Retro is my stylequote:Op zondag 6 februari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Back to the 70's?
Pff moet ook nog kleuren voor mn slaapkamer verzinnen
Ik heb hem ook een maatje groter hij stond hier in de woonkamer maar we hebben nu een flatscreen dus heb hem maar op mijn kamer gezet. Ga die kamer wel missen toch al 10 jaar mijn domein.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nu een maatje groter, dat was een tijdelijke tv tot ik mn ouders een grote lcd tv had gegeven, en toen kreeg ik hun breedbeeld
als ik nu bij mn ouders ben en mn oude kamer binnenloop, ben ik elke keer weer blij dat ik daar weg benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een maatje groter hij stond hier in de woonkamer maar we hebben nu een flatscreen dus heb hem maar op mijn kamer gezet. Ga die kamer wel missen toch al 10 jaar mijn domein.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn moeder had ook bedacht om van mijn kamer een strijkkamertje te maken.. Helaas voor haar hebben mn zus en pa m alweer vol gezet met zooi![]()
Ik had net de sleutel van mn huis en toen maakte mn moeder al bekend wat ze allemaal wel niet wilde veranderen op mn kamer.. ik voelde me zo gewenstquote:Op zondag 6 februari 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen ik het huis uit ging had mn zus mijn kamer al ingericht nog voordat ik weg was
Jup.. en mn ma was zo blij dat ik weg gingquote:
Zo goed als alle prullaria hier in huis is van mij, Het wordt hier heus wel leeg en kaal als ik weg benquote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
echt als ik er over nadenk hoeveel zooi er in dit huis staat, wat een ellende zou dat zijn bij een verhuizing...
toen ik uit huis ging bij die vriendin zal ze ook wel flink gebaald hebben.. alles wat ik had betaald ging met me mee (op de vloer en de verf enzo na dan) maar ze had geen pan meer, geen frietpan, geen boodschappen, geen glazen, geen dvdspeler ofzo, geen tvmeubel, geen wcpapier... zelfs de toiletborstel heb ik meegenomen om bij mn ouders weg te gooien.. ik gunde die kut helemaal niks meerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als alle prullaria hier in huis is van mij, Het wordt hier heus wel leeg en kaal als ik weg ben
Groot gelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik uit huis ging bij die vriendin zal ze ook wel flink gebaald hebben.. alles wat ik had betaald ging met me mee (op de vloer en de verf enzo na dan) maar ze had geen pan meer, geen frietpan, geen boodschappen, geen glazen, geen dvdspeler ofzo, geen tvmeubel, geen wcpapier... zelfs de toiletborstel heb ik meegenomen om bij mn ouders weg te gooien.. ik gunde die kut helemaal niks meer
Mja, ze heeft me meer dan 1500 euro gekost.. dat vond ik eigenlijk wel genoegquote:
Ik zou het zelf nooit doen haha.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik uit huis ging bij die vriendin zal ze ook wel flink gebaald hebben.. alles wat ik had betaald ging met me mee (op de vloer en de verf enzo na dan) maar ze had geen pan meer, geen frietpan, geen boodschappen, geen glazen, geen dvdspeler ofzo, geen tvmeubel, geen wcpapier... zelfs de toiletborstel heb ik meegenomen om bij mn ouders weg te gooien.. ik gunde die kut helemaal niks meer
Nja, ik was het niet eens met de manier waarop ze me eruit zettequote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen haha.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.![]()
Nee joh dan laat je haar lekker zo zitten toch, ze heeft er zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik was het niet eens met de manier waarop ze me eruit zette![]()
ik moest direct weg enzo.. dus prima.. zij had geen geld, en geen boodschappen enzo meer.. maar niet mijn probleem
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dan laat je haar lekker zo zitten toch, ze heeft er zelf naar gemaakt.
Je bent toch nog niet zo lang gelden gescheiden? Of is hij er uit getrokken?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:echt als ik er over nadenk hoeveel zooi er in dit huis staat, wat een ellende zou dat zijn bij een verhuizing...
ach.. ik woon hier net iets langer dan een half jaar.. maar verhuizen lijkt me nu ook weer kut, ik heb zoveel spullenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet zo lang gelden gescheiden? Of is hij er uit getrokken?
april. En idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet zo lang gelden gescheiden? Of is hij er uit getrokken?
quote:
Je moet yuki of peu even bellen of smsen of ietsquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:17 schreef PeuRac het volgende:
LOL, Yuki krijgt t warm, ze is aan t boksen op de Wii
Volgens haar is t vrij weinigquote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
En jij maar naar haar boobs gluren he, viespeuk
Anders gaat ze met jou boksenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens haar is t vrij weinig(en ik mag verder niks meer zeggen
)
Heeft ze de energie niet meer voorquote:
Dat denk je maar, als je d'r maar genoeg irriteert...quote:
Voor een goeie schup tussen je benen heb je geen energie nodig hoorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
En jij maar naar haar boobs gluren he, viespeuk
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Yuki het volgende:
De tering, 3 potjes boksen winnen en ik zweet me ongans.
Gelukkig heb ik conditie enzo
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet meer met m'n armen hoor
Kleur is nergens voor nodig.. Zwart witquote:Op zondag 6 februari 2011 01:33 schreef Watertornado het volgende:
Effe wat kleur in de UI-lijn brengen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kleur is nergens voor nodig.. Zwart wit
jij hebt sepia, dus wel een beetje kleurquote:
zeikwijfquote:Op zondag 6 februari 2011 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt sepia, dus wel een beetje kleur![]()
Ik heb een kut, dus ik mag datquote:
oh ja dat is waarquote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kut, dus ik mag dat
Jij kan niet weten of dat waar isquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij kan niet weten of dat waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |