quote:
Uhm omdat de input van oplader van telefoon kapot is moet ik nu de batterij buiten de telefoon opladen, dan moet ie dus in een externe opladerquote:
Ahh, ok!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm omdat de input van oplader van telefoon kapot is moet ik nu de batterij buiten de telefoon opladen, dan moet ie dus in een externe oplader
Is wel fijn, maar het zou wel iets drukker mogen zijn.quote:
Nu kan ik teminste rustig Photosoepenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is wel fijn, maar het zou wel iets drukker mogen zijn.
Wat maak je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu kan ik teminste rustig Photosoepen![]()
Een folder voor Nederlandsquote:
Hoi Fhaquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Fha![]()
Het het hier zo eng rustig als het lijkt??
Ja, maar Koen en GF en jij en Barretje en ik niet.quote:
GF is aan het werk en Toek staat onder de douche (mogelijk met muckquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar Koen en GF en jij en Barretje en ik niet.
Wie eigenlijk nog meer niet? Owh ja, Toek en Muck.. En waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
GF is aan het werk en Toek staat onder de douche (mogelijk met muck)
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ikquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ik
Nog iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |