Ik ben niet minder chocola gaan eten neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heeft de chocola natuurlijk niks mee te maken, het ligt aan de hond!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet minder chocola gaan eten nee
Een Saarloos is een F1 kruising geweest idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, poging tot Wolven domesticeren heeft het mee te maken geloof ik..
Oeh, strak plan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms dan toch maar een hond nemen, dan kun je nóg meer chocola eten!
Ik ken er 2, en dat waren mannetje en vrouwtje, damn wat waren die mooi om te zien, mannetje helemaal enorm breed en stevig, maar oh zo lief..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Saarloos is een F1 kruising geweest idd.Leuk initiatief, maar het heeft geen gezonde hond op geleverd. Wel een prachtige om te zien
Aiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is echt mooi. Toen hij 'm kreeg was hij ondervoed en net zo groot als de kat. Is helemaal goedgekomen.
Mijn moeders oom en tante hadden er ook een, en inderdaad een prachtig beest, veel mensen dachten dat het een wolf was. Maar uiteindelijk dat dier ook stekeblind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er 2, en dat waren mannetje en vrouwtje, damn wat waren die mooi om te zien, mannetje helemaal enorm breed en stevig, maar oh zo lief..
Klopt, de gelijkenis met een wilde wolf is echt goed, helaas van de "schoonheids" foutjes ja..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeders oom en tante hadden er ook een, en inderdaad een prachtig beest, veel mensen dachten dat het een wolf was. Maar uiteindelijk dat dier ook stekeblind.
Moet je zien:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
AiGelukkig heeft hij nu een goed tehuis
Matcho, de Am,Bull waar ik het net over had, kwam binnen zo mager... Zijn flanken en heupen waren zo breed als die van een teckelGelukkig is hij aangekomen en doet dat nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Sowieso sporen katten nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n beetje domme, die heb ik ook. Die spoort niet helemaal, zit regelmatig met spookjes te spelen enzo. Maar superlief
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je zien:Dat was echt miniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Oke oke.. ik had idd mijn goede camera moeten pakken, maar kijk nou wat een propjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I will punish you for that flash, missy!
[..]
Moet je zien:Ah, wat een schatje zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder ras kent erfelijke gebreken en aandoeningen. Bij Cockertjes is dat oorontsteking, slechte knieschijven en maagtorsie bijvoorbeeld. Maar volgens mij is het in tegenstelling tot de pug een redelijk gezond rasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Cocker spaniëls mankeren toch niet echt iets?
Dat is ze zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke.. ik had idd mijn goede camera moeten pakken, maar kijk nou wat een propje
[..]
Moet je zien:JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel echt klein ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja en nu is ie gewoon groter dan andere staffords van zijn leeftijd.quote:
Goed gegroeid danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu is ie gewoon groter dan andere staffords van zijn leeftijd.
Dan is hij goed bijgekomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik was ook een hele kleine puppy, nu ben ik ook groter dan sommige van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, er wordt dan ook erg goed voor 'm gezorgd.quote:
en ze is al die flitsen wel gewend hoor, ik maak elke keer als ze slaapt foto's, anders is het niet te doen #krengquote:
Buikomvang telt niet schatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik was ook een hele kleine puppy, nu ben ik ook groter dan sommige van mijn leeftijd
Je é-penis?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat gegroeid is
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat gegroeid is
Begint dat nu al? Tjonge zeg..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Oh which reminds me, kleine man is verdrietig, zijnwil geen verkering omdat ie kleiner is dan zij. Ja, die oppervlakkige muts is 12
En nu al zo'n bitchquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Oh which reminds me, kleine man is verdrietig, zijnwil geen verkering omdat ie kleiner is dan zij. Ja, die oppervlakkige muts is 12
Zijn ze al zo oppervlakkig op hun 12e?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
De snol!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
He, hoe is het met kleine man?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn ze al zo oppervlakkig op hun 12e?
quote:
quote:
Ja echt he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja echt he![]()
[..]
Begint dat nu al? Tjonge zeg..
ik ben ook zo oppervlakkig.. Kleine mannenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Het gaat. Hij is niet meer ziekziek als in koorts etcetera, wel weer allerlei klachten dus we gaan wéér het hele traject in mbt potjes poep en plas opvangen etcetera.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, hoe is het met kleine man?
Trutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zo oppervlakkig.. Kleine mannen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat. Hij is niet meer ziekziek als in koorts etcetera, wel weer allerlei klachten dus we gaan wéér het hele traject in mbt potjes poep en plas opvangen etcetera.
Ja maar hij is helemaal niet klein voor zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zo oppervlakkig.. Kleine mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |