform te krijgen.

Het verlies dat je moet nemen om je niet marktconforme product te verkopen lijkt me groter dan de investering die je moet doen om het op vergelijkbaar niveau te brengen met gelijkwaardige producten.

Jouw redenatie zou wel opgaan als we het hier over een te hoog geprijsd product hebben dat bovendien niet marktconform is.
pi_92500027
Wat een faler trouwens die makelaar _O-

Zo zie je maar dat het imago van nitwits niet uit de lucht komt vallen
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:00:31 #265
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92500148
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:52 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet om meer bieden, maar om het aantrekken van een grotere groep geïnteresseerden waarbij je hoopt dat er uiteindelijk iemand zal zijn die het geld voor de woning over heeft. In jouw vergelijking zou een roze auto van merk X, uit bouwjaar Y even goed te verkopen zijn als een grijze auto die verder exact hetzelfde is. Dat blijkt niet zo te zijn. Dan kun je een significant deel van je prijs afhalen om toch een roze auto kwijt te raken of een kleine investering doen om jouw auto grijs te laten spuiten en dus marktconform te krijgen.

Het verlies dat je moet nemen om je niet marktconforme product te verkopen lijkt me groter dan de investering die je moet doen om het op vergelijkbaar niveau te brengen met gelijkwaardige producten.

Jouw redenatie zou wel opgaan als we het hier over een te hoog geprijsd product hebben dat bovendien niet marktconform is.
Het is is nu sowieso te duur in de beleving van de kopers schijnbaar, hoe je het ook bekijkt, dat is zeker waar. Foto's en interieur moeten de waarde opkrikken naar het niveau waar het nu voor te koop staat. Het is de vraag of dat lukt.
Je voorbeeld gaat verder niet op, de koper spuit de auto toch in zijn gewenste kleur. Het is de vraag voor hoeveel meer de koper de auto koopt als je hem alvast in een voorbeeldkleurtje spuit voor de foto.
pi_92500212
Ik vraag me af in hoevere er nu ook een soort 'besmetting' op zit. Iedereen die een huis in Roosendaal zoekt/zocht heeft het huis ongetwijfeld voorbij zien komen, en dat al voor 18 maanden lang -> "daar zal vast iets mis mee zijn"
pi_92501013
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef Kluiven-79 het volgende:

..... (heel verhaal)
Bedankt voor het meedenken...

Hierbij de link op Funda:

http://www.funda.nl/koop/roosendaal/huis-83366050-onyxdijk-11/
Ten eerste hoef je niet perse een makelaar in te schakelen als je je huis wilt verkopen. :N
je kan ook zelf veel eigen onderzoek doen en dan gewoon via internet je huis te koop aanbieden en zelf onderhandelen met de kopers. :Y
Ten tweede: Als je geen echte haast hebt dan zou ik rustig nog even blijven zitten waar je zit,want
de Huizenmarkt trekt voorlopig nog niet echt goed aan :N en je bent,als je dan erg onder je prijs gaat zitten,geen spekkoper maar een dief van je eigen portemonnee. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:30:50 #268
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92501300
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:00 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het is is nu sowieso te duur in de beleving van de kopers schijnbaar, hoe je het ook bekijkt, dat is zeker waar.
Dat is dus helemaal niet zo zeker waar. Het kan ook zijn dat het huis gewoon niet biedt wat mensen zoeken. Kun je er 30k af gooien en dan klikken ze alsnog gewoon verder. Je weet het niet, dus probeer TS ook niet iets aan te praten alsof je het zeker weet.
10k van de prijs af doen is geen garantie op verkoop, alleen garantie dat ALS je het verkoopt je 10k meer verlies hebt. 5k aan investering is ook geen garantie op verkoop evenmin als een garantie dat je er dan minder dan 10k verlies op hebt. Het is en blijft giswerk.

Wat wél zo is, is dat (zoals TS zélf aangeeft) het waarschijnlijk simpeler is om een beetje te investeren dan om 10k in prijs te zakken.
pi_92501480
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een faler trouwens die makelaar _O-

Zo zie je maar dat het imago van nitwits niet uit de lucht komt vallen
Makelaars zijn zon beetje de diesel onder de brandstof, komen langzaam op gang dus.
De tijd dat de mensen voor hun kantoortje in de rij stonden is voorbij, ze zullen nu actief op zoek moeten gaan naar kopers.
Iets wat vele nog niet kunnen of willen snappen, dus uit die lange regenjas en lakschoentjes en de markt op.
pi_92501591
Dat zou opzich wel een interessante indicator kunnen worden. De verkoopsnelheid en hoeveelheid van een makelaar (ik geloof namelijk best dat er een paar goede tussenzitten). Gecorrigeerd voor prijs (lage prijzen verkopen sneller dat hoge prijzen) en buurtpopulariteit.

Daar moet toch wel een kengetal uit te browuen zijn :P
0 voor slecht en 1 voor heel goed :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:42:01 #271
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_92501724
De maten zijn wel degelijk prettig om te weten als koper. Op die manier kan ik een idee krijgen of mijn nieuwe bankstel erin past.

Dat is ovrigens ook een hoofdreden waarom je beter meubels in een kamer kunt zetten. Dat bed in die ene slaapkamer geeft me een goede indruk van de ruimte die er is. Dito in een woonkamer.

Het hoeft niet zozeer mooi meubilair te zijn, maar het geeft een realisctich beeld van hoe groot een ruimte ongeveer is en wat men er dus mee kan.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:04:06 #272
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_92502638
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:30 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is dus helemaal niet zo zeker waar.
Dat is het wel, dat is de essentie van het marktmechanisme.
pi_92503100
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Eens, maar het marktmechanisme is ook weer zo dat je door bepaalde ingrepen een premium kunt vragen (Apple bijvoorbeeld vanwege image en design). Nu geldt dat overigens niet voor een generiek rijtjeshuis natuurlijk maar soit :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:15:08 #274
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92503129
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:04 schreef kingmob het volgende:

[..]

Uh. nee. Marktmechanisme draait om vraag en aanbod. Jij trekt uit de juiste gegevens de verkeerde conclusies.

Gegeven: Mensen bekijken het pand op websites (statistieken zijn bekend) en haken dan af.

Jij trekt daaruit de conclusie dat dús de prijs te hoog is, wat simpelweg een voorbarige conculsie is. Dat kun je namelijk niet uit de beschikbare gegevens afleiden en *jouw* conclusie voordoen als feit is gewoon misleidend naar TS. (die er gelukkig doorheen heeft geprikt)

Als het puur om de prijs ging, waarom heeft er dan nog niemand een bezichtiging aangevraagd en daarna gewoon 15% onder de vraagprijs geboden? Als het puur om de prijs gaat in verhouding tot het gebodene zou dat best kunnen gebeuren.
Het gaat om de *combinatie* van prijs en gebodene. Wat daarbij de doorslag geeft voor mensen kun jij niet zeggen, tenzij je die mensen gesproken hebt.
pi_92503220
Prijs is natuurlijk wel absoluut leidend.
pi_92503367
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef tjoptjop het volgende:
owja? dus jij zou een huis(je) kopen omdat het maar 1000 euro kost? dat het een bouwval is maakt dan niet uit?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:21:34 #277
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92503428
quote:
Binnen een bepaald kader ja. Als ik max 200k te besteden heb ga ik niet zoeken op huizen van 250k. Maar binnen de zoekopdracht 175k - 200k is prijs ineens een stuk minder bepalend.
Dan is de prijs-kwaliteit (en kwaliteit is enorm subjtief in dit geval!) verhouding belangrijk. Een huis van 199k kan dan veel aansprekender zijn dan een huis van 175k.

Als ik geen klusser ben en een huis van 175k zie met een groene vloer, schrootjes die ik lelijk vind, een tuin die ik compleet aan moet pakken, enz enz... dan haak ik af
Als ik erg precies ben op mijn eigen smaak en een keuken zie die net nieuw is, maar zonder kookeiland zoals ik het wil hebben, een gloednieuwe vloer die ik net anders zou leggen en een prijs die mij niets over laat om te verbouwen... dan haak ik af.

De prijs is één factor. De inrichting is één factor. (en dan zijn er nog factoren die je niet kunt veranderen zoals buurt en ligging) Maar welke is het best om aan te passen? Dat weet niemand hier.
pi_92503432
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef loecje het volgende:

[..]

owja? dus jij zou een huis(je) kopen omdat het maar 1000 euro kost? dat het een bouwval is maakt dan niet uit?
Een huis voor 1000 Euro in Nederland zonder claims (a la verplichte investeringen).... blind
pi_92503498
quote:
Zeker... als er voor een bepaalde prijs een beter aanbod is. In dat geval is de vraagprijs te hoog om het goed te kunnen verkopen voor die prijs. Zoals Whuzz reeds duidelijk uiteen gezet heeft is het een markt van vraag en aanbod. Het aanbod is nu flink toegenomen en dat houd ik dat mensen gaan 'cherry picken', de mooiste en beste huizen behouden een zekere waarde, de rest zal moeten dalen om verkocht te kunnen worden.
I'll sing you a lullaby.
pi_92503516
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Een huis voor 1000 Euro in Nederland zonder claims (a la verplichte investeringen).... blind
tja het zijn jou woorden dat prijs absoluut leidend is.
pi_92503524
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Binnen een bepaald kader ja. Als ik max 200k te besteden heb ga ik niet zoeken op huizen van 250k. Maar binnen de zoekopdracht 175k - 200k is prijs ineens een stuk minder bepalend.
Dan is de prijs-kwaliteit (en kwaliteit is enorm subjtief in dit geval!) verhouding belangrijk. Een huis van 199k kan dan veel aansprekender zijn dan een huis van 175k.

Als ik geen klusser ben en een huis van 175k zie met een groene vloer, schrootjes die ik lelijk vind, een tuin die ik compleet aan moet pakken, enz enz... dan haak ik af
Als ik erg precies ben op mijn eigen smaak en een keuken zie die net nieuw is, maar zonder kookeiland zoals ik het wil hebben, een gloednieuwe vloer die ik net anders zou leggen en een prijs die mij niets over laat om te verbouwen... dan haak ik af.

De prijs is één factor. De inrichting is één factor. (en dan zijn er nog factoren die je niet kunt veranderen zoals buurt en ligging) Maar welke is het best om aan te passen? Dat weet niemand hier.
Prijs is altijd leidend, zet hij dat ding voor 100-150k te koop is ie het zo kwijt
pi_92503543
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef loecje het volgende:

[..]

tja het zijn jou woorden dat prijs absoluut leidend is.
?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:24:46 #283
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92503577
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Prijs is altijd leidend, zet hij dat ding voor 100-150k te koop is ie het zo kwijt
Nee hoor, want dan laat de bank hem niet verkopen. (als je met domme dooddoeners komt hebben we er nog wel een paar)
pi_92503588
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat zeg ik, TS weet dit overigens ook wel maar is bang dat zijn bank gaat 'steigeren'.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:25:56 #285
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92503654
Je glijdt weer af richting huizenmarkt topic niveau Xeno...
pi_92503668
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee hoor, want dan laat de bank hem niet verkopen. (als je met domme dooddoeners komt hebben we er nog wel een paar)
Feit is dat je dit huis voor die prijs zo kan verkopen, het is een dooddoener om het op de bank af te schuiven. De bank zal het worst wezen, die wil gewoon zijn centjes zien, dus de zaak ligt zo simpel en zo genuanceerd :)
I'll sing you a lullaby.
pi_92503762
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Whuzz het volgende:
Je glijdt weer af richting huizenmarkt topic niveau Xeno...
Misschien wil fok! je wel als moderator Whuzz :)
I'll sing you a lullaby.
pi_92503767
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hoezo dooddoener?

Wil je zeggen dat het met een prijs van 150k nog steeds zo onpopulair is?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:29:37 #289
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92503808
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Feit is dat je dit huis voor die prijs zo kan verkopen, het is een dooddoener om het op de bank af te schuiven. De bank zal het worst wezen, die wil gewoon zijn centjes zien, dus de zaak ligt zo simpel en zo genuanceerd :)
Dan komt TS bij jou even het restbedrag lenen morgen? ;)
Maar we zijn het nu dus eens dat de bank nooit moeilijk doet zolang ze hun geld krijgen? Hebben we weer een discussie afgerond :P
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:30:13 #290
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92503829
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hoezo dooddoener?

Nee, ik wil zeggen dat dat een non-argument is, omdat TS voor die prijs niet kan verkopen. Wat heeft het dan voor zin om dat er bij te halen?
pi_92503964
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:30 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee, ik wil zeggen dat dat een non-argument is, omdat TS voor die prijs niet kan verkopen. Wat heeft het dan voor zin om dat er bij te halen?
Dat hij dan niet moet zeuren als het dus daadwerkelijk idd niet verkoopt.
pi_92503991
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hoezo dooddoener?

Een auto van driehonderdduizend euro is per definitie ook niet onpopulair als je hem voor een ton ook makkelijk kwijt raakt...
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:35:17 #293
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92504059
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat hij dan niet moet zeuren als het dus daadwerkelijk idd niet verkoopt.
Ja hoor, tegen iemand zeggen dat hij niet moet zeuren tenzij hij zijn huis 50-100k onder de marktwaarde verkoopt :')
pi_92504073
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een auto van driehonderdduizend euro is per definitie ook niet onpopulair als je hem voor een ton ook makkelijk kwijt raakt...
Ware het niet dat die auto van 3 ton al anderhalf jaar stof staat te verzamelen in de showroom. Dan kun je je afvragen of 3 ton niet iets te duur is.
pi_92504137
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ja hoor, tegen iemand zeggen dat hij niet moet zeuren tenzij hij zijn huis 50-100k onder de marktwaarde verkoopt :')
Welke marktwaarde? dezelfde markt die dat ding al anderhalf jaar negeert?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:42:27 #296
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_92504369
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

... terwijl het object niet eens met foto's op het belangrijkste verkoopmedium in die markt staat. Die markt ja :)
pi_92504509
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Laat maar.... Whuzz wil het niet begrijpen. Hopelijk is TS een stuk sneller van begrip :)
I'll sing you a lullaby.
pi_92504749
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef Whuzz het volgende:

[..]

... terwijl het object niet eens met foto's op het belangrijkste verkoopmedium in die markt staat. Die markt ja :)
Het staat er dus wel op, of zijn de foto's belangrijker dan prijs?
pi_92504792
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het staat er dus wel op, of zijn de foto's belangrijker dan prijs?
Nu met gratis foto lijst als je dit huis koopt *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_92504794
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Laat maar.... Whuzz wil het niet begrijpen. Hopelijk is TS een stuk sneller van begrip :)
TS moet dat ding natuurlijk niet in eens voor 50k minder in de verkoop zetten. Tenzij z'n enige eis is dat het snel verkocht moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')