quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
voor iemand die bewust de lapo pakt duurde het wel heel lang
quote:
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zullen we een boos en verdrietig vrouwenclubje starten?
Met de tuinbroeken doe ik meequote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook tuinbroeken dragen en je haar kort knippen?
Het kost tijd om een weloverwogen TT te verzinnen ja.quote:
een kort en pittig kapsel schijnt verplicht te zijn, nadat een vrouw getrouwd is.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
En toch heb je gefaald.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kost tijd om een weloverwogen TT te verzinnen ja.
Al té vaak last van gehadquote:
Bah herkenbaar...quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet niet, ben gewoon boos en verdrietig
Kort pittigquote:Op zondag 6 februari 2011 02:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heul niet. En deze slaat ook kut op strontquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verlorenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ie je geprikt heeftquote:
Nee. Nee. NEEquote:Op zondag 6 februari 2011 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum. Maar ik wil best over voetbal praten hoor. PSV heeft vandaag verloren
quote:
het mijne ook. Maar ik doe het nooit weerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn haar was ook leuk toen het kort was!
Ik weet het niet meerquote:
Je sig? Relatie naar de klote?quote:
Hij heeft je niet met zn vinger in je zij geprikt? Of in je oog?quote:
Maar dat komt omdat jij leuk bentquote:Op zondag 6 februari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn haar was ook leuk toen het kort was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |