Tjah, goedkoop is duurkoop, toch? Zo zie je maar weer, soms moet je risico's nemen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik heb hem niet eens laten winnen heHoewel ik dan wel weer zo ben dat ik niet als eerste die duurste straat koop.
Stom beestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is ze.. van de week maakte ze een foutje... ik was bezig met het filter van dr kattenbak door te spoelen, dus de kraan vol uit open (nu is ze niet bang van water) maar ze vergiste zich dat ze er direct onder zou springen.. dus Splat.. natte kat, natte woonkamer, natte bank![]()
de trut
Nee, het is gewoon bullshitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Ah leuk! Waar ken ik die producten vinden dan? Moet ik dan op het uk forum ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er worden dan speciale producten eenmalig gemaakt dit keer een showergel van een jelly en van nog wat andere producten, is altijd in de UK
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht, moet je maar niet de dark side kiezen
Nee. Ik heb dr vanmiddag wel helemaal onder de kraan gedouwt, dus ze is weer lekker schoon.. maar ze vecht er niet tegen.. bang voor water is ze niet.. maar sindsdien is ze wel heeeeeeeel lief geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, goedkoop is duurkoop, toch? Zo zie je maar weer, soms moet je risico's nemen!
[..]
Stom beest![]()
Mijne verdwijnt zodra ze maar 1 druppeltje hoort vallen
Vandaag moest Jaap gewassen worden tegen schimmel, die mauwde ook de longen uit z'n lijfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, goedkoop is duurkoop, toch? Zo zie je maar weer, soms moet je risico's nemen!
[..]
Stom beest![]()
Mijne verdwijnt zodra ze maar 1 druppeltje hoort vallen
Ikquote:
Ik heb er niet veel verstand van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen broodfokkers. De reguliere fokkers hebben het ras naar de filistijnen geholpen door op uiterlijk te fokken. Volgens onderzoekers heeft 100% van de populatie erfelijke gebreken, nu denk ik zelf dat dit lichtelijk overdreven is, maar een gezond ras is het niet.
Ja maar ik vind het toch niet erg als hij wint! Hij vond het wel zielig, wilde me nog korting gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne krijg je nieteens te pakken als er een kraan open staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag moest Jaap gewassen worden tegen schimmel, die mauwde ook de longen uit z'n lijf
ja op UKforum maar op NLse forum is ook wel een topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah leuk! Waar ken ik die producten vinden dan? Moet ik dan op het uk forum ofzo?
Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept en ik word echt heel droevig van de verhalen en algemene gang van zaken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van.
Maar mijn oom en tante hebben dit ras nu zo'n 15 jaar.
Heel kleinschalig, maar volgens mij niet echt problemen mee gehad qua aandoeningen ofzo.
Maar het is wel een apart wereldje, reutjes die vanuit rusland ingevlogen worden enzo
De zusjes zitten regelmatig in de badkamer, staan ze onder de douche als ie uit is. Of bij de deur als ie aan is. Gekke beesten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne krijg je nieteens te pakken als er een kraan open staat
Mja, moet wel. Schimmel is ontzettend besmettelijk, binnen no time heb je het hele asiel besmet en dan kan die weer dicht voor maanden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne krijg je nieteens te pakken als er een kraan open staat
Haha, een onderhandelaar in spé!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het toch niet erg als hij wint! Hij vond het wel zielig, wilde me nog korting geven
Nee dat niet, die bedrijven betalen over het algemeen vrij goed. Maar dat zijn de eisen ook naar. Je komt daar ook niet zo maar binnen. Zeker niet op hele verantwoordelijke functies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk verantwoordelijk werk. Maar zal wel bagger betalen?
Ik zag er pas een docu over ja, echt zo zielig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept en ik word echt heel droevig van de verhalen en algemene gang van zaken..
Laten we hopen dat jouw oom en tante wél gezonde honden fokken en niet van die beestjes met een klein koppie en dop ogen.
Nou die van mij heeft geen klein koppiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me er een tijdje geleden in verdiept en ik word echt heel droevig van de verhalen en algemene gang van zaken..
Laten we hopen dat jouw oom en tante wél gezonde honden fokken en niet van die beestjes met een klein koppie en dop ogen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, een onderhandelaar in spé!
Volgende keer maar niet met die lange magere kale heks spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |