Ik moet er de komende 13 jaar nog niet aan denken.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jongen toch... Vader zijn ís ook heel leuk
True story
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook op inspelen:
'Benen wijd, dan gaan we vast beginnen met oefenen om kindertjes te maken'
Ik had het over baas Dannyquote:Op zondag 6 februari 2011 02:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het zal hem bijzonder weinig schelen wat ik buiten kantooruren doe
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 6 februari 2011 02:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik heb een bijdehandje die te slim is voor zijn leeftijd en nogal wat heeft meegemaakt. En die op mij lijkt.
ja.. anders blijf je maagd natuurlijkquote:
Je grote papahart heeft hem laten winnen?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanMijn 4-jarige jochie heeft mij vandaag verslagen met een racespel waar niemand mij verslaat
Dat zei ik ook 3 maanden voordat mijn kinderen kwamenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er de komende 13 jaar nog niet aan denken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanMijn 4-jarige jochie heeft mij vandaag verslagen met een racespel waar niemand mij verslaat
Niet eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je grote papahart heeft hem laten winnen?
ohquote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moedigt hij alleen maar aan.
Denk ik
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet eens.
Het is een talentBeter dan zijn papa ooit zal zijn.
En daar doe je het voor
Ik kan toch wel zeggen dat ik zo'n zin nooit zou durven te zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. anders blijf je maagd natuurlijk
Dat soort zinnen zouden er bij mij echt wel uitkomen hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan toch wel zeggen dat ik zo'n zin nooit zou durven te zeggen.
Ja, ik dacht dat hij net zo anti seks was als ikquote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat hij zojuist van z'n voetstuk is gevallen voor je
Wat een bazenkind net als dat kind van Huppel.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ohja ?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote mond hoor
Als vrouw kan dat, als ik dat in dat geval had had ze waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat soort zinnen zouden er bij mij echt wel uitkomen hoor
Je moest eens zien hoe snel ik eetquote:
Daar hoop ik juist op.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef missbehavin het volgende:
Het is gewoon wachten op de dag dat ie slimmer is met de pc dan ik
Ook als ik een dude was geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouw kan dat, als ik dat in dat geval had had ze waarschijnlijk een klap in het gezicht gegeven.
En dat met zo'n grote mond, zondequote:Op zondag 6 februari 2011 02:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hij net zo anti seks was als ik
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moest eens zien hoe snel ik eet
Dat bestaat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben verslagen met Star Wars Monopoly
Die van mij heeft mij ook glansrijk verslagen met Angry Bird op mijn Android telefoonquote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben verslagen met Star Wars Monopoly
Hoe geweldig is het om te zien hoe intuitief ze zijn met gamen? Hij snapt het ook meteen, terwijl ik dan nog zit te kutten met welke knopjes waarvoor zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar hoop ik juist op.![]()
Ik ben nu een Microsoft certified engineer. Zodra hij meer weet dan ik, ben ik apetrots
quote:
Sja.. Dat komt ervan als je in het klooster bent opgegroeid.. Ik leer nu voor nonquote:
Mooi is dat toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe geweldig is het om te zien hoe intuitief ze zijn met gamen? Hij snapt het ook meteen, terwijl ik dan nog zit te kutten met welke knopjes waarvoor zijn.
quote:
Uhuh, hele andere tijd hequote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi is dat toch?![]()
Ik zit al 20 jaar in computers, maar zijn ontwikkeling gaat 2x sneller dan die van mij.
KinderenVerbeterde versie van jezelf
Ik weet exact wat je bedoeldquote:Op zondag 6 februari 2011 02:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hele andere tijd he
/oudetruttenmodus
Fudge op dit moment. Ik durf geen ijs meer te etenquote:
vaarwelquote:
quote:
Voor je het weet slik je van alles doorquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fudge op dit moment. Ik durf geen ijs meer te eten
iddquote:Op zondag 6 februari 2011 02:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor je het weet slik je van alles door
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd
het zag er wel uit of ik 'iets' aan het doorslikken was trouwens
Ze zijn ook zo makkelijk rustig te krijgen nou ja mijn nichtje wel in ieder geval. Ze was al de hele dag hyperactief rende door het hele huis wou met iedereen spelen. Op een gegeven is Mr.Bean op TV en ze zit te muisstil te genieten voor die TVquote:Op zondag 6 februari 2011 02:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi is dat toch?![]()
Ik zit al 20 jaar in computers, maar zijn ontwikkeling gaat 2x sneller dan die van mij.
KinderenVerbeterde versie van jezelf
quote:
quote:
Wat zijn jullie allemaal zo liefquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zijn jullie allemaal zo lief
ik sta bovenaanquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, zo zijn we nu eenmaalquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Zo zijn wij hierquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slaap lekker.quote:
Adiosquote:
Ff nog reagerenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo makkelijk rustig te krijgen nou ja mijn nichtje wel in ieder geval. Ze was al de hele dag hyperactief rende door het hele huis wou met iedereen spelen. Op een gegeven is Mr.Bean op TV en ze zit te muisstil te genieten voor die TVIk heb haar nog nooit zo rustig gezien.
Ik weet nu ook wat ik haar met haar verjaardag geef.
Wij hebben de gouden tip gevonden om kinderen rustig te houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ff nog reageren
Mijn kinderen keken vandaag ook muisstil mr. Bean op tv (met die enge monsters uit de films emzp) Toen ik de tv uitzette om ze naar hun moeder terug te brengen waren ze toch een partijtje boos
een mooie hamerquote:Op zondag 6 februari 2011 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben de gouden tip gevonden om kinderen rustig te houden.
Varken lenen?quote:
Die van mij is leeg en koud.quote:
Ik heb mijn eigen varkenquote:
maar mijn varken is een entertainer in bedquote:
quote:
Die van mij kan gelukkig geen trappen lopenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mijn varken is een entertainer in bed
Naar is dat toch he somsquote:
Ik heb geen trap in huis, maar de trap in het portaal kan ze heel snel oprennenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij kan gelukkig geen trappen lopen
Dikke korte pootjes he, hij probeert het niet eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen trap in huis, maar de trap in het portaal kan ze heel snel oprennen
De mijne probeert alles.. En het meeste lukt die trut ookquote:Op zondag 6 februari 2011 02:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dikke korte pootjes he, hij probeert het niet eens.
Ik ben ook veel te wakkerquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
en er achter komen dat je je bed afgehaald had
quote:Op zondag 6 februari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
Thuis![]()
en er achter komen dat je je bed afgehaald had
ik had gewoon een slaapplek moeten onderhandelenquote:
Ja je hossel skills vallen tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had gewoon een slaapplek moeten onderhandelen
Ik was t vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja je hossel skills vallen tegen
luie donderquote:Op zondag 6 februari 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t vergetenIk overweeg om op de bank in de keuken te gaan slapen
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurdquote:Op zondag 6 februari 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was t vergetenIk overweeg om op de bank in de keuken te gaan slapen
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240quote:Op zondag 6 februari 2011 03:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurd
Ik heb altijd zo'n hekel aan de deken in dat dekbedovertrek te proppen..quote:Op zondag 6 februari 2011 03:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,maak dat bed ff op man,is zo gebeurd
Ach man, dat is toch easyquote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240
ik ben al blij dat ik t in mn eentje kan. T kost misschien maar 5min ook voor mn hele bed, maar t lijkt nu zo veelquote:
Ja en,nooit problemen mee. Gewoon doen,slaapt een stuk beter dan op de bankquote:Op zondag 6 februari 2011 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt tegen, t dekbed is 220 bij 240
Mijn bank slaapt erg lekker andersquote:Op zondag 6 februari 2011 03:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ja en,nooit problemen mee. Gewoon doen,slaapt een stuk beter dan op de bank
Waren vrouwen maar zo makkelijk hequote:Op zondag 6 februari 2011 03:12 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik pak chips en heb meteen een vriendje![]()
Maar een net opgemaakt schoon bedquote:Op zondag 6 februari 2011 03:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn bank slaapt erg lekker anders
Vrouwen zijn zo makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 03:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar zo makkelijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |