Waarom niet, neem aan dat zolang je maar lang genoeg de tijd neemt dat best zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ernstige verstandelijke beperking. Ik vraag me af of je zo iemand wel iets kan leren.
Echt alle aspecten van seks? Welke ziekten je op kan lopen, dat je voorbedoedsmiddelen moet gebruiken, dat een vrouw er zwanger van kan worden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet, neem aan dat zolang je maar lang genoeg de tijd neemt dat best zou moeten kunnen.
Onthouden misschien nog wel, het geheugen kan immers gewoon intact zijn. Het is alleen dusdanig complexe materie dat hij het waarschijnlijk niet toe zal kunnen passen in verschillende situaties.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt alle aspecten van seks? Welke ziekten je op kan lopen, dat je voorbedoedsmiddelen moet gebruiken, dat een vrouw er zwanger van kan worden?
Ik denk niet dat zo iemand dat kan onthouden... Een rechter legt niet voor niks een dergelijk verbod op, dan moet het wel heel bont zijn.
Nouja goed lijkt me handiger als bepaalde instanties en deskundigen daarnaar gaan kijken in plaats van bij voorbaat al te zeggen dat dat niet zou kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt alle aspecten van seks? Welke ziekten je op kan lopen, dat je voorbedoedsmiddelen moet gebruiken, dat een vrouw er zwanger van wordt?
Ik denk niet dat zo iemand dat kan onthouden... Een rechter legt niet voor niks een dergelijk verbod op, dan moet het wel heel bont zijn.
Dies wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vanavond Wall Street ( deel 1 dus) gaan kijken?
Het is wel het weer voor een filmpje, met dat sombere weer en die harde wind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vanavond Wall Street ( deel 1 dus) gaan kijken?
Denk je dat dat niet gebeurt voordat een rechter een dergelijke uitspraak doet? Dat gaat echt niet over een dag ijs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja goed lijkt me handiger als bepaalde instanties en deskundigen daarnaar gaan kijken in plaats van bij voorbaat al te zeggen dat dat niet zou kunnen.
Ik wil hem sowieso zien, want Michael Douglasquote:
Zou dat nog zo net niet weten, niet in elk land is alles zo goed geregeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet gebeurt voordat een rechter een dergelijke uitspraak doet? Dat gaat echt niet over een dag ijs.
Oke.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onthouden misschien nog wel, het geheugen kan immers gewoon intact zijn. Het is alleen dusdanig complexe materie dat hij het waarschijnlijk niet toe zal kunnen passen in verschillende situaties.
In Engeland is dat prima geregeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou dat nog zo net niet weten, niet in elk land is alles zo goed geregeld.
Maar ben even eten tossow![]()
Nee, het is weer voor bier en stappen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is wel het weer voor een filmpje, met dat sombere weer en die harde wind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, het is weer voor bier en stappen!
wat heb je gegeten?quote:
Left over chinees, dat was speciaal voor kleine man. Echt, de offers die je doet voor je kinderen.quote:
Chineesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Left over chinees, dat was speciaal voor kleine man. Echt, de offers die je doet voor je kinderen.
Supermammaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Left over chinees, dat was speciaal voor kleine man. Echt, de offers die je doet voor je kinderen.
quote:
Wel op zn grieks?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chinees![]()
shit, ga zo eten bij iemand de niet Oosters wilDan eet ik morgen wel chinees
quote:
quote:
Cool, wat voor 1 is het?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
nieuwe videokaart geeft een merkbaar verschil
MSI N430GT (Nvidia GeForce GT 430)quote:
Leuke mid-range kaart m enkele nieuwere games mee te kunnen spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
MSI N430GT (Nvidia GeForce GT 430)
Aaah, is het daar ook doorgedrongen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Kreator het volgende:
Yes! De Appie is ook op zondag open. Elke zondag.. Eindelijk.
Aan de appelmoes dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb honger, maar m'n tong doet nog zeer omdat ik die vanmiddag verbrand heb aan soep
Kut nou es op met je gebitch over Twente, infantiele homo. Dat is hier al jaren, alleen niet bij mijn Appie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, is het daar ook doorgedrongen?
Gewoon schoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Boze kleine man omdat zijn laptop is gecrasht en hij nu niet direct kan gamen..
Even uitzetten en weer aan, klein beetje geduld kwekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Boze kleine man omdat zijn laptop is gecrasht en hij nu niet direct kan gamen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |