Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
HoiHoiquote:
vreselijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
STOM STOM STOM Het moet natuurlijk #2755 zijn
Enige oplossing.quote:
quote:
SPOILER: pessimistische gedachteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: optimistische gedachteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
quote:
heheeh.. neuh..quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheeh.. neuh..
maar ik ga me niet in een tiener-topic mengen
koen!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
Zow, KSC is echt aardig deaud dankzij de meet
Het is gewoon, wij gaan niet naar de meet, dus blijven er maar weinig over, en hebben we niemand die ons kan corrigeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheeh.. neuh..
quote:
mja.. iets met generatie kloofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is gewoon, wij gaan niet naar de meet, dus blijven er maar weinig over, en hebben we niemand die ons kan corrigeren.
Erg veel toespraken (zijn Chinezen goed in) en een leuke show met draken etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen!!
hoe was het chinese nieuwjaar??
Ja hè? Justin Bieber, ik ben echt zó'n fan van 'm! En Lady Gaga, Katy Perry en hotseflots luister ik ook non-stop!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
mja.. iets met generatie kloof
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg veel toespraken (zijn Chinezen goed in) en een leuke show met draken etc.
Donderdagavond stond ik bij de Boogaard, ik zwaaide nog naar je
Hee overige 10%quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja hè? Justin Bieber, ik ben echt zó'n fan van 'm! En Lady Gaga, Katy Perry en hotseflots luister ik ook non-stop!
Ik voel een kloof tussen mij en 90% van mijn leeftijdsgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee overige 10%Ik hoor dabei
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, deze quote faalt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
hehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja hè? Justin Bieber, ik ben echt zó'n fan van 'm! En Lady Gaga, Katy Perry en hotseflots luister ik ook non-stop!
Ik voel een kloof tussen mij en 90% van mijn leeftijdsgenoten
als jij en ik mee posten is het al gauw een 20 - topic johquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheeh.. neuh..
Ik heb hongerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
wow, deze quote faalt.
Alles goed gegaan gisteren, in ondertrouw nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]dan heb je me net gemist
vrijdag was ik er ook
toen waren er dakplaten naar beneden gekomen
Toek!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij en ik mee posten is het al gauw een 20 - topic joh
kweenie, kon niet meer van zulke namen bedenken...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe
wat is nou weer hotseflots??
overigens heb ik geen idee wat " de jongeren van nu" luisteren.. volgens mij gewoon hetzelfde als ik hoor
En onderschat mijn leeftijdinvloed nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als jij en ik mee posten is het al gauw een 20 - topic joh
Jup.. we gaan nu officieel trouwen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles goed gegaan gisteren, in ondertrouw nu?
hehe dan duikt het topic naar de afgrondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En onderschat mijn leeftijdinvloed niet
We hebben vandaag geklust. Slaapkamer is klaar. Achter is het bijna af, alleen nog verven en 1 elektradoosje ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Toek!
hoest met Muck??
te moe om naar de meet te gaan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jup.. we gaan nu officieel trouwen!
dat zou echt een kutstreek zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je kan je nu nog steeds bedenken![]()
toekquote:
En nu is GF er ook om het gemiddelde nog hoger te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe dan duikt het topic naar de afgrond
koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En nu is GF er ook om het gemiddelde nog hoger te krijgen
GF
Netjes hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
We hebben vandaag geklust. Slaapkamer is klaar. Achter is het bijna af, alleen nog verven en 1 elektradoosje ofzo.
Muck is daardoor zo afgemat die ligt uitgeteld op bed. Ik ben ook kapot na vloerbedekking leggen, bed in elkaar en 1 muurtje verven![]()
Dus nee het is spijtig maar de meet was niet haalbaar vandaag. Heb wel zowel MZ als LL instructies gegeven om Mart namens ons te begroeten
Hoe is het met jou en je wederhelft?
succes met dweilen!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff kinderen in bad doen.
Laterssssss
w0wwwww, en dan ergeren mijn ouders zich al aan de schutting die omgewaaid isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben weer weg![]()
even bij de bouw hier tegenover gaan kijken.
daar is door de harde wind van vannacht een muur omgewaaid
nou ja sowieso nog laminaat (laten) leggen in de woonkamer. En verven in de eetkamer en daarna is het aan PapaMuck om de grote boekenwand te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Netjes hoor!
kan me voorstellen dat je daar redelijk kapot van bent..
is er nog veel te doen in huis dan?
laten leggen??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja sowieso nog laminaat (laten) leggen in de woonkamer. En verven in de eetkamer en daarna is het aan PapaMuck om de grote boekenwand te maken.
En verder is het dan vooral inrichten, lampjes her en der en in 1 kast een kapstok maken. Maar dat is allemaal geen zwaar werk.
nooit gedaan en een collega van me wil het wel leggen voor me. Dus ik kijk het bij hem afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laten leggen??
dat kan je toch wel zelf??
ahh!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
nooit gedaan en een collega van me wil het wel leggen voor me. Dus ik kijk het bij hem af
of kom jij het uitleggen? Dan wacht ik op jouquote:
Ben je moe, meiss?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
ik heb bij ons thuis ook het laminaat gelegd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
of kom jij het uitleggen? Dan wacht ik op jou
een echte klusbabe dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb bij ons thuis ook het laminaat gelegd!
zodra je weet hoe een decoupeerzaag werkt....quote:
weet wel hoe die werkt maar nooit gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zodra je weet hoe een decoupeerzaag werkt....
ach ik heb ook een aantal plankjes verbuiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet wel hoe die werkt maar nooit gebruikt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben je moe, meiss?HongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
heb een pak extraquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach ik heb ook een aantal plankjes verbuikt
ZomersGevleugeltequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
goeie avondkom net van het werk af
Ik kom net van de supermarkt af. En van de game-winkel. En van de juwelierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef summer2bird het volgende:
goeie avondkom net van het werk af
He walks on,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
She calls out to a man on the street
"Sir, can you help me?"
It's cold and I've no where to sleep,
Is there somewhere you can tell me?
MURDERER!quote:
Ik ben een zware jongen, maar hij is zwaarderquote:
Je zou zo een tong80 topique kunnen openenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een zware jongen, maar hij is zwaarder
Ik ben een moordenaar, maar hij is moordenaarder
Phil Collinsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
She calls out to a man on the street
"Sir, can you help me?"
It's cold and I've no where to sleep,
Is there somewhere you can tell me?
Ieder topic voor Tong is een topic teveelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je zou zo een tong80 topique kunnen openen
ff pissen
Tuurlijk wel. Tenminste, de Fokkers die Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu dat ik friet zei i.p.v. patatDat vinden de Fok!kertjes niet fijn...
![]()
Ik zeg altijd frietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Tenminste, de Fokkers die Nederlands spreken
Die moeten niet zeiken. Het staat beide in de Van Dale, dus dan mag het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie nu dat ik friet zei i.p.v. patatDat vinden de Fok!kertjes niet fijn...
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die moeten niet zeiken. Het staat beide in de Van Dale, dus dan mag het.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef Koen66 het volgende:
Zow, klaar met huishoudelijkheden
Gourmetset aanzetten
Da's wel de bedoelingquote:Jullie ook lekker eten![]()
welke film zou je heen willen dan??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, ze draaien alleen geen films die ze gister nog in het programma hadden.![]()
Ik heb dat spel van je uitgespeeldquote:
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke film zou je heen willen dan??
ik kan niet wachten om de films Old Stars en de Heineken ontvoering te zijn. Beide worden pas eind 2011 uitgebracht geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke film zou je heen willen dan??
Black Swanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.
black swan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.
Das snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat spel van je uitgespeeld
Ik blijf meestal niet zolang hangen bij een spel. Staan veel leuke spellen op die site.quote:
Stuur nog eens een leukequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik blijf meestal niet zolang hangen bij een spel. Staan veel leuke spellen op die site.
Het ging al zo ontzettend hard namelijkquote:
Ik heb een beetje een verkeerde TT gekozenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging al zo ontzettend hard namelijk
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een verkeerde TT gekozen
Balen van de windquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens beginnen met werken![]()
Ll is er vanavond![]()
![]()
laters
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of deze (zelfde olifantje, ander spel) klik voor spel
En klik hier voor deel 2
quote:
Houdt dat ook in dat je zin hebt om de was op te hangen? Want dan heb ik nog wel wat voor jequote:
Deze is leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of deze (zelfde olifantje, ander spel) klik voor spel
En klik hier voor deel 2
Uhm neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Houdt dat ook in dat je zin hebt om de was op te hangen? Want dan heb ik nog wel wat voor je![]()
Jahquote:
Nou gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
Jahfluitje van een cent. Duurde alleen lang voordat het hier was.
Muck heeft het bed al goed gekeurdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gelukkig maarVanavond lekker slapen dus
Das 't belangrijkstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck heeft het bed al goed gekeurd
Externe oplader? Wasda?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoon weer terug, niet gerepareerd maar werkt goed (op het opladen na dan natuurlijk) Als de externe lader binnen is, werkt ie dus weer gewoon zo als het hoort
quote:
Uhm omdat de input van oplader van telefoon kapot is moet ik nu de batterij buiten de telefoon opladen, dan moet ie dus in een externe opladerquote:
Ahh, ok!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm omdat de input van oplader van telefoon kapot is moet ik nu de batterij buiten de telefoon opladen, dan moet ie dus in een externe oplader
Is wel fijn, maar het zou wel iets drukker mogen zijn.quote:
Nu kan ik teminste rustig Photosoepenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is wel fijn, maar het zou wel iets drukker mogen zijn.
Wat maak je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu kan ik teminste rustig Photosoepen![]()
Een folder voor Nederlandsquote:
Hoi Fhaquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Fha![]()
Het het hier zo eng rustig als het lijkt??
Ja, maar Koen en GF en jij en Barretje en ik niet.quote:
GF is aan het werk en Toek staat onder de douche (mogelijk met muckquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar Koen en GF en jij en Barretje en ik niet.
Wie eigenlijk nog meer niet? Owh ja, Toek en Muck.. En waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
GF is aan het werk en Toek staat onder de douche (mogelijk met muck)
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ikquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ik
Nog iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ik
Ik heb deze hele dag in bed liggen lezen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Fha het volgende:
Ik heb de hele dag gewerktMaar het was niet echt bijzonder vandaag.
En jij?
Jeffrey Deaver - In Memoriamquote:
Detective/thrillerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Fha het volgende:
Ik lees eigenlijk van alles door elkaarDus dat is heel overzichtelijk enzo
Tegelijk lijkt me lastigquote:
Owh, heb ik nooit last van... Wel van een gebrek aan boeken..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik vind het juist wel lekker. Als ik even geen zin meer heb in het ene schakel ik gewoon over naar een ander boek
Echt dramatisch hoorquote:
Hoi Bar!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond ladies!
Fha.. kom je ook in het trouwen topic posten??
en boeken!!
here you goquote:
Zelfs ik heb er nog aardig wat, hoewel ik meestal leen ipv koopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt dramatisch hoorMijn huis is te klein
jahoor.. we waren op tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Bar!![]()
Hoest op Texel? En kon je wel in ondertrouw met Boogaardplein afgezet??
e wat is nou jouw beste boek??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt dramatisch hoorMijn huis is te klein
quote:
De avonden van Gerard Revequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
e wat is nou jouw beste boek??
het waait lekker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals gefeliciteerd dan!![]()
Hoest op Texel??
waar gaat die over??quote:
Leuk!!quote:
heheh lurk dan maar meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuk!!
Maar ik wil nog niet meepostenDan raak ik heeeeeelemaal gehyperfocused en dan word Henry heeeeelemaaal gek
Dus ik wacht tot we minstens een datum hebben
Topquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het waait lekker!
en hebben een heeeeeerlijke relax kamer
vanmiddag helemaal uitgewaaid
De avonden: http://www.recensieweb.nl(...)lijke+herhaling.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh lurk dan maar mee
willen jullie nog in 2011 trouwen of in 2012??
is zeer zeker de moeite waard voor een romantisch weekendje weg!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top![]()
En kamer zier er goed uit
he! hij heeft ja gezegd.. dus gaan plannen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Fha het volgende:
[..]
De avonden: http://www.recensieweb.nl(...)lijke+herhaling.html
Oh ik wil best in 2011 hoorMaar dat is financieel onmogelijk. Ik hoop dat meneer in 2012 wil
Maar dat hangt er ook maar net vanaf wat voor bui hij heeft
![]()
Hij moet ook even aan het idee wennenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
he! hij heeft ja gezegd.. dus gaan plannen!
en.. je gaat pas sparen als je een datum hebt
en dan blijkt dat je ineens enorm veel kan sparen!
mja.. als je weet wat e budget is weet je wat je kan doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moet ook even aan het idee wennenAnders gaat het allemaal te snel en daar houdt hij niet van
![]()
Misschien als je allebei een inkomen hebt jaDat is bij ons niet het geval haha
7000 euroquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. als je weet wat e budget is weet je wat je kan doen
en als je op een kasteel wilt trouwen of het feest in het clubhuis van de plaatselijke scouting wilt houden.. dat scheelt nogalen.. in het topic zaten ook mensen die voor 7000 een volwaardige bruiloft hebben gedaan!
Incl feest/diner??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
7000 euroMijn god zeg. Ik wil niet meer dan de helft daarvan kwijt zijn hahahaha
Ja inclusief diner inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Incl feest/diner??
Of doe je dat thuis?
hmm..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
7000 euroMijn god zeg. Ik wil niet meer dan de helft daarvan kwijt zijn hahahaha
Gaat erom dat jullie een mooie dag hebben iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja inclusief diner inderdaadEn dat betekend dus dat we in moeten leveren op een aantal dingen, maar ach, dat geeft niet
De gastenlijst gaat waarschijnlijk gehalveerd worden in ieder gevalquote:
Nee hoor D!quote:
We willen gewoon graag trouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat erom dat jullie een mooie dag hebben idd![]()
En hoe je dat invult moet je helemaal zelf weten
Tuuurlijk!!quote:
hehehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De gastenlijst gaat waarschijnlijk gehalveerd worden in ieder gevalVerder dan dat ben ik nog even niet
Ok, was al bang dat het ladies-night wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor D!Leuk dat je er bent!!
entertain usquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, was al bang dat het ladies-night was
Nee ik krijg niks en hij ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Barretje80 het volgende:
heheh
3500 voor de bruiloft dus..
naar stadhuis en daarna een diner..
feest voor zo'n 30 personen??
en je trouwjurk krijg je van pa en ma??
en hij het pak van pa en ma?
en ken je mensen die foto's gaan nemen? (gratis)
en ringen.. worden dat zilveren?
en je trouwauto neem je je eigen auto voor?
Als student?? Lastig iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
We willen gewoon graag trouwenEen bruiloft van 7000 euro of meer is gewoon niet realistisch als student en al helemaal niet omdat alleen ik mogelijkheid heb tot sparen. Geen zin om nog tien jaar te wachten, dus dan gewoon kleiner en minder uitgebreid
Mooiste dag ooit word het toch wel
en anders doen we het toch over 25 jaar nog een keer dunnetjes over als we dat willen![]()
Friem!quote:
Als je mij zegt waar je mij wil plaatsen dan weet ik wel iets te vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
entertain us
zeg D. vertel eens wat meer van jezelf
ik wil je kunnen "plaatsen " ..
Dat komt goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als student?? Lastig iddMaar ach, zoals je zei e mooiste dag wordt het toch wel
![]()
Succes met sparen en maak er een mooie dag van!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, was al bang dat het ladies-night was
Er is ook witgoudquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Fha het volgende:
Ringen sowieso zilver want ik vind goud echt te lelijk voor woorden.
op een plankie.. in de categorie " mannen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als je mij zegt waar je mij wil plaatsen dan weet ik wel iets te vertellen
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was gewoon niemand anders
![]()
Maar het was wel gezellig hoor![]()
* Barretje80 heeft witgouden verlovingsring en palladium trouwringquote:
Ja daar snap ik het nut dan weer niet vanquote:
Welke zijn er allemaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
op een plankie.. in de categorie " mannen"
maar ik weet nog niet welke subcatergorien
Palladium? Dat ken ik niet eens, laat staan dat ik daar een ring van hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft witgouden verlovingsring en palladium trouwring
Neen. Soms moet iets goud zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar snap ik het nut dan weer niet vanDan kun je toch net zo goed zilver nemen
Wat is palladium??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft witgouden verlovingsring en palladium trouwring
Snap ik idd ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar snap ik het nut dan weer niet vanDan kun je toch net zo goed zilver nemen
hehehe..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Welke zijn er allemaal?
En heb je een voorkeur?
Dat zijn er wel veelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe..
natuurlijk..
studerend/werkend/werkeloos?
welke leeftijd?
lang/kort
blond/bruin/zwart
sportief/gespierd/bank-zitter
wat voor werk doe je?
etc
nietusquote:
huwelijkse staat/relatiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe..
natuurlijk..
studerend/werkend/werkeloos?
welke leeftijd?
lang/kort
blond/bruin/zwart
sportief/gespierd/bank-zitter
wat voor werk doe je?
etc
Barmeisjequote:
Draaideurpoesjequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
nietus![]()
![]()
Ja..dingen die uit de oven komen, qua korstje![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
nietus![]()
![]()
Ja..dingen die uit de oven komen, qua korstje![]()
Daaromquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Al denk ik zelf bij een trouwring ook eerder aan goud![]()
ga je gangquote:
Nee ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Al denk ik zelf bij een trouwring ook eerder aan goud![]()
Aha :quote:
quote:Palladium is the new precious metal for today. It is part of the Platinum group of metals that also include Platinum and Rhodium so it will never change its colour and is white throughout.
Ik heb ook niks gouds hoor, behalve zo'n tricolor ring die ik van mijn peettante heb gekregen toen ik 18 (of was het 21??) werdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik nietIk vind het gewoon echt niet mooi
Maar wij hebben als verlovingsring ook allebei een andere, dus dat zal ook wel raar gevonden worden hahaha![]()
Vertelquote:
hehe ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik nietIk vind het gewoon echt niet mooi
Maar wij hebben als verlovingsring ook allebei een andere, dus dat zal ook wel raar gevonden worden hahaha![]()
Leeftijd en huwelijkse staat/relatie dan maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er eentje zou moeten kiezen
Hij is ook verloofd, dus hij moest ook een ringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe ..
alleen IK heb een verlovingsring
we hebben wel allebei een palladium trouwring, maar wel allebei een totaal andere ring
wel nee.. ik zei toch.. verschillende categorienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er eentje zou moeten kiezen
Het was Barretje's lijstje hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leeftijd en huwelijkse staat/relatie dan maar![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is ook verloofd, dus hij moest ook een ring![]()
![]()
Nou geeft toch ook nietals je maar tevreden bent allebei
Ik moet nog maar zien of we daar wel uit gaan komen hahahaha
niet zo miepen.. invullen dat lijstje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het was Barretje's lijstje he
Maar ik had een A, B, C of D verwacht
Klopt, maar ik doe gewoon vrolijk meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het was Barretje's lijstje he
Maar ik had een A, B, C of D verwacht
quote:
quote:
Wel euhquote:
ach wij houden de theorie " we zijn uit het zelfde materiaal, maar wel beiden individuen" aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is ook verloofd, dus hij moest ook een ring![]()
![]()
Nou geeft toch ook nietals je maar tevreden bent allebei
Ik moet nog maar zien of we daar wel uit gaan komen hahahaha
Flauwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel euh![]()
Als het vis weer is ga ik vissen...
Als het standweer is ga ik naar het strand...
Als het wandelweer is ga ik wandelen...
Als het terrasjesweer is ga ik op een terrasje zitten...
Maar vandaag is het kutweer, wat zal ik dan vandaag eens gaan doen
Oh ik kwam niet verder dan "jesus jij hebt echt geen smaak!"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach wij houden de theorie " we zijn uit het zelfde materiaal, maar wel beiden individuen" aan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ik kwam niet verder dan "jesus jij hebt echt geen smaak!"
binnen zitten bij de open haard!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
Wel euh![]()
Als het vis weer is ga ik vissen...
Als het standweer is ga ik naar het strand...
Als het wandelweer is ga ik wandelen...
Als het terrasjesweer is ga ik op een terrasje zitten...
Maar vandaag is het kutweer, wat zal ik dan vandaag eens gaan doen
en je gaat er ook nog mee trouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh ik kwam niet verder dan "jesus jij hebt echt geen smaak!"
Het hoofd van de juwelier was nog komischer op dat momentquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je gaat er ook nog mee trouwen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
niet zo miepen.. invullen dat lijstje!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doe gewoon vrolijk mee
vul dan maar de maat van je e-penis inquote:
Kennelijk wel in vrouwenquote:
Waren die niet altijd 30+?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vul dan maar de maat van je e-penis in
Zwartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Komop veilingmeester, kleur bekennen![]()
heheh.. nou ja.. als jullie dat beiden weten kan je er je voordeel mee doenquote:
Je bent veilingmeester? Of was dit gewoon een gezegde van friem??quote:
Absoluut nietquote:
Veilingmeester?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent veilingmeester? Of was dit gewoon een gezegde van friem??
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. nou ja.. als jullie dat beiden weten kan je er je voordeel mee doen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Absoluut nietMaar ik ben gewoon vet goed in bed
![]()
![]()
of het is omdat ik wel met geld om kan gaan en hem dus eten kan bezorgen...hmmm![]()
Nee ze zijn gewoon vet aan het vechten nu omdat iemand vals heeft gespeeld bij monopolyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef friemelaar het volgende:
Zou de rest van de KSC samen met het huis van DM zijn weggewaaid![]()
Tijdens de vorige meets werd er zo nu en dan nog eens een post gelanceerd
Het is kennelijk heeeeeeeel erg gezellig danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef friemelaar het volgende:
Zou de rest van de KSC samen met het huis van DM zijn weggewaaid![]()
Tijdens de vorige meets werd er zo nu en dan nog eens een post gelanceerd
Wat een klote avond zegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wij zitten hier.. En D wil niet eens zijn leeftijd noemen
ik heb je nog een keuzelijstje gekregen... gewoon bold makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Veilingmeester?
Nee, ik noemde gewoon een kleur
Dan gaat een van de volgende in de reeks vast als titel "omkoopschandaal in KSC" hetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon vet aan het vechten nu omdat iemand vals heeft gespeeld bij monopoly
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan gaat een van de volgende in de reeks vast als titel "omkoopschandaal in KSC" heten![]()
vul jij het lijstje dan maar inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook een lijstje invullen ik wil ook een lijstje invullen
Ik hou van lijstjes invullen
Gewoon doen danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef Fha het volgende:
*teltquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is kennelijk heeeeeeeel erg gezellig dan![]()
En wij zitten hier.. En D wil niet eens zijn leeftijd noemen
Zo'n lijstje ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:07 schreef Fha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |