volgens mij is dat uit, zij stond toen toch met Ben Saunders te tongzoenen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Tommie nog bij Eefje of was dat nou uit?
Ja die, ze speelde ook in Josephquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij is dat uit, zij stond toen toch met Ben Saunders te tongzoenen?
Dat zegt ze toch ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Beat1987 het volgende:
En daar gaat de geloofwaardigheid van Chantal. Die blouse is allesbehalve mannelijk!
maar geen Zorroquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel echt zo een musicalfiguur, zoals hij zingt, zo overdreven articuleren en breed lachen.
En Ruud vanwege die gruwelijke vertalingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een afschuwelijke liedjes krijgen sommigen. Je weet gewoon zeker dat Micha en Roman op de schopstoel zitten
Bedacht me net hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel echt zo een musicalfiguur, zoals hij zingt, zo overdreven articuleren en breed lachen.
maar dat hoofd is toch ietsje te blijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook wel, beetje exotisch uiterlijk, dat past wel bij Zorro.
komt ook door dit nummerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat hoofd is toch ietsje te blij
En misschien iets te jong ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat hoofd is toch ietsje te blij
het is van Frans Halsemaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit nummer juist helemaal niets (ken het verder niet trouwens), maar hij zingt het wel goed.
dat jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Merel het volgende:
Ik begin Ruud zat te worden met z'n geschreeuw en de lelijke bekken die ie erbij trekt.
qftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef Merel het volgende:
Ik begin Ruud zat te worden met z'n geschreeuw en de lelijke bekken die ie erbij trekt.
Maar het doet me niks.quote:
Zeker. En ik blijf hem erg prettig vinden om naar te kijken. Een beetje jong misschien. Maar ach, een kniesoor...quote:
beetje een lobbesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik vind Mischa wel een sympathieke uitstraling hebben.
geef em eens ongelijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
WN geilt op al die jonge jongetjes
Uh ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
WN geilt op al die jonge jongetjes
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Merel het volgende:
Roman is zo'n blije puppy. Ik hou niet van blije puppy's.
dat is dan het enige gebrekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Tommie is wel erg klein, want ik zag ook dat hij hoge hakken aanhad.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Ik vind 'op z'n Tommies' wel lekker klinken
Tommiestylequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Beat1987 het volgende:
'op zn Tommies' klinkt wel weer een beetje vulgair eigenlijk
Ja Erwin doet het expres hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef roos85 het volgende:
nu stemmen de tienermeisjes niet meer op Roman
Sjoban zeg je volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja Erwin doet het expres hoor.
Ik neem aan dat je Siobhan niet uit moet spreken zoals Willem het doet
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef alors het volgende:
Tegen mijn principes in heb ik gestemd, op Dennis, omdat hij moet blijven
CEE!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi mensen!Ik zit lekker gezellig in de Ardennen maar wis en waarachtig, ze hebben Nederland 1 hier!
Dus ik heb lekker kunnen kijken. Om nog enigszins sociaal over te komen tegenover de rest heb ik m'n laptop er niet live bij gehouden dus hier even mijn mening over de avond. Voor zover ik de optredens kon verstaan want de lachsalvo's en oerwoudgeluiden komen uit alle hoeken van de kamer (men speelt Party & Co).
Vond het een leuke show, waarbij vooral de kleinere nummers me het meest bevielen. Mischa en Dennis waren in hun uptempo nummers buiten adem wat niet ten goede kwam voor de zang.
Roman vond ik super, echt zo at ease en met een vriendelijke uitstraling. Denk echter dat hij die dreiging van een Zorro mist.
En ik ben om. Ik ben nog steeds Ruud-fan, maar ben er nu toch redelijk van overtuigd dat Tommie er met de rol vandoor gaat. En terecht. Zo veelzijdig en soepel en goed bij stem!
Ik vrees voor Dennis/Mischa vanavond. En dan is het exit Dennis.
hoooi Ceequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi mensen!Ik zit lekker gezellig in de Ardennen maar wis en waarachtig, ze hebben Nederland 1 hier!
Dus ik heb lekker kunnen kijken. Om nog enigszins sociaal over te komen tegenover de rest heb ik m'n laptop er niet live bij gehouden dus hier even mijn mening over de avond. Voor zover ik de optredens kon verstaan want de lachsalvo's en oerwoudgeluiden komen uit alle hoeken van de kamer (men speelt Party & Co).
Vond het een leuke show, waarbij vooral de kleinere nummers me het meest bevielen. Mischa en Dennis waren in hun uptempo nummers buiten adem wat niet ten goede kwam voor de zang.
Roman vond ik super, echt zo at ease en met een vriendelijke uitstraling. Denk echter dat hij die dreiging van een Zorro mist.
En ik ben om. Ik ben nog steeds Ruud-fan, maar ben er nu toch redelijk van overtuigd dat Tommie er met de rol vandoor gaat. En terecht. Zo veelzijdig en soepel en goed bij stem!
Ik vrees voor Dennis/Mischa vanavond. En dan is het exit Dennis.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
Hai hai.Het gaat zometeen weer beginnen. Dus ik ga zo weer afsluiten want anders ziet het er voor de rest hier een beetje vreemd uit als ik noestig als een gefrustreerde hyena schuimbekkend zit te rammen op m'n laptop.
Hopelijk wel, wil wel op tijd thuis zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Veel plezier nog!
Ben je er bij BZV wel weer bij dan?
Toen ik nog een vriend had en hij was hier, dan deed ik het nooit, vond ik af en toe wel jammer, vooral als er Popstars of zo op tv wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Ja ik vind het ook altijd heel moeilijk om aan mensen uit te leggen dat ik het zo leuk vind om tijdens zo'n uitzending heel hard op m'n laptop te zitten rammenIk vind dit zelfs eigenlijk leuker dan met een vriendin kijken ofzo
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hopelijk wel, wil wel op tijd thuis zijn!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Ja ik vind het ook altijd heel moeilijk om aan mensen uit te leggen dat ik het zo leuk vind om tijdens zo'n uitzending heel hard op m'n laptop te zitten rammenIk vind dit zelfs eigenlijk leuker dan met een vriendin kijken ofzo
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
Hai hai.Het gaat zometeen weer beginnen. Dus ik ga zo weer afsluiten want anders ziet het er voor de rest hier een beetje vreemd uit als ik noestig als een gefrustreerde hyena schuimbekkend zit te rammen op m'n laptop.
Jaa heel leuk, terugkijken waardquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo op tijd terug voor de uitslag, was het wat de live show?
En Willem heeft een vies lachje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
ik vind dat overdreven lachje van Pia nogal irritant
'Áaaaaaahahaha'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
ik vind dat overdreven lachje van Pia nogal irritant
Ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Viking84 het volgende:
En roman en tommie het meest. Dat worden de finalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |