Oja. Das best vlak bij waar ik nu leefquote:
Ja dat is vlakbij jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja. Das best vlak bij waar ik nu leef![]()
Beuningen![]()
Leuke UI!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja. Das best vlak bij waar ik nu leef![]()
Beuningen![]()
Dank je.. Jouw Knoflook vind ik ook tofquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
voor iemand die bewust de lapo pakt duurde het wel heel lang
Ben jij ook nog vrijgezel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dank je.. Jouw Knoflook vind ik ook tof
het valt wel op he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou wat een gezelligheid vanuit N-H.. Gelijk dood hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Uiteraard.. Niemand wil mijquote:
Ik moest plassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mij wel iig.. Die NH-ers zien dat niet.. Dit is voor hun gezelligheid denk ikquote:
Je bent een vrouw natuurlijk wel.quote:
Plassen is voor watjesquote:
Nog ergerquote:
wat een heerlijk leven...zo snel tevreden zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mij wel iig.. Die NH-ers zien dat niet.. Dit is voor hun gezelligheid denk ik
er zit een verschil tussen neuken en een relatiequote:
zeikwijfquote:
Misschien moet ik dan ook maar die kant uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat een heerlijk leven...zo snel tevreden zijn
Dan hou je het maar op! Alles voor de gezelligheid!quote:
ah dus lichamelijk niet eng, geestelijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen neuken en een relatie
tena lady ftwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hou je het maar op! Alles voor de gezelligheid!
Zelfs jij wil mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar eens een keertje afspreken.
Pampersquote:
Lichamelijk misschien ook welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ah dus lichamelijk niet eng, geestelijk wel
Shhhtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ik vind je juist tof.
Dat je licht geeft is nu niet meteen engquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lichamelijk misschien ook wel
is dat een James Bond film?quote:
Kijk, en daar verpestte je hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus we doen een keer een biertje in Nijmegen? We hoeven niet meteen `de koffer in´, hoor.
Vergeet mn oud ijzer nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je licht geeft is nu niet meteen eng
Dus je wil niet naar Café De Koffer met haar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus we doen een keer een biertje in Nijmegen? We hoeven niet meteen `de koffer in´, hoor.
en die sleevequote:
nee.. nu heb je het al weer verpestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, als je meteen het bed wil delen, ook prima hoor.
santéquote:
Nog niet. Maar die mogen ze best betalen voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |