quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
voor iemand die bewust de lapo pakt duurde het wel heel lang
quote:
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zullen we een boos en verdrietig vrouwenclubje starten?
Met de tuinbroeken doe ik meequote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?
Het kost tijd om een weloverwogen TT te verzinnen ja.quote:
een kort en pittig kapsel schijnt verplicht te zijn, nadat een vrouw getrouwd is.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch heb je gefaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kost tijd om een weloverwogen TT te verzinnen ja.
Al té vaak last van gehadquote:
Bah herkenbaar...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, ben gewoon boos en verdrietig
Kort pittigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet. En deze slaat ook kut op strontquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verlorenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ie je geprikt heeftquote:
Nee. Nee. NEEquote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verloren
quote:
het mijne ook. Maar ik doe het nooit weerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn haar was ook leuk toen het kort was!
Ik weet het niet meerquote:
Je sig? Relatie naar de klote?quote:
Hij heeft je niet met zn vinger in je zij geprikt? Of in je oog?quote:
Maar dat komt omdat jij leuk bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah herkenbaar...Klote gevoelens
Al die "stoere, knappe" jongens weten het ook wel van hunzelf damesquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met de tuinbroeken doe ik mee
korte haren doe ik niet meer aan
yeah rightquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Welke relatie?quote:
quote:
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah herkenbaar...Klote gevoelens
Of belanden linea directa in een friendszonequote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en als wij zoiets zeggen dan zijn we slijmballen
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie is blijkbaar geloofwaardiger dan jullie.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want sexquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmen
Tja, ik kan daar niets van zeggen, zit aan de wodkaquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keer
Je komt tijden niet in singles en voelt je nu kut, icm met je sig veranderd? ik geloof niet in toevalquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke relatie?![]()
Dat is de tekst van Starlight van Myles Kennedy en Slash
Niet als je leuk genoeg bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rode wijnquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keer
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet als je leuk genoeg bent
/oppervlakkig
Ik kwam niet in Singles omdat ik het gewoon even met computeren had gehad..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je komt tijden niet in singles en voelt je nu kut, icm met je sig veranderd? ik geloof niet in toeval
Gelukkig wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verloren
Ms zou het helpen als 'jullie' niet ook een heleboel bullshit uitkramenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef Royco1 het volgende:
En als we het niet zeggen is het ook niet goed.
Vrouwen
Just like the lady's in da housequote:
Slijmen waarom? Ik krijg geen sex meerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmen
Ik kraam nooit bullshit uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zou het helpen als 'jullie' niet ook een heleboel bullshit uitkramen
Beter oppervlakkig dan ingewikkeld.quote:
Beter oppervlakkig EN ingewikkeldquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kraam nooit bullshit uit.
Er zit altijd een kern van waarheid in.
Soms een hele kleine kern maar dat maakt niet uit
Messi was aardig, had er 5 mogen scoren vanavondquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef onlogisch het volgende:
Voetbal
Messi was weer groots vanavond
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slijmen waarom? Ik krijg geen sex meer
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beter oppervlakkig EN ingewikkeld
Gefeliciteerd.. je bent menswaardig!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...
Dat is toch niet oppervlakkig?
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..
hij is dus niet geinteresseerd in mequote:
Hebben we t er over gehad, nog niet voor t vaderland, we kunnen J-k er wel op af sturenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...
Dat is toch niet oppervlakkig?
*vuurtje geeft*quote:
Want mensen neuken niet?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben we t er over gehad, nog niet voor t vaderland, we kunnen J-k er wel op af sturen
Oj, roddelsquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah ene stoephoer.. peu weet over wie ik het heb...
Nouhou, waarom nou nietquote:
nee, lijkt me niet zo'n strak plan met al die drugs die ik vandaag geslikt heb.. doe maar een cola, lauwe colaquote:
Ja niet, want om nu in de enige (nog kunstmatige) vethopen te prikken ging me wat te ver, maar heb op t feestje wel een paar keer in je zij gepriktquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef missbehavin het volgende:
Maar peu, wanneer had je me nu in mijn vetjes geprikt dan?
Sry doe niet meer aan seksquote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nouhou, waarom nou niet![]()
win-win situatie
*lauwequote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet zo'n strak plan met al die drugs die ik vandaag geslikt heb.. doe maar een cola, lauwe cola
Oh maar dat was anders, dat was meer vriendschappelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, want om nu in de enige (nog kunstmatige) vethopen te prikken ging me wat te ver, maar heb op t feestje wel een paar keer in je zij geprikt
quote:
Mijn record staat op 14 maandenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal hou ik dat een jaar ruim vol of ruim 9 maanden als ik dat zeg...
Maar waarom dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal hou ik dat een jaar ruim vol of ruim 9 maanden als ik dat zeg...
Heel goedquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die Grumpy-ava terug zou komen
quote:
Vrijwillig?quote:
prik heeft niks met temperatuur te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat is veul lekkerder want meer prik
Dank u
Mijn record staat op 15 23 jaarquote:
Ik geloof dat iemand zin heeft vanavondquote:
en toch gaat bij koude cola veel sneller de prik erafquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
prik heeft niks met temperatuur te maken.
your welcome
Alsof jij maagd bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn record staat op 15 23 jaar
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand zin heeft vanavond
Ik sta op 17 jaarquote:
Ja,maar,ik ben zo zachtaardigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat was anders, dat was meer vriendschappelijk
Moet je sneller zuipenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch gaat bij koude cola veel sneller de prik eraf
Uiteraard, want seks is viesquote:
Sorry, ik ben niet zo goed in slikkenquote:
Woon je in de buurt van Amsterdamquote:
Nou ja, als in 'niet de gewraakte por in vetjes'quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja,maar,ik ben zo zachtaardig
Nu maar eens naar huis fietsen,kut zooi, heel Utrecht door
Leugens.quote:
Dat is ook heel goed te begrijpenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Amsterdam![]()
Ik kom graag langs om mijn opgespaarde vloeistof rijkelijk te delen
Liefde is een keuzequote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei ook meestal.. en is by choice.. Ook wel 3 jaar volgehouden..
Gewoon je neus dichthoudenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo goed in slikken
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat geen kerel het me waard is.. of om naardere redenen..
maar dan kan ik niet ademenquote:
Not even closequote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Amsterdam![]()
Ik kom graag langs om mijn opgespaarde vloeistof rijkelijk te delen
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah.. goed punt. Ms moet ik eens wat meer zo'n zelfbeeld krijgen
Omdat? Die van mij mag je zo hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit maagd geweest
En mis ik een zusje
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is ook heel goed te begrijpen
Ik ben Tweelingenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat? Die van mij mag je zo hebben
Dan kost het me weer 100 euroquote:
Inkoppertjequote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als in 'niet de gewraakte por in vetjes'![]()
Huuh, waai je niet weg, scharminkeltje?
Ik héb een tweelingquote:
Als ik dood en gestikt ben, kan ik helemaal niet meer slikkenquote:
Maar de waarheid kun je ook wat subtieler brengen hoorquote:
quote:
I lostquote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Ik versla jullie allemaal gewoon met 17 jaar.
Dood EN gestikt? Wauwquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik dood en gestikt ben, kan ik helemaal niet meer slikken
Dat maken velen van jullie er nu eenmaal naar...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker de hele avond schelden op mannen
Dan loopt het zo naar binnenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik dood en gestikt ben, kan ik helemaal niet meer slikken
Ik ben niet zo goed in subtiel zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar de waarheid kun je ook wat subtieler brengen hoor
Ja. Dat blijft vervelend als dat je beide overkomtquote:
Absoluutquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat maken velen van jullie er nu eenmaal naar...
en ook zo weer naar buitenquote:
What did i do?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat maken velen van jullie er nu eenmaal naar...
Fijn nu voel ik me nog kutter.quote:
Geef je 'm een extra schopje, van mij?quote:
Niet slikken,niet subtiel...wat hebben we nou aan jouquote:Op zondag 6 februari 2011 02:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in subtiel zijn
Ach.. er zijn vast nog ergere gevallen..quote:
Pffff ik ben blij dat die van mij alleen is gekomenquote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je tot het hokje gros behoort....
Mijn sprankelende aanwezigheid en mijn oogverblindende uiterlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet slikken,niet subtiel...wat hebben we nou aan jou
Maar dan kan het via mn neus nog naar buitenquote:
Nee daar ga ik me beter door voelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. er zijn vast nog ergere gevallen..
Ja. Dan doe ik een keer aardig, wordt het weer niet gewaardeerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee daar ga ik me beter door voelen.
*veegt de cola van z'n toetsenbord*quote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn sprankelende aanwezigheid en mijn oogverblindende uiterlijk
Ik ben gelukkiger dan die van mij per 2 is gekomenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pffff ik ben blij dat die van mij alleen is gekomen
Hello!quote:
Je moet ook pas kwijlen als je geen drinken meer in je mond hebtquote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
*veegt de cola van z'n toetsenbord*
Ducttape is breed zatquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dan kan het via mn neus nog naar buiten
Heel aardig maar ik voel die klok nog steeds tikken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dan doe ik een keer aardig, wordt het weer niet gewaardeerd.![]()
Alleen? Wat een zonde...quote:
Ik stel me dan die van mij voor, x 2quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkiger dan die van mij per 2 is gekomen![]()
Een jongen en een meisje, wat wil een vader nog meer?
Dan moet jij geen onzin uitkramenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet ook pas kwijlen als je geen drinken meer in je mond hebt
Ik heb een hele grote mond hoorquote:
Slaap lekkerquote:
Onzin? Waar?quote:
Ben jij zo'n gup dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel aardig maar ik voel die klok nog steeds tikken.
*knijpt wangetjes*quote:
Nee met mn knuffelbeer en waarsch komt een vriend die ik al 17 jaar ken ook zo langs... en dan ga ik hem wel knuffels geven!quote:
tik.. tak... tik... tak...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel aardig maar ik voel die klok nog steeds tikken.
17 he het begint toch wel tijd de worden.quote:
*knijpt boobs*quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt wangetjes*
*knijpt billetjes*
Hoi
Die van mij luisteren uitsteken naar me. Geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel me dan die van mij voor, x 2![]()
quote:
Friendzone alert!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee met mn knuffelbeer en waarsch komt een vriend die ik al 17 jaar ken ook zo langs... en dan ga ik hem wel knuffels geven!
Niet leukquote:
Tja, ik heb een bijdehandje die te slim is voor zijn leeftijd en nogal wat heeft meegemaakt. En die op mij lijkt.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die van mij luisteren uitsteken naar me. Geen problemen mee
Ben ook niks anders gewend
Omdat ik kan klagen bij je baas dat je me zomaar in mn tetten knijptquote:
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leukquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet leuk![]()
Ik kreeg ook vandaag zo'n leuk compliment van een meisje: "Jij wordt later een hele goede vader". Heb ik wat aan als geen enkele vrouw dat ding haar buurt wil hebben.
Hij moet wel ontmaagd worden voor hij vader kan zijn hequote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leuk
True story
Mjah, het is ook geen leeftijd om je al vreselijke zorgen te maken hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
17 he het begint toch wel tijd de worden.
Daar moet je dan ook op inspelen:quote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet leuk![]()
Ik kreeg ook vandaag zo'n leuk compliment van een meisje: "Jij wordt later een hele goede vader". Heb ik wat aan als geen enkele vrouw dat ding haar buurt wil hebben.
Het zal hem bijzonder weinig schelen wat ik buiten kantooruren doequote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik kan klagen bij je baas dat je me zomaar in mn tetten knijpt
Ja hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Yuki![]()
Beetje een leuke avond gehad?
Ik moet er de komende 13 jaar nog niet aan denken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leuk
True story
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook op inspelen:
'Benen wijd, dan gaan we vast beginnen met oefenen om kindertjes te maken'
Ik had het over baas Dannyquote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal hem bijzonder weinig schelen wat ik buiten kantooruren doe
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik heb een bijdehandje die te slim is voor zijn leeftijd en nogal wat heeft meegemaakt. En die op mij lijkt.
ja.. anders blijf je maagd natuurlijkquote:
Je grote papahart heeft hem laten winnen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanMijn 4-jarige jochie heeft mij vandaag verslagen met een racespel waar niemand mij verslaat
Dat zei ik ook 3 maanden voordat mijn kinderen kwamenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er de komende 13 jaar nog niet aan denken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanMijn 4-jarige jochie heeft mij vandaag verslagen met een racespel waar niemand mij verslaat
Niet eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je grote papahart heeft hem laten winnen?
ohquote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moedigt hij alleen maar aan.
Denk ik
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet eens.
Het is een talentBeter dan zijn papa ooit zal zijn.
En daar doe je het voor
Ik kan toch wel zeggen dat ik zo'n zin nooit zou durven te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. anders blijf je maagd natuurlijk
Dat soort zinnen zouden er bij mij echt wel uitkomen hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan toch wel zeggen dat ik zo'n zin nooit zou durven te zeggen.
Ja, ik dacht dat hij net zo anti seks was als ikquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat hij zojuist van z'n voetstuk is gevallen voor je
Wat een bazenkind net als dat kind van Huppel.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ohja ?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote mond hoor
Als vrouw kan dat, als ik dat in dat geval had had ze waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat soort zinnen zouden er bij mij echt wel uitkomen hoor
Je moest eens zien hoe snel ik eetquote:
Daar hoop ik juist op.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef missbehavin het volgende:
Het is gewoon wachten op de dag dat ie slimmer is met de pc dan ik
Ook als ik een dude was geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouw kan dat, als ik dat in dat geval had had ze waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.
En dat met zo'n grote mond, zondequote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij net zo anti seks was als ik
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moest eens zien hoe snel ik eet
Dat bestaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben verslagen met Star Wars Monopoly
Die van mij heeft mij ook glansrijk verslagen met Angry Bird op mijn Android telefoonquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben verslagen met Star Wars Monopoly
Hoe geweldig is het om te zien hoe intuitief ze zijn met gamen? Hij snapt het ook meteen, terwijl ik dan nog zit te kutten met welke knopjes waarvoor zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar hoop ik juist op.![]()
Ik ben nu een Microsoft certified engineer. Zodra hij meer weet dan ik, ben ik apetrots
quote:
Sja.. Dat komt ervan als je in het klooster bent opgegroeid.. Ik leer nu voor nonquote:
Mooi is dat toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe geweldig is het om te zien hoe intuitief ze zijn met gamen? Hij snapt het ook meteen, terwijl ik dan nog zit te kutten met welke knopjes waarvoor zijn.
quote:
Uhuh, hele andere tijd hequote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi is dat toch?![]()
Ik zit al 20 jaar in computers, maar zijn ontwikkeling gaat 2x sneller dan die van mij.
KinderenVerbeterde versie van jezelf
Ik weet exact wat je bedoeldquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hele andere tijd he
/oudetruttenmodus
Fudge op dit moment. Ik durf geen ijs meer te etenquote:
vaarwelquote:
quote:
Voor je het weet slik je van alles doorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fudge op dit moment. Ik durf geen ijs meer te eten
iddquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor je het weet slik je van alles door
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd
het zag er wel uit of ik 'iets' aan het doorslikken was trouwens
Ze zijn ook zo makkelijk rustig te krijgen nou ja mijn nichtje wel in ieder geval. Ze was al de hele dag hyperactief rende door het hele huis wou met iedereen spelen. Op een gegeven is Mr.Bean op TV en ze zit te muisstil te genieten voor die TVquote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi is dat toch?![]()
Ik zit al 20 jaar in computers, maar zijn ontwikkeling gaat 2x sneller dan die van mij.
KinderenVerbeterde versie van jezelf
quote:
quote:
Wat zijn jullie allemaal zo liefquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn jullie allemaal zo lief
ik sta bovenaanquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, zo zijn we nu eenmaalquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Zo zijn wij hierquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slaap lekker.quote:
Adiosquote:
Ff nog reagerenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo makkelijk rustig te krijgen nou ja mijn nichtje wel in ieder geval. Ze was al de hele dag hyperactief rende door het hele huis wou met iedereen spelen. Op een gegeven is Mr.Bean op TV en ze zit te muisstil te genieten voor die TVIk heb haar nog nooit zo rustig gezien.
Ik weet nu ook wat ik haar met haar verjaardag geef.
Wij hebben de gouden tip gevonden om kinderen rustig te houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ff nog reageren
Mijn kinderen keken vandaag ook muisstil mr. Bean op tv (met die enge monsters uit de films emzp) Toen ik de tv uitzette om ze naar hun moeder terug te brengen waren ze toch een partijtje boos
een mooie hamerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben de gouden tip gevonden om kinderen rustig te houden.
Varken lenen?quote:
Die van mij is leeg en koud.quote:
Ik heb mijn eigen varkenquote:
maar mijn varken is een entertainer in bedquote:
quote:
Die van mij kan gelukkig geen trappen lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mijn varken is een entertainer in bed
Naar is dat toch he somsquote:
Ik heb geen trap in huis, maar de trap in het portaal kan ze heel snel oprennenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij kan gelukkig geen trappen lopen
Dikke korte pootjes he, hij probeert het niet eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen trap in huis, maar de trap in het portaal kan ze heel snel oprennen
De mijne probeert alles.. En het meeste lukt die trut ookquote:Op zondag 6 februari 2011 02:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dikke korte pootjes he, hij probeert het niet eens.
Ik ben ook veel te wakkerquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
en er achter komen dat je je bed afgehaald had
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
en er achter komen dat je je bed afgehaald had
ik had gewoon een slaapplek moeten onderhandelenquote:
Ja je hossel skills vallen tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had gewoon een slaapplek moeten onderhandelen
Ik was t vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hossel skills vallen tegen
luie donderquote:Op zondag 6 februari 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t vergetenIk overweeg om op de bank in de keuken te gaan slapen
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurdquote:Op zondag 6 februari 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t vergetenIk overweeg om op de bank in de keuken te gaan slapen
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240quote:Op zondag 6 februari 2011 03:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurd
Ik heb altijd zo'n hekel aan de deken in dat dekbedovertrek te proppen..quote:Op zondag 6 februari 2011 03:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurd
Ach man, dat is toch easyquote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240
ik ben al blij dat ik t in mn eentje kan. T kost misschien maar 5min ook voor mn hele bed, maar t lijkt nu zo veelquote:
Ja en,nooit problemen mee. Gewoon doen,slaapt een stuk beter dan op de bankquote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240
Mijn bank slaapt erg lekker andersquote:Op zondag 6 februari 2011 03:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja en,nooit problemen mee. Gewoon doen,slaapt een stuk beter dan op de bank
Waren vrouwen maar zo makkelijk hequote:Op zondag 6 februari 2011 03:12 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik pak chips en heb meteen een vriendje![]()
Maar een net opgemaakt schoon bedquote:Op zondag 6 februari 2011 03:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn bank slaapt erg lekker anders
Vrouwen zijn zo makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 03:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar zo makkelijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |