Tjah, goedkoop is duurkoop, toch? Zo zie je maar weer, soms moet je risico's nemen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik heb hem niet eens laten winnen heHoewel ik dan wel weer zo ben dat ik niet als eerste die duurste straat koop.
Stom beestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is ze.. van de week maakte ze een foutje... ik was bezig met het filter van dr kattenbak door te spoelen, dus de kraan vol uit open (nu is ze niet bang van water) maar ze vergiste zich dat ze er direct onder zou springen.. dus Splat.. natte kat, natte woonkamer, natte bank![]()
de trut
Nee, het is gewoon bullshitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Ah leuk! Waar ken ik die producten vinden dan? Moet ik dan op het uk forum ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er worden dan speciale producten eenmalig gemaakt dit keer een showergel van een jelly en van nog wat andere producten, is altijd in de UK
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht, moet je maar niet de dark side kiezen
Nee. Ik heb dr vanmiddag wel helemaal onder de kraan gedouwt, dus ze is weer lekker schoon.. maar ze vecht er niet tegen.. bang voor water is ze niet.. maar sindsdien is ze wel heeeeeeeel lief geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, goedkoop is duurkoop, toch? Zo zie je maar weer, soms moet je risico's nemen!
[..]
Stom beest![]()
Mijne verdwijnt zodra ze maar 1 druppeltje hoort vallen
Vandaag moest Jaap gewassen worden tegen schimmel, die mauwde ook de longen uit z'n lijfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, goedkoop is duurkoop, toch? Zo zie je maar weer, soms moet je risico's nemen!
[..]
Stom beest![]()
Mijne verdwijnt zodra ze maar 1 druppeltje hoort vallen
Ikquote:
Ik heb er niet veel verstand van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen broodfokkers. De reguliere fokkers hebben het ras naar de filistijnen geholpen door op uiterlijk te fokken. Volgens onderzoekers heeft 100% van de populatie erfelijke gebreken, nu denk ik zelf dat dit lichtelijk overdreven is, maar een gezond ras is het niet.
Ja maar ik vind het toch niet erg als hij wint! Hij vond het wel zielig, wilde me nog korting gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne krijg je nieteens te pakken als er een kraan open staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag moest Jaap gewassen worden tegen schimmel, die mauwde ook de longen uit z'n lijf
ja op UKforum maar op NLse forum is ook wel een topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah leuk! Waar ken ik die producten vinden dan? Moet ik dan op het uk forum ofzo?
Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept en ik word echt heel droevig van de verhalen en algemene gang van zaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van.
Maar mijn oom en tante hebben dit ras nu zo'n 15 jaar.
Heel kleinschalig, maar volgens mij niet echt problemen mee gehad qua aandoeningen ofzo.
Maar het is wel een apart wereldje, reutjes die vanuit rusland ingevlogen worden enzo
De zusjes zitten regelmatig in de badkamer, staan ze onder de douche als ie uit is. Of bij de deur als ie aan is. Gekke beesten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne krijg je nieteens te pakken als er een kraan open staat
Mja, moet wel. Schimmel is ontzettend besmettelijk, binnen no time heb je het hele asiel besmet en dan kan die weer dicht voor maanden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne krijg je nieteens te pakken als er een kraan open staat
Haha, een onderhandelaar in spé!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het toch niet erg als hij wint! Hij vond het wel zielig, wilde me nog korting geven
Nee dat niet, die bedrijven betalen over het algemeen vrij goed. Maar dat zijn de eisen ook naar. Je komt daar ook niet zo maar binnen. Zeker niet op hele verantwoordelijke functies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk verantwoordelijk werk. Maar zal wel bagger betalen?
Ik zag er pas een docu over ja, echt zo zielig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept en ik word echt heel droevig van de verhalen en algemene gang van zaken..
Laten we hopen dat jouw oom en tante wél gezonde honden fokken en niet van die beestjes met een klein koppie en dop ogen.
Nou die van mij heeft geen klein koppiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept en ik word echt heel droevig van de verhalen en algemene gang van zaken..
Laten we hopen dat jouw oom en tante wél gezonde honden fokken en niet van die beestjes met een klein koppie en dop ogen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, een onderhandelaar in spé!
Volgende keer maar niet met die lange magere kale heks spelen
Gelukkig maar. Ik hoop voor je dat je een gezonde hond hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou die van mij heeft geen klein koppie
Is een bolle.
Is ook te zwaar eigenlijk, maar ik kan het niet laten om hem af en toe wat lekkers te geven.
Heeft ook altijd honger.
Oeh wat een mooierdquote:
Tjah, daar kan ik verder weinig aan doen als ik niet in de buurt benquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij moest wel met mij spelen, er is niemand anders.
Ja, het is verschrikkelijk... Ridgebacks waarvan de gezonde dieren worden afgemaakt, te kleine schedels, chronisch ontstoken traanbuizen, ademhalingsproblemen, epileptische aanvallen, rugproblemen, heup dysplasie... Bah, bah, bah, alles voor een schoonheidsideaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er pas een docu over ja, echt zo zielig.
En ze is cool, ze kan zichzelf achteruit inparkeren in een doosquote:
Ja ze verneuken echt alle hondenrassen he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk... Ridgebacks waarvan de gezonde dieren worden afgemaakt, te kleine schedels, chronisch ontstoken traanbuizen, ademhalingsproblemen, epileptische aanvallen, rugproblemen, heup dysplasie... Bah, bah, bah, alles voor een schoonheidsideaal
Ik wil een Sfynxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat voor kat ik later wil, vind zoveel rassen mooi
Is dat jouw hondje? Wat een schatje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
http://www.labberkampje.nl/
Is de kennel van mijn oom en tante.
Bij onze cavaliertjes, dan is african queen van mij.
alleen heet ze gewoon Semmie
Psst, laat ze die muziek van de site halen, staat nogal amateuristisch, en kan afschrikkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
Oh is dat die zo ziek was, waar je over had gepost een tijd terug?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jazo blij dat ze er nog is na hoe ver ze heen is geweest, ben echt gek op dr
Ja, die zag ik. Tnxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja op UKforum maar op NLse forum is ook wel een topic
Leuk diertjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
Uhuh, van die lekkere harigequote:
Sowieso.. huur een goedkope webdesigner in voor 50 euro.. de hele site ziet er amateuristisch uit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Psst, laat ze die muziek van de site halen, staat nogal amateuristisch, en kan afschrikken
Jupquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze verneuken echt alle hondenrassen he.
Ja dat is mijn hond.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat jouw hondje? Wat een schatje!
Ik heb een zwart behaard poesjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, van die lekkere harige
Maar ik dacht (in die docu) dat het inmiddels heel moeilijk is om überhaupt honden te vinden die dat helemaal niet hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk diertjeMaar ook zij hebben behoorlijk kleine koppies.
Nee klopt, dit is geen puppy meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
maar 2007 dan is het toch geen puppy
Nee, die vind ik echt niet mooi, vooral omdat ze nadat ze geholpen zijn van die oerlelijke kwabben onder de buik krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil een Sfynx![]()
maar die krengen zijn duur
Ik een lapjespoes, beetje zoals in mijn fobo, al die kleurtjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een zwart behaard poesje
Ja doet mijn oom zelf allemaal, en die kan nog niet eens outlook normaal instellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso.. huur een goedkope webdesigner in voor 50 euro.. de hele site ziet er amateuristisch uit...
Sorry.
Ik vind ze zo lelijk dat ze mooi zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die vind ik echt niet mooi, vooral omdat ze nadat ze geholpen zijn van die oerlelijke kwabben onder de buik krijgen.
Ik wil een Coon, een boskat, een Van, een Birmaan of een Ragdoll. Al vind ik Britjes ook erg
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik een lapjespoes, beetje zoals in mijn fobo, al die kleurtjes
Klopt. De koppies zijn in de jaren zo klein gefokt, daarom hebben veel hondjes ook chronische hoofdpijn omdat de schedel geen ruimte meer biedt voor de hersenen. Daarom werd in het onderzoek ook gesteld dat 100% van de Cavaliertjes ongezond is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik dacht (in die docu) dat het inmiddels heel moeilijk is om überhaupt honden te vinden die dat helemaal niet hebben?
Niet kaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, van die lekkere harige
toch wel. ik zou me schamen met zo'n sitequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja doet mijn oom zelf allemaal, en die kan nog niet eens outlook normaal instellen.
Maar professioneler is ook niet nodig.
Nestjes zijn al verkocht voordat ze geboren zijn
Nee, ik kan er niks moois aan ontdekkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind ze zo lelijk dat ze mooi zijn
Ja dat had ik ook altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis een schattig ding hoor Royco, maar niet voor mij.. Om Jeff Dunham even te quoten: "Anything I can easily dropkick over my back fence; not a dog.."
Wij hebben ook een Herder gehad, en als ik ooit de ruimte en tijd er voor heb dan komen er een Husky en een Saarloos Wolfhondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook altijd.
Ik ben zelf van de duitse herders.
Maar deze is gewoon heel leuk.
Ik merk dat ik langzaamaan echt een kattenvrouwtje wordt.. k vind honden leuk hoor, maar ik zoek het niet meer om er een te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niks moois aan ontdekken
Een Chinese Naakthond vidn ik dan wel weer helemaal
Cl, lekker stukquote:
Hebben!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet kaal?
Zulke zeker
[ afbeelding ]
Die laatste moet je ook mee oppassen, is ook geen gezond ras.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Herder gehad, en als ik ooit de ruimte en tijd er voor heb dan komen er een Husky en een Saarloos Wolfhond
Ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik merk dat ik langzaamaan echt een kattenvrouwtje wordt.. k vind honden leuk hoor, maar ik zoek het niet meer om er een te hebben
tzt ga ik me daar natuurlijk compleet in verdiepen, nu nog niet, want toch geen ruimte en tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste moet je ook mee oppassen, is ook geen gezond ras..
Een ook met die hondjes, let op de gezondheid. Chronische hoofdpijn, ploppende ogen, ontstoken traanbuizen, ademhalinsproblemen en rug problemen door de overdreven krullende staart.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
En ja, die hond zit ook in Men In Black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedOhh das ook wel een stoer beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
oh nee.. zoveel verantwoordelijkheid.. ik heb nu al zoiets dat ik geen 2 nachten weg kan, maar wel 1 nachtje soms.. maar met een hond kan zelfs dat niet ... brrrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel
Een Amerikaanse Bulldog! Vandaag weer eens verliefd geworden op Matchp
En dat is nu bij heel veel honden zo, ook bij zeg Golden Retrievers of bij veel van die showhonden/speciale rassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ook met die hondjes, let op de gezondheid. Chronische hoofdpijn, ploppende ogen, ontstoken traanbuizen, ademhalinsproblemen en rug problemen door de overdreven krullende staart.
jaja, ik weet het. Daar kijk ik tzt wel naar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ook met die hondjes, let op de gezondheid. Chronische hoofdpijn, ploppende ogen, ontstoken traanbuizen, ademhalinsproblemen en rug problemen door de overdreven krullende staart.
Ik kan daar dus niks aan missenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis soms het hardlopen over het strand met de hond
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedLeuk beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en heel lief ook.
I'm in the basement, you're in the sky
Zijn allemaal al wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik doen inderdaad. Ik heb me zelf niet heel erg in het ras verdiept, maar ik meen te hebben opgepikt dat het ras ongezond is en een mislukking, 100% heeft PRA en raakt stekeblind na een aantal kaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tzt ga ik me daar natuurlijk compleet in verdiepen, nu nog niet, want toch geen ruimte en tijd
Die van mij is veel te lui om hard te lopen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis soms het hardlopen over het strand met de hond
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn allemaal al weg
(Cattery van kennisen)
Zij is ook een schatjealleen een beetje dom
die vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn allemaal al weg
(Cattery van kennisen)
Zij is ook een schatjealleen een beetje dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja, zo'n beetje domme, die heb ik ook. Die spoort niet helemaal, zit regelmatig met spookjes te spelen enzo. Maar superlief
I'm in the basement, you're in the sky
Toen we een hond hadden had ik meer discipline, liep ik iedere dag 's morgen voor ik naar school/werk ging een halfuur met d'r buiten, als ik thuis kwam een uur, en voor het slapen gaan nog een half uur.. In het weekend een paar uur naar het strand..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan daar dus niks aan missen![]()
ik heb niks met hardlopen, ik heb niks met het strand, en ik heb niks met de hond uitlaten
Ik wou dat ik een domme had.. de mijne is te slimquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n beetje domme, die heb ik ook. Die spoort niet helemaal, zit regelmatig met spookjes te spelen enzo. Maar superlief
40% van alle rashonden, waarschijnlijk meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat is nu bij heel veel honden zo, ook bij zeg Golden Retrievers of bij veel van die showhonden/speciale rassen?
Heeft geen zin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaja, ik weet het. Daar kijk ik tzt wel naar.
Het hondje van mijn ex-zwager, hier nog mini, inmiddels echt groot en breedOeh, StaffordjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig mag je ze in Nederland weer houden en fokken
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daar heeft de chocola natuurlijk niks mee te maken, het ligt aan de hond!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik groei echt helemaal dicht sinds we geen hond meer hebben
Tjah, poging tot Wolven domesticeren heeft het mee te maken geloof ik..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik doen inderdaad. Ik heb me zelf niet heel erg in het ras verdiept, maar ik meen te hebben opgepikt dat het ras ongezond is en een mislukking, 100% heeft PRA en raakt stekeblind na een aantal kaar.
toen ik bij mn papa en mama woonde en Basje nog leefde liep ik elke dag 2x met m, en mn zus 1x en mn pa of ma 1x.. maar ik vond dat alleen relaxed omdat ik dan stiekem een peuk kon rokenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen we een hond hadden had ik meer discipline, liep ik iedere dag 's morgen voor ik naar school/werk ging een halfuur met d'r buiten, als ik thuis kwam een uur, en voor het slapen gaan nog een half uur.. In het weekend een paar uur naar het strand..
Met de honden van m'n ex net zo
Ja hij is echt mooi. Toen hij 'm kreeg was hij ondervoed en net zo groot als de kat. Is helemaal goedgekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, Staffordje
Gelukkig mag je ze in Nederland weer houden en fokken
Ik ben niet minder chocola gaan eten neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heeft de chocola natuurlijk niks mee te maken, het ligt aan de hond!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet minder chocola gaan eten nee
Een Saarloos is een F1 kruising geweest idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, poging tot Wolven domesticeren heeft het mee te maken geloof ik..
Oeh, strak plan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms dan toch maar een hond nemen, dan kun je nóg meer chocola eten!
Ik ken er 2, en dat waren mannetje en vrouwtje, damn wat waren die mooi om te zien, mannetje helemaal enorm breed en stevig, maar oh zo lief..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Saarloos is een F1 kruising geweest idd.Leuk initiatief, maar het heeft geen gezonde hond op geleverd. Wel een prachtige om te zien
Aiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is echt mooi. Toen hij 'm kreeg was hij ondervoed en net zo groot als de kat. Is helemaal goedgekomen.
Mijn moeders oom en tante hadden er ook een, en inderdaad een prachtig beest, veel mensen dachten dat het een wolf was. Maar uiteindelijk dat dier ook stekeblind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er 2, en dat waren mannetje en vrouwtje, damn wat waren die mooi om te zien, mannetje helemaal enorm breed en stevig, maar oh zo lief..
Klopt, de gelijkenis met een wilde wolf is echt goed, helaas van de "schoonheids" foutjes ja..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeders oom en tante hadden er ook een, en inderdaad een prachtig beest, veel mensen dachten dat het een wolf was. Maar uiteindelijk dat dier ook stekeblind.
Moet je zien:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiGelukkig heeft hij nu een goed tehuis
Matcho, de Am,Bull waar ik het net over had, kwam binnen zo mager... Zijn flanken en heupen waren zo breed als die van een teckelGelukkig is hij aangekomen en doet dat nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
Sowieso sporen katten nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n beetje domme, die heb ik ook. Die spoort niet helemaal, zit regelmatig met spookjes te spelen enzo. Maar superlief
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je zien:Dat was echt miniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oke oke.. ik had idd mijn goede camera moeten pakken, maar kijk nou wat een propjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I will punish you for that flash, missy!
[..]
Moet je zien:Ah, wat een schatje zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder ras kent erfelijke gebreken en aandoeningen. Bij Cockertjes is dat oorontsteking, slechte knieschijven en maagtorsie bijvoorbeeld. Maar volgens mij is het in tegenstelling tot de pug een redelijk gezond rasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Cocker spaniëls mankeren toch niet echt iets?
Dat is ze zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke.. ik had idd mijn goede camera moeten pakken, maar kijk nou wat een propje
[..]
Moet je zien:JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel echt klein ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja en nu is ie gewoon groter dan andere staffords van zijn leeftijd.quote:
Goed gegroeid danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu is ie gewoon groter dan andere staffords van zijn leeftijd.
Dan is hij goed bijgekomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik was ook een hele kleine puppy, nu ben ik ook groter dan sommige van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, er wordt dan ook erg goed voor 'm gezorgd.quote:
en ze is al die flitsen wel gewend hoor, ik maak elke keer als ze slaapt foto's, anders is het niet te doen #krengquote:
Buikomvang telt niet schatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik was ook een hele kleine puppy, nu ben ik ook groter dan sommige van mijn leeftijd
Je é-penis?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat gegroeid is
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat gegroeid is
Begint dat nu al? Tjonge zeg..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Oh which reminds me, kleine man is verdrietig, zijnwil geen verkering omdat ie kleiner is dan zij. Ja, die oppervlakkige muts is 12
En nu al zo'n bitchquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Oh which reminds me, kleine man is verdrietig, zijnwil geen verkering omdat ie kleiner is dan zij. Ja, die oppervlakkige muts is 12
Zijn ze al zo oppervlakkig op hun 12e?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
De snol!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
He, hoe is het met kleine man?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn ze al zo oppervlakkig op hun 12e?
quote:
quote:
Ja echt he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja echt he![]()
[..]
Begint dat nu al? Tjonge zeg..
ik ben ook zo oppervlakkig.. Kleine mannenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Het gaat. Hij is niet meer ziekziek als in koorts etcetera, wel weer allerlei klachten dus we gaan wéér het hele traject in mbt potjes poep en plas opvangen etcetera.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, hoe is het met kleine man?
Trutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zo oppervlakkig.. Kleine mannen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat. Hij is niet meer ziekziek als in koorts etcetera, wel weer allerlei klachten dus we gaan wéér het hele traject in mbt potjes poep en plas opvangen etcetera.
Ja maar hij is helemaal niet klein voor zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zo oppervlakkig.. Kleine mannen
Er zijn vast wel vrouwen die op mannen onder de 1.90 1.40 vallenquote:
Ik zie meteen Jamie Cullum en Sophie Dahl voor mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een grote vrouw en een klein ventje is echt geen gezicht!
quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj dat is niet fijn... Beterschap
Bitchquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die op mannen onder de 1.90 1.40 vallen
Gaat het niet om. Ik val ook niet op mannen die 'klein' zijn. Ze heeft nu gewoon al smaakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij is helemaal niet klein voor zijn leeftijd.
Of gewoon over hem heen struikelen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die op mannen onder de 1.90 1.40 vallen
That's why you love mequote:
1.63quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang bén jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon over hem heen struikelen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Ik val ook niet op mannen die 'klein' zijn. Ze heeft nu gewoon al smaak
10 cm kleiner dan ik. Damn.quote:
MP is 10 toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is niet klein. Zij is gewoon te oud voor mijn schatje.
quote:
Maar wel zoenen, de puberhoerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Age is just a number..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Zit ie nu al achter oudere vrouwen aan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, wat moet ie met een oppervlakkige muts van 12?quote:
Ja, wrijf het erin!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook klein. Maar het mag, ik ben een vrouw
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit ie nu al achter oudere vrouwen aan?
uberlange mannenquote:
Nee dat kan niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg je he, als je op die leeftijd in groep 8 zit. Het is natuurlijk not done om in lagere groepen te hosselen.
te kleinquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Wat is jullie excuus om deze zaterdagavond hier te hangen?
Mijn vorige zaterdag was ik in beter gezelschap trouwens.
Ik heb dit weekend geen leven. Volgende week weerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Noem je ons slecht gezelschap?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Brak, en kon niemand vinden die zin had om te gaan stappenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Had gewoon meer zin om lekker te hangen met wat bier, voetbal op, radio aan, gewoon effe lekker rustig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Wanneer gaan we dansen? Richt ik me op wijn ipv dat andere.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You sure were baby
En tja, mijn gezelschap ligt net in bed.
Jaaaa jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Uhm nee, ik doelde op het gezelschap hier thuis.
dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook klein. Maar het mag, ik ben een vrouw
Zoveel scheelden we idd niet nee..quote:
Vanavond BBC1, MotD, heel veel goals.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had gewoon meer zin om lekker te hangen met wat bier, voetbal op, radio aan, gewoon effe lekker rustig.
Dat klopt!quote:
Zwanger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Je wou nog een keer ingemaakt wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You sure were baby
En tja, mijn gezelschap ligt net in bed.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dansen? Richt ik me op wijn ipv dat andere.
Live2, PSV - ADO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond BBC1, MotD, heel veel goals.
Ik heb 'grote' eisenquote:
Snel naar bed met dat krengquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wou nog een keer ingemaakt worden
Karma, CL! Ik zeg het je!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik nou verstandig geweest en heb ik geen chocola gekocht?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh er komt dadelijk een steven seagal film.
Top zaterdagavond dus
Ja die heb ik ook aan staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk.... Without a paddle?
Best een bagger film, eigenlijk. *drinken pakken gaat
Nah joh, niet nodig, gewoon de poezen op bed en filmpje aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik voel; me n beetje lonely zal ik dan juist wel of niet die fles wijn opentrekken
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat heb je me beloofd he! Snel maar eens doen idd, lijkt me super!
Je zet jofo-oen gewoon bovenop zijn broer! Samen halen ze net de 2mquote:
Al weer? Dr is er net eentje afgelopen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh er komt dadelijk een steven seagal film.
Top zaterdagavond dus
*noteert*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.
* mental note to self: fill up L-E with winequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Van wijn word ik trouwens ook aanhankelijk, dan weet je dat.
Ik stel daarnaast ook nog eisen aan het uiterlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zet jofo-oen gewoon bovenop zijn broer! Samen halen ze net de 2m
Jofo-oen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat lul je, je kent m'n broertje nieteensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
BEN JE GEK!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik nou verstandig geweest en heb ik geen chocola gekocht?
Ik heb, op Machete na, nog nooit een film met Steven Seagal gezien.quote:
Als hij op bed lig, met mezelf monopoly spelen, eens zien wie er wintquote:
weet ik niet, dadelijk komt in ieder geval above the lawquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Al weer? Dr is er net eentje afgelopen toch?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* mental note to self: fill up L-E with wine
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan bij haar prima, je krijgt toch een antwoord wat je totaal niet verwacht
Als je me dan naar beneden wilt praten, doe het dan wel correct.quote:
Net was The Siege op tv.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet ik niet, dadelijk komt in ieder geval above the law
Of je begint en dan halverwege doe je hem naar bed, merkt ie toch niet als 's ochtends alles anders staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als hij op bed lig, met mezelf monopoly spelen, eens zien wie er wint
Ook? Net als jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs m'n hamster valt in slaap op de bank. Begin me bijna af te vragen of hij wel oke ishij is ook helemaal in wintervacht.
Morgen koopzondag, ren ik alsnog naar de winkelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
BEN JE GEK!!!!
Lief en ik hebben net een doosje bonbons op
Een veilige denkwijze jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon mee
Nou dan weet je wat je dadelijk moet kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb, op Machete na, nog nooit een film met Steven Seagal gezien.
oja?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan bij haar prima, je krijgt toch een antwoord wat je totaal niet verwacht
You'd be surprised...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je begint en dan halverwege doe je hem naar bed, merkt ie toch niet als 's ochtends alles anders staat
Pak jij de chart er bij of zal ik het doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je dadelijk moet kijken.
Prepare for some bad ass aikido action.
En geweldige gezichtsuitdrukkingen van steven.
Weet je waarom jofo-oen een stropdas draagt? Dan weet je welke kant boven moet!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stel daarnaast ook nog eisen aan het uiterlijk
Ik ben vandaag geweest naar de stadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen koopzondag, ren ik alsnog naar de winkel
Nee, ik ga geen Steven Seagal film kijken. Ik vind hem zo ongeveer de slechtste acteur ever en ik houd niet genoeg van vechtfilms om me daar overheen te zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je dadelijk moet kijken.
Prepare for some bad ass aikido action.
En geweldige gezichtsuitdrukkingen van steven.
Ik stelde me bij wintervachte hele andere, nare dingen voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn haar wordt 's winters net een slagje donkerder
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je waarom jofo-oen een stropdas draagt? Dan weet je welke kant boven moet!
Crap, my badquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je me dan naar beneden wilt praten, doe het dan wel correct.
bij moi?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel alles bij haar...valt het meestal dus gewoon mee
Ja, ik kan jou meestal maar half volgen, het ene moment ben je poeslief en het volgende moment hak je mn arm er af.quote:
Doe jij maar, kan hem zo snel niet vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pak jij de chart er bij of zal ik het doen?
Iehl..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde me bij wintervachte hele andere, nare dingen voor
Ik ben altijd poesliefquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik kan jou meestal maar half volgen, het ene moment ben je poeslief en het volgende moment hak je mn arm er af.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe jij maar, kan hem zo snel niet vinden
Owh jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is niet met seagal, dat is under siege
Jij Turk zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geweest naar de stad
Dat was lang geleden
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stelde me bij wintervachte hele andere, nare dingen voor
Dat ken ik .. mn benen scheer ik nu idd niet dagelijks, maar zelfs nu zie je geen haartjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingen
Kweenie. Zijn beide "soorten" waar ik liever ver van uit de buurt blijfquote:
Good girlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingen
Das niet handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik kocht vandaag een kilo mandarijnen voor 90 cent!
Laat ik ze bij broer thuis liggen.
Nee, dat is een natte potquote:
Ik ben blond, best handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ken ik .. mn benen scheer ik nu idd niet dagelijks, maar zelfs nu zie je geen haartje
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Zijn beide "soorten" waar ik liever ver van uit de buurt blijf
Niks nats in de woestijn. Op die enkele oase naquote:
ik heb wit beenhaarquote:
En die bezweette man die er doorheen kruipt dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks nats in de woestijn. Op die enkele oase na
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor dames
Het is daar te droog om te zwetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En die bezweette man die er doorheen kruipt dan?
Vaarwel kleinequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu vertrek ik toch echt naar dromenland, weltrusten damesende heren
Ik kwijl als ik slaap. Ik ben wel eens in de auto met mijn hoofd op de schoot van vriendlief in slaap gevallen. Einde van de rit had hij een natte plek in zn kruis. Toch hou ik van hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor dames
bummerquote:
Fijn is dat he!quote:
Het nadeel bij blond is wel dat het soms zon weerkaatstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wit beenhaar![]()
je ziet dus sowieso nooit stoppeltjes
Echte liefdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kwijl als ik slaap. Ik ben wel eens in de auto op het hoofd van vriendlief in slaap gevallen. Einde van de rit had hij een natte plek in zn kruis. Toch hou ik van hem.
Ja, ik heb altijd dat ik stukjes misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het nadeel bij blond is wel dat het soms zon weerkaatsten je ziet dan pas dat je dus een stukje hebt gemist.
Dat Laysa je niet dwingt om dat af te scherenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zwart haar. Zowel op mijn been als op mijn zak.
Dank je wel voor die informatiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zwart haar. Zowel op mijn been als op mijn zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |