quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
voor iemand die bewust de lapo pakt duurde het wel heel lang
quote:
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zullen we een boos en verdrietig vrouwenclubje starten?
Met de tuinbroeken doe ik meequote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?
Het kost tijd om een weloverwogen TT te verzinnen ja.quote:
een kort en pittig kapsel schijnt verplicht te zijn, nadat een vrouw getrouwd is.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch heb je gefaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kost tijd om een weloverwogen TT te verzinnen ja.
Al té vaak last van gehadquote:
Bah herkenbaar...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, ben gewoon boos en verdrietig
Kort pittigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet. En deze slaat ook kut op strontquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verlorenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ie je geprikt heeftquote:
Nee. Nee. NEEquote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verloren
quote:
het mijne ook. Maar ik doe het nooit weerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn haar was ook leuk toen het kort was!
Ik weet het niet meerquote:
Je sig? Relatie naar de klote?quote:
Hij heeft je niet met zn vinger in je zij geprikt? Of in je oog?quote:
Maar dat komt omdat jij leuk bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah herkenbaar...Klote gevoelens
Al die "stoere, knappe" jongens weten het ook wel van hunzelf damesquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met de tuinbroeken doe ik mee
korte haren doe ik niet meer aan
yeah rightquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Welke relatie?quote:
quote:
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah herkenbaar...Klote gevoelens
Of belanden linea directa in een friendszonequote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en als wij zoiets zeggen dan zijn we slijmballen
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie is blijkbaar geloofwaardiger dan jullie.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want sexquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmen
Tja, ik kan daar niets van zeggen, zit aan de wodkaquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keer
Je komt tijden niet in singles en voelt je nu kut, icm met je sig veranderd? ik geloof niet in toevalquote:Op zondag 6 februari 2011 02:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke relatie?![]()
Dat is de tekst van Starlight van Myles Kennedy en Slash
Niet als je leuk genoeg bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rode wijnquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daarom vroeg ik me dus al af of t slim was om aan de wijn te gaan, waarschijnlijk niet maar heb t toch gedaan mja gaat wel weer over, n keer
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet als je leuk genoeg bent
/oppervlakkig
Ik kwam niet in Singles omdat ik het gewoon even met computeren had gehad..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je komt tijden niet in singles en voelt je nu kut, icm met je sig veranderd? ik geloof niet in toeval
Gelukkig wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verloren
Ms zou het helpen als 'jullie' niet ook een heleboel bullshit uitkramenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef Royco1 het volgende:
En als we het niet zeggen is het ook niet goed.
Vrouwen
Just like the lady's in da housequote:
Slijmen waarom? Ik krijg geen sex meerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah dat zeggen jullie oppervlakkige domme wezens ook alleen om te slijmen
Ik kraam nooit bullshit uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zou het helpen als 'jullie' niet ook een heleboel bullshit uitkramen
Beter oppervlakkig dan ingewikkeld.quote:
Beter oppervlakkig EN ingewikkeldquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kraam nooit bullshit uit.
Er zit altijd een kern van waarheid in.
Soms een hele kleine kern maar dat maakt niet uit
Messi was aardig, had er 5 mogen scoren vanavondquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef onlogisch het volgende:
Voetbal
Messi was weer groots vanavond
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..quote:Op zondag 6 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slijmen waarom? Ik krijg geen sex meer
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beter oppervlakkig EN ingewikkeld
Gefeliciteerd.. je bent menswaardig!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...
Dat is toch niet oppervlakkig?
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand.. die gaat over lijken om dat te krijgen.. maar ben bang dat je t dr niet op kan zelfs wanneer ze een zak over dr rotkop krijgt..
hij is dus niet geinteresseerd in mequote:
Hebben we t er over gehad, nog niet voor t vaderland, we kunnen J-k er wel op af sturenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 maanden geen sex gehad, terwijl ik wel de kans had...
Dat is toch niet oppervlakkig?
*vuurtje geeft*quote:
Want mensen neuken niet?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben we t er over gehad, nog niet voor t vaderland, we kunnen J-k er wel op af sturen
Oj, roddelsquote:Op zondag 6 februari 2011 02:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah ene stoephoer.. peu weet over wie ik het heb...
Nouhou, waarom nou nietquote:
nee, lijkt me niet zo'n strak plan met al die drugs die ik vandaag geslikt heb.. doe maar een cola, lauwe colaquote:
Ja niet, want om nu in de enige (nog kunstmatige) vethopen te prikken ging me wat te ver, maar heb op t feestje wel een paar keer in je zij gepriktquote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef missbehavin het volgende:
Maar peu, wanneer had je me nu in mijn vetjes geprikt dan?
Sry doe niet meer aan seksquote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nouhou, waarom nou niet![]()
win-win situatie
*lauwequote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet zo'n strak plan met al die drugs die ik vandaag geslikt heb.. doe maar een cola, lauwe cola
Oh maar dat was anders, dat was meer vriendschappelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet, want om nu in de enige (nog kunstmatige) vethopen te prikken ging me wat te ver, maar heb op t feestje wel een paar keer in je zij geprikt
quote:
Mijn record staat op 14 maandenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal hou ik dat een jaar ruim vol of ruim 9 maanden als ik dat zeg...
Maar waarom dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal hou ik dat een jaar ruim vol of ruim 9 maanden als ik dat zeg...
Heel goedquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die Grumpy-ava terug zou komen
quote:
Vrijwillig?quote:
prik heeft niks met temperatuur te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat is veul lekkerder want meer prik
Dank u
Mijn record staat op 15 23 jaarquote:
Ik geloof dat iemand zin heeft vanavondquote:
en toch gaat bij koude cola veel sneller de prik erafquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
prik heeft niks met temperatuur te maken.
your welcome
Alsof jij maagd bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn record staat op 15 23 jaar
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand zin heeft vanavond
Ik sta op 17 jaarquote:
Ja,maar,ik ben zo zachtaardigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat was anders, dat was meer vriendschappelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |