Dat ken ik .. mn benen scheer ik nu idd niet dagelijks, maar zelfs nu zie je geen haartjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingen
Kweenie. Zijn beide "soorten" waar ik liever ver van uit de buurt blijfquote:
Good girlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het minder goed bij dan 's zomers, maar geen enge dingen
Das niet handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Ik kocht vandaag een kilo mandarijnen voor 90 cent!
Laat ik ze bij broer thuis liggen.
Nee, dat is een natte potquote:
Ik ben blond, best handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ken ik .. mn benen scheer ik nu idd niet dagelijks, maar zelfs nu zie je geen haartje
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie. Zijn beide "soorten" waar ik liever ver van uit de buurt blijf
Niks nats in de woestijn. Op die enkele oase naquote:
ik heb wit beenhaarquote:
En die bezweette man die er doorheen kruipt dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks nats in de woestijn. Op die enkele oase na
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor dames
Het is daar te droog om te zwetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En die bezweette man die er doorheen kruipt dan?
Vaarwel kleinequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu vertrek ik toch echt naar dromenland, weltrusten damesende heren
Ik kwijl als ik slaap. Ik ben wel eens in de auto met mijn hoofd op de schoot van vriendlief in slaap gevallen. Einde van de rit had hij een natte plek in zn kruis. Toch hou ik van hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige dingen hoeven we niet te weten hoor dames
bummerquote:
Fijn is dat he!quote:
Het nadeel bij blond is wel dat het soms zon weerkaatstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wit beenhaar![]()
je ziet dus sowieso nooit stoppeltjes
Echte liefdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kwijl als ik slaap. Ik ben wel eens in de auto op het hoofd van vriendlief in slaap gevallen. Einde van de rit had hij een natte plek in zn kruis. Toch hou ik van hem.
Ja, ik heb altijd dat ik stukjes misquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het nadeel bij blond is wel dat het soms zon weerkaatsten je ziet dan pas dat je dus een stukje hebt gemist.
Dat Laysa je niet dwingt om dat af te scherenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zwart haar. Zowel op mijn been als op mijn zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |