volgens mij is dat uit, zij stond toen toch met Ben Saunders te tongzoenen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Tommie nog bij Eefje of was dat nou uit?
Ja die, ze speelde ook in Josephquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is dat uit, zij stond toen toch met Ben Saunders te tongzoenen?
Dat zegt ze toch ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Beat1987 het volgende:
En daar gaat de geloofwaardigheid van Chantal. Die blouse is allesbehalve mannelijk!
maar geen Zorroquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel echt zo een musicalfiguur, zoals hij zingt, zo overdreven articuleren en breed lachen.
En Ruud vanwege die gruwelijke vertalingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een afschuwelijke liedjes krijgen sommigen. Je weet gewoon zeker dat Micha en Roman op de schopstoel zitten
Bedacht me net hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel echt zo een musicalfiguur, zoals hij zingt, zo overdreven articuleren en breed lachen.
maar dat hoofd is toch ietsje te blijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel, beetje exotisch uiterlijk, dat past wel bij Zorro.
komt ook door dit nummerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat hoofd is toch ietsje te blij
En misschien iets te jong ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat hoofd is toch ietsje te blij
het is van Frans Halsemaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit nummer juist helemaal niets (ken het verder niet trouwens), maar hij zingt het wel goed.
dat jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Merel het volgende:
Ik begin Ruud zat te worden met z'n geschreeuw en de lelijke bekken die ie erbij trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |