Ja logischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Neemt ie het mij kwalijk dat systeemherstel zo lang duurt
Je moet ook gewoon opschieten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
't lijkt m'n broertje welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kreeg niet het eten dat je wilde?
Mja, ik wil er niet over 'praten'. Sorry voor de post, heb er even niet bij nagedacht.quote:
Ah ok, maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er niet over 'praten'. Sorry voor de post, heb er even niet bij nagedacht.
Je hebt zn laptop gesloopt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh zijn boosheid is inmiddels verdriet geworden
Zie je, hij smelt al.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee, systeemherstel is nog bezig.quote:
Arme Laptopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Alcoholist in de dopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, systeemherstel is nog bezig.
Hij is zijn verdriet aan het verdrinken in de sportdrank.
Zolang duurt dat toch nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, systeemherstel is nog bezig.
Hij is zijn verdriet aan het verdrinken in de sportdrank.
Hij zat heel sip op de bank, fles aan de mondquote:
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang duurt dat toch niet
Gezellig dus straks stuiters hij weer het huis rond
Allemaal DM'tjes en PM'tjes van Fok-chickies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |