Ja logischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Neemt ie het mij kwalijk dat systeemherstel zo lang duurt
Je moet ook gewoon opschieten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
't lijkt m'n broertje welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kreeg niet het eten dat je wilde?
Mja, ik wil er niet over 'praten'. Sorry voor de post, heb er even niet bij nagedacht.quote:
Ah ok, maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er niet over 'praten'. Sorry voor de post, heb er even niet bij nagedacht.
Je hebt zn laptop gesloopt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh zijn boosheid is inmiddels verdriet geworden
Zie je, hij smelt al.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee, systeemherstel is nog bezig.quote:
Arme Laptopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Alcoholist in de dopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, systeemherstel is nog bezig.
Hij is zijn verdriet aan het verdrinken in de sportdrank.
Zolang duurt dat toch nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, systeemherstel is nog bezig.
Hij is zijn verdriet aan het verdrinken in de sportdrank.
Hij zat heel sip op de bank, fles aan de mondquote:
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang duurt dat toch niet
Gezellig dus straks stuiters hij weer het huis rond
Allemaal DM'tjes en PM'tjes van Fok-chickies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allemaal DM'tjes en PM'tjes van Fok-chickies.
Whehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zat heel sip op de bank, fles aan de mond
Allemaal foute sites natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar nu gaat ie zijn ellende weggokken met Star Wars Monopolyquote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In het kader van 'ik weet toch niet wat het is dus kan ik het wel wegklikken'
Laat je m winnen of moet hij er wel flink voor knokken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar nu gaat ie zijn ellende weggokken met Star Wars Monopoly
Z'n laptop is kapot?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm in!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar nu gaat ie zijn ellende weggokken met Star Wars Monopoly
Ik laat 'm niet winnen natuurlijk. Hell, eindelijk eens een bordspel, dan maak ik nog kans, met gamen veegt ie me van tafel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Laat je m winnen of moet hij er wel flink voor knokken?
Ja, gecrasht. Nu is systeemherstel bezig, ik hoop dat dat helpt.quote:
Wat gaf hij aan toen hij crashte dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, gecrasht. Nu is systeemherstel bezig, ik hoop dat dat helpt.
Dat weet ie niet meer. "Mam, hij doet raarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gaf hij aan toen hij crashte dan?
Vaak is het dan al 'poef, uit'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gaf hij aan toen hij crashte dan?
Nou, iedere keer dat mijn laptop crashte gaf hij wel degelijk wat aan.quote:
Ik zie alweer wie er gaat winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben al uitgelachen om het poppetje waarmee ik ga spelen
Wat koos je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben al uitgelachen om het poppetje waarmee ik ga spelen
Mama, en dan issie weer boos want ze heeft dan vast valsgespeeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie alweer wie er gaat winnen
Vaak is het eerder een fout in windows zelf als in de hardware. Meestal als je hem dan leeg haalt werkt het weer normaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, iedere keer dat mijn laptop crashte gaf hij wel degelijk wat aan.Daarom hebben ze hem ook niet kunnen repareren
Dat of hij wint en wij zitten met de ellende vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mama, en dan issie weer boos want ze heeft dan vast valsgespeeld
Omdat? We dan met MissB opgescheept zitten? Liever MissB dan een boos kind any day!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat of hij wint wel en wij zitten met de ellende vanavond![]()
Bij mij was het een faal in de hardware. Moederboard kapot uiteindelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak is het eerder een fout in windows zelf als in de hardware. Meestal als je hem dan leeg haalt werkt het weer normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |